NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة تجربتي مع ابن عمى ومراتتنا في المصيف

jooo93

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هكيلكم تجربة حصلت معايا فعلا وعايز ارائكم
انا ومراتى متعودين نسافر كل سنة مصيف ولما بنسافر نصيف بتلبس براحتها خالص عريان وقصير ومكشوف وكدة
السنة اللي فاتت ابن عمى ومراته طلعو معانا وهما قريبين جدا مننا وعلطول مع بعض
فمراتى ومراته لبسو براحتهم خالص بردو قدامنا لبس اوفر اوى ومن ساعتها وانا بدا معايا موضوع التحرر والافكار الغريبة دى هصوصا انى بعد ما شفت مراته باللبس دة بقيت هموت عليها وعطلول بفكر فيها
ومن بعد المصيف زيارتنا كترت لبعض ومابقاش في حدود في اللبس لما بنزور بعض او نسهر عند بعض
لو حد مكانى ممكن الموضوع يوصل لحد فين وايه الخطوات اللي ممكن اعملها بس ماتعملش مشكلة

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mjwdymajd459, Fahl asmr, 1اسد مصر 1 و 5 آخرين
التحرر له قسم خاص
الرجاء عدم التكرار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هكيلكم تجربة حصلت معايا فعلا وعايز ارائكم
انا ومراتى متعودين نسافر كل سنة مصيف ولما بنسافر نصيف بتلبس براحتها خالص عريان وقصير ومكشوف وكدة
السنة اللي فاتت ابن عمى ومراته طلعو معانا وهما قريبين جدا مننا وعلطول مع بعض
فمراتى ومراته لبسو براحتهم خالص بردو قدامنا لبس اوفر اوى ومن ساعتها وانا بدا معايا موضوع التحرر والافكار الغريبة دى هصوصا انى بعد ما شفت مراته باللبس دة بقيت هموت عليها وعطلول بفكر فيها
ومن بعد المصيف زيارتنا كترت لبعض ومابقاش في حدود في اللبس لما بنزور بعض او نسهر عند بعض
لو حد مكانى ممكن الموضوع يوصل لحد فين وايه الخطوات اللي ممكن اعملها بس ماتعملش مشكلة
بص يا سيدى لازم مراتك تبقى نفس دماغك عشان هيا كمان تكلم مراته وتعرف هيا دماغها فين وكل واحد يشتغل على واحد انت هتشتغل عليه تطور علاقتك بيه لحد ما توصل انك تبعتله سكس وتتكلمو فى الأوضاع وبعد كده تبقى تجيبه لوحده البيت ومراتك تبدأ تلبس قدامه حجات اوفر بجامات ضيقة اوى وتسيب شعرها وهكذا بعدين تبدأ تتكلمو عن كل واحد عن مراتو وبعدين كل واحد عن مرات التانى وهكذا هتلاقيها اتسهلت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%