NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شكرا اوووووى ع الدعوه الحلوه دى ونا بتمناها زيك كدا عسوله فرفوشه 💖💖💖
مرسي لوجودك معايا بجد 💐💐💐

• حبيته
التفاعلات: Foxxy
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
انا مش عارفة حياتك كانت ازاي بس احب اقولك أن اضعف نقطة في البنت ودنها. ايوة زي مسمعت. بنحب الكلام الحلو حتي لو انت شايفة تافهة بس كلامي عن واحدة بتحبك وعلي علاقة بيك. مش واحدة ماشية في الشارع فهمني ✌️✌️
لأ خالص مش حاجة تافهة , أنا مدرك أهمية الكلام الحلو بس للأٍسف مش كل البنات كده أو أنا اللى حظى فقر , عموما بأفتراض أنها كانت بتحبنى فهى راحت لحال سبيلها و اللى كنت بحبها هى كمان راحت لحال سبيلها , أعوض فى اللى جاى لو كان فيه جاى أصلا

• حبيته
ميرسى لوجود حضرتك ف المنتدى صراحه حبيتو اوووى ونتى فيه 🥰🥰🥰🌹
وانا موجودة عشان في كتير زيك محببني في المكان بجد 💐💐💐

• حبيته
التفاعلات: Foxxy
انا مش عارفة حياتك كانت ازاي بس احب اقولك أن اضعف نقطة في البنت ودنها. ايوة زي مسمعت. بنحب الكلام الحلو حتي لو انت شايفة تافهة بس كلامي عن واحدة بتحبك وعلي علاقة بيك. مش واحدة ماشية في الشارع فهمني ✌️✌️
الودان
فيها الإشارات الحسيه
المسئوله عن العاطفه
وبتتاثر بالكلام أو الهمس

• أتفق
لأ خالص مش حاجة تافهة , أنا مدرك أهمية الكلام الحلو بس للأٍسف مش كل البنات كده أو أنا اللى حظى فقر , عموما بأفتراض أنها كانت بتحبنى فهى راحت لحال سبيلها و اللى كنت بحبها هى كمان راحت لحال سبيلها , أعوض فى اللى جاى لو كان فيه جاى أصلا
اكيد الي احلي صدقني. بس المهم تريس في الاختيار. اوكي. 🥰

• عجبني
التفاعلات: fucker one
  • حبيته
الودان
فيها الإشارات الحسيه
المسئوله عن العاطفه
وبتتاثر بالكلام أو الهمس
احنا فعلا بنحب الكلام. الحلو جدا خاصة لو من حد بنحبة وخاصة الزوج لو موجود.

احنا فعلا بنحب الكلام. الحلو جدا خاصة لو من حد بنحبة وخاصة الزوج لو موجود.
اكيد
موضوع الزوج مفروغ منه .
لان ديه من واجباته واساسياته
اتجاه الكريزه بتاعته

لكن خلينا بصلب الموضوع
وهو قبل الارتباط الفعلي
الحب الاولاني
معي الهمس والكلام الجميل
والعقليه
ليهم تأثير علي الاذن
حتي بالعلاقه

• عجبني
  • أتفق
اكيد
موضوع الزوج مفروغ منه .
لان ديه من واجباته واساسياته
اتجاه الكريزه بتاعته

لكن خلينا بصلب الموضوع
وهو قبل الارتباط الفعلي
الحب الاولاني
معي الهمس والكلام الجميل
والعقليه
ليهم تأثير علي الاذن
حتي بالعلاقه
كلام الخطوبة كان معايا رومانسي الشعور وبس. محسيتش مرة بانجازاب الشهوة من الكلام امكن اكون وحدي كدة

• عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود
  • بيضحكني
كلام الخطوبة كان معايا رومانسي الشعور وبس. محسيتش مرة بانجازاب الشهوة من الكلام امكن اكون وحدي كدة
بصي بعلم النفس
علي ما اتذكر
هيا كلها اسمها علاقات
معي اختلاف أنواعها
الشهوه جزء من الجسم البشرى

وليس جزء حسي
يجذبك ليه

• حبيته
اكيد طبعا مش كل الاوقات لازم من الوش التانى فى أغلب الاحيان
أيوة كدة دة طبع الرجال السوية مش بحب الرومانسي طول الوقت لازم حبة حمشنة كدة تظبط البيت 🥰🥰🥰🥰

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر و الحلم المفقود
نصيحه من اخ اهرب البنات مبتجبش الا الضغط والسكر واحيانا شلل😂
بعكس الست كائن بسيط هو الي يفهمو ويحتويه يعرف يخليها تنورلو غير كدا هتضلم عليك حياتك وتعيشك في سواد اسئليني انا الحسبه سهله بس محتاج مفتاح دماغ الي معاك هستريح وهتريحك

• حبيته
علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
كان اقصى حاجه حضن وبوسه بالنسبالى😂 دا ف الخطوبه 🙄

• بيضحكني
بعكس الست كائن بسيط هو الي يفهمو ويحتويه يعرف يخليها تنورلو غير كدا هتضلم عليك حياتك وتعيشك في سواد اسئليني انا الحسبه سهله بس محتاج مفتاح دماغ الي معاك هستريح وهتريحك
بالضبط وفي نقطة غائبة تقدروا. تنكروا اننا البونبوناية الحلوة الي في حياتكم 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود
  • أتفق
التفاعلات: adham44
بصرة. زييي بالضبط 😂😂😂
هو تقريبا دا الطبيعى بس انا مستغرب ان فيه اكتر م كدا انا مكنتش بعرف اعمل م واحده خاطبها اكتر م كدا الصراحه مكانش بيجيلى قلب لكن لو غير خطوبه بعمل عادى😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%