NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة حكايتي فوق السطوح مع ابن عمي ـ حتي الجزء الرابع 22/9/2023

momohohosasa

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
8 سبتمبر 2023
المشاركات
2
مستوى التفاعل
22
نقاط
144
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
اولا اسمي م عندي دلوقت ٢٣ سنه
حصل القصه دي وانا عندي ١٧ سنه
كنت أنا وابن عمي ع بنحول شويه طوب لفوق السطوح ، ابن عمي عنده ساعتها ١٨ سنه اكبر مني بسنه انا جسمي مش تخين ولا رفيع وهو نفس جسمي ، المهم تعبنا من شيل الطوب ، قولنا نستريح شويه ، كان في اوضه فيها شويه حاجات قديمه قعدنا علي بطانيه موجوده ، وقلعنا التشرتات فضلنا بالشورت بس ، هو فضل يحرك أيده ع زبه وانا عملت زيه لحد ما ازبارنا بانت تحت الشورت وصحيوا جامد ، فضلنا نضحك وبعدين لقيته بيقرب مني اكنه عاوز يتسارع معاي ، ونام فوقي و بيحك زبه في زبي بطريقه جامده اوووي ، فانا قلبته وكنت فوقه وبينك زبي بزبه اوووي واحنا لبسين الشورت ، لحد ما هبطت وفضلت نايم فوقه كان هو سايب نفسه خالص ، قربت شفيفي من شفيفه وفضلنا نبوس بعض جامد اوووي وجسمي فوق جسمه حاجه نااار اوووي ، و بقيت امشي لساني ع وشه وارجع ابوس شفيفك وأيدي ع ظهري ضممني ليه جامد ، قلبني وبقيت انا تحته ، وفضل يبوس شفيفي اوووي ، وانا مديت ايدي مسكت طيزه ، وفضلت افعص فيها من فوق الشورت ، ودخلت ايدي مسكتها اوووي ، في الوقت ده سمعنا صوت طالع قومنا بسرعه عدلنا هدومنا ، ودخلت زبي بين فخادي وهو عمل زيي
في الجزاء التاني هكمل بقيت القصه لو عجبتكم المقدمه

الجزء الثاني

من قصتي أنا وابن عمي فوق السطح
اخر مره وقفنا لما سمعنا صوت ودخلنا ازبارنا بين فخادنا
لقيت أمه طالعه تشوف وقفنا انا تطليع الطوب ليه قولنا ليها بنستريح شويه
المهم كملنا تتطليع الطوب وانا هيجان ع الآخر وكنت بستناه يطلع الاول عشان ابص ع طيزه ، وزبه كان هايج برضه باين من البنطلون
وخلصنا تطليع الطوب قالي تعال ناخد شور ننضف نفسنا
قولت ليه بس مش معاي هدوم هنا
قالي هجيب ليك من عندي
المهم نزلنا البيت ملقناش حد اتصل ع أمه لقاها راحت لخلته ومش جايه دلوقت مع العلم أن ابن عمي ليه اخت واحده كنت متزوجه وأبوه بيتاخر في الشغل
دخلت البيت قالي اقلع هدومك اعبال ما اجيبلك هدوم ولقيته قلع وفضل بالبوكسر زبي هاج اوووي ندهت عليه اجي لقاني لسه بهدومي
قالي مش قلعت ليه
قولت ليه خايف حد يجي وانا قاله
راح قفل بابا البيت من جوه فقلعت وفضلت بالبوكسر وزبي ع آخره وهو لاحظ كده و بعدين فضل باصص وزبه قام هو كمان
ودخلت الحمام و دخلت البانيو قلعت البوكسر وشغلت الميه وقعت في البانيو
هو ايجي و لما لقاني قاعد قالي جسمي بيقرصني من رمل الطوب فمش مستحمل
فدخل معايا في البانيو وقلع بوكسره
كأن قاعد عكسي ورجله فوق رجي وزبي وزبه ع آخرهم
المره دي قرب مني وحط شفيفه ع شفيفي ودخلنا في بوسه جامده اوووي
وزبي خبط في زبه ع اللحم جامد وصوت شفيفنا كان عالي
وقفنا و شلته ودخلت اوضته ، وقفلت الباب ورايا برجلي ونزلته ع السرير وفضلت ابوس شفيفك وانيك زبه بزبي بطريقه جامده و نزلت الحس رقبته و أمص حلمه ودنه
وطلعت تاني ابوس شفيفه جامد
ونزلت ع صدره ابوس صدره وامشي لساني ع حلمته واعضها اوووي
ونزلت ابوس بطنه و جنبه وتحت باطه
وبعدين قلبت ع ظهري
ايجي يناه فوقي يبوس شفيفي
نزلته عند زبي
اخده في بوقه جامد فضل يمص فيه و ياخد بيوضي في بوقه
وقلب نفسه فوقي
، فاخدت زبه في بوقي وهو بيمص زبي اوووي بطريقه جنان وظهر خرم طيزه قدامي كان شكله حلو ااوووي ، مشيت صابعي عليه وزبه جوه بوقي اممموواااح
لقيته هاج اوووي خرمه ضيق ، طلعت زبه من بوقي وطلعت بلساني ع خرمه فضلت الحس فيه موووت امووواااح
وامشي لساني ع خرمه
لقيته بيحرك طيزم ع لساني وزبه بيخبط في صدري وهو لسه بيمص زبي وبيوضي
بليت صابعي ودخلته في خرم طيزه
خرم طيزه ضيق اوووي
صباعي دخل بالعافيه
لقيته ساب زبي ونام ع فخدي بوشه بيتوجع من صباعي المحشور في طيزه
بعد كده نيمته ع بطنه
ونمت فوقه وحطيت زبي بين اطيازه وفضلت امشي زبي جامد اكني بنيكه ومسكت زبه فضلت ادعك فيه
لحد ما نزلنا سوي من الهيجان
استنوا الجزء الثالث موووت

الجزء الثالث

بعد ما نزلنا أنا وابن عمي بنفس الوقت لقينا الوقت اتاخر وخوفنا حد يجي واحنا ملط كده فقمت اخدت دش ولبست وهو لبس من غير ما يستحمي ولبني ع طيزه
المهم بعد اللي حصل باسبوع كنا في بيت عمنا التاني كان يوم جمعه والعيله معزومه وكده
ابن عمي كان لابس شورت و جسمه ورجله خلت زبي يقف كنت عاوز احضنه جسمي يلمس جسمه
المهم بعد الغداء كله فضل يحكي ويهزروا وانا لقيت ابن عمي داخل يعمل حمام عملت اني داخل المطبخ ودخلت وراه الحمام ، اتفاجئ بيا كان قالع وبيعمل مايه وهو واقف
وقفت وراه وحضنته من ورا وفضلت ابوس في رقبته ومديت ايدي مسكت زبه كان احساس فاجر اوووي
و بعدين لف جاب وشه ليا فضلت ابوس شفيف وهو يبوسني اوووي وبعض شفيفي موووت و سحب راسي لتحت لعند زبه وانا نزلت عند زبه بشفيفي فضلت ابوس براس زبه وبعدين اخدت زبه كله في بوقي
فضلت أمص فيه وهو هيموت ويصرخ من المتعه
بس خايف من الفضيحه وانا شغال مص في زبه ولحس في بيوضه وهو في عالم تاني ومش قادر يقف فقعد ع القاعده وانا زي ما انا بمص في زبه جامد اوووي
وباخد بيوضه في بوقي مووووااااااح
لحد ما لقيته بيزوم عرفت أنه هينزل خرجت زبه ووقفت لقيت عينه بتقول لي وقفت
قلعت بنطلوني والبوكسر و قربت زبي من شفيفه وهو قاعد زي ما هو ففتح بوقه وفضل يمص في زبي شويه فأنا قولت اريحه بليت طيزي بلعابي ونزلت اقعد ع زبه بس من غير ما يدخل وفضلت اروح واجي ع زبه اوووي وهو بيزوم لحد ما لقيت شلال لبن بيضرب ع طيزي سخن اوووي قومته من ع القاعده وقعدت انا وفتحت الشطافه عشان اللبن ونزلته يمص زبي لحد ما نزلتهم في بوقه وبلعهم
لقينا الباب بيخبط
نكمل الجزء الجاي


الجزء الرابع

بعد ما نزل ابن عمي ع طيزي وانا نزلت في بوقه في حمام عمي لقينا الباب بيخبط ابن عمي قال مين طلعت امي بتساله عليا قال ليها مش عارف وفضلنا شويه وهو خرج وانا خرجت دخلت المطبخ وخرجت من البلكونه بتاعه المطبخ للاوضه وخرجت بره الشقه ودخلت من الصاله اكني كنت تحت وطلعت واليوم عادي عادي كلام وهزاز ولعب
المره دي كانت مع ابن عمي بس بعد شهرين من اخر مره بينا
اهلنا قرروا يطلعوا مصيف وانا مكنش نفسي اسافر فقولك ليهم هقعد قالوا ازاي تقعد لوحدك مش ينفع وكده ، وبعد إلحاح يأسوا مني و عمي ومراته وأولاده كانو راحين مصيف برضه مع اهلي ، فأمي قالت لمرات عمي أن انا مش راضي اسافر المصيف ، و بعدين ابن عمي قرر أنه مش طالع المصيف
فقالوا خلاص نقعد سوي
هختصر ، المهم هما سافروا وانا فضلت انا وابن عمي ، بس هو قالي تعال نقعد عندي في البيت قولت ليه ماشي اخدت معاي بوكسر وشورت وفلنه وانا رايح ليه عشان ابقي اخد شور ، كنا لابسين اصلا أشراط و تشرتات وانا لابس بوكسر تحت الشورت وهو اكتشفت بعد كده أنه مش لابس بوكسر ، المهم فضلنا نلعب شويه ع اللاب وبعدين قالت ليه واحنا بنحكي هو انت مرتبط ، قالي اه ، قولت ليه من مين , قالي من واحده عندنا بالمنطقه اسمها بسمه ، بسمه دي كانت صاروخ اصلا ، قالت ليه يا بختك بالبنت جامده ، طيزها موت ، حسيته اضايق ، قولت ليه مضايق ليه خلاص طيزك احسن من طيزها ، لقيته بيضحك وبيقول اكيد مش احسن من طيزك وانت قاعد ع زبي في الحمام بتاع عمك
ساعتها عصبني ومسكت فيه اكننا بنتصارع ، واتمكنت منه ، بعد كده فلت مني ودخل اوضه اخواته البنات ، مسكته ووقعته ع السرير ع بطنه ونمت فوقه ، الوضع هيجنني فزبي فضل يخبط في طيزه من فوق الهدوم ، وريحه اخواته البنات في الاوضه نفسها مهيجاني ووجودنا ع السرير بتاعه مخلي زبي ع آخره ، المهم نمت فوقه وهو استسلم نزلت بشفيفي ع رقبته فضلت ابوس فيها والحس تحت ودنه و بعدين قلبني ع دهري ونام فوقي وفضل يبوس شفيفي ويدعك زبه في زبي من فوق الهدوم وقلعني التشرت وقلع برضه ، بمد ايدي اقلعه الشورت لقيته مش لابس بوكسر ، فبقي ملط ، فشد الشورت بتاعي بالبوكسر قالعه ليا ، ونام تاني في حضني وبيبوس شفيفي جام وزبه نايم فوق زبي بطريقه جنان ، ومسكت طيزه بايدي فضلت أشده عليا ، وامشي صابعي ع خرمه
وبعدين قالي زبي وجعني اوووي ، قولت ليه انزل مص زبي ، قالي بقولك زبي وجعني ، قولت ليه خلاص نيمته ع دهره ونمت فوقه عكسه حطيت زبي في بوقه ، واخدت زبه في بوقي ، فضلت أمص فيه جامد ، واخد بيضوه في بوقه ، الحسها وهو بيزوم من مصي وكل شويه يعض زبي ، عضه وجعني قولت ليه افتح بوقك ، ففتحه ، حشرت زبي للاخر وقولت ليه متمص حلو ، وفضلت انيك بوقه بعنف ، وزبي يخبط بشفيفه و بعدين لفته ونيمته ع بطنه و نمت فوقه فضلت ابوس رقبته ونزلت ع ظهره لحد طيزه ، وفضلت أمشي لساني بين اطيازه وخرمه واعض فيهم بطريقه جنان ، وبليت صابعي ، وبدأت ادخله لحد ما دخل عقلتين ، ودخلت بقيت الصابع ، وهو شكله عجبه الوضع وفضل يحرك طيزه شمال ويمين وبينيك السرير بزبه ، فضلت ادخل صباعي وآخرجه ، ادخله واخرجه ، لحد ما حسيت أن طيزه اخدت ع الصباع ، جربت ادخل التاني لقيت طيزه ضيقه ، مش نافع وكانت اول تجربه ليا ، وزبي كان ع آخره من الحيجان ، جيبت كريم ودهنت زبي ، وحطيته بين اطيازه وفضلت انزل وادخله بين فخاده لحد ما فضيت لبني ع طيزه
استنوا بقيت الأجزاء اكمل ولا لا في كومنات
 
  • عجبني
التفاعلات: هشومي17, enta 7abiby, Koko koke و 16 آخرين
ينشر الجزء التالي في تعليق جديد هنا وتبلغنا للدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تم أضافة الجزء الثاني
 
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة مثيرة وجميلة
في انتظار التكملة
 
تم أضافة الجزء الرابع
 
فى انتظار الفصل الخامس
 
اولا اسمي م عندي دلوقت ٢٣ سنه
حصل القصه دي وانا عندي ١٧ سنه
كنت أنا وابن عمي ع بنحول شويه طوب لفوق السطوح ، ابن عمي عنده ساعتها ١٨ سنه اكبر مني بسنه انا جسمي مش تخين ولا رفيع وهو نفس جسمي ، المهم تعبنا من شيل الطوب ، قولنا نستريح شويه ، كان في اوضه فيها شويه حاجات قديمه قعدنا علي بطانيه موجوده ، وقلعنا التشرتات فضلنا بالشورت بس ، هو فضل يحرك أيده ع زبه وانا عملت زيه لحد ما ازبارنا بانت تحت الشورت وصحيوا جامد ، فضلنا نضحك وبعدين لقيته بيقرب مني اكنه عاوز يتسارع معاي ، ونام فوقي و بيحك زبه في زبي بطريقه جامده اوووي ، فانا قلبته وكنت فوقه وبينك زبي بزبه اوووي واحنا لبسين الشورت ، لحد ما هبطت وفضلت نايم فوقه كان هو سايب نفسه خالص ، قربت شفيفي من شفيفه وفضلنا نبوس بعض جامد اوووي وجسمي فوق جسمه حاجه نااار اوووي ، و بقيت امشي لساني ع وشه وارجع ابوس شفيفك وأيدي ع ظهري ضممني ليه جامد ، قلبني وبقيت انا تحته ، وفضل يبوس شفيفي اوووي ، وانا مديت ايدي مسكت طيزه ، وفضلت افعص فيها من فوق الشورت ، ودخلت ايدي مسكتها اوووي ، في الوقت ده سمعنا صوت طالع قومنا بسرعه عدلنا هدومنا ، ودخلت زبي بين فخادي وهو عمل زيي
في الجزاء التاني هكمل بقيت القصه لو عجبتكم المقدمه

الجزء الثاني

من قصتي أنا وابن عمي فوق السطح
اخر مره وقفنا لما سمعنا صوت ودخلنا ازبارنا بين فخادنا
لقيت أمه طالعه تشوف وقفنا انا تطليع الطوب ليه قولنا ليها بنستريح شويه
المهم كملنا تتطليع الطوب وانا هيجان ع الآخر وكنت بستناه يطلع الاول عشان ابص ع طيزه ، وزبه كان هايج برضه باين من البنطلون
وخلصنا تطليع الطوب قالي تعال ناخد شور ننضف نفسنا
قولت ليه بس مش معاي هدوم هنا
قالي هجيب ليك من عندي
المهم نزلنا البيت ملقناش حد اتصل ع أمه لقاها راحت لخلته ومش جايه دلوقت مع العلم أن ابن عمي ليه اخت واحده كنت متزوجه وأبوه بيتاخر في الشغل
دخلت البيت قالي اقلع هدومك اعبال ما اجيبلك هدوم ولقيته قلع وفضل بالبوكسر زبي هاج اوووي ندهت عليه اجي لقاني لسه بهدومي
قالي مش قلعت ليه
قولت ليه خايف حد يجي وانا قاله
راح قفل بابا البيت من جوه فقلعت وفضلت بالبوكسر وزبي ع آخره وهو لاحظ كده و بعدين فضل باصص وزبه قام هو كمان
ودخلت الحمام و دخلت البانيو قلعت البوكسر وشغلت الميه وقعت في البانيو
هو ايجي و لما لقاني قاعد قالي جسمي بيقرصني من رمل الطوب فمش مستحمل
فدخل معايا في البانيو وقلع بوكسره
كأن قاعد عكسي ورجله فوق رجي وزبي وزبه ع آخرهم
المره دي قرب مني وحط شفيفه ع شفيفي ودخلنا في بوسه جامده اوووي
وزبي خبط في زبه ع اللحم جامد وصوت شفيفنا كان عالي
وقفنا و شلته ودخلت اوضته ، وقفلت الباب ورايا برجلي ونزلته ع السرير وفضلت ابوس شفيفك وانيك زبه بزبي بطريقه جامده و نزلت الحس رقبته و أمص حلمه ودنه
وطلعت تاني ابوس شفيفه جامد
ونزلت ع صدره ابوس صدره وامشي لساني ع حلمته واعضها اوووي
ونزلت ابوس بطنه و جنبه وتحت باطه
وبعدين قلبت ع ظهري
ايجي يناه فوقي يبوس شفيفي
نزلته عند زبي
اخده في بوقه جامد فضل يمص فيه و ياخد بيوضي في بوقه
وقلب نفسه فوقي
، فاخدت زبه في بوقي وهو بيمص زبي اوووي بطريقه جنان وظهر خرم طيزه قدامي كان شكله حلو ااوووي ، مشيت صابعي عليه وزبه جوه بوقي اممموواااح
لقيته هاج اوووي خرمه ضيق ، طلعت زبه من بوقي وطلعت بلساني ع خرمه فضلت الحس فيه موووت امووواااح
وامشي لساني ع خرمه
لقيته بيحرك طيزم ع لساني وزبه بيخبط في صدري وهو لسه بيمص زبي وبيوضي
بليت صابعي ودخلته في خرم طيزه
خرم طيزه ضيق اوووي
صباعي دخل بالعافيه
لقيته ساب زبي ونام ع فخدي بوشه بيتوجع من صباعي المحشور في طيزه
بعد كده نيمته ع بطنه
ونمت فوقه وحطيت زبي بين اطيازه وفضلت امشي زبي جامد اكني بنيكه ومسكت زبه فضلت ادعك فيه
لحد ما نزلنا سوي من الهيجان
استنوا الجزء الثالث موووت

الجزء الثالث

بعد ما نزلنا أنا وابن عمي بنفس الوقت لقينا الوقت اتاخر وخوفنا حد يجي واحنا ملط كده فقمت اخدت دش ولبست وهو لبس من غير ما يستحمي ولبني ع طيزه
المهم بعد اللي حصل باسبوع كنا في بيت عمنا التاني كان يوم جمعه والعيله معزومه وكده
ابن عمي كان لابس شورت و جسمه ورجله خلت زبي يقف كنت عاوز احضنه جسمي يلمس جسمه
المهم بعد الغداء كله فضل يحكي ويهزروا وانا لقيت ابن عمي داخل يعمل حمام عملت اني داخل المطبخ ودخلت وراه الحمام ، اتفاجئ بيا كان قالع وبيعمل مايه وهو واقف
وقفت وراه وحضنته من ورا وفضلت ابوس في رقبته ومديت ايدي مسكت زبه كان احساس فاجر اوووي
و بعدين لف جاب وشه ليا فضلت ابوس شفيف وهو يبوسني اوووي وبعض شفيفي موووت و سحب راسي لتحت لعند زبه وانا نزلت عند زبه بشفيفي فضلت ابوس براس زبه وبعدين اخدت زبه كله في بوقي
فضلت أمص فيه وهو هيموت ويصرخ من المتعه
بس خايف من الفضيحه وانا شغال مص في زبه ولحس في بيوضه وهو في عالم تاني ومش قادر يقف فقعد ع القاعده وانا زي ما انا بمص في زبه جامد اوووي
وباخد بيوضه في بوقي مووووااااااح
لحد ما لقيته بيزوم عرفت أنه هينزل خرجت زبه ووقفت لقيت عينه بتقول لي وقفت
قلعت بنطلوني والبوكسر و قربت زبي من شفيفه وهو قاعد زي ما هو ففتح بوقه وفضل يمص في زبي شويه فأنا قولت اريحه بليت طيزي بلعابي ونزلت اقعد ع زبه بس من غير ما يدخل وفضلت اروح واجي ع زبه اوووي وهو بيزوم لحد ما لقيت شلال لبن بيضرب ع طيزي سخن اوووي قومته من ع القاعده وقعدت انا وفتحت الشطافه عشان اللبن ونزلته يمص زبي لحد ما نزلتهم في بوقه وبلعهم
لقينا الباب بيخبط
نكمل الجزء الجاي


الجزء الرابع

بعد ما نزل ابن عمي ع طيزي وانا نزلت في بوقه في حمام عمي لقينا الباب بيخبط ابن عمي قال مين طلعت امي بتساله عليا قال ليها مش عارف وفضلنا شويه وهو خرج وانا خرجت دخلت المطبخ وخرجت من البلكونه بتاعه المطبخ للاوضه وخرجت بره الشقه ودخلت من الصاله اكني كنت تحت وطلعت واليوم عادي عادي كلام وهزاز ولعب
المره دي كانت مع ابن عمي بس بعد شهرين من اخر مره بينا
اهلنا قرروا يطلعوا مصيف وانا مكنش نفسي اسافر فقولك ليهم هقعد قالوا ازاي تقعد لوحدك مش ينفع وكده ، وبعد إلحاح يأسوا مني و عمي ومراته وأولاده كانو راحين مصيف برضه مع اهلي ، فأمي قالت لمرات عمي أن انا مش راضي اسافر المصيف ، و بعدين ابن عمي قرر أنه مش طالع المصيف
فقالوا خلاص نقعد سوي
هختصر ، المهم هما سافروا وانا فضلت انا وابن عمي ، بس هو قالي تعال نقعد عندي في البيت قولت ليه ماشي اخدت معاي بوكسر وشورت وفلنه وانا رايح ليه عشان ابقي اخد شور ، كنا لابسين اصلا أشراط و تشرتات وانا لابس بوكسر تحت الشورت وهو اكتشفت بعد كده أنه مش لابس بوكسر ، المهم فضلنا نلعب شويه ع اللاب وبعدين قالت ليه واحنا بنحكي هو انت مرتبط ، قالي اه ، قولت ليه من مين , قالي من واحده عندنا بالمنطقه اسمها بسمه ، بسمه دي كانت صاروخ اصلا ، قالت ليه يا بختك بالبنت جامده ، طيزها موت ، حسيته اضايق ، قولت ليه مضايق ليه خلاص طيزك احسن من طيزها ، لقيته بيضحك وبيقول اكيد مش احسن من طيزك وانت قاعد ع زبي في الحمام بتاع عمك
ساعتها عصبني ومسكت فيه اكننا بنتصارع ، واتمكنت منه ، بعد كده فلت مني ودخل اوضه اخواته البنات ، مسكته ووقعته ع السرير ع بطنه ونمت فوقه ، الوضع هيجنني فزبي فضل يخبط في طيزه من فوق الهدوم ، وريحه اخواته البنات في الاوضه نفسها مهيجاني ووجودنا ع السرير بتاعه مخلي زبي ع آخره ، المهم نمت فوقه وهو استسلم نزلت بشفيفي ع رقبته فضلت ابوس فيها والحس تحت ودنه و بعدين قلبني ع دهري ونام فوقي وفضل يبوس شفيفي ويدعك زبه في زبي من فوق الهدوم وقلعني التشرت وقلع برضه ، بمد ايدي اقلعه الشورت لقيته مش لابس بوكسر ، فبقي ملط ، فشد الشورت بتاعي بالبوكسر قالعه ليا ، ونام تاني في حضني وبيبوس شفيفي جام وزبه نايم فوق زبي بطريقه جنان ، ومسكت طيزه بايدي فضلت أشده عليا ، وامشي صابعي ع خرمه
وبعدين قالي زبي وجعني اوووي ، قولت ليه انزل مص زبي ، قالي بقولك زبي وجعني ، قولت ليه خلاص نيمته ع دهره ونمت فوقه عكسه حطيت زبي في بوقه ، واخدت زبه في بوقي ، فضلت أمص فيه جامد ، واخد بيضوه في بوقه ، الحسها وهو بيزوم من مصي وكل شويه يعض زبي ، عضه وجعني قولت ليه افتح بوقك ، ففتحه ، حشرت زبي للاخر وقولت ليه متمص حلو ، وفضلت انيك بوقه بعنف ، وزبي يخبط بشفيفه و بعدين لفته ونيمته ع بطنه و نمت فوقه فضلت ابوس رقبته ونزلت ع ظهره لحد طيزه ، وفضلت أمشي لساني بين اطيازه وخرمه واعض فيهم بطريقه جنان ، وبليت صابعي ، وبدأت ادخله لحد ما دخل عقلتين ، ودخلت بقيت الصابع ، وهو شكله عجبه الوضع وفضل يحرك طيزه شمال ويمين وبينيك السرير بزبه ، فضلت ادخل صباعي وآخرجه ، ادخله واخرجه ، لحد ما حسيت أن طيزه اخدت ع الصباع ، جربت ادخل التاني لقيت طيزه ضيقه ، مش نافع وكانت اول تجربه ليا ، وزبي كان ع آخره من الحيجان ، جيبت كريم ودهنت زبي ، وحطيته بين اطيازه وفضلت انزل وادخله بين فخاده لحد ما فضيت لبني ع طيزه
استنوا بقيت الأجزاء اكمل ولا لا في كومنات
اححح نفس الهيجان كان بيني وببن ابن اخي انا اكبر منه بسنة ونص بس كنا دايما مع بعض في البيت في مدرسة في الارض وشغلها بلشنا كدا لما بتحمم كان عرنا صغير كثير يدوب انا ٦ وهوا ٥ وبكدا بلشنا تحسييس ولعب ونيك زب بين فخاد لحد ما كبرنا ع ١٠ سنين بدانا نيك بعض رسمي
 
اولا اسمي م عندي دلوقت ٢٣ سنه
حصل القصه دي وانا عندي ١٧ سنه
كنت أنا وابن عمي ع بنحول شويه طوب لفوق السطوح ، ابن عمي عنده ساعتها ١٨ سنه اكبر مني بسنه انا جسمي مش تخين ولا رفيع وهو نفس جسمي ، المهم تعبنا من شيل الطوب ، قولنا نستريح شويه ، كان في اوضه فيها شويه حاجات قديمه قعدنا علي بطانيه موجوده ، وقلعنا التشرتات فضلنا بالشورت بس ، هو فضل يحرك أيده ع زبه وانا عملت زيه لحد ما ازبارنا بانت تحت الشورت وصحيوا جامد ، فضلنا نضحك وبعدين لقيته بيقرب مني اكنه عاوز يتسارع معاي ، ونام فوقي و بيحك زبه في زبي بطريقه جامده اوووي ، فانا قلبته وكنت فوقه وبينك زبي بزبه اوووي واحنا لبسين الشورت ، لحد ما هبطت وفضلت نايم فوقه كان هو سايب نفسه خالص ، قربت شفيفي من شفيفه وفضلنا نبوس بعض جامد اوووي وجسمي فوق جسمه حاجه نااار اوووي ، و بقيت امشي لساني ع وشه وارجع ابوس شفيفك وأيدي ع ظهري ضممني ليه جامد ، قلبني وبقيت انا تحته ، وفضل يبوس شفيفي اوووي ، وانا مديت ايدي مسكت طيزه ، وفضلت افعص فيها من فوق الشورت ، ودخلت ايدي مسكتها اوووي ، في الوقت ده سمعنا صوت طالع قومنا بسرعه عدلنا هدومنا ، ودخلت زبي بين فخادي وهو عمل زيي
في الجزاء التاني هكمل بقيت القصه لو عجبتكم المقدمه

الجزء الثاني

من قصتي أنا وابن عمي فوق السطح
اخر مره وقفنا لما سمعنا صوت ودخلنا ازبارنا بين فخادنا
لقيت أمه طالعه تشوف وقفنا انا تطليع الطوب ليه قولنا ليها بنستريح شويه
المهم كملنا تتطليع الطوب وانا هيجان ع الآخر وكنت بستناه يطلع الاول عشان ابص ع طيزه ، وزبه كان هايج برضه باين من البنطلون
وخلصنا تطليع الطوب قالي تعال ناخد شور ننضف نفسنا
قولت ليه بس مش معاي هدوم هنا
قالي هجيب ليك من عندي
المهم نزلنا البيت ملقناش حد اتصل ع أمه لقاها راحت لخلته ومش جايه دلوقت مع العلم أن ابن عمي ليه اخت واحده كنت متزوجه وأبوه بيتاخر في الشغل
دخلت البيت قالي اقلع هدومك اعبال ما اجيبلك هدوم ولقيته قلع وفضل بالبوكسر زبي هاج اوووي ندهت عليه اجي لقاني لسه بهدومي
قالي مش قلعت ليه
قولت ليه خايف حد يجي وانا قاله
راح قفل بابا البيت من جوه فقلعت وفضلت بالبوكسر وزبي ع آخره وهو لاحظ كده و بعدين فضل باصص وزبه قام هو كمان
ودخلت الحمام و دخلت البانيو قلعت البوكسر وشغلت الميه وقعت في البانيو
هو ايجي و لما لقاني قاعد قالي جسمي بيقرصني من رمل الطوب فمش مستحمل
فدخل معايا في البانيو وقلع بوكسره
كأن قاعد عكسي ورجله فوق رجي وزبي وزبه ع آخرهم
المره دي قرب مني وحط شفيفه ع شفيفي ودخلنا في بوسه جامده اوووي
وزبي خبط في زبه ع اللحم جامد وصوت شفيفنا كان عالي
وقفنا و شلته ودخلت اوضته ، وقفلت الباب ورايا برجلي ونزلته ع السرير وفضلت ابوس شفيفك وانيك زبه بزبي بطريقه جامده و نزلت الحس رقبته و أمص حلمه ودنه
وطلعت تاني ابوس شفيفه جامد
ونزلت ع صدره ابوس صدره وامشي لساني ع حلمته واعضها اوووي
ونزلت ابوس بطنه و جنبه وتحت باطه
وبعدين قلبت ع ظهري
ايجي يناه فوقي يبوس شفيفي
نزلته عند زبي
اخده في بوقه جامد فضل يمص فيه و ياخد بيوضي في بوقه
وقلب نفسه فوقي
، فاخدت زبه في بوقي وهو بيمص زبي اوووي بطريقه جنان وظهر خرم طيزه قدامي كان شكله حلو ااوووي ، مشيت صابعي عليه وزبه جوه بوقي اممموواااح
لقيته هاج اوووي خرمه ضيق ، طلعت زبه من بوقي وطلعت بلساني ع خرمه فضلت الحس فيه موووت امووواااح
وامشي لساني ع خرمه
لقيته بيحرك طيزم ع لساني وزبه بيخبط في صدري وهو لسه بيمص زبي وبيوضي
بليت صابعي ودخلته في خرم طيزه
خرم طيزه ضيق اوووي
صباعي دخل بالعافيه
لقيته ساب زبي ونام ع فخدي بوشه بيتوجع من صباعي المحشور في طيزه
بعد كده نيمته ع بطنه
ونمت فوقه وحطيت زبي بين اطيازه وفضلت امشي زبي جامد اكني بنيكه ومسكت زبه فضلت ادعك فيه
لحد ما نزلنا سوي من الهيجان
استنوا الجزء الثالث موووت

الجزء الثالث

بعد ما نزلنا أنا وابن عمي بنفس الوقت لقينا الوقت اتاخر وخوفنا حد يجي واحنا ملط كده فقمت اخدت دش ولبست وهو لبس من غير ما يستحمي ولبني ع طيزه
المهم بعد اللي حصل باسبوع كنا في بيت عمنا التاني كان يوم جمعه والعيله معزومه وكده
ابن عمي كان لابس شورت و جسمه ورجله خلت زبي يقف كنت عاوز احضنه جسمي يلمس جسمه
المهم بعد الغداء كله فضل يحكي ويهزروا وانا لقيت ابن عمي داخل يعمل حمام عملت اني داخل المطبخ ودخلت وراه الحمام ، اتفاجئ بيا كان قالع وبيعمل مايه وهو واقف
وقفت وراه وحضنته من ورا وفضلت ابوس في رقبته ومديت ايدي مسكت زبه كان احساس فاجر اوووي
و بعدين لف جاب وشه ليا فضلت ابوس شفيف وهو يبوسني اوووي وبعض شفيفي موووت و سحب راسي لتحت لعند زبه وانا نزلت عند زبه بشفيفي فضلت ابوس براس زبه وبعدين اخدت زبه كله في بوقي
فضلت أمص فيه وهو هيموت ويصرخ من المتعه
بس خايف من الفضيحه وانا شغال مص في زبه ولحس في بيوضه وهو في عالم تاني ومش قادر يقف فقعد ع القاعده وانا زي ما انا بمص في زبه جامد اوووي
وباخد بيوضه في بوقي مووووااااااح
لحد ما لقيته بيزوم عرفت أنه هينزل خرجت زبه ووقفت لقيت عينه بتقول لي وقفت
قلعت بنطلوني والبوكسر و قربت زبي من شفيفه وهو قاعد زي ما هو ففتح بوقه وفضل يمص في زبي شويه فأنا قولت اريحه بليت طيزي بلعابي ونزلت اقعد ع زبه بس من غير ما يدخل وفضلت اروح واجي ع زبه اوووي وهو بيزوم لحد ما لقيت شلال لبن بيضرب ع طيزي سخن اوووي قومته من ع القاعده وقعدت انا وفتحت الشطافه عشان اللبن ونزلته يمص زبي لحد ما نزلتهم في بوقه وبلعهم
لقينا الباب بيخبط
نكمل الجزء الجاي


الجزء الرابع

بعد ما نزل ابن عمي ع طيزي وانا نزلت في بوقه في حمام عمي لقينا الباب بيخبط ابن عمي قال مين طلعت امي بتساله عليا قال ليها مش عارف وفضلنا شويه وهو خرج وانا خرجت دخلت المطبخ وخرجت من البلكونه بتاعه المطبخ للاوضه وخرجت بره الشقه ودخلت من الصاله اكني كنت تحت وطلعت واليوم عادي عادي كلام وهزاز ولعب
المره دي كانت مع ابن عمي بس بعد شهرين من اخر مره بينا
اهلنا قرروا يطلعوا مصيف وانا مكنش نفسي اسافر فقولك ليهم هقعد قالوا ازاي تقعد لوحدك مش ينفع وكده ، وبعد إلحاح يأسوا مني و عمي ومراته وأولاده كانو راحين مصيف برضه مع اهلي ، فأمي قالت لمرات عمي أن انا مش راضي اسافر المصيف ، و بعدين ابن عمي قرر أنه مش طالع المصيف
فقالوا خلاص نقعد سوي
هختصر ، المهم هما سافروا وانا فضلت انا وابن عمي ، بس هو قالي تعال نقعد عندي في البيت قولت ليه ماشي اخدت معاي بوكسر وشورت وفلنه وانا رايح ليه عشان ابقي اخد شور ، كنا لابسين اصلا أشراط و تشرتات وانا لابس بوكسر تحت الشورت وهو اكتشفت بعد كده أنه مش لابس بوكسر ، المهم فضلنا نلعب شويه ع اللاب وبعدين قالت ليه واحنا بنحكي هو انت مرتبط ، قالي اه ، قولت ليه من مين , قالي من واحده عندنا بالمنطقه اسمها بسمه ، بسمه دي كانت صاروخ اصلا ، قالت ليه يا بختك بالبنت جامده ، طيزها موت ، حسيته اضايق ، قولت ليه مضايق ليه خلاص طيزك احسن من طيزها ، لقيته بيضحك وبيقول اكيد مش احسن من طيزك وانت قاعد ع زبي في الحمام بتاع عمك
ساعتها عصبني ومسكت فيه اكننا بنتصارع ، واتمكنت منه ، بعد كده فلت مني ودخل اوضه اخواته البنات ، مسكته ووقعته ع السرير ع بطنه ونمت فوقه ، الوضع هيجنني فزبي فضل يخبط في طيزه من فوق الهدوم ، وريحه اخواته البنات في الاوضه نفسها مهيجاني ووجودنا ع السرير بتاعه مخلي زبي ع آخره ، المهم نمت فوقه وهو استسلم نزلت بشفيفي ع رقبته فضلت ابوس فيها والحس تحت ودنه و بعدين قلبني ع دهري ونام فوقي وفضل يبوس شفيفي ويدعك زبه في زبي من فوق الهدوم وقلعني التشرت وقلع برضه ، بمد ايدي اقلعه الشورت لقيته مش لابس بوكسر ، فبقي ملط ، فشد الشورت بتاعي بالبوكسر قالعه ليا ، ونام تاني في حضني وبيبوس شفيفي جام وزبه نايم فوق زبي بطريقه جنان ، ومسكت طيزه بايدي فضلت أشده عليا ، وامشي صابعي ع خرمه
وبعدين قالي زبي وجعني اوووي ، قولت ليه انزل مص زبي ، قالي بقولك زبي وجعني ، قولت ليه خلاص نيمته ع دهره ونمت فوقه عكسه حطيت زبي في بوقه ، واخدت زبه في بوقي ، فضلت أمص فيه جامد ، واخد بيضوه في بوقه ، الحسها وهو بيزوم من مصي وكل شويه يعض زبي ، عضه وجعني قولت ليه افتح بوقك ، ففتحه ، حشرت زبي للاخر وقولت ليه متمص حلو ، وفضلت انيك بوقه بعنف ، وزبي يخبط بشفيفه و بعدين لفته ونيمته ع بطنه و نمت فوقه فضلت ابوس رقبته ونزلت ع ظهره لحد طيزه ، وفضلت أمشي لساني بين اطيازه وخرمه واعض فيهم بطريقه جنان ، وبليت صابعي ، وبدأت ادخله لحد ما دخل عقلتين ، ودخلت بقيت الصابع ، وهو شكله عجبه الوضع وفضل يحرك طيزه شمال ويمين وبينيك السرير بزبه ، فضلت ادخل صباعي وآخرجه ، ادخله واخرجه ، لحد ما حسيت أن طيزه اخدت ع الصباع ، جربت ادخل التاني لقيت طيزه ضيقه ، مش نافع وكانت اول تجربه ليا ، وزبي كان ع آخره من الحيجان ، جيبت كريم ودهنت زبي ، وحطيته بين اطيازه وفضلت انزل وادخله بين فخاده لحد ما فضيت لبني ع طيزه
استنوا بقيت الأجزاء اكمل ولا لا في كومنات
كمل يا عم كمل
 
اولا اسمي م عندي دلوقت ٢٣ سنه
حصل القصه دي وانا عندي ١٧ سنه
كنت أنا وابن عمي ع بنحول شويه طوب لفوق السطوح ، ابن عمي عنده ساعتها ١٨ سنه اكبر مني بسنه انا جسمي مش تخين ولا رفيع وهو نفس جسمي ، المهم تعبنا من شيل الطوب ، قولنا نستريح شويه ، كان في اوضه فيها شويه حاجات قديمه قعدنا علي بطانيه موجوده ، وقلعنا التشرتات فضلنا بالشورت بس ، هو فضل يحرك أيده ع زبه وانا عملت زيه لحد ما ازبارنا بانت تحت الشورت وصحيوا جامد ، فضلنا نضحك وبعدين لقيته بيقرب مني اكنه عاوز يتسارع معاي ، ونام فوقي و بيحك زبه في زبي بطريقه جامده اوووي ، فانا قلبته وكنت فوقه وبينك زبي بزبه اوووي واحنا لبسين الشورت ، لحد ما هبطت وفضلت نايم فوقه كان هو سايب نفسه خالص ، قربت شفيفي من شفيفه وفضلنا نبوس بعض جامد اوووي وجسمي فوق جسمه حاجه نااار اوووي ، و بقيت امشي لساني ع وشه وارجع ابوس شفيفك وأيدي ع ظهري ضممني ليه جامد ، قلبني وبقيت انا تحته ، وفضل يبوس شفيفي اوووي ، وانا مديت ايدي مسكت طيزه ، وفضلت افعص فيها من فوق الشورت ، ودخلت ايدي مسكتها اوووي ، في الوقت ده سمعنا صوت طالع قومنا بسرعه عدلنا هدومنا ، ودخلت زبي بين فخادي وهو عمل زيي
في الجزاء التاني هكمل بقيت القصه لو عجبتكم المقدمه

الجزء الثاني

من قصتي أنا وابن عمي فوق السطح
اخر مره وقفنا لما سمعنا صوت ودخلنا ازبارنا بين فخادنا
لقيت أمه طالعه تشوف وقفنا انا تطليع الطوب ليه قولنا ليها بنستريح شويه
المهم كملنا تتطليع الطوب وانا هيجان ع الآخر وكنت بستناه يطلع الاول عشان ابص ع طيزه ، وزبه كان هايج برضه باين من البنطلون
وخلصنا تطليع الطوب قالي تعال ناخد شور ننضف نفسنا
قولت ليه بس مش معاي هدوم هنا
قالي هجيب ليك من عندي
المهم نزلنا البيت ملقناش حد اتصل ع أمه لقاها راحت لخلته ومش جايه دلوقت مع العلم أن ابن عمي ليه اخت واحده كنت متزوجه وأبوه بيتاخر في الشغل
دخلت البيت قالي اقلع هدومك اعبال ما اجيبلك هدوم ولقيته قلع وفضل بالبوكسر زبي هاج اوووي ندهت عليه اجي لقاني لسه بهدومي
قالي مش قلعت ليه
قولت ليه خايف حد يجي وانا قاله
راح قفل بابا البيت من جوه فقلعت وفضلت بالبوكسر وزبي ع آخره وهو لاحظ كده و بعدين فضل باصص وزبه قام هو كمان
ودخلت الحمام و دخلت البانيو قلعت البوكسر وشغلت الميه وقعت في البانيو
هو ايجي و لما لقاني قاعد قالي جسمي بيقرصني من رمل الطوب فمش مستحمل
فدخل معايا في البانيو وقلع بوكسره
كأن قاعد عكسي ورجله فوق رجي وزبي وزبه ع آخرهم
المره دي قرب مني وحط شفيفه ع شفيفي ودخلنا في بوسه جامده اوووي
وزبي خبط في زبه ع اللحم جامد وصوت شفيفنا كان عالي
وقفنا و شلته ودخلت اوضته ، وقفلت الباب ورايا برجلي ونزلته ع السرير وفضلت ابوس شفيفك وانيك زبه بزبي بطريقه جامده و نزلت الحس رقبته و أمص حلمه ودنه
وطلعت تاني ابوس شفيفه جامد
ونزلت ع صدره ابوس صدره وامشي لساني ع حلمته واعضها اوووي
ونزلت ابوس بطنه و جنبه وتحت باطه
وبعدين قلبت ع ظهري
ايجي يناه فوقي يبوس شفيفي
نزلته عند زبي
اخده في بوقه جامد فضل يمص فيه و ياخد بيوضي في بوقه
وقلب نفسه فوقي
، فاخدت زبه في بوقي وهو بيمص زبي اوووي بطريقه جنان وظهر خرم طيزه قدامي كان شكله حلو ااوووي ، مشيت صابعي عليه وزبه جوه بوقي اممموواااح
لقيته هاج اوووي خرمه ضيق ، طلعت زبه من بوقي وطلعت بلساني ع خرمه فضلت الحس فيه موووت امووواااح
وامشي لساني ع خرمه
لقيته بيحرك طيزم ع لساني وزبه بيخبط في صدري وهو لسه بيمص زبي وبيوضي
بليت صابعي ودخلته في خرم طيزه
خرم طيزه ضيق اوووي
صباعي دخل بالعافيه
لقيته ساب زبي ونام ع فخدي بوشه بيتوجع من صباعي المحشور في طيزه
بعد كده نيمته ع بطنه
ونمت فوقه وحطيت زبي بين اطيازه وفضلت امشي زبي جامد اكني بنيكه ومسكت زبه فضلت ادعك فيه
لحد ما نزلنا سوي من الهيجان
استنوا الجزء الثالث موووت

الجزء الثالث

بعد ما نزلنا أنا وابن عمي بنفس الوقت لقينا الوقت اتاخر وخوفنا حد يجي واحنا ملط كده فقمت اخدت دش ولبست وهو لبس من غير ما يستحمي ولبني ع طيزه
المهم بعد اللي حصل باسبوع كنا في بيت عمنا التاني كان يوم جمعه والعيله معزومه وكده
ابن عمي كان لابس شورت و جسمه ورجله خلت زبي يقف كنت عاوز احضنه جسمي يلمس جسمه
المهم بعد الغداء كله فضل يحكي ويهزروا وانا لقيت ابن عمي داخل يعمل حمام عملت اني داخل المطبخ ودخلت وراه الحمام ، اتفاجئ بيا كان قالع وبيعمل مايه وهو واقف
وقفت وراه وحضنته من ورا وفضلت ابوس في رقبته ومديت ايدي مسكت زبه كان احساس فاجر اوووي
و بعدين لف جاب وشه ليا فضلت ابوس شفيف وهو يبوسني اوووي وبعض شفيفي موووت و سحب راسي لتحت لعند زبه وانا نزلت عند زبه بشفيفي فضلت ابوس براس زبه وبعدين اخدت زبه كله في بوقي
فضلت أمص فيه وهو هيموت ويصرخ من المتعه
بس خايف من الفضيحه وانا شغال مص في زبه ولحس في بيوضه وهو في عالم تاني ومش قادر يقف فقعد ع القاعده وانا زي ما انا بمص في زبه جامد اوووي
وباخد بيوضه في بوقي مووووااااااح
لحد ما لقيته بيزوم عرفت أنه هينزل خرجت زبه ووقفت لقيت عينه بتقول لي وقفت
قلعت بنطلوني والبوكسر و قربت زبي من شفيفه وهو قاعد زي ما هو ففتح بوقه وفضل يمص في زبي شويه فأنا قولت اريحه بليت طيزي بلعابي ونزلت اقعد ع زبه بس من غير ما يدخل وفضلت اروح واجي ع زبه اوووي وهو بيزوم لحد ما لقيت شلال لبن بيضرب ع طيزي سخن اوووي قومته من ع القاعده وقعدت انا وفتحت الشطافه عشان اللبن ونزلته يمص زبي لحد ما نزلتهم في بوقه وبلعهم
لقينا الباب بيخبط
نكمل الجزء الجاي


الجزء الرابع

بعد ما نزل ابن عمي ع طيزي وانا نزلت في بوقه في حمام عمي لقينا الباب بيخبط ابن عمي قال مين طلعت امي بتساله عليا قال ليها مش عارف وفضلنا شويه وهو خرج وانا خرجت دخلت المطبخ وخرجت من البلكونه بتاعه المطبخ للاوضه وخرجت بره الشقه ودخلت من الصاله اكني كنت تحت وطلعت واليوم عادي عادي كلام وهزاز ولعب
المره دي كانت مع ابن عمي بس بعد شهرين من اخر مره بينا
اهلنا قرروا يطلعوا مصيف وانا مكنش نفسي اسافر فقولك ليهم هقعد قالوا ازاي تقعد لوحدك مش ينفع وكده ، وبعد إلحاح يأسوا مني و عمي ومراته وأولاده كانو راحين مصيف برضه مع اهلي ، فأمي قالت لمرات عمي أن انا مش راضي اسافر المصيف ، و بعدين ابن عمي قرر أنه مش طالع المصيف
فقالوا خلاص نقعد سوي
هختصر ، المهم هما سافروا وانا فضلت انا وابن عمي ، بس هو قالي تعال نقعد عندي في البيت قولت ليه ماشي اخدت معاي بوكسر وشورت وفلنه وانا رايح ليه عشان ابقي اخد شور ، كنا لابسين اصلا أشراط و تشرتات وانا لابس بوكسر تحت الشورت وهو اكتشفت بعد كده أنه مش لابس بوكسر ، المهم فضلنا نلعب شويه ع اللاب وبعدين قالت ليه واحنا بنحكي هو انت مرتبط ، قالي اه ، قولت ليه من مين , قالي من واحده عندنا بالمنطقه اسمها بسمه ، بسمه دي كانت صاروخ اصلا ، قالت ليه يا بختك بالبنت جامده ، طيزها موت ، حسيته اضايق ، قولت ليه مضايق ليه خلاص طيزك احسن من طيزها ، لقيته بيضحك وبيقول اكيد مش احسن من طيزك وانت قاعد ع زبي في الحمام بتاع عمك
ساعتها عصبني ومسكت فيه اكننا بنتصارع ، واتمكنت منه ، بعد كده فلت مني ودخل اوضه اخواته البنات ، مسكته ووقعته ع السرير ع بطنه ونمت فوقه ، الوضع هيجنني فزبي فضل يخبط في طيزه من فوق الهدوم ، وريحه اخواته البنات في الاوضه نفسها مهيجاني ووجودنا ع السرير بتاعه مخلي زبي ع آخره ، المهم نمت فوقه وهو استسلم نزلت بشفيفي ع رقبته فضلت ابوس فيها والحس تحت ودنه و بعدين قلبني ع دهري ونام فوقي وفضل يبوس شفيفي ويدعك زبه في زبي من فوق الهدوم وقلعني التشرت وقلع برضه ، بمد ايدي اقلعه الشورت لقيته مش لابس بوكسر ، فبقي ملط ، فشد الشورت بتاعي بالبوكسر قالعه ليا ، ونام تاني في حضني وبيبوس شفيفي جام وزبه نايم فوق زبي بطريقه جنان ، ومسكت طيزه بايدي فضلت أشده عليا ، وامشي صابعي ع خرمه
وبعدين قالي زبي وجعني اوووي ، قولت ليه انزل مص زبي ، قالي بقولك زبي وجعني ، قولت ليه خلاص نيمته ع دهره ونمت فوقه عكسه حطيت زبي في بوقه ، واخدت زبه في بوقي ، فضلت أمص فيه جامد ، واخد بيضوه في بوقه ، الحسها وهو بيزوم من مصي وكل شويه يعض زبي ، عضه وجعني قولت ليه افتح بوقك ، ففتحه ، حشرت زبي للاخر وقولت ليه متمص حلو ، وفضلت انيك بوقه بعنف ، وزبي يخبط بشفيفه و بعدين لفته ونيمته ع بطنه و نمت فوقه فضلت ابوس رقبته ونزلت ع ظهره لحد طيزه ، وفضلت أمشي لساني بين اطيازه وخرمه واعض فيهم بطريقه جنان ، وبليت صابعي ، وبدأت ادخله لحد ما دخل عقلتين ، ودخلت بقيت الصابع ، وهو شكله عجبه الوضع وفضل يحرك طيزه شمال ويمين وبينيك السرير بزبه ، فضلت ادخل صباعي وآخرجه ، ادخله واخرجه ، لحد ما حسيت أن طيزه اخدت ع الصباع ، جربت ادخل التاني لقيت طيزه ضيقه ، مش نافع وكانت اول تجربه ليا ، وزبي كان ع آخره من الحيجان ، جيبت كريم ودهنت زبي ، وحطيته بين اطيازه وفضلت انزل وادخله بين فخاده لحد ما فضيت لبني ع طيزه
استنوا بقيت الأجزاء اكمل ولا لا في كومنات
كملها جامدة
 
كمل القصة فاجرة
 
الجزء الخامس
من قصتي انا وابن عمي وقفت المره اللي فاتت لما كنا لوحدنا في بيت ابن عمي ونزلت لبني ع طيزه بعد هيجان جامد مننا
بعد كده ابن عمي قالي نام ع بطنك فأنا نمت وايجي من ورايا لقيته حاشر وشه بين اطيازي وبيلحس خرمي بطريقه اشعرت جسمي وهيجني اوووي
وبعدين نام فوقي فأنا هجت من الوضع اوووي ، و حط زبه ع خرمي وفضل يحك زبه في خرمي ، وانا بتلوي تحته وبزوم من المتعه ، اول مره احس أن متمتع كده ، وبعدين حاول يدخل زبه مش عرف ، كنا ساعتها مش بنيك ولا نعرف ازاي نوسع الخرم ، المهم حط زبه بين فخادي وفضل ينيك بين فخادي لحد ما نزلهم .
وقومنا اخدنا شور مش خلي الشور من البوس والحك والتفتيش
وبعد كده قولت ليه عاوزين ناكل ، نزلنا جبنا اكل واكلنا وشربنا عصير .
وقولت ليه كنت بسالك عن حبيبتك قفشت ليه ، نفسي انيك طيز بسمه ، دي طيزها فاجره
قالي عيب عليك هتبقي مراتي
قولت ايه خخخخخخخ مراتك ولبوه زبي
لقيته ساكت خالص وشوفت بعيني زبه صاحي بالشورت ، المهم قربت منه واخدت شفيفه في بوقي في بوسه لمده دقيقتين كده ، ورجعت تاني قولت ليه نكت طيزها قبل كده ولا لا
قالي مش حصل بس كانت صورتها قبل كده
قولت ليه وريني يا حبيبي
قالي ماشي
قام دخل اوضته ودخلت وراه
فتح اللاب اوووووووف طيزها جامده اوووي
خلعت شورتي وطلعت زبي
، وفضلت ادعك فيه وانا ببص لطيزها
وبقوله طيزها جامده اوووي وانا مركز بالصوره
ومره واحده لقيت زبي جوه بوقه بيمص فيه جامد
انا ساعتها زومت اووووي من الهيجان ، ومسكت دماغه وفضلت انيك بقوله جامد واحشر دماغه ع زبي ، وقمت قلعته ، ووقفته وشه للحيطه وفضلت اضرب طيزه جامد ، واقوله طيزك جامده يا بسمه ، هنيكك يا مرات ابن عمي ، حسيته هاج اكتر ، فضلت اضرب طيزه ، و تفتيت ع زبي ، و فضلت ادعكه في طيزه وابوس رقبته ، و شيلته دخلت اوضه اخواته البنات تاني ، و نيمته ع بطنه ، و جبت اندر لاخته فضلت اشم فيه ، ونزلت الحس خرمه اووووي جامد موووت ، وهو بيزوم اووووي ، لحد ما بقي هو اللي يضرب طيزه من الهيجان ، المره دي دخلت صبعين مع بعض مره واحده غصب ، وهو فضل يصرخ من الوجع ، وقومت وطيزه بتوجعه ، ثبت الرأس ع خرمه ، وذقيت زبي ، لحد ما دخلت نص الرأس بالعافيه ، لقيته بيصوت اووووي ، شلت الاندر حطيته في بوقه ، ودخلت راس زي جوااااه ، وفضل بتلوي تحتي ، نزلت ابوس رقبته و كتفه ، ورأس زبي جوواااه ، وهو بيصوت من الوجع ، لحد بعد خمس دقائق لقيته هدي شويه فطلعت الرأس ودخلتها ، طلعتها ودخلتها ، لحد ما أنا خلاص هموت وانزل لبني ، ونزلتهم من الهيجان في طيزه اووووف من طيزه
 
  • عجبني
التفاعلات: الدنيا وحشه، هشومي17 و omar78_6

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%