NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

آية احمد

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
13 يونيو 2022
المشاركات
4
مستوى التفاعل
4
نقاط
0
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا اسمي اية طالبة في أولي ثانوي عام وفي قصة حصلت من سنتين وخلت حياتي تتغير انا من سنتين كنت طالبة في 2اعدادي وكنت طبعا اتفرج علي سكس وكدة وصحبتي هي الي خلتني اتفرج خصوصا أن ماما بتشتغل دائما وبابا مسافر برة بيشتغل فالبيت كل يوم يبقي فاضي ساعات كتير المهم انا عندي بنت خالتي متجوزة بقالها سنتين يعتبر عروسة جديدة ويدوبك هي اتجوزت ومامتها ماتت وهي باباها كان ميت يعني بقت يتيمة انا بحبها جدااا وهي يعتبر اختي بقعد احكي معاها وكدة وبمسك تلفونها وساعات بروح اقعد عندها بقضي اليوم علشان جوزها بيجي بليل وكدة ومرة فتحت تلفونها لقيت صور للانچبرهات حلوة جداا عندها حاجات في دولاب كتير ومرة كنا في رمضان وأنا كنت تعبانة. جدااا كان بقالي يومين . منمتش وأنا اصلا روحتلها علشان تذاكرلي أنجلش وجوزها كان قاعد والاذان اذن وفطرنا وخلصنا وأنا كنت تعبانة بجد قولتها انا هنام في غرفة الضيوف الي هي هتبقي للاطفال يعني وكنت مشغلة التلفزيون كنت بتفرج علي مسلسل ونمت حسيت بيها دخلت وقفلت التلفزيون وظلمت الغرفة وطلعت انا سمعتها دخلت غرفتهم كنت عطشانة جدا فقومت منغير محد يحس خالص وجبت مية وبصراحة روحت عند غرفتهم لقيتها بتقول آية نامت خلاص وهي كانت لابسة لانجيري جامد وبس بدأ علاقة انا فرحت كان جوزها قاعد علي السرير وقالها ارقصي قالتلوا لا آية صتصحي راح جوزها قام وبدأ يبوسها وفضلوا كتير شوية راحت هي طلعت زبة ومصت كتير طلعت صدرها من الانجري وهو مص وكدة وراح شايلها ونازل علي السرير وباسها وكدة راح مقلعها الانچيري وبقت بالاندر وهو قلع البوكسر وزبة كان شكلوا حلو هو طخين ومش طويل متوسط راح هو مقلعها الاندر وأنا خلاص كنت بموت بجد خلاص عمالة ابص عليهم من عين الباب وبدا يمص كسها وهي اة اة بس بصوت واطي وكدة راحت قالت دخلو يلا يا محمد راح مدخلوا وحدة وحدة وهو فتح رجلها وهي اة اة براحة اة اة وبعد كدة راح شالها وحط زبة فيها وهو شالها وفضل ينيك وهي بتقول مش قادرة البنت هتصحي يا محمد خلاص براحة اة اة راح نزل علي السرير وهي مصت بتاعوا وبتمص راحت قاعدة علية وشها في وشة وهو ينيك جامد وهي اة اة اة براحة يا محمد اة وتبوسة بقي بوس ونيك وأنا خلاص انا بتفرج علي فيلم سكس واقعي وجامد كنت حاسة نفسي هموت خلاص راحت عكست الوضع بقي ظهرها في وشة ونازلة طالعة واة اة هنا صوتها علي شوية مش قادرة خلاص يا محمد كفاية خلاص راح قالها لا شوية وفضل يعمل جامد جامد وهي اة اة بصوت عالي شوية خلاص يا محمد خلاص راح منزل وهي. اةةةةة سخن بس قالتها بطريقة حلوة جدااا
وفضل يبوسها وقلها انا زعلان علشان مرقصتيش قالتلوا استني بس لما تمشي ونعمل الي عازينة الي حصل هنا أن هما سخنوا تاني وهي قعدت علي زبة وشة في وشها وبوس وهو عمال يحرك زبة وهي اة اة محمد انا بحبك وعمالة تبوسة قالتلوا انا هروح الحمام انا سمعت الجملة دي وجريت علي الاوضة كنت خائفة جدااا كانت هدومي الداخلية مبلولة من كتر الي شوفتوة مع اني شوفت افلام سكس كتير جداااا بس مشوفتش زي دة بجد دة أو اتصور هيبقي جامد وممكن بجيب مليار مشاهدة بجد بس وهي دخلت صحيتني آية آية فقومت قالتلي يلا قومي اغسلي وشك علشان اذاكرلك وقومت وغسلت وشي وغيرت هدومي الي جوة وتمام وذاكرتلي ومشيت في جزء تاني انتظرواااااا
 

المرفقات

  • images (1).jpeg
    images (1).jpeg
    172.6 KB · المشاهدات: 704
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed.7, Sir Jimmy, ahmd 1 و شخص آخر
جميله منتظر التكمله
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz، magamego و كلاون 😂🤡
في انتظار جزء ثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz، magamego و كلاون 😂🤡
في انتظار الجزء الثاني يا آيه
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz، magamego و كلاون 😂🤡
بدايه حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz، magamego و كلاون 😂🤡
جميل ياريت تكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz، magamego و كلاون 😂🤡
تحفه يا آية تسلم ايدك فنانة من يومك يا بنتى نزلى الجزء الجديد بسرعة تحياتي لشخصكم الكريم
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz و magamego
منتظرين الباقي
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz و magamego
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح، Houssamdz و magamego
ايه الجمال والحلاوه دى صوره روعه وقصه اروع ياريت متتاخريش فى الجزء القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz و magamego
Good👍🏻
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz و magamego
بدايه حلوه منتظرينك فى التكمله ونشوفك وانتى على زب جوزها
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz و magamego
كملي قصه حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz و magamego
انا اسمي اية طالبة في أولي ثانوي عام وفي قصة حصلت من سنتين وخلت حياتي تتغير انا من سنتين كنت طالبة في 2اعدادي وكنت طبعا اتفرج علي سكس وكدة وصحبتي هي الي خلتني اتفرج خصوصا أن ماما بتشتغل دائما وبابا مسافر برة بيشتغل فالبيت كل يوم يبقي فاضي ساعات كتير المهم انا عندي بنت خالتي متجوزة بقالها سنتين يعتبر عروسة جديدة ويدوبك هي اتجوزت ومامتها ماتت وهي باباها كان ميت يعني بقت يتيمة انا بحبها جدااا وهي يعتبر اختي بقعد احكي معاها وكدة وبمسك تلفونها وساعات بروح اقعد عندها بقضي اليوم علشان جوزها بيجي بليل وكدة ومرة فتحت تلفونها لقيت صور للانچبرهات حلوة جداا عندها حاجات في دولاب كتير ومرة كنا في رمضان وأنا كنت تعبانة. جدااا كان بقالي يومين . منمتش وأنا اصلا روحتلها علشان تذاكرلي أنجلش وجوزها كان قاعد والاذان اذن وفطرنا وخلصنا وأنا كنت تعبانة بجد قولتها انا هنام في غرفة الضيوف الي هي هتبقي للاطفال يعني وكنت مشغلة التلفزيون كنت بتفرج علي مسلسل ونمت حسيت بيها دخلت وقفلت التلفزيون وظلمت الغرفة وطلعت انا سمعتها دخلت غرفتهم كنت عطشانة جدا فقومت منغير محد يحس خالص وجبت مية وبصراحة روحت عند غرفتهم لقيتها بتقول آية نامت خلاص وهي كانت لابسة لانجيري جامد وبس بدأ علاقة انا فرحت كان جوزها قاعد علي السرير وقالها ارقصي قالتلوا لا آية صتصحي راح جوزها قام وبدأ يبوسها وفضلوا كتير شوية راحت هي طلعت زبة ومصت كتير طلعت صدرها من الانجري وهو مص وكدة وراح شايلها ونازل علي السرير وباسها وكدة راح مقلعها الانچيري وبقت بالاندر وهو قلع البوكسر وزبة كان شكلوا حلو هو طخين ومش طويل متوسط راح هو مقلعها الاندر وأنا خلاص كنت بموت بجد خلاص عمالة ابص عليهم من عين الباب وبدا يمص كسها وهي اة اة بس بصوت واطي وكدة راحت قالت دخلو يلا يا محمد راح مدخلوا وحدة وحدة وهو فتح رجلها وهي اة اة براحة اة اة وبعد كدة راح شالها وحط زبة فيها وهو شالها وفضل ينيك وهي بتقول مش قادرة البنت هتصحي يا محمد خلاص براحة اة اة راح نزل علي السرير وهي مصت بتاعوا وبتمص راحت قاعدة علية وشها في وشة وهو ينيك جامد وهي اة اة اة براحة يا محمد اة وتبوسة بقي بوس ونيك وأنا خلاص انا بتفرج علي فيلم سكس واقعي وجامد كنت حاسة نفسي هموت خلاص راحت عكست الوضع بقي ظهرها في وشة ونازلة طالعة واة اة هنا صوتها علي شوية مش قادرة خلاص يا محمد كفاية خلاص راح قالها لا شوية وفضل يعمل جامد جامد وهي اة اة بصوت عالي شوية خلاص يا محمد خلاص راح منزل وهي. اةةةةة سخن بس قالتها بطريقة حلوة جدااا
وفضل يبوسها وقلها انا زعلان علشان مرقصتيش قالتلوا استني بس لما تمشي ونعمل الي عازينة الي حصل هنا أن هما سخنوا تاني وهي قعدت علي زبة وشة في وشها وبوس وهو عمال يحرك زبة وهي اة اة محمد انا بحبك وعمالة تبوسة قالتلوا انا هروح الحمام انا سمعت الجملة دي وجريت علي الاوضة كنت خائفة جدااا كانت هدومي الداخلية مبلولة من كتر الي شوفتوة مع اني شوفت افلام سكس كتير جداااا بس مشوفتش زي دة بجد دة أو اتصور هيبقي جامد وممكن بجيب مليار مشاهدة بجد بس وهي دخلت صحيتني آية آية فقومت قالتلي يلا قومي اغسلي وشك علشان اذاكرلك وقومت وغسلت وشي وغيرت هدومي الي جوة وتمام وذاكرتلي ومشيت في جزء تاني انتظرواااااا
كملي حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz و magamego
كملي ولو محتاجة مساعده ف الاجزاء كلميني خاص ونخليها ناااااااار
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz و magamego
في انتظار ابداعاتك
 
  • عجبني
التفاعلات: Houssamdz و magamego
جدعه ي ايه تعالي لي لو احتجتي حاجه 😉
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اسمي اية طالبة في أولي ثانوي عام وفي قصة حصلت من سنتين وخلت حياتي تتغير انا من سنتين كنت طالبة في 2اعدادي وكنت طبعا اتفرج علي سكس وكدة وصحبتي هي الي خلتني اتفرج خصوصا أن ماما بتشتغل دائما وبابا مسافر برة بيشتغل فالبيت كل يوم يبقي فاضي ساعات كتير المهم انا عندي بنت خالتي متجوزة بقالها سنتين يعتبر عروسة جديدة ويدوبك هي اتجوزت ومامتها ماتت وهي باباها كان ميت يعني بقت يتيمة انا بحبها جدااا وهي يعتبر اختي بقعد احكي معاها وكدة وبمسك تلفونها وساعات بروح اقعد عندها بقضي اليوم علشان جوزها بيجي بليل وكدة ومرة فتحت تلفونها لقيت صور للانچبرهات حلوة جداا عندها حاجات في دولاب كتير ومرة كنا في رمضان وأنا كنت تعبانة. جدااا كان بقالي يومين . منمتش وأنا اصلا روحتلها علشان تذاكرلي أنجلش وجوزها كان قاعد والاذان اذن وفطرنا وخلصنا وأنا كنت تعبانة بجد قولتها انا هنام في غرفة الضيوف الي هي هتبقي للاطفال يعني وكنت مشغلة التلفزيون كنت بتفرج علي مسلسل ونمت حسيت بيها دخلت وقفلت التلفزيون وظلمت الغرفة وطلعت انا سمعتها دخلت غرفتهم كنت عطشانة جدا فقومت منغير محد يحس خالص وجبت مية وبصراحة روحت عند غرفتهم لقيتها بتقول آية نامت خلاص وهي كانت لابسة لانجيري جامد وبس بدأ علاقة انا فرحت كان جوزها قاعد علي السرير وقالها ارقصي قالتلوا لا آية صتصحي راح جوزها قام وبدأ يبوسها وفضلوا كتير شوية راحت هي طلعت زبة ومصت كتير طلعت صدرها من الانجري وهو مص وكدة وراح شايلها ونازل علي السرير وباسها وكدة راح مقلعها الانچيري وبقت بالاندر وهو قلع البوكسر وزبة كان شكلوا حلو هو طخين ومش طويل متوسط راح هو مقلعها الاندر وأنا خلاص كنت بموت بجد خلاص عمالة ابص عليهم من عين الباب وبدا يمص كسها وهي اة اة بس بصوت واطي وكدة راحت قالت دخلو يلا يا محمد راح مدخلوا وحدة وحدة وهو فتح رجلها وهي اة اة براحة اة اة وبعد كدة راح شالها وحط زبة فيها وهو شالها وفضل ينيك وهي بتقول مش قادرة البنت هتصحي يا محمد خلاص براحة اة اة راح نزل علي السرير وهي مصت بتاعوا وبتمص راحت قاعدة علية وشها في وشة وهو ينيك جامد وهي اة اة اة براحة يا محمد اة وتبوسة بقي بوس ونيك وأنا خلاص انا بتفرج علي فيلم سكس واقعي وجامد كنت حاسة نفسي هموت خلاص راحت عكست الوضع بقي ظهرها في وشة ونازلة طالعة واة اة هنا صوتها علي شوية مش قادرة خلاص يا محمد كفاية خلاص راح قالها لا شوية وفضل يعمل جامد جامد وهي اة اة بصوت عالي شوية خلاص يا محمد خلاص راح منزل وهي. اةةةةة سخن بس قالتها بطريقة حلوة جدااا
وفضل يبوسها وقلها انا زعلان علشان مرقصتيش قالتلوا استني بس لما تمشي ونعمل الي عازينة الي حصل هنا أن هما سخنوا تاني وهي قعدت علي زبة وشة في وشها وبوس وهو عمال يحرك زبة وهي اة اة محمد انا بحبك وعمالة تبوسة قالتلوا انا هروح الحمام انا سمعت الجملة دي وجريت علي الاوضة كنت خائفة جدااا كانت هدومي الداخلية مبلولة من كتر الي شوفتوة مع اني شوفت افلام سكس كتير جداااا بس مشوفتش زي دة بجد دة أو اتصور هيبقي جامد وممكن بجيب مليار مشاهدة بجد بس وهي دخلت صحيتني آية آية فقومت قالتلي يلا قومي اغسلي وشك علشان اذاكرلك وقومت وغسلت وشي وغيرت هدومي الي جوة وتمام وذاكرتلي ومشيت في جزء تاني انتظرواااااا
حلوة
 
انا اسمي اية طالبة في أولي ثانوي عام وفي قصة حصلت من سنتين وخلت حياتي تتغير انا من سنتين كنت طالبة في 2اعدادي وكنت طبعا اتفرج علي سكس وكدة وصحبتي هي الي خلتني اتفرج خصوصا أن ماما بتشتغل دائما وبابا مسافر برة بيشتغل فالبيت كل يوم يبقي فاضي ساعات كتير المهم انا عندي بنت خالتي متجوزة بقالها سنتين يعتبر عروسة جديدة ويدوبك هي اتجوزت ومامتها ماتت وهي باباها كان ميت يعني بقت يتيمة انا بحبها جدااا وهي يعتبر اختي بقعد احكي معاها وكدة وبمسك تلفونها وساعات بروح اقعد عندها بقضي اليوم علشان جوزها بيجي بليل وكدة ومرة فتحت تلفونها لقيت صور للانچبرهات حلوة جداا عندها حاجات في دولاب كتير ومرة كنا في رمضان وأنا كنت تعبانة. جدااا كان بقالي يومين . منمتش وأنا اصلا روحتلها علشان تذاكرلي أنجلش وجوزها كان قاعد والاذان اذن وفطرنا وخلصنا وأنا كنت تعبانة بجد قولتها انا هنام في غرفة الضيوف الي هي هتبقي للاطفال يعني وكنت مشغلة التلفزيون كنت بتفرج علي مسلسل ونمت حسيت بيها دخلت وقفلت التلفزيون وظلمت الغرفة وطلعت انا سمعتها دخلت غرفتهم كنت عطشانة جدا فقومت منغير محد يحس خالص وجبت مية وبصراحة روحت عند غرفتهم لقيتها بتقول آية نامت خلاص وهي كانت لابسة لانجيري جامد وبس بدأ علاقة انا فرحت كان جوزها قاعد علي السرير وقالها ارقصي قالتلوا لا آية صتصحي راح جوزها قام وبدأ يبوسها وفضلوا كتير شوية راحت هي طلعت زبة ومصت كتير طلعت صدرها من الانجري وهو مص وكدة وراح شايلها ونازل علي السرير وباسها وكدة راح مقلعها الانچيري وبقت بالاندر وهو قلع البوكسر وزبة كان شكلوا حلو هو طخين ومش طويل متوسط راح هو مقلعها الاندر وأنا خلاص كنت بموت بجد خلاص عمالة ابص عليهم من عين الباب وبدا يمص كسها وهي اة اة بس بصوت واطي وكدة راحت قالت دخلو يلا يا محمد راح مدخلوا وحدة وحدة وهو فتح رجلها وهي اة اة براحة اة اة وبعد كدة راح شالها وحط زبة فيها وهو شالها وفضل ينيك وهي بتقول مش قادرة البنت هتصحي يا محمد خلاص براحة اة اة راح نزل علي السرير وهي مصت بتاعوا وبتمص راحت قاعدة علية وشها في وشة وهو ينيك جامد وهي اة اة اة براحة يا محمد اة وتبوسة بقي بوس ونيك وأنا خلاص انا بتفرج علي فيلم سكس واقعي وجامد كنت حاسة نفسي هموت خلاص راحت عكست الوضع بقي ظهرها في وشة ونازلة طالعة واة اة هنا صوتها علي شوية مش قادرة خلاص يا محمد كفاية خلاص راح قالها لا شوية وفضل يعمل جامد جامد وهي اة اة بصوت عالي شوية خلاص يا محمد خلاص راح منزل وهي. اةةةةة سخن بس قالتها بطريقة حلوة جدااا
وفضل يبوسها وقلها انا زعلان علشان مرقصتيش قالتلوا استني بس لما تمشي ونعمل الي عازينة الي حصل هنا أن هما سخنوا تاني وهي قعدت علي زبة وشة في وشها وبوس وهو عمال يحرك زبة وهي اة اة محمد انا بحبك وعمالة تبوسة قالتلوا انا هروح الحمام انا سمعت الجملة دي وجريت علي الاوضة كنت خائفة جدااا كانت هدومي الداخلية مبلولة من كتر الي شوفتوة مع اني شوفت افلام سكس كتير جداااا بس مشوفتش زي دة بجد دة أو اتصور هيبقي جامد وممكن بجيب مليار مشاهدة بجد بس وهي دخلت صحيتني آية آية فقومت قالتلي يلا قومي اغسلي وشك علشان اذاكرلك وقومت وغسلت وشي وغيرت هدومي الي جوة وتمام وذاكرتلي ومشيت في جزء تاني انتظرواااااا
جميلة منتظرين التكملة
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%