NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

essra

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
راجعة افضفض لان بجد محتاجة جدا اتكلم وعايزة كلام عقل مش مبني علي مشاعر
الحكاية اني اتنيلت وحبيت وعلشان انسي حد مش مفارق تفكيري ثانية واحدة سافرت مع بابا برة مصر وبجد مش مبالغة الشخص دة كانة عملي عمل لدرجة علشان انساة شربت ونمت مع واحد واديتة كمان فلوس وكان قوي جنسيا وجسديا وبردو منسيتهوش ومش مصدقة اللي فيه دة حرفيا ولا مصدقة حالتي دلوقتي
لدرجة اني كرهت نفسي وشوفتني خاينة انا مش عاؤفة اي اللي انا فية دة وتايها جدا حرفيا ومش عارفاني!!

• عجبني
  • محزن
  • بيضحكني
التفاعلات: Anas868, أحمد السويسي, samo King و 20 آخرين
الحكاية اني اتنيلت وحبيت وعلشان انسي حد مش مفارق تفكيري ثانية واحدة سافرت مع بابا برة مصر وبجد مش مبالغة الشخص دة كانة عملي عمل لدرجة علشان انساة شربت ونمت مع واحد واديتة كمان فلوس وكان قوي جنسيا وجسديا وبردو منسيتهوش ومش مصدقة اللي فيه دة حرفيا ولا مصدقة حالتي دلوقتي
لدرجة اني كرهت نفسي وشوفتني خاينة انا مش عاؤفة اي اللي انا فية دة وتايها جدا حرفيا ومش عارفاني!!
طول ما حياتك فاضيه
طول ما انت لوحدك
طول ما انت مش بتعملى اى حاجه فى حياتك غير السهر او خلافه من الرفاهيه
مش هتنسى
اتقالى نصيحه من حد (مهما كانت مشاعرك اشتغل ومع الوقت هتنسى)

• أتفق
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: SLSAMG, Life Arch, مصطفى مصطفى و شخص آخر
طول ما حياتك فاضيه
طول ما انت لوحدك
طول ما انت مش بتعملى اى حاجه فى حياتك غير السهر او خلافه من الرفاهيه
مش هتنسى
اتقالى نصيحه من حد (مهما كانت مشاعرك اشتغل ومع الوقت هتنسى)
مش دايما كل الكلام بيبقي صح

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
مش دايما كل الكلام بيبقي صح
بس دايما كل الافعال صح
انا اتحطيت فى موقفك والشغل كان مفيد ليا جدا

• عجبني
التفاعلات: اجمل فراق و SLSAMG
بس دايما كل الافعال صح
انا اتحطيت فى موقفك والشغل كان مفيد ليا جدا
طبيعة تكوين البنات غير الولاد في اختلاف كبير
احنا غيركم احنا لو اتعلقنا مبنشوفش غير الراجل اللي حبيناه وطز في الباقي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER، نياك شرموطتك و Aymanx123
امال نمتي مع التاني دا ازاي؟

• عجبني
  • معجبنيش
  • أتفق
التفاعلات: اجمل فراق, نايك امك وشرفك, نياك شرموطتك و 2 آخرين
صوابعك مش زى بعض
والرجاله مش زى بعض
بس انت عندك حق لما بتتعلقوا مش بتشوفوا غيره فى حين لو جه الاحسن منه بتنسوا اصلا هو كان مين اللى فى حياتكم
انا عندى اقتناع ان البنت ممكن تعدد علاقات لو هى حابه وفاتحه مجال لكدا بس طبعا بالعقل
فى حين ان الراجل لو حب بجد مبيشوفش غير اللى حبها وبس

• أتفق
التفاعلات: نياك شرموطتك
عندك فراغ فى حياتك وانت غلطت انك اقدمتى على الموضوع فك العمل والسحر دول دجالين
ولم يحدث الا الالم النفسى والجسى وتانيب الضمير
حاولى تكونى نفسك فقط

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG
اعتبريه مات ،وماتفتحيش قلبك لحد غير اللي يقدر فعلا يحرك فيكي حاجة و يكون فعلا بيحاول يوصلك و بيعمل لكدا ،الشخص دا اللي هيقدر ينسيكي

عشان تنسى
زى ما بنعمل برضه
كلنا بنغلط
اكيد دا مش هينسيها يعني شخص شكلها مكنتش واخده عليه عشان بتقول انها اديته فلوس وهو كمان شكلو مكنش نفسو فيها او بيحبها مثلا وقبل ان هو ياخد فلوس اكيد مش دا اللي هينسيها ومش عارف لي الناس رابطه المخدرات والسجاير ب المشاكل والنسيان مع اني لو فكرت هتلاقي ان مثلا انا لو شربت كاس او سيجاره حشيش او حتي ايس او كيميا دا يعتبر مجرد منوم او بنج مش هيخلي حد ينسي حاجه او حد

• عجبني
اكيد دا مش هينسيها يعني شخص شكلها مكنتش واخده عليه عشان بتقول انها اديته فلوس وهو كمان شكلو مكنش نفسو فيها او بيحبها مثلا وقبل ان هو ياخد فلوس اكيد مش دا اللي هينسيها ومش عارف لي الناس رابطه المخدرات والسجاير ب المشاكل والنسيان مع اني لو فكرت هتلاقي ان مثلا انا لو شربت كاس او سيجاره حشيش او حتي ايس او كيميا دا يعتبر مجرد منوم او بنج مش هيخلي حد ينسي حاجه او حد
وبيذيد الوجع برضه
بس محدش بيستوعب الا متأخر

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG
باختصار هو مش يستحقك و انتي مش تفكري فيه

ارجعي لنفسك
لو حبيتي ال معاكي مكنتيش فكرتي تعملي كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهدي و رتبي افكارك الشخص مش بيتنسي بسهوله ولا في يوم ولا شهر الي اتحب مش بيتنسي لازم شخص ياخد مكانه و حتي بعد كدا مش هيتنسي بس هيبقا ذكري جوانا
اهم حاجه تخرجي نفسك من وهم انك مش قادرة تنسيه
و ابعدي عن طريق الغلط لا الشرب هينسي ولا انك تنامي مع ولاد هينسي كل ده غلط و هيزود تانيب الضمير

وبيذيد الوجع برضه
بس محدش بيستوعب الا متأخر
**** ما يكتب المخدرات دي ع حد و يشفي اللي بيشربوها هي ممكن يكون فيها لذه شويه عشان حاجه ممنوعه والممنوع مرغوب بس حاجه بضان مش فيها حاجه ممتعه اوي شبه الجنس مثلا

• عجبني
صوابعك مش زى بعض
والرجاله مش زى بعض
بس انت عندك حق لما بتتعلقوا مش بتشوفوا غيره فى حين لو جه الاحسن منه بتنسوا اصلا هو كان مين اللى فى حياتكم
انا عندى اقتناع ان البنت ممكن تعدد علاقات لو هى حابه وفاتحه مجال لكدا بس طبعا بالعقل
فى حين ان الراجل لو حب بجد مبيشوفش غير اللى حبها وبس
ممكن

• عجبني

• بيضحكني
التفاعلات: ع.ب.ست

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%