NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تاخر القذف

A

Anonymous (7e84)

ضيف
مساء الخير حابب استشارة منكم
أنا على علاقة بامى ما يقارب من الثلاث شهور
أنا عمرى 25 وأمى 46 سنة
أنا بدأ معايا ان اشتهى أمى من فترة كبيرة وكنت بحاول ابدى ليها شعورى لحد ما وصلنا أننا بنقيم علاقة جنسية مع بعض من مدة ما تقارب الثلاث شهور ولكن أمى اثناء العلاقة ما يقارب من التلت ساعه بتتعب منى وما ترضى تكمل العلاقة وانا بكون لسه مقذفتش للعلم أنا مش باخد اي منشطات او حبوب وأمى اقترحت ان اشوف دكتور علشان تاخر القذف
بالرغم ان امي اثناء العلاقة تمص زبى كتير لحد ما اقذف لكن أنا نفسى امي تكمل معايا العلاقة من غير ما تتعب منى وكمان انا محبش ان اقذف وامى تمص ليا أنا عاوز اقذف وانا بنيك
محتاج استشارة منكم ضروري

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري, ديوث ممحون, عشيق مرات جدى و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسمع كلام امك وطاعه واجبه زشزف دكتور ذكوره يتاكد من كلامك

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
أنا عمرى 25 وأمى 46 سنة
أنا بدأ معايا ان اشتهى أمى من فترة كبيرة وكنت بحاول ابدى ليها شعورى لحد ما وصلنا أننا بنقيم علاقة جنسية مع بعض من مدة ما تقارب الثلاث شهور ولكن أمى اثناء العلاقة ما يقارب من التلت ساعه بتتعب منى وما ترضى تكمل العلاقة وانا بكون لسه مقذفتش للعلم أنا مش باخد اي منشطات او حبوب وأمى اقترحت ان اشوف دكتور علشان تاخر القذف
بالرغم ان امي اثناء العلاقة تمص زبى كتير لحد ما اقذف لكن أنا نفسى امي تكمل معايا العلاقة من غير ما تتعب منى وكمان انا محبش ان اقذف وامى تمص ليا أنا عاوز اقذف وانا بنيك
محتاج استشارة منكم ضروري
كلمنى

• عجبني
هى مش مشكلة وطلما امك بتتمتع منك وانت بتسد معاها خلاص وانك بتنزل بعد فترة

• عجبني
أنا عمرى 25 وأمى 46 سنة
محتاج استشارة منكم ضروري
اول اعرف ان الطريقه نيكك ليها ممله لازم تكتشف امك بتحب ايه فى العلاقه لازم تجرب كل الوضعيات فى جميع الظروف جرب اوضاع تحسس مامتك انها لسه بنت صغيره وحاول تداعبها كتير ولما تحس انها هتتعب منك توقف نيك و تقلب معها رومانسية و مداعبة لحد متسخن تانى

• عجبني
يعنى امك مش شهوانيه امال وصلت تنام معاك ازاى
الحل كمل تخيلات ان امك هايجه على السرير وتعالى على نفسك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%