NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايه الدرجة اللي انتي وصلتي ليها؟ وهل كان نفسك تعملي اكتر من كده؟ او لو خطيبه عمل اكتر كنتي هتبقي مبسوطه؟
اخري بوس واحضان وبس. ويالملابس طبعا

• حبيته
التفاعلات: Cpl4fun
اخري بوس واحضان وبس. ويالملابس طبعا
انا بعد الجواز مراتي قالت لي انها كانت زعلانه ومتضايقة عشان انا ماحاولتش افتحها ايام الخطوبه، وقالت لي انها كانت هايجة قوي وعاوزاني ادخله جوه واعمل فيها كل حاجة بس كانت مكسوفه مع انها كانت بتقولها وقت الشهوة والمتعة بس انا كنت خايف عليها

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
انا بعد الجواز مراتي قالت لي انها كانت زعلانه ومتضايقة عشان انا ماحاولتش افتحها ايام الخطوبه، وقالت لي انها كانت هايجة قوي وعاوزاني ادخله جوه واعمل فيها كل حاجة بس كانت مكسوفه مع انها كانت بتقولها وقت الشهوة والمتعة بس انا كنت خايف عليها
دة طبيعي الأفعال الي كانت بتحصل بينكم

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
موضوع لطيف 💕💕

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Cpl4fun
علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
انا خطيبتي بتتكسف اوووووي والموضوع دا بيضايقني بصراحه مش عارف اغير تفكيرها ازاي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: andycat
انا خطيبتي بتتكسف اوووووي والموضوع دا بيضايقني بصراحه مش عارف اغير تفكيرها ازاي
لو كسوف حقها بس لمدة صغيرة مش كتير. لحد متتعود علي نفسك في بيتهم. وتبقوا واحد. غير كدة خوف منك 🖐️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولا مع خطيبتي ولا غيرها
عن نفسي انا لسة سنجل و مش في دماغي موضوع التجارب قبل الجواز و لا حتي بفكر في حوار التجاوزات دي
و بردو جايز وجهة نظري دي تتغير قدام

• عجبني
لو خطبت هبقا اقولك 🥲🥲

• عجبني
انا وصلت لتجاوزات بس مش كثير يعني

• عجبني

اول الخطوبه كنت فى علاقه مع بنت تانيه وكنت ديما بشوف خطيبتى ملاك نازل من السما ماينفعش اقربلها لحد ما جه الوقت اللى فركشت مع البنت التانيه وبقيت بهيج من غير راحه فلجأت لخطيبتى
اقصى حاجه وصلنالها كانت تقفيش وتفريش من فوق الهدوم

• عجبني
اول الخطوبه كنت فى علاقه مع بنت تانيه وكنت ديما بشوف خطيبتى ملاك نازل من السما ماينفعش اقربلها لحد ما جه الوقت اللى فركشت مع البنت التانيه وبقيت بهيج من غير راحه فلجأت لخطيبتى
اقصى حاجه وصلنالها كانت تقفيش وتفريش من فوق الهدوم
حاول تتمتع مع خطيبتك وتمتعها وقت الخطوبه، وتاكد انها بتكون مشتاقه وهايجة وعاوزة اكتر منك، افضل من انها تحاول تتعرف علي حد غيرك يمتعها ويريحها طول وقت الخطوبه،،، ،

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و لوكا جامد
حاول تتمتع مع خطيبتك وتمتعها وقت الخطوبه، وتاكد انها بتكون مشتاقه وهايجة وعاوزة اكتر منك، افضل من انها تحاول تتعرف علي حد غيرك يمتعها ويريحها طول وقت الخطوبه،،، ،
حصل
واحنا حاليا متجوزين بس هى اللى مابقتش قادره على اللى انا عاوزه

• عجبني
  • عجبني

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰ا
انا مع بنت اخطبها ما اعمل تجاوزات كبيرة يعني بوسة حضن وبس بس للاسف ما مشي الحال وكملت الزواج

• أتفق
اتفق معاك جدا كلها تجاوزات يعني اكيد مش مقبولة بس في ناس وصلت للجنس حضرتك. اكيد مفيش تساوي صح. ✌️✌️
مش فاهم يعني عاوزه تسالى اللى مارس ممارسه كامله مع خطبتو عن ايه ؟

• عجبني
انا مع بنت اخطبها ما اعمل تجاوزات كبيرة يعني بوسة حضن وبس بس للاسف ما مشي الحال وكملت الزواج
دة الصح لو هتعمل حاجة

دة الصح لو هتعمل حاجة
بنت ناوي تزوجها بضع حدود للتجاوز معها بس اذا بنت مش ناوي شي جاد معها بنيك ولا ابالي
يعني عامة البنت العربية مافي سكس لحد هلق
بس كل بنت اجنبية اتعرف عليها بخطط انيكها 😅

• عجبني
حصل
واحنا حاليا متجوزين بس هى اللى مابقتش قادره على اللى انا عاوزه
شجعها واغريها ولبي رغباتها وشعلل شهوتها الاول وحاول تخليها هي كمان تتمتع معاك واكيد هي اللي هتطلب منك تحررها اكتر وتسعدها وتخليها تحس بانوثتها وجمالها في كل مكان وزمان

• عجبني
التفاعلات: لوكا جامد و مجنونة مطرقعة 😁😁
شجعها واغريها ولبي رغباتها وشعلل شهوتها الاول وحاول تخليها هي كمان تتمتع معاك واكيد هي اللي هتطلب منك تحررها اكتر وتسعدها وتخليها تحس بانوثتها وجمالها في كل مكان وزمان
حاولت
الوضع صعب

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%