NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

doctor_massage

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير علي الجميع حابب اطلب من مراتي تعمل تاتو حنه عشان هيا ملتزمة يكون اسمه حلالك احلي لك
ايه رايكم
انا مارست كتير مع ستات بتعمل وشم وتاتو سواء علي صدرها او طيزها والحوار بيهيجني بس مراتي مش بتحب الحاجات ده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Headliner, ايام مره, فحل موجب للسالب والديوث و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعمل الي تحبه ويثيرك وعيش حياتك واتمتع معها

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
مراتك عندها كام سنه

• لا تعليق
صباح الخير علي الجميع حابب اطلب من مراتي تعمل تاتو حنه عشان هيا ملتزمة يكون اسمه حلالك احلي لك
ايه رايكم
انا مارست كتير مع ستات بتعمل وشم وتاتو سواء علي صدرها او طيزها والحوار بيهيجني بس مراتي مش بتحب الحاجات ده
لا اطلب منها... انا عندى ملتزمة وهطلب منها.. عادى ياعم عيش يومك وليلتك انت وهى تتهنوا

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage و غريب عن العالم
الحاجات دى أذواق حسب كل واحده بتحب ايه وفين أو متحبش. الاحسن لو مش حابه سيبها على راحتها

• عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: asaad2024، AMGjr و doctor_massage
ايه رايكم
انا نفذت التاتو

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: asaad2024 و زوج راقى فكريا
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%