NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حودا عاشق المحارم

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في الفترة الاخيرة انتشرت فكرة التحرر والتبادل هي فكرة جميله جدا فعلا بس الكل هنا بيكدب وياريت شاطر في الكذب لا دا بيكدب بغباء كمان ومافيش حد صادق في الموضوع دا ولا حد تفكير راقي اصلا
الموضوع مش بس جنس ونيك لا الموضوع صداقة بين عيلتين لو ارتاحو لبعض يبقى تتطور الامور اما من النت للنيك كدا مافيش كدا وماحدش فاهم دا

61356154-009-1c9d

• عجبني
التفاعلات: Mahanon
في الفترة الاخيرة انتشرت فكرة التحرر والتبادل هي فكرة جميله جدا فعلا بس الكل هنا بيكدب وياريت شاطر في الكذب لا دا بيكدب بغباء كمان ومافيش حد صادق في الموضوع دا ولا حد تفكير راقي اصلا
الموضوع مش بس جنس ونيك لا الموضوع صداقة بين عيلتين لو ارتاحو لبعض يبقى تتطور الامور اما من النت للنيك كدا مافيش كدا وماحدش فاهم دا

61356154-009-1c9d
صح كلامك جدا

• عجبني
التفاعلات: سيد صنايعي و Star55
عايز واحد يعمل معايا قصة دياثة سواء كان فحل او ديوث مبادل لو حابب تعالا خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام مظبوط

61356154-009-1c9d
كلامك صح مليون في الميه

احنا كابل وبنحاول نجرب بس يا اما بيبقوا مريبين يا اما كدابين

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج

61356154-009-1c9d
امممم نفسي اخي يعمل فيني كده

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%