NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه تأثير الخيال علي الواقع

real human

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو ليه بحس أن لو حد بروفايله بيتكلم في الخيال كتير أو قصص و كده ببقي مش حابب نتعرف اوى ك علاقه جد لأن الخيال مسيطر عليه و وقت الجد ممكن يبقي مش حابب او مش حابه

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان, حنان و حب, مدام دعاء و شخص آخر
يمكن تفكيرك واقعي ف مفيش حب للخيال الواقع عندك هو ال بترجمه ، بس عمر ما كان الخيال سبب بالحكم علي حد

• حبيته
التفاعلات: Karim g
يمكن تفكيرك واقعي ف مفيش حب للخيال الواقع عندك هو ال بترجمه ، بس عمر ما كان الخيال سبب بالحكم علي حد
ده حقيقي. حتي لما بتعرف علي حد بزهق لو مفيش نيه للجد

و مقصدش بحكم علي حد من خياله بس اقصد أن ممكن حد بيتخيل كتير اوى و اول ما تجيله فرصه يعيش الحقيقة يهرب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الخيال هو صانع الواقع

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
عشان كله بيقلق يجرب بيخاف من حاجتين اما التجربه نفسها انو ميبقاش زي الاول او بيخاف من انه ياخد التجربه وتحصل مشكله ليه او الاتنين بس الحقيقه انك لو حطيط اي حد تحت زبر حقيقي دلوقت وهو هايج هيتناك منه بشغف

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: gupA و Karim g
الرك علي الموجب في العلاقة في الوقت ده بتقع منهم نيتهم وسط الكلام او واحنا بنتعرف يجيبهم ويقفل او فاكرك ديوث ياعم انا مش سالب لسه علشان تقلبني كمان ديوث ..فيهم ناس تجيب سيرة الستات او البنات يريل عليهم وينساك وعرفني بيهم طيب ابعت صورهم احااا بجد ياعم هو في ايه وبعدين يزعلوا .

الرك علي الموجب في العلاقة في الوقت ده بتقع منهم نيتهم وسط الكلام او واحنا بنتعرف يجيبهم ويقفل او فاكرك ديوث ياعم انا مش سالب لسه علشان تقلبني كمان ديوث ..فيهم ناس تجيب سيرة الستات او البنات يريل عليهم وينساك وعرفني بيهم طيب ابعت صورهم احااا بجد ياعم هو في ايه وبعدين يزعلوا .
ده ملوش علاقه ب كلامي

• عجبني
التفاعلات: حنان و حب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%