NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش تايهه و مش عارفه اعمل ايه

انا بحب اتفرج علي سحاق جدا و بحب اتخيل اني مع صحابي بس مش عارفه ده صح ولا لا و مش عارفه اجرب السحاق ازاي و مع مين

• عجبني
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ديوث ممحون, marwan222, فحل موجب للسالب والديوث و 19 آخرين
فطره!!!

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
انا بحب اتفرج علي سحاق جدا و بحب اتخيل اني مع صحابي بس مش عارفه ده صح ولا لا و مش عارفه اجرب السحاق ازاي و مع مين

ماتجربيهوش
اكتفى بالفرجة و التخيلات فقط

• عجبني
انتي كام سنه

• عجبني
طالما حاسة بتوهان يبقا ده علامة إنك من جواكي مش مقتنعة 100 في ال100 إنك عاوزة السحاق إذا خليكي في الطبيعي لحد ما الصدفة تسمحلك و تقابلي حد عاوز يجرب و ترتاحيلها كمان أصل العلاقة الجنسية أهم نقطة فيها الراحة النفسيّة

• عجبني
طالما حاسة بتوهان يبقا ده علامة إنك من جواكي مش مقتنعة 100 في ال100 إنك عاوزة السحاق إذا خليكي في الطبيعي لحد ما الصدفة تسمحلك و تقابلي حد عاوز يجرب و ترتاحيلها كمان أصل العلاقة الجنسية أهم نقطة فيها الراحة النفسيّة
انا حاسه اني عادي مش بفضل نوع علي التاني لما واحده صاحبتي اتكلمت عن الموضوع ف بنت صاحبتنا قالت ليها انتي كده مش طبيعيه و شاذة انا بقي ايه بما اني بحب النوعين

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس، الصقر_الجارح و White_Wolf
ينقل للقسم المناسب
رجاء في المشاركات القادمه يراعي عدم انشاء موضوعات للميول او التعارف او التحرر في قسم الفضفضه
تقبلي تحياتي

• عجبني
  • معجبنيش
  • حبيته
التفاعلات: مۭــحۡــٰٱ̍ڔمۭــڄۚــې, jane, White_Wolf و شخص آخر
انا حاسه اني عادي مش بفضل نوع علي التاني لما واحده صاحبتي اتكلمت عن الموضوع ف بنت صاحبتنا قالت ليها انتي كده مش طبيعيه و شاذة انا بقي ايه بما اني بحب النوعين
أنتي مجرد هندك ميول و فضول لكن بما إتك مجربتيش يبقا مينفعش يتقال عنك حاجة أصلاً الواحد لما بيقضي فترة طويلة من الجوع الغريزي الجنسي بيبدأ يحصل عنده نوع من اللخبطة في تفكيره و يبدأ يتسائل أجرب المختلف ولا لأ و بالنسبة للرجال مثلاً مش كل واحد دخل المرحلة ديه أصبح شاذ أو سالب،لكن هي مرجلة تخبُّط ممكن تسكيها يمكن بس بقالك قترة طويلة معمبتيش حاجة لا مع نفسك ولا مع صاحبك فالعطش الغريزي بيلعب ف دماغط شوية، خاولي تفرغي طاقتك الجنسية حتى لو بالعادة السريّة علشان تفضلي في نفس ميولك الطبيعيّةأو ممكن تتركي العنان لفضولك بالمشاهدة لأفلام السحاق و شوفي لو هتملأ فراغك ولا مش هتلاقي فيها مزاجكو طبعاً يستحسن لو تتجوزي بسرعة علشان تلاقي اللي يملأ فراغك و إحتياجك الجنسي علشان متفضليش تتخبطي في البحث عن ميول تشبع إحتياجك

• عجبني
انا بعتالك على الخاص ومستنية ردك

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: أموت فى الجنس، White_Wolf و سلطان غلبان
انا بعتالك ومستنية ردك

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و سلطان غلبان
ده فضول حبيبتى و ده طبيعى عشان اللى بتشوفيه على النت و أننا كلمات بتاخد راحتنا اوى مع بعض اكتر من زمانهو إحساس حلو و جميل ،حتحبيه
بس متعمليش ده عشان بس تجربى ، تؤتؤ
تجربة يعنى فضول فخليكى من بعيد احسن،لكن لو عايزة تعملى ده لازم تكونى حابة الموضوع ،
ابعتيلى لو عايزة تسالى على حاجة

• عجبني
يا حرام البنت شكلها هتتهرى رسايل النهاررده :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مۭــحۡــٰٱ̍ڔمۭــڄۚــې و White_Wolf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خليكي على الطبيعي أحسن

• عجبني
  • عجبني
غلط و متجربيش

• عجبني
قعدت فتره كبيره بفكر في صحبتي

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، White_Wolf و سلطان غلبان
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
فاتحي واحده من صحابك ببوسه وشوفي رده فعلها

• معجبنيش