NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش تايهه و مش عارفه اعمل ايه

انا بحب اتفرج علي سحاق جدا و بحب اتخيل اني مع صحابي بس مش عارفه ده صح ولا لا و مش عارفه اجرب السحاق ازاي و مع مين

• عجبني
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ديوث ممحون, marwan222, فحل موجب للسالب والديوث و 19 آخرين
انا بحب اتفرج علي سحاق جدا و بحب اتخيل اني مع صحابي بس مش عارفه ده صح ولا لا و مش عارفه اجرب السحاق ازاي و مع مين
كلميني هقولك تعملي اي كونت زيك وكان نفسي امارس النيك مع صحابي وبتاع قولي وهقولك ازاي

راحت خلاص

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Moheb sex
شايفه انه عادى طول ما ده ميولك

• يالهوي هي وصلت لكده
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و Elmajjek
  • حبيته
التفاعلات: Elmajjek
احسنلك متجربيش 🤭🌹

• أتفق
حاضر هرجع بالزمن

• محزن
  • محزن
  • أتفق
التفاعلات: Señorita Dalia و Moheb sex
جربي حمامة حتنسي السحاق

حاولي تجربيه مع واحدة صاحبتك تكونو قريبين من بعض احكيهلها عن ميولك و ابدأي معاها ببوسة او بخبطة على بزها بهزار

بصي أي فكر بعيد عن الجنس الطبيعي دا فيه حاجة غلط زي إن الراجل يفكر في راجل انتي كبنت الطبيعي اني ليكي شهوة لحاجة معينة لو بعدتي عنها فدا غلط لان انتي لو جربتي وغمقتي هأثر عليكي ومش هتقدري تفكري في راجل وهيبقى صعب عليكي تتجوزي وحياتك هتدمر

خطبتي في مرحلت التوهان دي دلوات والغريب انها بتتكلم معايا عن الموضوع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%