NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دى قصة حقيقة مع تبديل الاسماء فقط

انا اكرم 36 سنة مدرس لغة المانية و مطلق دلوقتى وعندى ولدين احمد وكريم تؤام

فى اول حياتى اتخرجت من كلية اداب بتقدير امتياز وسافرت المانيا و درست اللغة هناك واتجوزت واحدة هناك علشان استقر واخد الجنسية واتجوزت سنة كاملة وبعد كده طلقت ورجعت مصر ورجعت قدمت فى جامعة خاصة ك مدرس واتقبلت واشتغلت لحد ما بقى عندى 26 سنة ونص ومش متجوز و قابلت بنت عجبتنى جدا اتقدمت علشان اخطبها واهلها و اهلى كانو مش موافقين لكن انا و هى كنا بنعشق بعض وكنت عرفتها انى اتجوزت قبل كده فى المانيا وكنت متفق معاها ان محدش لا من اهلى ولا من اهلها يتدخلو فى حياتنا بعض الجواز واتحدينا اهلنا واتجوزنا وشوفنا مع بعض احلى ايام حياتىنا و شوفنا ايام صعبة مع بعض ولما مراتى حملت انا كنت طاير من الفرحة ولما خلفنا اولادنا التؤام كنت فرحان جداااااااااااااااااااااا و فى يوم كنت قاعد مع عيلتى مبسط وفرحان لانه كان يوم جمعة لقيت ان فيه محضر جالى على البت وغيرت لبسى روحت لقيت انى جالى الموحضر و ودانى على السفارة الالمانية ولقيت ان مراتى الاولة رافعة عليا قاضية علشان انا مش ببعت لها فلوس علشان بنتنا وكمان هى عايزة تسيب البنت ليا علشان لما سمعت كلمة بنتا دى اتخضيت ومكنتش عارف اعمل ايه لكن اقنعتها انها تتنازل عن القضية و خدت البنت وعملت لها تحليل dna و حجزت لها فى فندق هى وامها قريب من البيت وروحت و بيتى وحكيت لمراتى كل حاجة

مراتى : ولا يهمك ياحبيبى انشاء **** خير متخافش
انا ؛ انا خايف تكون بنتى و اكون معرفش خايف جدا
(مراتى بعدها حضنتنى واطمنت فى حضنها لانى بحبها وهى بتحبنى)

وتانى يوم لما نتيجة التحاليل طلعت اتاكدت انها بنتى وامها سابت البنت فى الفندق لوحدها وسافرت وانا لما رجعت الفندق وطلعت اوضة البنت وملقيتش امها وسالت الناس فى الفندق اكدو ليا ان امها سافرت انا خدت بنتى فى حضنى وبعدهاخدت البنت وطلعت على البيت وانا ماشى سالتها عن نفسها لكن بالالمانى وهى رديت عليا بانها اسمها نادين وهى بتتكلم عربى فسالتها تانى عن دينها عرفت ان امها خليتها مسلمة ويمكن دى الحاجة الحلوة الى مامتها عملتها ولما رجعت البيت وحكيت لمراتى كل حاجة مراتى استقبلت البنت كويس وكانت بتعاملها كويس وانا كنت مبسوط جدا وكمان ولادى كانو بيحبو البنت فكنت مطمن على البنت ولكن فى اسود عيلة مراتى كانو جايين يزوروها ( ابوها وامها واخوها اختها)ودول بقا انا مش بطيقهم لكن بسكت علشان مراتى متزعلش منى لانها بتعامل اهلى بطريقة كويسة ف مش جزاءتها انى اعامل اهلها وحش لكن اهلها دول اختها حقودة ومبتحبش الخير لحد لا ليا ولا حتى لاختها واخوها بيكرهنى علشان انا ناجح وهو فاشل ومش لاقى شغل وامها دى بتكهرنى علشان بنتها بتحبينى وهى كانت عايزة تتجوزنى انا ومكنتش عايزة تتجوز ابن عمها ولما اهلها وصلو انا كنت قاعد بلبس البيت مع ولادى وكنت بلعب معاهم ولما دخلو الشقة وقعدو وانا رحبت بيهم ولما شافو البنت

حماتى : مين دى يا اكرم
انا : دى بنتى يا طنط

وبعدها كلهم اتصدمو ولما حكيت لهم كل حاجة وبدها انا استاذنت ودخلت الاوضة علشان اغير هدومى لقيت بنتى جاية بعدى بشوية وبتعيط

انا : ايه يا قلب بابى
بنتى (بصوت عياط) : تيتة الى برا بتقول ليا كلام غريب وبتبص ليا وحش
انا : قالت ليكى ايه
بنتى : قالت امشى بعيد يا وحشة وقالت كلمة كمان مش عارفة انطقها (على فكرة بنتى بتتكلم بالعربى الفسحة لكن انا بكتب الى هى قصدها عيله)

انا كملت لبس وخدت البنت وطلعت وقولت انى هطلع برا وخدت ولادى الاتنين كمان وفسحتهم ورجعت البيت لقيت مراتى قاعدة و حاسس انها مش طايقنى ولا طايقة بنتى انا قولت للولاد ادخلو اوضتكم العبو شوية وقعدت معها

انا : مالك يا قلبى
مراتى ( بعنف ): ماليش
انا : انتى بتتكلمى معايا كده ليه
مراتى : عايزنى اكلم معاك ازاى
انا (بهدوء )؛ انا سف يا قلبى يلا علشان ننام
مراتى : لا انا داخلة انام مع الاولاد

انا قولت هتقعد شوية و هتشتاق ليا وهترجع ودخلت قلعت واستنينت ولكن هى مجتش وقولت اخش اشوفها فى الاوضة لقيت انها نايمة على سرير بنتى وبنتى نايمة على الارض ف اخدت البنت ونيمتها معايا وفى حضنى علشان انا عايز احسسها ب امان علشان تحبنى لانها هتعيش باقى عمرها معايا وتانى يوم مراتى دخلت عليا الاوضة انا وبنتى وانا كنت صاحى بس عامل نفسى نايم وسمعتها بتقول

مراتى (بصوت مليان غل وشر) : مش هخليكى تتهنى خالص مش هخليكى تعلقى قلب جوزى بيكى ولا هخليه يرجع لامك ولا هخليه يكتب ليكى ول امك ارضه و فلوسه ولا هخليكى تعيشى ثانية واحد على وش الدنيا

انا حسيت برعب جامد قوى وضميت بنتى فى حضنى زيادة وبعد ما هى طلعت صحيت ولبست و اخدت البنت و الولاد و وديتهم عند امى و روحت الجامعة وخلصت اليوم وقدمت طلب اجازة اسبوع والطلب اتقبل ورجعت البيت و لقيت مراتى قاعدة بالسنتايلة والبوكسر الحريمى انا لما شوفتها استرجعت ذكرياتى معاها و ايام الحب الى كانت بينا ولما افتكرت كلامها على بنتى كرهتها جامد و لكن خيبت غضبى وقولت ب بسمة مصتنعة

انا : اخيرا بقا
مراتى : انا اسفة انى مجيتش انام معاك امبارح
(وبعدها حضنتها وقعدت ابوس فيها و مديت ايدى على جسمها وقعدت انزل لحد طيزها )
انا : اه صحيح افتكرت
مراتى : افتكرت ايه

(وبعد كده طلعت واقى جنسى كان معايا وطلعت زبى ولبسته وبعد كدا كملت بوس و قلعتها ونزلت فيها نيك خلفى وامامى وفى كل الوضعيات و قضيت معاها وقت عمرى ما قضيته معاها قبل كده وبعد ما خلصت وجيبتهم على بطنها زى الشراميط نمت جنبها على السرير وكنا احنا الاتنين عريانين و بنبص للسقف

انا: بقولك ايه يا روحى
مراتى : قول يا قلبى
انا : هو انا لو موت هتعاملى بنتى كويس
مراتى : اكيد يا حبيبى هعاملها بكل حب ومش هفرق بنها وبين الاولاد
(بعدها بوستها من بوقها وقولت لها بحبك وحطيت ايدى على كسها وحكيت كسها بصباعى وبعد كده شيلت ايدى من كسها وحطيتها على بزازها وقعدت ارضع منها زى *******)
مراتى : اه اه اه براحة يا روحى هو انا هسيبك
(وبعد كده بطلت ارضع ودخلت استحمى وخلصت وطلعت و عديت جنب الاوضة سمعتها وهى بتقول ل امها
مراتى : متخافيش يا ماما انا هحاول اخليه يكره البنت باى شكل وهخليه يكتب ليا ارضه وكل فلوسه ليا و مش هيعرف يطلقنى انتى ناسية انو ماضى مؤخر مليون و نص
(وقررت ساعتها انى مش هطلقها دلوقتى و لبست وروحت جيبت ورق فيه اقرارات انها تتنازل عن المؤاخر وعن حضانة الاولاد وكل حاجة كنت كاتبها باسمها وخدت الورق ورجعت البيت وقولت لها انى طلعت الاولاد رحلة ومحتاجين امضتنا على الورق وهى علشان غبية مضت و ورحت سجلت الورق فى الشهر العقارى وبعدها طلعت على الماذون وطلقتها ورجعت البيت وقولت

انا : حبيبتى
مراتى : نعم
انا: يلا نروح عند مامتك
مراتى : ليه
انا : هنقعد عندهم لحد ما ابيع البت ده علشان اشترى واحد اكبر
(هى فرحت جامد وطلعت جهزت هدومها كلها وبعدها خدتها وطلعنا عند اهلها كانو قاعدين وقولت )

انا : بما انكم موجودين حبيبتى
مراتى : نعم
انا : انتى دخلتى عليا انا وبنتى وكنا نايمين وحلفتى انك هتقتلى بنتى لكن مش حسمح لكى روحى وانتى طالق طالق طالق و الولاد هيفضلو معايا لانك الورق الى انتى مضيتى وانا علشان راجل وانتى عارفة كده هسيبلك الولاد كل سنة شهر عليه ده تنازل عن حضانة الاولاد و المؤخر وده شيك ب 100 الف حقك (و شديت هدومها من عند بزازها وحطيت الشيك ) ولو فكرتى تقربى من الولاد هقتلك زى ما انتى كنتى هتقتلى بنتى ولو كنتى فاكرة انك هتخلينى اتازل ليك عن ارضى علشان تديها لاخوكى الفاشل علشان يضيعها لا شكرا كدا اتى عد اهلك وحقك فى صدرك وفوقه (ورزعتها بوسة كانت بوسة الوداع تقريبا :ROFLMAO:)بوسة وانت يا حمايا سيطر على مراتك الى راكباك دى وانتى يا حقودة انتى انتى هتعيشى وتموتى كده وانت يا خورنج يا اريل هتفضل فاشل (هما كلهم كاو مصدوميمن الى انا قولته وفضلو متنحين)

ونزلت من الشقة وكنت فرحان قوى من الى انا عملتها و عديت على امى وحكيت لها على كل حاجة وكانت زعلانة قوى ولكن انا مكنتش زعلان خالص وخدت اولادى وقولت لهم ان انا وامهم اطلقنا وهما هيشوفها كل يوم ف الولاد كانو زعلانين ولكن الولاد بيحبونى قوى ف الحزن قل يعنى وانا قررت انى هعيش ل اولادى وبس

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: شبراويشي, samrnapal, Mostafaelshazly و 6 آخرين
وليه محاولتش تتكلم معاها طالما بتحبوا بعض

وليه محاولتش تتكلم معاها طالما بتحبوا بعض
يامن على نفسه وعلى بته على ولاده ازاى مع واحدة ةممكن تقتل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%