NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة تحت غطاء العفة | السلسلة الخامسة | ـ عشرة أجزاء 15/2/2024

تم أضافة الجزء الثالث

• حبيته
التفاعلات: معز ١٤
جزء عظمه جدا استمر يا برنس

• حبيته
متتاخرش علينا يا كبير

• حبيته
اسف جدا عالتأخير لظروف خارجه عن يدي
اتمنى لكم الاستمتاع بالجزء الجديد وانتظرونى بعد اسبوع في جزء جديد
كثير اسبوع ياغالي ويا فنان حاول تنزل جزئين اذا ممكن انت كاتب رائع جدا واسرع كاتب شفته

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كثير اسبوع ياغالي ويا فنان حاول تنزل جزئين اذا ممكن انت كاتب رائع جدا واسرع كاتب شفته
معلش غصب عني

يا معز بقيت تتاخر اوي بص لو مش فاضي مكنتش تنزل حاجة غير لما تفضه انما تنزل سلسلة من قصه او قصة جديدة وتغيب بين كل جزء وجزء كدا بتخلينا نمل وننسه القصه وبقلل تفاعل الناس انا واحد من الناس الي بتحب القصص بتاعتك لاكن كدا زي ماقولتلك بتصيع الاثارة الي في القصه في حل كويس نزل سلسلة كاملة مرا واحده وغيب زي ما تغيب ده الاحسن صدقني ولو خايف ان كدا مش هيبقى في تفاعل متقلقش الناس هتتفاعل طالما انت قصتك حلوه وفيها دراما واثارة وتاني حاجة الناس هتتفاعل علشان تنزل الجديد
فكر في الموضوع هيفرق احسن من الاجزاء

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و Hus9
يا معز بقيت تتاخر اوي بص لو مش فاضي مكنتش تنزل حاجة غير لما تفضه انما تنزل سلسلة من قصه او قصة جديدة وتغيب بين كل جزء وجزء كدا بتخلينا نمل وننسه القصه وبقلل تفاعل الناس انا واحد من الناس الي بتحب القصص بتاعتك لاكن كدا زي ماقولتلك بتصيع الاثارة الي في القصه في حل كويس نزل سلسلة كاملة مرا واحده وغيب زي ما تغيب ده الاحسن صدقني ولو خايف ان كدا مش هيبقى في تفاعل متقلقش الناس هتتفاعل طالما انت قصتك حلوه وفيها دراما واثارة وتاني حاجة الناس هتتفاعل علشان تنزل الجديد
شكرا لك على التعليق ده وانا من مؤيديك في الكلام ده هو ده الي بيحصل بالضبط وانا اقترح على معز انه مايبداش بكتابة اي قصه قبل ماتكون جاهزه بالكامل عشان لما يكون مشغول او فيه فتره انقطاع يبقى ينزل الجزء في معاده وده مش حياخد من وقته غير عدة ثواني

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و MrOmar
رروعة

• حبيته
الموضوع انى خلال ايام هرجع بقوه وهنزل سلاسل في ايام
الصبر بس علي

• عجبني
التفاعلات: Cr7 1988
  • عجبني
معز متأخر علينا يانجم

• عجبني
فينك كل ده يانجم ومبدع

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Cr7 1988

تسلم ايدك يا باشا على الحلاوة والإبداع.
القصة مشوقة وأحداثها رائعة..
منتظرين الجزء الرابع ويا ريت متتأخرش علينا..

مع خالص تحياتى...

• حبيته
طبعا بعتذر جدا عالتأخير واوعدكم بالليل بجزء جديد

• عجبني
التفاعلات: MrOmar
تم اضافة الجزء الرابع

• حبيته
معنى كدا في جزء خامس نازل انهارده

• حبيته