NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

H3M0

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
خلينا متفقين ان بنات المنصوره اجمد بنات في مصر انا لفيت كتير عمر ما شفت بنات كامله بالشكل دا سواء جسمهم الجامد فشخ دا وغير ان حتي وشوشهم جميله جدا ناهيك عن عنيهم الملونه وشعرهم السايح او الكيرلي اللي بيسخنني فشخ يعني انا قعدت فتره مش بطاله في زايد واكتوبر وعين شمس والجيزه (الهرم) وعمري مشفت نسبه الجمال في البنات عاليه كدا وخصوصا انا قصدي ان صعب تلاقي بنت مش حلوه الاماكن التانيه فيها بنات جامده مفيش كلام بس قصدي النسبه اعلي عندنا في المنصوره

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: drsniper666, Sissy Adam, هانى عصام و 6 آخرين
المنصورة بتاعتنا🤨😂

• بيضحكني
التفاعلات: سلطان غلبان و الــــــعَــــــربــــــى
خلينا متفقين ان بنات المنصوره اجمد بنات في مصر انا لفيت كتير عمر ما شفت بنات كامله بالشكل دا سواء جسمهم الجامد فشخ دا وغير ان حتي وشوشهم جميله جدا ناهيك عن عنيهم الملونه وشعرهم السايح او الكيرلي اللي بيسخنني فشخ يعني انا قعدت فتره مش بطاله في زايد واكتوبر وعين شمس والجيزه (الهرم) وعمري مشفت نسبه الجمال في البنات عاليه كدا وخصوصا انا قصدي ان صعب تلاقي بنت مش حلوه الاماكن التانيه فيها بنات جامده مفيش كلام بس قصدي النسبه اعلي عندنا في المنصوره
وهنا بقا يجي السؤال لي علشان عمنا لويس الثالث عشر😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: H3M0
  • عجبني
التفاعلات: هانى عصام
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب بنات القاهره كيف

• عجبني
جمال بتوع المنصورة دا من ايام الفراعنة
لأن فيه جاليات يونانية سكنت فى المناطق دى ايام الفراعنة لحد ما بقوا بيتكلموا عادى زى اهل البلد واندمجوا فى المجتمع وتعاقبت عليهم العصور
ودا فى اغلب بلدان الوجه البحرى لكن المنصورة اتميزت لانها فى قلب الدلتا
لكن المناطق الى ع الساحل و الحدود والعواصم.. تلاقى فيها تنوع فى الشكل بسبب الهجرات المتعددة

• عجبني
التفاعلات: H3M0، أبو الفتوح و جدو سامى 🕊️ 𓁈
واضح انك ماروحتش الصعيد ولا اسوان ولا اسكندرية ;)
رغم ان اهلى م المنصورة اصلا بس انا لفيت وبقولك عن خبرة
اللي لف وشاف غير اللي مشافش، كل المناطق دي وضيف عليها امازيغ مصر في الشرق، وحتى البدويات في مصر مختلفين

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
اهم دول فعلا اللى ماروحتهمش لسه
هيعجبوك، هي بس المسألة في أن الناس تفهم أن مفيش نمط وحيد للجمال، المصريين بيضربوا المثل بالصوماليين في الفرح رغم أن مفيش في حلاوة الامهريات في اثيوبيا والصومال 🤷

• حبيته
واضح انك ماروحتش الصعيد ولا اسوان ولا اسكندرية ;)
رغم ان اهلى م المنصورة اصلا بس انا لفيت وبقولك عن خبرة
مروحتهمش لا

• عجبني
اللي لف وشاف غير اللي مشافش، كل المناطق دي وضيف عليها امازيغ مصر في الشرق، وحتى البدويات في مصر مختلفين
مروحتش الاماكن دي بس دي تجربتي انا لفيت بس اكيد مش مصر كلها

• عجبني
احنا فينا كل دا😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، H3M0 و استشاري الحياه
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه

المواضيع المشابهة