NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اشتغلي او العبي رياضه المهم بلاش تعيشي في فراغ

راجعة افضفض لان بجد محتاجة جدا اتكلم وعايزة كلام عقل مش مبني علي مشاعر
الحكاية اني اتنيلت وحبيت وعلشان انسي حد مش مفارق تفكيري ثانية واحدة سافرت مع بابا برة مصر وبجد مش مبالغة الشخص دة كانة عملي عمل لدرجة علشان انساة شربت ونمت مع واحد واديتة كمان فلوس وكان قوي جنسيا وجسديا وبردو منسيتهوش ومش مصدقة اللي فيه دة حرفيا ولا مصدقة حالتي دلوقتي
لدرجة اني كرهت نفسي وشوفتني خاينة انا مش عاؤفة اي اللي انا فية دة وتايها جدا حرفيا ومش عارفاني!!
اشغلي نفسك بالرياضه بالقراءه وهكذا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحكاية اني اتنيلت وحبيت وعلشان انسي حد مش مفارق تفكيري ثانية واحدة سافرت مع بابا برة مصر وبجد مش مبالغة الشخص دة كانة عملي عمل لدرجة علشان انساة شربت ونمت مع واحد واديتة كمان فلوس وكان قوي جنسيا وجسديا وبردو منسيتهوش ومش مصدقة اللي فيه دة حرفيا ولا مصدقة حالتي دلوقتي
لدرجة اني كرهت نفسي وشوفتني خاينة انا مش عاؤفة اي اللي انا فية دة وتايها جدا حرفيا ومش عارفاني!!
الغلط ميتحلش بغلط
طالما متعلقة بيه للدرجة دي متحاوليش ترتبطي بحد غير لما تتعافي من العلاقة الاولى
اما موضوع الجنس ده فانتي كده بترخصي نفسك وانتي اغلى من كده بكتير
اصبري ومع الوقت هتنسيه

بصي هو مش عاملك عمل هو زمانه قدملك كتير اوي و علشان كده مش عارفه تنسيه لأنك فاكره الحلو له انا معرفش تفاصيل علاقتكم أو تفاصيل نهايتها لكن انتي غلطتي في حق نفسك مش في حقه هو و الانيل من كده أن دماغك بردو مش مبطله تفكير افصلي يوم ابعدي فيه عن كل حاجه حواليكي و رتبي اوراقك بالورقه و القلم واحده واحده هتعرفي تلاقي مخرج صدقي نفسك و اعرفي أن اللي عمليته كانت غلطه عابره و مش هتتكرر و شوفي دماغك مودياكي لأيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%