NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

والمدة في الخطوبة قد اية
حسب ما العريس يجهز الشقة و يعفشها و يشطبها يعني شهرين 3 أقصى حاجه ممكن توصل سنه بس . لان عندنا النظام كل حاجه عالعريس العروسة بتيجي بس بشنطة هدومها و هدومها دي الي اساسا اشترتهم بالمهر الي دفعو العريس يعني فعليا بتيجي بطولها بس هههه

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
حسب ما العريس يجهز الشقة و يعفشها و يشطبها يعني شهرين 3 أقصى حاجه ممكن توصل سنه بس . لان عندنا النظام كل حاجه عالعريس العروسة بتيجي بس بشنطة هدومها و هدومها دي الي اساسا اشترتهم بالمهر الي دفعو العريس يعني فعليا بتيجي بطولها بس هههه
عليا النعمة لو كدة اتجوز فلسطيني 😂😂😂 تعالي شوف عندنا. ناقص نجيب المنشط للعريس حضرتك 🤣🤣🤣🤣

• حبيته
عليا النعمة لو كدة اتجوز فلسطيني 😂😂😂 تعالي شوف عندنا. ناقص نجيب المنشط للعريس حضرتك 🤣🤣🤣🤣
هههههههه و مالو جيبي منشط هوا حيكيف نفسه ولا حيكيفك فيه .
تعالي و انا اجيبلك عريس 😅😅

• بيضحكني
  • أتفق
  • أتفق
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Loranzi
المفروض الاتنين عارفين ان الخطوبة وعد بالزواج فقط، واي تجاوزات من احد الطرفين بتفقد الطرف الثاني ثقته في الاول و ممكن يفكر جدياً في الانفصال

• عجبني
  • حبيته
😂ماهو انا عارف علشان كدة بعتلك هنا عموما مكنش فى النية شئ وحش وميرسى لكرم اخلاقك
مرسي جدا ليك. واسفة 🌹🌹🌹

• أتفق
التفاعلات: Loranzi
المفروض الاتنين عارفين ان الخطوبة وعد بالزواج فقط، واي تجاوزات من احد الطرفين بتفقد الطرف الثاني ثقته في الاول و ممكن يفكر جدياً في الانفصال
لية علي اساس اني ممكن أتنازل عن لمسة صوبع واحد وانا حاسة أنة عيل ممكن يخلع في أي لحظة

للاسف 😅مكنش ليا مغامرات وقتها لأنها كانت ف محافظه تانيه وقت خطوبتنا بس كنت خاربها فنفس ذات الوقت

• بيضحكني
  • بيضحكني
علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
انتي بتسميها تجاوزات اثناء فترة الخطوبه، لكن انا باسميها متعة شهوة ايام الخطوبة،،، في اول ايام الخطوبة كانت المتعة في النظرات والابتسامات واللمسات الخفيفة من خلف اعين الاهل، وبعد مدة اصحبت المتعة في الخروج والجلوس سويا في السينما والحدائق والاماكن المغلقة والاستمتاع بالقبلات والاحضان واللمسات في الاماكن الحساسة،، وقبل الجواز بعدة شهور اصحبت المتعة في اللقاء في شقة احد الاصدقاء والاستمتاع بالاحضان والقبلات بمفردنا في مكان مغلق وعلي سرير الحب وبدون اي ملابس والتحام جسدي بجسد خطيبتي مع القبلات واللحس والمص للاماكن الحساسة فقط،،، وكانت متعة وسعادة لا مثيل لها ،،، وبعد الزواج دائما نتذكر هذه الفترة بسعادة وسرور ونحكي سويا عن المتعة والسعادة التي كنا نشعر بها والشوق والشهوة والرغبة الجامحة التي كانت تجتاج مشاعرنا واجسادنا، ونتمني تكرارها

• حبيته
انتي بتسميها تجاوزات اثناء فترة الخطوبه، لكن انا باسميها متعة شهوة ايام الخطوبة،،، في اول ايام الخطوبة كانت المتعة في النظرات والابتسامات واللمسات الخفيفة من خلف اعين الاهل، وبعد مدة اصحبت المتعة في الخروج والجلوس سويا في السينما والحدائق والاماكن المغلقة والاستمتاع بالقبلات والاحضان واللمسات في الاماكن الحساسة،، وقبل الجواز بعدة شهور اصحبت المتعة في اللقاء في شقة احد الاصدقاء والاستمتاع بالاحضان والقبلات بمفردنا في مكان مغلق وعلي سرير الحب وبدون اي ملابس والتحام جسدي بجسد خطيبتي مع القبلات واللحس والمص للاماكن الحساسة فقط،،، وكانت متعة وسعادة لا مثيل لها ،،، وبعد الزواج دائما نتذكر هذه الفترة بسعادة وسرور ونحكي سويا عن المتعة والسعادة التي كنا نشعر بها والشوق والشهوة والرغبة الجامحة التي كانت تجتاج مشاعرنا واجسادنا، ونتمني تكرارها
انت تقريبا مفيش حاجة معملتهاش 🥰

انت تقريبا مفيش حاجة معملتهاش 🥰
مش بالضبط،، احنا نمنا عريانين مع بعض ومص ولحس واحتكاك كامل، وتفريش من قدام ومن ورا،،،، لكن بدون دخول كامل، وحافظت علي غشاء البكارة بتاعها سليم لليله الدخلة

• عجبني
مش بالضبط،، احنا نمنا عريانين مع بعض ومص ولحس واحتكاك كامل، وتفريش من قدام ومن ورا،،،، لكن بدون دخول كامل، وحافظت علي غشاء البكارة بتاعها سليم لليله الدخلة
انا موصلتش للدرجة دي بصراحة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%