NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة تحت غطاء العفة | السلسلة الخامسة | ـ عشرة أجزاء 15/2/2024

أنا بقول طول عمرك كاتب كبير وأفكارك مدهشة والقصة تحفة وتسلم ايدك على المجهود الكبير..
مع خالص تحياتى...

• حبيته
التفاعلات: معز ١٤

أنا بقول طول عمرك كاتب كبير وأفكارك مدهشة والقصة تحفة وتسلم ايدك على المجهود الكبير..
مع خالص تحياتى...
شكرا يا خديوي واتمنى ال١٥ سنه الفاضلين يعجبوك

• حبيته
تصدق اجمل شخصية فى قصتك لحد دلوقتى هى ندى

• عجبني
اشمعنى ندى ليه مش ساندي او حنين او حتى صابرين
ندى تحس انها عارفه بتعمل ايه وعايزة ايه وكمان مخها شغال وفاهمه اللى حواليها بيفكروا ازاى
بس ليا عندك رجاء حاول تخف شوية عن بطل القصة (علاء) لانه واخد اكتر من حقه فى سياق القصة لان حجمه اقل من كده بمعنى انك مطلعه هو الوحيد اللى راجل وشهم وكل اللى حواليه عبارة عن معرصين او خولات مع ان فيه شخصيات بالرغم من ميولها الشاذة الا انهم بيقفوا جنب بعض زى مروان ومالك اللى ماتوا او خالد وحسن اللى كانوا فى الغربه سوا او حتى اولاد زينب (حازم - حاتم) بعتذر عن الاطاله

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ندى تحس انها عارفه بتعمل ايه وعايزة ايه وكمان مخها شغال وفاهمه اللى حواليها بيفكروا ازاى
بس ليا عندك رجاء حاول تخف شوية عن بطل القصة (علاء) لانه واخد اكتر من حقه فى سياق القصة لان حجمه اقل من كده بمعنى انك مطلعه هو الوحيد اللى راجل وشهم وكل اللى حواليه عبارة عن معرصين او خولات مع ان فيه شخصيات بالرغم من ميولها الشاذة الا انهم بيقفوا جنب بعض زى مروان ومالك اللى ماتوا او خالد وحسن اللى كانوا فى الغربه سوا او حتى اولاد زينب (حازم - حاتم) بعتذر عن الاطاله
تصدق انك بتفهم واحييك على تدقيقك في الشخصيات بس علاء هو البطل ومن الاول وانا بقول انه بتاع مصلحته
السلسله السادسه هتفضح حاجات كتير فيه

رووووووووووووووووووووووووووووعه

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%