NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية بنات الجامعة | السلسلة الأولي | _ عشرة أجزاء 15/6/2023

  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari
عاااش بجد الخامس امتي
 
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari
زيكو يانسوانجيه دي اول قصه اكتبها يا** تعجبكوا

والاسماء اللي هتتذكر في القصه مش حقيقيه

اسمي احمد عندي 20 سنه طولي180 وزني 60 جسمي رياضي بسبب الجيم لوني قمحي ووسيم وبحب الهزار من القاهره في كلية تجاره

عيلتي ملهمش اي دور في القصه

الجزء الاول:


اول يوم دراسه صحيت الصبح الساعه 7 علشان اروح الجامعه فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه اول ما دخلت مكنتش عارف اي حاجه ومكنتش عارف حد هناك وشوفت بنت جميله وبيضه شمعه (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا)

أنا: بقولك لو سمحتي
البنت: اتفضل
أنا: هو فين قسم تجاره لاني معرفوش فين
البنت: انا كمان رايحه هناك
أنا: طب ممكن نروح مع بعض لو مفيش مشكله
البنت: اه طبعا مفيش مشكله
أنا: اتعرف بيكي
البنت: انا اسمي سلمي
أنا: اسمي احمد
(وصف سلمي جسمها كيرفي مش تخينه ومش رفيعه وبيضه اووي شمع عيونها خضرا بزازها حلوه مش كبيره اووي ومش صغيره اووي طيزها ملفوفه) وصلنا المدرج وقعدنا جنب بعض دخل اول دكتور وبدات اول محاضره وانا كنت مركز مع سلمي وكل شويه ابصلها ومكنتش مركز مع الدكتور خلصت اول محاضره وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه مع بعض نتكلم مع بعض شويه لغاية المحاضره التانيه وفي نهاية اليوم واحنا ماشيين طلبت منها رقمها وهي ادتهوني روحت خدت دش لذيذ وكلت وقعدت مع اهلي شويه ودخلت اوضتي فتحت الواتس بعت لسلمي رساله مكانتش فاتحه وبعدها بربع ساعه ردت عليا وفضلنا نتكلم مع شويه وبعدها نمت وتاني يوم شوفتها في الجامعه سلمت عليها
أنا: ازيك عامله اي
سلمي: بخير الحمد** وانت عامل اي
أنا: تمام الحمد** بس اي القمر ده لاقيتها وشها احمر زي الطماطم
سلمي: ميرسي جدا انت اللي عينك حلوه
أنا: يلا ندخل المدرج علشان المحاضره قربت تبدا ودخلنا المدرج وبدات المحاضره كانت دكتوره وخلصنا باقي المحاضرات
أنا: اي رايك نروح نقعد في كافيه مع بعض شويه
سلمي: تمام ماشي
خدتها وروحنا قعدنا في كافيه وجه الويتر قولتلها تشربي اي قالتلي عصير مانجه وانا طلبت قهوه وفضلنا نتكلم عن حياتها وحياتي لغاية لما الحاجه جت
أنا: انتي منين ياسلمي
سلمي: انا من مدينة نصر
أنا: بجد اصل انا ساكن هناك برضوا
سلمي: اممم طلعنا جيران اهو
أنا: حاجه حلوه اووي ان جيراني قمر كده
سلمي: ههه ميرسي يلا نروح بقي عشان متاخرش
أنا: يلا بينا حاسبت علي المشاريب وخدتها ومشينا
دخلت البيت لاقيت اهلي بيتفرجوا علي التليفزيون دخلت خدت دش وقعدت معاهم شويه ودخلت نمت صحيت الساعه 10بليل كلمت سلمي وابتدينا ناخد علي بعض اكتر وسالتها سؤال
أنا: ممكن اسألك سؤال
سلمي: اتقضل
أنا: انتي ارتبطي وحبيتي حد قبل كده؟
سلمي: اه كنت مرتبطه بواحد وكان بيطلب حاجات وحشه وانا سبته بعدها علي طول
أنا: لو مفيهاش رخامه مني ممكن اعرف اي هي الحاجات دي
سلمي: لا عيب مش هينفع اقولك
أنا: خلاص ماشي علي راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدها نمت عدي شهرين وخدنا علي بعض اووي ودخلت الامتحانات وخلصت جبت جيد جدا وسلمي جابت زيي
كنت قاعد في البيت زهقان ومش بعمل حاجه كلمت صحابي ونزلنا قعدنا علي كافيه مع بعض شويه وروحت كانت الساعه 11 فتحت واتس وكلمت سلمي شويه وصحابي وقفلت وقعدت علي البلايستيشن لغاية الساعه2 وبعدها نمت وصحيت الصبح الساعه9 دخلت خدت دش وشربت القهوه وقولت افتح واتس اشوف سلمي فاتحه ولا لا لاقيتها لسه مفتحتش وفضلت قاعد علي الفيس شويه وقومت اتفرج علي التليفزيون لاقيت رساله على الواتس لاقيتها سلمي فتحت وفضلنا نتكلم
أنا: مش هتقوليلي الحاجه اللي طلبها منك اللي كنتي مرتبطه بيه
سلمي: لا مش هقول يابني دي حاجه مينفعش تتقال
انا: متخافيش قولي واكنك مقولتيش
وبعد الحاح كتيرر مني وافقت انها تقول
سلمي: هقولك بس محدش يعرف
أنا: طب قولي وبعدين هقول لمين يعني
سلمي: طلب مني اني اروح عنده شقته وياخد مني بوسه
ساعتها انا قولت في دماغي انها مكانتش هتبقي بوسه بس وكان هينيكها وزبي وقف لما قالت كده
انا: ما كنتي تروحي خليه يبوسك هههه
سلمي:ههه بس ياسافل
انا: طب لو انا قولتلك عايز بوسه هتديني هههه
سلمي: لا طبعا عيب وحسيتها زعلت
انا: اي ده زعلتي انا كنت بهزر خلاص مش عايز بوسه عايز حضن😂😂
سلمي: لا برضوا انت سافل اووي
أنا: لا خلاص ده انا حتي محترم اوي
سلمي: اه باين 😂
انا: مش ناويين نتقابل ولا اي من ساعة الاجازه مشوفتكيش
سلمي: خلاص هانت كلها اربع ايام وتشوفني مستعجل ليه كده
انا: هو في حد ميبقاش عايز يشوف القمر يعني
سلمي: انت بتجامل كتير
انا: لا و** مش بجامل وكمان انا مبعرفش اجامل اصلا
سلمي: اممم ماشي يعم هصدقك
انا: لازم تصدقي علشان حقيقه فعلا
سلمي: ههه اي الثقه دي
انا: احلي حاجه
انا: بقولك اي انا هقفل دلوقتي علشان رايح مشوار وهرجع اكلمك
سلمي: تمام باي
انا: باي
نزلت قعدت مع صحابي لغاية بليل وروحت خدت دش وقعدت مع اهلي وفضلت ارخم علي اختي واهزر معاها(اختي اصغر مني بسنتين) ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير عمال بفكر في سلمي لو فتحت معاها موضوع ارتباط هتوافق ولا لا قولت اسيبها بظروفها

وهنا ينتهي الجزء الاول من قصتنا وانتظروا الجزء التاني لو فاضي بليل هنزلكو الجزء التاني


الجزء التاني

وقفنا الجزء اللي فات لما كنت بفكر ارتبط بسلمي ولا لا وقولت اسيبها بظروفها

تاني يوم كان يوم جمعه صحيت فطرت مع اهلي وقعدت معاهم وشربنا الشاي وفضلنا نتفرج علي التليفزيون واحنا قاعدين لاقيت رساله من سلمي فتحتها لاقيتها بتقولي
سلمي: صباح الخير عامل اي فينك مش باين النهارده
انا: صحيت فطرت وفضلت قاعد مع اهلي شويه
سلمي: اممم طيب ماشي انا كنت بطمن بس بشوفك مفتحتش ليه
انا: متقلقيش انا كويس وانتي عامله اي
سلمي: تمام الحمد**
انا: دايما ما تيجي نتقابل شويه نقعد مع بعض
سلمي: مش عارفه بصراحه هشوف واقولك
انا: لا مفيش هشوف قوليلهم انك نازله مع صحابك
سلمي: خلاص ماشي هنتقابل فين
انا: في كافيه*** عارفاه
سلمي: اه عارفاه
انا: تمام نتقابل هناك وقفلت معاها وقومت خدت دش في السريع وروحت البس وقولتلها اني نازل وقالتلي ان هي كمان قربت تخلص وتنزل ونزلت علي الكافيه فضلت مستنيها وفجاه لاقيت قمر داخل عليا غير اللي بشوفها في الجامعه جت وقعدت معايا روحت مصفر صفارة اعجاب وقولتلها شكلي كده هتجوزك وضحكت وهي كمان ضحكت بكسوف وقالتلي بطل بكش بقي
وطلبتلها عصير وطلبت ليا قهوه وفضلنا ندردش في اي حاجه وقولتلها عايز اقولك حاجه بس مش عارف اجبهالك منين قالتلي قول وربنا يستر ههه قولتلها انا معجب بيكي بصراحه من اول مره شوفتك فيها واتشديت ليكي لحظه صمت تاام ووشها بقي زي الفراوله قاطعت الصمت وقولتلها سكتي ليه شكلك مش موافقه قالتلي لا مش كده بس انا كمان برضوا معجبه بيك برضوا بس كنت خايفه يحصل معايا زي ما حصل قبل كده قولتلها متخافيش مش هتشوفي خير كل خير وخلصنا قعدتنا وخدتها وروحتها وانا روحت وكان اسعد يوم بالنسبالي اول ما روحت كلمتها واتطمنت عليها وصلت وقالتلي ايوه وصلت وفضلنا نحب بعض وعدت الايام وعلاقتنا بقت تتطور اكتر وهي بقت واثقه فيا وقولتلها ممكن طلب قالتلي قول ياسيدي قولتلها عايز بوسه ممكن شافت الرساله وفضلت ساكته قولتلها في اي قالتلي مفيش حاجه كنت بتقول ايه قولتلها اه ده استعباط بقي وضحكت قالتلي بس انا خايفه يحصل حاجه تاني قولتلها مش واثقه فيا قالتلي واثقه بس قولتلها من غير بس نروح شقتي دلوقتي واخد البوسه علي طول(طبعا عزيزي القارئ هتقول خدها في اي حته مش لازم الشقه يعني بس اقولك انها مش هتبقي بوسه بس هتبقي تقفيش وكده) ونمشي قالتلي مع اني مش ضمناك بس ماشي وهنمشي ع طول واخدتها وروحنا شقتي ودخلنا قعدنا في الصاله وكانت مكسوفه قولتلها فكي كده مكانتش بوسه دي تخليكي تتكسفي قالتلي خايفه يلا نمشي قولتلها نمشي فين احنا خلاص جينا وقعدت جنبها وابتديت اقرب منها وحطيت شفايفي علي شفايفها وابتديت ابوسها وهي تجاوبت معايا وبقيت امص لسانها واخده في بوقي والحس شفايفها وابتديت اقفش في بزازها من فوق الهدوم واوووف علي طرواتهم ونزلت علي رقبتها ابوسها والحسها راحت فاقت وقامت مره واحده وقالتلي يلا ننزل وحسيتها زعلانه وخدتها ومشينا وروحت وهي روحت فتحت واتس قولت اكلمها وبعتلها رساله عدي نص ساعه ولاقيتها ردت عليا
سلمي: اللي حصل ده مش هيتكرر تاني وانا غلطانه اني سمعت كلامك
انا: طب اي اللي حصل
سلمي: يعني مش عارف اللي حصل هي البوسه انا مكنتش اتوقع منك كده
انا: طب اهدي خلاص اعتبري مفيش حاجه حصلت
سلمي: ازاي يعني اعتبر ان مفيش حاجه حصلت ده انا لولا قومت كنت عملت فيا اي
انا: كنت اكلتك اكل يابطه هههه
سلمي: خفيف انسي اني اسمع كلامك تاني
انا: ليه بس ده انا غلبان
سلمي: اللي عملته ده وغلبان
انا: ايوه ده في حاجات اكتر من كده انا عايزك تبقي عارفه كل حاجه معايا انا بس لكن قدام اي حد متعرفيش حاجه
سلمي: لا طبعا مستحيل يحصل
انا: طب جربي ومش هتندمي
سلمي: هفكر وحاسه انك هتوديني في داهيه
انا: ولا داهيه ولا حاجه هنعمل كل حاجه بسريه تامه انتي قاعده فين دلوقتي
سلمي: في اوضتي
انا: طب قومي اقفلي الباب كويس
سلمي: حاضر
انا: انتي لابسه ايه
سلمي: لابسه بيجامه
انا: ومن تحتها
سلمي: بس ياقليل الادب
انا: اومال انتي فاكره ايه
سلمي: ولا حاجه
انا: طب يلا قولي لابسه ايه
سلمي: لابسه اندر وبرا لونهم اسود
انا: بحب الاسود اوووي وخصوصا انك بيضه
سلمي: طب يلا بسرعه قبل ما حد ينادي عليا
انا: طب اقلعي البيجامه
سلمي: هو انت ناوي تعمل اي
انا: كل خير ياموزتي
سلمي: اما نشوف اخرتها معاك اديني قلعت
انا: صوريلي نفسك دلوقتي بس متجبيش وشك
سلمي: لا طبعا انت اتجننت وطبعا عملت نفسي زعلت واضايقت وقولتلها خلاص براحتك باي
سلمي: خلاص متزعلش ولاقيتها بعتت الصور
انا: اي الجماال ده الهدوم مغطيه حاجات تتاكل اكل
سلمي: انت سافل اووي
انا: معاكي انتي بس اقلعي يلا بقيت الهدوم بسرعه
سلمي: انا مش مستريحالك
انا: متخافيش ده شات بس
سلمي: اديني قلعت اما نشوف اخرتها
انا: اخرتها لبن😂😂(اكيد انتو فاهمين)
سلمي: اممم
انا: حطي ايدك من تحت عندك وافركي
سلمي: وبعدين
انا: ببوس شفايفك وبقطعهم بسناني
سلمي: اممم براحه عليا يامفتري
انا: بقفش في بزازك الملبن وبلحس رقبتك
سلمي: اممم الحس كمان
انا: بضم بزازك علي بعض وبرضعهم وبلحس حلماتك
سلمي: ارضع كمان ياحبيبي اححح
انا: عجبك الرضع بتاعي
سلمي: عجبني اووي ارضع كمان امممم اااه
انا: بلحس سوتك اممم اممم وبدعك في كسك
سلمي: براحه ااااه اممم كمان كمان
انا: بلحس زنبورك وبعضه كسك طعمه حلوو اووي وعسلك اكنه شهد امممم
سلمي: الحس كمان بحبك اوى اااههه امممم
انا: تعالي مصيلي زبري
سلمي: لا بقرف
انا: لا متقرفيش انا لحست كسك اهو يلا تعالي هعلمك امسكيه بايدك وحطيه في بوقك اكنك بتلحسي ايس كريم حطي الراس
سلمي: اممم ااامممم طعمه غريب بس حلو
انا: قولتلك هيعجبك اوي مصي يلا علشان ينيكك
سلمي: كفايه كده تعبتني انا نزلت 4مرات
انا: لسه يروحي احنا عملنا حاجه ده تسخين لسه
سلمي: هو لسه في حاجه تاني
انا: كتير ده هيخش في كسك وطيزك اللي مجنناني دي
سلمي: لا كفايه نكمل بعدين علشان تعبت اووي مش قادره يلا هكلمك بعدين باي
انا: باي ياموزتي وان شاء** بدل ما يبقي شات هيبقي حقيقي

وهنا ينتهي الجزء التاني باااي

يتابع

الجزء التالت

وقفنا الجزء اللي فات لما قفلت مع سلمي بعد ما عملت سكس شات معاها وتعبت
فضلت قاعد علي التليفون شويه افتح سكس لاني كنت هيجان اووي علي سلمي وضربتلي العشره التمام ودخلت خدت دش وطلعت فتحت التليفزيون كان في فيلم اجنبي اكشن شغال اتفرجت عليه وفتحت واتس بعت لسلمي لاقيتها مفتحتش روحت فاتح الكمبيوتر وشغلت اغاني وفتحت البلايستيشن وقعدت العب شويه لغاية لما لاقيتها بعتتلي بتقولي انت بهدلتني خالص اومال لو كنت معاك كنت هتعمل فيا اييه ده انت اكيد كنت هتموتني
انا: لا خاالص كنت هاكلك والحسك بس مش اكتر عشان 😂
سلمي: ده انت مفتري اوي بجد
انا: ولا مفتري ولا حاجه انتي اللي دلوعه شويه
سلمي: لا انا جامده ومش دلوعه بس مش حملك خاالص
انا: ما تيجي نعمل اللي عملناه ده تاني بس نعملو عملي بقي في شقتي
سلمي: ده بعينك انك تلمسني اصلا
انا: ما بلاش علشان ممكن اغتصبك واقطع هدومي واقول انك بتتحرشي بيا يا متحرشه😂😂
سلمي: انا برضو ياسافل ياقليل الادب
انا: المهم بكرا في شقتي الساعه9 الصبح يلا باي علشان اجهز للمعركه بكرا😂
وقفلت معاها قبل ما تفكر ترد عليا وكنت مبسوط فشخ اني قدرت اجيبها في ملعبي وتبقي معايا في اي وقت ابقي عايز انيك فيه اجيبها وانيكها
حطيت دماغي علي السرير وفضلت افكر اي اللي هيحصل بكرا مع سلمي وعمال افكر لغاية لما نمت وصحيت الصبح دخلت الحمام حلقت دقني وشيلت شعر زبي وخدت دش وفطرت وشربت قهوتي ولبست وكلمت سلمي قالتلي انها خمس دقايق وتنزل قولتلها تعاليلي علي الشقه علي طول هستناكي هناك قالتلي ماشي نزلت روحت شقتي فضلت قاعد مستنيها واول ما سمعت صوت رجل علي السلم وقفت ورا الباب واول ما دخلت حضنتها من ضهرها وفضلت ابوس في رقبتها وهي بتقولي مالك مستعجل لبه كده حوش صاحبك اللي واقف تحت ده هيخرم البنطلون قولتلها ده بيصبح عليكي ودلوقتي انتي هتردي عليه الصباح خدتها وقعدنا علي الكنبه وفضلت احسس علي رجلها حسيتها متوتره قولت اهيجها علشان متبقاش متوتره فضلت طالع نازل علي رجليها واول ما حطيت علي كسها من فوق الهدوم حسيتها اتكهربت واتنفضت قربت شفايفي من شفايفها واوووف علي سخونة نفسها وريحة هيجانها اللي جنني وفضلت ابوس فيها والحس لسانها وهي ابتدت تتجاوب و تان وتتاوه وقلعتها التيشرت اللي لابسها وكانت برا لونها احمر وفضلت اقغش في بزازها وابوس رقبتها والحسها واعض شفايفها واخدها بين شفايفي ونيمتها علي الكنبه وابديت اقلعها البنطلون ونمت فوقيها عمال ابوس كل حته في جسمها ونزلت الحس سوتها واول ما لمستها فضلت تترعش عرفت انها بتجيب شهوتها وفكتلها البرا علشان تكشف عن شهد بلون الوردي نزلت ارضع فيهم واشفط الحلمات في بوقي واعضهم وهي بتتاوه امممم كمااااان ااااه ارضع كمان ياحبيبي ونزلت قلعتها الاندر وشوفت احلي كس وردي مليان بعسلها نزلت الحسه وكانت ريحته تجنن وفضلت الحسه واعضه وهي بتقولي اااااه براااااحه اممممم يلا بقي دخله وانا ولا سامعها وشغال لحس ومص وهي اترعشت للمره التالته قومت قلعت هدومي كلها واول ما شافت زبري برقعت وقالت احييه اي كل ده قولتلها متخافيش وحطيت زبري علي باب كسها وعمال العب بيها علي شفراتها واحكه في زنبورها وهي امممم اااااه بهدلتني وتعبتني دخله بقي ادخل اي بتاعك لا اسمه زبري اااااااه دخل زوبرك ادخله فين دخل زوبرك في كسيييي ااااااه مش قااااادره قولتلها بس انتي لسه بنت وكده هفتحك ملكش دعوووه انا هتصرف راحت لافه رجليها حوالين وسطي ورفعت نفسها لفوق وزبي دخل في كسها وفضلت ادخله واحده واحده روحت مطلعه بدمها وقومتها دخلتها الحمام مليت البانيو مايه دافيه ومطهر وسبتها شويه وخدتها ودخلنا الاوضه نايمتها علي السرير علي ضهرها وابتديت ابوسها ورفعت رجلها علي كتفي وابتديت ادخل زبي في كسها واحده واحده وهي اممم ااااااه كماااان كماااان افشخني قطعني وانا ادخل اكتر لغاية لما دخل نصه وابتديت نازل طالع وشغال تقفيش في بزازها وعمال ارضع فيهم وامص الحلمات وهي اااااااه كمااااااان اسرع وفضلت اسرع وانيكها اسرع واشتغلت ترزيع فيها وهي ااااااااااه مش قادره وانا عمال ارزع في كسها وهي تصوت جاامد وجابت شهوتها للمره السابعه او التامنه وفضلت انيكها نص ساعه لغاية لما قربت اجيب روحت طلعت زوبري وفضلت احكه في بزازها لغاية جبتهم وقومنا خدنا دش مع ومخليش من التقفيش والبعبصه وعملت معاها واحد في الحمام وخرنا ولبسنا ونزلنا روحتها وانا روحت دخلت ملقتش حد من اهلي دخلت خدت دش وعملت قهوه وعملتلي سندوتش كلته ودخلت نمت من التعب وصحيت ع العصر اتغديت مع اهلي وقعدت معاهم شويه وكلمت سلمي وقولتلها هتعملي اي في اللي انتي عملتيه ده قالتلي انا هتصرف يعم متخافش كده😂 انا اعمل اي حاجه علشانك ياقلبي انا كنت مبسوطه اووي النهارده
انا: حيث كده بقي لازم طيزك الحلوه لازم تتناك هي كمان ولا ملهاش نصيب يعني
سلمي: لااا كله الا التوته بتاعتي😂😂 هتوجعني اووي بجد
انا: بس هتبقي متعه اكتر ومتخافيش هجبلك مخدر علشان متحسيش بأي حاجه
سلمي: اللي تشوفه ياحبيبي
انا: هنتمتع انا وانتي ياروحي
سلمي: انا بحبكك اووي
انا: وانا كمان بحبك اوى
سلمي: الدراسه بعد بكرا
انا: اخيرا هننزل ده انا زهقت من قعدة البيت
سلمي: وانا كمان و**
انا: ما تيجي نلعب جوله بكرا 😂😂
سلمي: لااااا ده انت مفتري اووي😂
انا: ده انا معملتش حاجه كده
سلمي: شكرا مش عايزه تاني خلاص
انا: لا هتيجي 😂😉
سلمي: ماشي يعم يلا باي رايحه مشوار وهاجي اكلمك
انا: باي
قومت لبست ونزلت روحت العب كوره مع صحابي والحمد** كسبت😂وروحنا قعدنا علي القهوه شويه وروحت دخلت خدت دش ودخلت اوضتي قولت افتح اشوف سلمي بعتلها ولاقيتها ردت وفضلنا نتكلم مع بعض شويه لغاية الساعه1 وقفلت معاها ونمت وصحيت تاني يوم خربتها اخر يوم اجازه بقي نزلت قابلت صحابي وخرجنا وروحت البيت علي الساعه 8 وكلمت سلمي لغاية الساعه11 وقفلت ونمت علشان اول يوم جامعه بكرا وصحيت الصبح فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه انا وسلمي مع بعض وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه ولاقيت واحده داخله علينا البت من كتر بياضها بتلمع وعينها زرقا لون السما وشعرها سايح قالتلنا صباح الخير وردينا عليها الصباح (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا برضوا)
البنت: ممكن اقعد معاكو
احنا: اه اتفضلي طبعا
البنت: ممكن اتعرف عليكو
انا: اسمي احمد
سلمي: وانا سلمي
البنت: وانا روان
احنا الاتنين: تشرفنا بيكي
روان: انا اكتر
روان: هو انتو تقربوا لبعض
انا: دي حبيبتي
روان: اممم **يخليكو لبعض
انا: انتي في كليه اي
روان: تجاره
سلمي: ده انتي معانا
روان: بجد وانتو في تجاره برضوا
سلمي: ايوه احنا في تجاره
روان: خلاص نبقي مع بعض علي طول هاتي رقمك ياسلمي علشان ابقي اكلمك
سلمي: تمام ياحبيبتي
وخدت رقمها ودخلنا المحاضره وخلصنا المحاضرات كلها وروحنا

وكده ينتهي الجزء التالت
سلااااام

الجزء الرابع:

وقفنا الجزء اللي فات لما خلصت المحاضرات وروحت البيت
بعد ما روحت البيت خدت دش وطلعت كلت وفتحت واتس بعت لسلمي وحكتلها علي روان وان جسمها حلو واني اضمها لحفله النيك معانا وحسيتها زعلت
سلمي: يعني انا مش ماليه عينك ومش عجباك
انا: مش القصد و** بس جسمها عجبني وحاسسها هتبقي مختلفه شويه عنك
سلمي: وانت فكرك يعني انها هتوافق بحاجه زي كده اصلا طب انا وافقت علشان عبيطه وهبله وهي اكيد مش هتوافق ومش بعيد لما تعرف اللي بينا تفضحنا في الجامعه
انا: متخافيش اووي كده انا كنت ملاحظ انها كل شويه تبصلي وتعض علي شفايفها يعني البت هيجانها ونفسها
سلمي: ده انت قاعد مركز بقي معاها
انا: لا خاالص و** بس كنت بلمحها بطرف عيني
سلمي: ده انت طلعت مش سهل خالص ياواد
انا: عيب عليكي ده انا اعجبك اوي هههه
سلمي: ماشي يعم الجامد روح ذاكرلك كلمتين ينفعوك
انا: ماشي ياقمر نتقابل بكره باي
سلمي: باي
بعد ما قفلت مع سلمي فضلت قاعد افكر اجيب روان ازاي واعمل خطه بس قولت اتقل عليها شويه واخليها تهيج اكتر عليا ومشغلتش دماغي ونمت كانت الساعه1 بليل وصحيت تاني يوم الصبح كالعاده فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه قابلت روان وسلمي في الكافتيريا بتاعت الجامعه وقعدنا مع بعض وانا ملاحظ روان كل شويه تبصلي ولفت نظر سلمي ليها المهم دخلنا اول محاضره كالعاده مركز مع سلمي وروان وخلصنا المحاضرات وقولتلهم ما تيجو نقعد في كافيه مع بعض شويه قالولي يلا وروحنا الكافيه وطلبتلهم عصير وطلبت ليا قهوه وفضلنا قاعدين مع نتكلم في اي حاجه وبعد كده روان قالت يلا نمشي علشان متاخرش وخدتهم وروحنا كل واحد روح بيته وانا قبل ما اروح كلمت صحابي نروح نقعد علي القهوه مع بعض وروحنا قعدنا ساعتين وقولتلهم اني هروح وروحت البيت دخلت خدت دش ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير وقولت اكلم سلمي اطمن عليها وصلت ولا اي وكلمتها وقالتلي انها وصلت من بدري وفضلنا نحب في بعض شويه
انا: وحشاني اووي
سلمي: هو انا لحقت ما انا كنت لسه معاك
انا: لا علي التاني يابت😉
سلمي: اااه فهمت لا بعينك ياحبيبي انك تشوفني
انا: ليه بس ده انا بقالي اسبوع معملتش حاجه وتعبان
سلمي: سلامتك يابطه😂😂
انا: و** لهفشخك علشان تتريقي عليا المهم بكرا هنروح شقتي ومش هنروح الجامعه
سلمي: ازاي يعني لا مينفعش
انا: اسمعي الكلام مجتش من يوم يابت
سلمي: طب وروان لما تروح بكرا هتدور علينا
انا: كلميها علي الواتس دلوقتي وقوليلها انك مش رايحه بكرا علشان مامتك تعبانه
سلمي: ماشي وانا حاسه انك هتوديني في داهيه اصلا
انا: جمدي قلبك كده
سلمي: ماشي يعم
انا: يلا باي هنام علشان ابقي فايقلك بكرا
سلمي: لا براحه عليا شويه انا مش قدك
انا: ههه هحاول
سلمي: تمام يلا باي
وقفلت الواتس وقومت نضفت زبي وخدت دش ودخلت اوضتي نمت وصحيت الصبح بدري فطرت وكلمت سلمي قالتلي انها خلاص نازله دلوقتي قولتلها تمام ونزلت انا كمان دخلت علي الصيدليه جبت مخدر وفياجرا علشان ناوي افشخها النهارده وطلعت علي الشقه وبعدها بخمس لاقيتها جت وقولتلها مفيش وقت النهارده مفيش راحه خالص قالتلي يلهووي هو انت ناوي فيا اي انا كل خير ادخلي الاوضه يلا اجهزي وقامت دخلت الاوضه نص ساعه ولاقيتها بتنده عليا ودخلت كانت لابس قميص اسود مفتوح من عند الصدر ونص بزازها طالعين لبرا اول ما شوفتها صفرت صفاره اعجاب وقعدت جنبها علي السرير
وقولتلها انتي كل يوم بتحلوي عن اللي قبله اي الجمال ده وابتديت اقرب من شفايفها وغبنا في بوسه عشر دقايق بناكل شفايف بعض وبعدها قومت قلعتها القميص ليكشف عن اندر وبرا لونهم بينك روحت منيمها علي ضهرها علي السرير ونمت فوقها وفضلت ابوس في شفايفها والحس لسانها وهي تجاوبت معايا وبدات تزوم وتتاوه اممم اممممم وانا اعض شفايفها والحس ورا ودانها ونزلت علي رقبتها لحس وعض وهي غابت في دنيا تاني واترعشت جامد تحتي عرفت انها بتجيب شهوتها ونزلت الحس فرق بزازها كانت ريحتهم جميله جدا وفضلت الحس وهي تقول امممم اااااه الحس كمان امممم ونزلت علي سوتها اول ما لمستها اكن مسكتها كهربا وجابت للمره التانيه وقالتلي ارحمني بقي ونيكني مش قااادره ااااه ولا اكني سامع اللي بتقوله وعمال الحس عدلتها وفكتلها البرا وفضلت ارضع في بزازها واشفط الحلمات واعضهم وهي تقول ااااااااه ااااااااه كمااااااان ارضع بزااااز لبوتك ومراتك اااااامممم وانا احط وشي بينهم ونزلت علي كلوتها وكسها كان نضيف وبيلمع من كتر العسل اللي نزلته ونزلت الحس كسها واول ما حطيت لساني علي زنبورها فضلت تترعش وتصوت جامد حسيت ان العماره كلها سمعتنا وفضلت الحس كسها واحط لساني بين شفراتها وادخله في كسها وهي تصوت وتقولي نيكني بلسانك اااااه امممم وانا اعض شفايف كسها وهي تصوت وتقولي خلاص بقي مش قادره قوم حط زبك ونيكني وطفي نااااري ااااااه ااااه وقومت قلعت هدومي كلها ونمت علي ضهري وعملنا وضع 69 وخلتها تمص زبري زي ما علمتها وانا الحس كسها واحط صباعي في خرم طيزها وافضل الف فيه واحط التاني لاقيتها حست راحت عضت زبري من الوجع وانا فضلت اتوجع بسببها روحت مقومها ونيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي روحت رازع زبي مره واحده في كسها واشتغلت حفر وترزيع في كسها جامد وهي تصوت اااااااااااه اااااااااه براااااحه كسييي اتفشخ منك** ارحمني مش قاااااادره ااااااااااه وانا عمال ارزع في كسها لغاية لما حسيتها غابت عن الوعي هديت السرعه وابتديت انيكها براحه لغاية لما فاقت روحت مطلع زبي وخلتها عملت وضع الدوجي وجبت المخدر وقولتلها هحط منه علي خرم طيزك ولما تحسيها نملت قولي وحطيت المخدر علي خرم طيزها وفضلت ادعك في كسها علشان تفضل هايجه وابوس شفايفها واقفش في بزازها وابتديت ادخل صباعي في خرم طيزها قولتلها حاسه قالتلي لا حطيت التاني قولتلها وكده قالتلي لا برضوا حطيت التالت لاقيتها بتتوجع بسيط وفضلت مثبته جوا لغاية لما تاخد عليه روحت مخرجه وحطيت راس زبري ولاقيتها عماله تزوم وتتوجع ااااااه اممممم اااااه امممم وزقيت زبري لغاية ربعه قالتلي خرجه خرجه اااااه بيووجع طيزي اتفشخت ااااااااااه وانا فضلت مثبته لغاية لما تاخد عليه ولاقيتها بترجع بطيزها وانا ازق لغاية لما دخل نصه وفضلت ادخل واطلع روحت زاقق الباقي لغاية لما دخل كله وفضلت انيكها براحه وبعد كده اسرع وفضلت انيكها بسرعه وهي اهاات الوجع اتحولت لمتعه وفضلت تقول ااااااااه امممممم نيك كمان افشخني انا لبوتك انا شرموطتك ااااااه اااااااه كمااااااان افشخ لبوتك وفضلت ارزع في طيزها يجي ساعه وحسيت اني هجبهم خلاص روحت مسكت وسطها وجبت لبني كله جوا طيزها وفضلت تقول احححححح لبنك سخن وفضلت نايم فوقيها لغاية لما زبي نام وخرج لوحده وقالتلي انا مش قادره اتحرك انت فشختني اووي قولتلها معلشي انتي اللي جامده وجسمك ملبن يلا قومي وقالتلي مش قادره بجد وقومتها سندتها لغاية الحمام وخدنا دش مع بعض ونزلنا وروحت كلمتها واتفقت معاها ازاي نجيب روان وده اللي هنعرفه في الجزء الخامس

سلاااام
رووووعاااات
 
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم إضافة الجزء الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari
زيكو يانسوانجيه دي اول قصه اكتبها يا** تعجبكوا

والاسماء اللي هتتذكر في القصه مش حقيقيه

اسمي احمد عندي 20 سنه طولي180 وزني 60 جسمي رياضي بسبب الجيم لوني قمحي ووسيم وبحب الهزار من القاهره في كلية تجاره

عيلتي ملهمش اي دور في القصه

الجزء الاول:


اول يوم دراسه صحيت الصبح الساعه 7 علشان اروح الجامعه فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه اول ما دخلت مكنتش عارف اي حاجه ومكنتش عارف حد هناك وشوفت بنت جميله وبيضه شمعه (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا)

أنا: بقولك لو سمحتي
البنت: اتفضل
أنا: هو فين قسم تجاره لاني معرفوش فين
البنت: انا كمان رايحه هناك
أنا: طب ممكن نروح مع بعض لو مفيش مشكله
البنت: اه طبعا مفيش مشكله
أنا: اتعرف بيكي
البنت: انا اسمي سلمي
أنا: اسمي احمد
(وصف سلمي جسمها كيرفي مش تخينه ومش رفيعه وبيضه اووي شمع عيونها خضرا بزازها حلوه مش كبيره اووي ومش صغيره اووي طيزها ملفوفه) وصلنا المدرج وقعدنا جنب بعض دخل اول دكتور وبدات اول محاضره وانا كنت مركز مع سلمي وكل شويه ابصلها ومكنتش مركز مع الدكتور خلصت اول محاضره وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه مع بعض نتكلم مع بعض شويه لغاية المحاضره التانيه وفي نهاية اليوم واحنا ماشيين طلبت منها رقمها وهي ادتهوني روحت خدت دش لذيذ وكلت وقعدت مع اهلي شويه ودخلت اوضتي فتحت الواتس بعت لسلمي رساله مكانتش فاتحه وبعدها بربع ساعه ردت عليا وفضلنا نتكلم مع شويه وبعدها نمت وتاني يوم شوفتها في الجامعه سلمت عليها
أنا: ازيك عامله اي
سلمي: بخير الحمد** وانت عامل اي
أنا: تمام الحمد** بس اي القمر ده لاقيتها وشها احمر زي الطماطم
سلمي: ميرسي جدا انت اللي عينك حلوه
أنا: يلا ندخل المدرج علشان المحاضره قربت تبدا ودخلنا المدرج وبدات المحاضره كانت دكتوره وخلصنا باقي المحاضرات
أنا: اي رايك نروح نقعد في كافيه مع بعض شويه
سلمي: تمام ماشي
خدتها وروحنا قعدنا في كافيه وجه الويتر قولتلها تشربي اي قالتلي عصير مانجه وانا طلبت قهوه وفضلنا نتكلم عن حياتها وحياتي لغاية لما الحاجه جت
أنا: انتي منين ياسلمي
سلمي: انا من مدينة نصر
أنا: بجد اصل انا ساكن هناك برضوا
سلمي: اممم طلعنا جيران اهو
أنا: حاجه حلوه اووي ان جيراني قمر كده
سلمي: ههه ميرسي يلا نروح بقي عشان متاخرش
أنا: يلا بينا حاسبت علي المشاريب وخدتها ومشينا
دخلت البيت لاقيت اهلي بيتفرجوا علي التليفزيون دخلت خدت دش وقعدت معاهم شويه ودخلت نمت صحيت الساعه 10بليل كلمت سلمي وابتدينا ناخد علي بعض اكتر وسالتها سؤال
أنا: ممكن اسألك سؤال
سلمي: اتقضل
أنا: انتي ارتبطي وحبيتي حد قبل كده؟
سلمي: اه كنت مرتبطه بواحد وكان بيطلب حاجات وحشه وانا سبته بعدها علي طول
أنا: لو مفيهاش رخامه مني ممكن اعرف اي هي الحاجات دي
سلمي: لا عيب مش هينفع اقولك
أنا: خلاص ماشي علي راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدها نمت عدي شهرين وخدنا علي بعض اووي ودخلت الامتحانات وخلصت جبت جيد جدا وسلمي جابت زيي
كنت قاعد في البيت زهقان ومش بعمل حاجه كلمت صحابي ونزلنا قعدنا علي كافيه مع بعض شويه وروحت كانت الساعه 11 فتحت واتس وكلمت سلمي شويه وصحابي وقفلت وقعدت علي البلايستيشن لغاية الساعه2 وبعدها نمت وصحيت الصبح الساعه9 دخلت خدت دش وشربت القهوه وقولت افتح واتس اشوف سلمي فاتحه ولا لا لاقيتها لسه مفتحتش وفضلت قاعد علي الفيس شويه وقومت اتفرج علي التليفزيون لاقيت رساله على الواتس لاقيتها سلمي فتحت وفضلنا نتكلم
أنا: مش هتقوليلي الحاجه اللي طلبها منك اللي كنتي مرتبطه بيه
سلمي: لا مش هقول يابني دي حاجه مينفعش تتقال
انا: متخافيش قولي واكنك مقولتيش
وبعد الحاح كتيرر مني وافقت انها تقول
سلمي: هقولك بس محدش يعرف
أنا: طب قولي وبعدين هقول لمين يعني
سلمي: طلب مني اني اروح عنده شقته وياخد مني بوسه
ساعتها انا قولت في دماغي انها مكانتش هتبقي بوسه بس وكان هينيكها وزبي وقف لما قالت كده
انا: ما كنتي تروحي خليه يبوسك هههه
سلمي:ههه بس ياسافل
انا: طب لو انا قولتلك عايز بوسه هتديني هههه
سلمي: لا طبعا عيب وحسيتها زعلت
انا: اي ده زعلتي انا كنت بهزر خلاص مش عايز بوسه عايز حضن😂😂
سلمي: لا برضوا انت سافل اووي
أنا: لا خلاص ده انا حتي محترم اوي
سلمي: اه باين 😂
انا: مش ناويين نتقابل ولا اي من ساعة الاجازه مشوفتكيش
سلمي: خلاص هانت كلها اربع ايام وتشوفني مستعجل ليه كده
انا: هو في حد ميبقاش عايز يشوف القمر يعني
سلمي: انت بتجامل كتير
انا: لا و** مش بجامل وكمان انا مبعرفش اجامل اصلا
سلمي: اممم ماشي يعم هصدقك
انا: لازم تصدقي علشان حقيقه فعلا
سلمي: ههه اي الثقه دي
انا: احلي حاجه
انا: بقولك اي انا هقفل دلوقتي علشان رايح مشوار وهرجع اكلمك
سلمي: تمام باي
انا: باي
نزلت قعدت مع صحابي لغاية بليل وروحت خدت دش وقعدت مع اهلي وفضلت ارخم علي اختي واهزر معاها(اختي اصغر مني بسنتين) ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير عمال بفكر في سلمي لو فتحت معاها موضوع ارتباط هتوافق ولا لا قولت اسيبها بظروفها

وهنا ينتهي الجزء الاول من قصتنا وانتظروا الجزء التاني لو فاضي بليل هنزلكو الجزء التاني


الجزء التاني

وقفنا الجزء اللي فات لما كنت بفكر ارتبط بسلمي ولا لا وقولت اسيبها بظروفها

تاني يوم كان يوم جمعه صحيت فطرت مع اهلي وقعدت معاهم وشربنا الشاي وفضلنا نتفرج علي التليفزيون واحنا قاعدين لاقيت رساله من سلمي فتحتها لاقيتها بتقولي
سلمي: صباح الخير عامل اي فينك مش باين النهارده
انا: صحيت فطرت وفضلت قاعد مع اهلي شويه
سلمي: اممم طيب ماشي انا كنت بطمن بس بشوفك مفتحتش ليه
انا: متقلقيش انا كويس وانتي عامله اي
سلمي: تمام الحمد**
انا: دايما ما تيجي نتقابل شويه نقعد مع بعض
سلمي: مش عارفه بصراحه هشوف واقولك
انا: لا مفيش هشوف قوليلهم انك نازله مع صحابك
سلمي: خلاص ماشي هنتقابل فين
انا: في كافيه*** عارفاه
سلمي: اه عارفاه
انا: تمام نتقابل هناك وقفلت معاها وقومت خدت دش في السريع وروحت البس وقولتلها اني نازل وقالتلي ان هي كمان قربت تخلص وتنزل ونزلت علي الكافيه فضلت مستنيها وفجاه لاقيت قمر داخل عليا غير اللي بشوفها في الجامعه جت وقعدت معايا روحت مصفر صفارة اعجاب وقولتلها شكلي كده هتجوزك وضحكت وهي كمان ضحكت بكسوف وقالتلي بطل بكش بقي
وطلبتلها عصير وطلبت ليا قهوه وفضلنا ندردش في اي حاجه وقولتلها عايز اقولك حاجه بس مش عارف اجبهالك منين قالتلي قول وربنا يستر ههه قولتلها انا معجب بيكي بصراحه من اول مره شوفتك فيها واتشديت ليكي لحظه صمت تاام ووشها بقي زي الفراوله قاطعت الصمت وقولتلها سكتي ليه شكلك مش موافقه قالتلي لا مش كده بس انا كمان برضوا معجبه بيك برضوا بس كنت خايفه يحصل معايا زي ما حصل قبل كده قولتلها متخافيش مش هتشوفي خير كل خير وخلصنا قعدتنا وخدتها وروحتها وانا روحت وكان اسعد يوم بالنسبالي اول ما روحت كلمتها واتطمنت عليها وصلت وقالتلي ايوه وصلت وفضلنا نحب بعض وعدت الايام وعلاقتنا بقت تتطور اكتر وهي بقت واثقه فيا وقولتلها ممكن طلب قالتلي قول ياسيدي قولتلها عايز بوسه ممكن شافت الرساله وفضلت ساكته قولتلها في اي قالتلي مفيش حاجه كنت بتقول ايه قولتلها اه ده استعباط بقي وضحكت قالتلي بس انا خايفه يحصل حاجه تاني قولتلها مش واثقه فيا قالتلي واثقه بس قولتلها من غير بس نروح شقتي دلوقتي واخد البوسه علي طول(طبعا عزيزي القارئ هتقول خدها في اي حته مش لازم الشقه يعني بس اقولك انها مش هتبقي بوسه بس هتبقي تقفيش وكده) ونمشي قالتلي مع اني مش ضمناك بس ماشي وهنمشي ع طول واخدتها وروحنا شقتي ودخلنا قعدنا في الصاله وكانت مكسوفه قولتلها فكي كده مكانتش بوسه دي تخليكي تتكسفي قالتلي خايفه يلا نمشي قولتلها نمشي فين احنا خلاص جينا وقعدت جنبها وابتديت اقرب منها وحطيت شفايفي علي شفايفها وابتديت ابوسها وهي تجاوبت معايا وبقيت امص لسانها واخده في بوقي والحس شفايفها وابتديت اقفش في بزازها من فوق الهدوم واوووف علي طرواتهم ونزلت علي رقبتها ابوسها والحسها راحت فاقت وقامت مره واحده وقالتلي يلا ننزل وحسيتها زعلانه وخدتها ومشينا وروحت وهي روحت فتحت واتس قولت اكلمها وبعتلها رساله عدي نص ساعه ولاقيتها ردت عليا
سلمي: اللي حصل ده مش هيتكرر تاني وانا غلطانه اني سمعت كلامك
انا: طب اي اللي حصل
سلمي: يعني مش عارف اللي حصل هي البوسه انا مكنتش اتوقع منك كده
انا: طب اهدي خلاص اعتبري مفيش حاجه حصلت
سلمي: ازاي يعني اعتبر ان مفيش حاجه حصلت ده انا لولا قومت كنت عملت فيا اي
انا: كنت اكلتك اكل يابطه هههه
سلمي: خفيف انسي اني اسمع كلامك تاني
انا: ليه بس ده انا غلبان
سلمي: اللي عملته ده وغلبان
انا: ايوه ده في حاجات اكتر من كده انا عايزك تبقي عارفه كل حاجه معايا انا بس لكن قدام اي حد متعرفيش حاجه
سلمي: لا طبعا مستحيل يحصل
انا: طب جربي ومش هتندمي
سلمي: هفكر وحاسه انك هتوديني في داهيه
انا: ولا داهيه ولا حاجه هنعمل كل حاجه بسريه تامه انتي قاعده فين دلوقتي
سلمي: في اوضتي
انا: طب قومي اقفلي الباب كويس
سلمي: حاضر
انا: انتي لابسه ايه
سلمي: لابسه بيجامه
انا: ومن تحتها
سلمي: بس ياقليل الادب
انا: اومال انتي فاكره ايه
سلمي: ولا حاجه
انا: طب يلا قولي لابسه ايه
سلمي: لابسه اندر وبرا لونهم اسود
انا: بحب الاسود اوووي وخصوصا انك بيضه
سلمي: طب يلا بسرعه قبل ما حد ينادي عليا
انا: طب اقلعي البيجامه
سلمي: هو انت ناوي تعمل اي
انا: كل خير ياموزتي
سلمي: اما نشوف اخرتها معاك اديني قلعت
انا: صوريلي نفسك دلوقتي بس متجبيش وشك
سلمي: لا طبعا انت اتجننت وطبعا عملت نفسي زعلت واضايقت وقولتلها خلاص براحتك باي
سلمي: خلاص متزعلش ولاقيتها بعتت الصور
انا: اي الجماال ده الهدوم مغطيه حاجات تتاكل اكل
سلمي: انت سافل اووي
انا: معاكي انتي بس اقلعي يلا بقيت الهدوم بسرعه
سلمي: انا مش مستريحالك
انا: متخافيش ده شات بس
سلمي: اديني قلعت اما نشوف اخرتها
انا: اخرتها لبن😂😂(اكيد انتو فاهمين)
سلمي: اممم
انا: حطي ايدك من تحت عندك وافركي
سلمي: وبعدين
انا: ببوس شفايفك وبقطعهم بسناني
سلمي: اممم براحه عليا يامفتري
انا: بقفش في بزازك الملبن وبلحس رقبتك
سلمي: اممم الحس كمان
انا: بضم بزازك علي بعض وبرضعهم وبلحس حلماتك
سلمي: ارضع كمان ياحبيبي اححح
انا: عجبك الرضع بتاعي
سلمي: عجبني اووي ارضع كمان امممم اااه
انا: بلحس سوتك اممم اممم وبدعك في كسك
سلمي: براحه ااااه اممم كمان كمان
انا: بلحس زنبورك وبعضه كسك طعمه حلوو اووي وعسلك اكنه شهد امممم
سلمي: الحس كمان بحبك اوى اااههه امممم
انا: تعالي مصيلي زبري
سلمي: لا بقرف
انا: لا متقرفيش انا لحست كسك اهو يلا تعالي هعلمك امسكيه بايدك وحطيه في بوقك اكنك بتلحسي ايس كريم حطي الراس
سلمي: اممم ااامممم طعمه غريب بس حلو
انا: قولتلك هيعجبك اوي مصي يلا علشان ينيكك
سلمي: كفايه كده تعبتني انا نزلت 4مرات
انا: لسه يروحي احنا عملنا حاجه ده تسخين لسه
سلمي: هو لسه في حاجه تاني
انا: كتير ده هيخش في كسك وطيزك اللي مجنناني دي
سلمي: لا كفايه نكمل بعدين علشان تعبت اووي مش قادره يلا هكلمك بعدين باي
انا: باي ياموزتي وان شاء** بدل ما يبقي شات هيبقي حقيقي

وهنا ينتهي الجزء التاني باااي

يتابع

الجزء التالت

وقفنا الجزء اللي فات لما قفلت مع سلمي بعد ما عملت سكس شات معاها وتعبت
فضلت قاعد علي التليفون شويه افتح سكس لاني كنت هيجان اووي علي سلمي وضربتلي العشره التمام ودخلت خدت دش وطلعت فتحت التليفزيون كان في فيلم اجنبي اكشن شغال اتفرجت عليه وفتحت واتس بعت لسلمي لاقيتها مفتحتش روحت فاتح الكمبيوتر وشغلت اغاني وفتحت البلايستيشن وقعدت العب شويه لغاية لما لاقيتها بعتتلي بتقولي انت بهدلتني خالص اومال لو كنت معاك كنت هتعمل فيا اييه ده انت اكيد كنت هتموتني
انا: لا خاالص كنت هاكلك والحسك بس مش اكتر عشان 😂
سلمي: ده انت مفتري اوي بجد
انا: ولا مفتري ولا حاجه انتي اللي دلوعه شويه
سلمي: لا انا جامده ومش دلوعه بس مش حملك خاالص
انا: ما تيجي نعمل اللي عملناه ده تاني بس نعملو عملي بقي في شقتي
سلمي: ده بعينك انك تلمسني اصلا
انا: ما بلاش علشان ممكن اغتصبك واقطع هدومي واقول انك بتتحرشي بيا يا متحرشه😂😂
سلمي: انا برضو ياسافل ياقليل الادب
انا: المهم بكرا في شقتي الساعه9 الصبح يلا باي علشان اجهز للمعركه بكرا😂
وقفلت معاها قبل ما تفكر ترد عليا وكنت مبسوط فشخ اني قدرت اجيبها في ملعبي وتبقي معايا في اي وقت ابقي عايز انيك فيه اجيبها وانيكها
حطيت دماغي علي السرير وفضلت افكر اي اللي هيحصل بكرا مع سلمي وعمال افكر لغاية لما نمت وصحيت الصبح دخلت الحمام حلقت دقني وشيلت شعر زبي وخدت دش وفطرت وشربت قهوتي ولبست وكلمت سلمي قالتلي انها خمس دقايق وتنزل قولتلها تعاليلي علي الشقه علي طول هستناكي هناك قالتلي ماشي نزلت روحت شقتي فضلت قاعد مستنيها واول ما سمعت صوت رجل علي السلم وقفت ورا الباب واول ما دخلت حضنتها من ضهرها وفضلت ابوس في رقبتها وهي بتقولي مالك مستعجل لبه كده حوش صاحبك اللي واقف تحت ده هيخرم البنطلون قولتلها ده بيصبح عليكي ودلوقتي انتي هتردي عليه الصباح خدتها وقعدنا علي الكنبه وفضلت احسس علي رجلها حسيتها متوتره قولت اهيجها علشان متبقاش متوتره فضلت طالع نازل علي رجليها واول ما حطيت علي كسها من فوق الهدوم حسيتها اتكهربت واتنفضت قربت شفايفي من شفايفها واوووف علي سخونة نفسها وريحة هيجانها اللي جنني وفضلت ابوس فيها والحس لسانها وهي ابتدت تتجاوب و تان وتتاوه وقلعتها التيشرت اللي لابسها وكانت برا لونها احمر وفضلت اقغش في بزازها وابوس رقبتها والحسها واعض شفايفها واخدها بين شفايفي ونيمتها علي الكنبه وابديت اقلعها البنطلون ونمت فوقيها عمال ابوس كل حته في جسمها ونزلت الحس سوتها واول ما لمستها فضلت تترعش عرفت انها بتجيب شهوتها وفكتلها البرا علشان تكشف عن شهد بلون الوردي نزلت ارضع فيهم واشفط الحلمات في بوقي واعضهم وهي بتتاوه امممم كمااااان ااااه ارضع كمان ياحبيبي ونزلت قلعتها الاندر وشوفت احلي كس وردي مليان بعسلها نزلت الحسه وكانت ريحته تجنن وفضلت الحسه واعضه وهي بتقولي اااااه براااااحه اممممم يلا بقي دخله وانا ولا سامعها وشغال لحس ومص وهي اترعشت للمره التالته قومت قلعت هدومي كلها واول ما شافت زبري برقعت وقالت احييه اي كل ده قولتلها متخافيش وحطيت زبري علي باب كسها وعمال العب بيها علي شفراتها واحكه في زنبورها وهي امممم اااااه بهدلتني وتعبتني دخله بقي ادخل اي بتاعك لا اسمه زبري اااااااه دخل زوبرك ادخله فين دخل زوبرك في كسيييي ااااااه مش قااااادره قولتلها بس انتي لسه بنت وكده هفتحك ملكش دعوووه انا هتصرف راحت لافه رجليها حوالين وسطي ورفعت نفسها لفوق وزبي دخل في كسها وفضلت ادخله واحده واحده روحت مطلعه بدمها وقومتها دخلتها الحمام مليت البانيو مايه دافيه ومطهر وسبتها شويه وخدتها ودخلنا الاوضه نايمتها علي السرير علي ضهرها وابتديت ابوسها ورفعت رجلها علي كتفي وابتديت ادخل زبي في كسها واحده واحده وهي اممم ااااااه كماااان كماااان افشخني قطعني وانا ادخل اكتر لغاية لما دخل نصه وابتديت نازل طالع وشغال تقفيش في بزازها وعمال ارضع فيهم وامص الحلمات وهي اااااااه كمااااااان اسرع وفضلت اسرع وانيكها اسرع واشتغلت ترزيع فيها وهي ااااااااااه مش قادره وانا عمال ارزع في كسها وهي تصوت جاامد وجابت شهوتها للمره السابعه او التامنه وفضلت انيكها نص ساعه لغاية لما قربت اجيب روحت طلعت زوبري وفضلت احكه في بزازها لغاية جبتهم وقومنا خدنا دش مع ومخليش من التقفيش والبعبصه وعملت معاها واحد في الحمام وخرنا ولبسنا ونزلنا روحتها وانا روحت دخلت ملقتش حد من اهلي دخلت خدت دش وعملت قهوه وعملتلي سندوتش كلته ودخلت نمت من التعب وصحيت ع العصر اتغديت مع اهلي وقعدت معاهم شويه وكلمت سلمي وقولتلها هتعملي اي في اللي انتي عملتيه ده قالتلي انا هتصرف يعم متخافش كده😂 انا اعمل اي حاجه علشانك ياقلبي انا كنت مبسوطه اووي النهارده
انا: حيث كده بقي لازم طيزك الحلوه لازم تتناك هي كمان ولا ملهاش نصيب يعني
سلمي: لااا كله الا التوته بتاعتي😂😂 هتوجعني اووي بجد
انا: بس هتبقي متعه اكتر ومتخافيش هجبلك مخدر علشان متحسيش بأي حاجه
سلمي: اللي تشوفه ياحبيبي
انا: هنتمتع انا وانتي ياروحي
سلمي: انا بحبكك اووي
انا: وانا كمان بحبك اوى
سلمي: الدراسه بعد بكرا
انا: اخيرا هننزل ده انا زهقت من قعدة البيت
سلمي: وانا كمان و**
انا: ما تيجي نلعب جوله بكرا 😂😂
سلمي: لااااا ده انت مفتري اووي😂
انا: ده انا معملتش حاجه كده
سلمي: شكرا مش عايزه تاني خلاص
انا: لا هتيجي 😂😉
سلمي: ماشي يعم يلا باي رايحه مشوار وهاجي اكلمك
انا: باي
قومت لبست ونزلت روحت العب كوره مع صحابي والحمد** كسبت😂وروحنا قعدنا علي القهوه شويه وروحت دخلت خدت دش ودخلت اوضتي قولت افتح اشوف سلمي بعتلها ولاقيتها ردت وفضلنا نتكلم مع بعض شويه لغاية الساعه1 وقفلت معاها ونمت وصحيت تاني يوم خربتها اخر يوم اجازه بقي نزلت قابلت صحابي وخرجنا وروحت البيت علي الساعه 8 وكلمت سلمي لغاية الساعه11 وقفلت ونمت علشان اول يوم جامعه بكرا وصحيت الصبح فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه انا وسلمي مع بعض وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه ولاقيت واحده داخله علينا البت من كتر بياضها بتلمع وعينها زرقا لون السما وشعرها سايح قالتلنا صباح الخير وردينا عليها الصباح (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا برضوا)
البنت: ممكن اقعد معاكو
احنا: اه اتفضلي طبعا
البنت: ممكن اتعرف عليكو
انا: اسمي احمد
سلمي: وانا سلمي
البنت: وانا روان
احنا الاتنين: تشرفنا بيكي
روان: انا اكتر
روان: هو انتو تقربوا لبعض
انا: دي حبيبتي
روان: اممم **يخليكو لبعض
انا: انتي في كليه اي
روان: تجاره
سلمي: ده انتي معانا
روان: بجد وانتو في تجاره برضوا
سلمي: ايوه احنا في تجاره
روان: خلاص نبقي مع بعض علي طول هاتي رقمك ياسلمي علشان ابقي اكلمك
سلمي: تمام ياحبيبتي
وخدت رقمها ودخلنا المحاضره وخلصنا المحاضرات كلها وروحنا

وكده ينتهي الجزء التالت
سلااااام

الجزء الرابع:

وقفنا الجزء اللي فات لما خلصت المحاضرات وروحت البيت
بعد ما روحت البيت خدت دش وطلعت كلت وفتحت واتس بعت لسلمي وحكتلها علي روان وان جسمها حلو واني اضمها لحفله النيك معانا وحسيتها زعلت
سلمي: يعني انا مش ماليه عينك ومش عجباك
انا: مش القصد و** بس جسمها عجبني وحاسسها هتبقي مختلفه شويه عنك
سلمي: وانت فكرك يعني انها هتوافق بحاجه زي كده اصلا طب انا وافقت علشان عبيطه وهبله وهي اكيد مش هتوافق ومش بعيد لما تعرف اللي بينا تفضحنا في الجامعه
انا: متخافيش اووي كده انا كنت ملاحظ انها كل شويه تبصلي وتعض علي شفايفها يعني البت هيجانها ونفسها
سلمي: ده انت قاعد مركز بقي معاها
انا: لا خاالص و** بس كنت بلمحها بطرف عيني
سلمي: ده انت طلعت مش سهل خالص ياواد
انا: عيب عليكي ده انا اعجبك اوي هههه
سلمي: ماشي يعم الجامد روح ذاكرلك كلمتين ينفعوك
انا: ماشي ياقمر نتقابل بكره باي
سلمي: باي
بعد ما قفلت مع سلمي فضلت قاعد افكر اجيب روان ازاي واعمل خطه بس قولت اتقل عليها شويه واخليها تهيج اكتر عليا ومشغلتش دماغي ونمت كانت الساعه1 بليل وصحيت تاني يوم الصبح كالعاده فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه قابلت روان وسلمي في الكافتيريا بتاعت الجامعه وقعدنا مع بعض وانا ملاحظ روان كل شويه تبصلي ولفت نظر سلمي ليها المهم دخلنا اول محاضره كالعاده مركز مع سلمي وروان وخلصنا المحاضرات وقولتلهم ما تيجو نقعد في كافيه مع بعض شويه قالولي يلا وروحنا الكافيه وطلبتلهم عصير وطلبت ليا قهوه وفضلنا قاعدين مع نتكلم في اي حاجه وبعد كده روان قالت يلا نمشي علشان متاخرش وخدتهم وروحنا كل واحد روح بيته وانا قبل ما اروح كلمت صحابي نروح نقعد علي القهوه مع بعض وروحنا قعدنا ساعتين وقولتلهم اني هروح وروحت البيت دخلت خدت دش ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير وقولت اكلم سلمي اطمن عليها وصلت ولا اي وكلمتها وقالتلي انها وصلت من بدري وفضلنا نحب في بعض شويه
انا: وحشاني اووي
سلمي: هو انا لحقت ما انا كنت لسه معاك
انا: لا علي التاني يابت😉
سلمي: اااه فهمت لا بعينك ياحبيبي انك تشوفني
انا: ليه بس ده انا بقالي اسبوع معملتش حاجه وتعبان
سلمي: سلامتك يابطه😂😂
انا: و** لهفشخك علشان تتريقي عليا المهم بكرا هنروح شقتي ومش هنروح الجامعه
سلمي: ازاي يعني لا مينفعش
انا: اسمعي الكلام مجتش من يوم يابت
سلمي: طب وروان لما تروح بكرا هتدور علينا
انا: كلميها علي الواتس دلوقتي وقوليلها انك مش رايحه بكرا علشان مامتك تعبانه
سلمي: ماشي وانا حاسه انك هتوديني في داهيه اصلا
انا: جمدي قلبك كده
سلمي: ماشي يعم
انا: يلا باي هنام علشان ابقي فايقلك بكرا
سلمي: لا براحه عليا شويه انا مش قدك
انا: ههه هحاول
سلمي: تمام يلا باي
وقفلت الواتس وقومت نضفت زبي وخدت دش ودخلت اوضتي نمت وصحيت الصبح بدري فطرت وكلمت سلمي قالتلي انها خلاص نازله دلوقتي قولتلها تمام ونزلت انا كمان دخلت علي الصيدليه جبت مخدر وفياجرا علشان ناوي افشخها النهارده وطلعت علي الشقه وبعدها بخمس لاقيتها جت وقولتلها مفيش وقت النهارده مفيش راحه خالص قالتلي يلهووي هو انت ناوي فيا اي انا كل خير ادخلي الاوضه يلا اجهزي وقامت دخلت الاوضه نص ساعه ولاقيتها بتنده عليا ودخلت كانت لابس قميص اسود مفتوح من عند الصدر ونص بزازها طالعين لبرا اول ما شوفتها صفرت صفاره اعجاب وقعدت جنبها علي السرير
وقولتلها انتي كل يوم بتحلوي عن اللي قبله اي الجمال ده وابتديت اقرب من شفايفها وغبنا في بوسه عشر دقايق بناكل شفايف بعض وبعدها قومت قلعتها القميص ليكشف عن اندر وبرا لونهم بينك روحت منيمها علي ضهرها علي السرير ونمت فوقها وفضلت ابوس في شفايفها والحس لسانها وهي تجاوبت معايا وبدات تزوم وتتاوه اممم اممممم وانا اعض شفايفها والحس ورا ودانها ونزلت علي رقبتها لحس وعض وهي غابت في دنيا تاني واترعشت جامد تحتي عرفت انها بتجيب شهوتها ونزلت الحس فرق بزازها كانت ريحتهم جميله جدا وفضلت الحس وهي تقول امممم اااااه الحس كمان امممم ونزلت علي سوتها اول ما لمستها اكن مسكتها كهربا وجابت للمره التانيه وقالتلي ارحمني بقي ونيكني مش قااادره ااااه ولا اكني سامع اللي بتقوله وعمال الحس عدلتها وفكتلها البرا وفضلت ارضع في بزازها واشفط الحلمات واعضهم وهي تقول ااااااااه ااااااااه كمااااااان ارضع بزااااز لبوتك ومراتك اااااامممم وانا احط وشي بينهم ونزلت علي كلوتها وكسها كان نضيف وبيلمع من كتر العسل اللي نزلته ونزلت الحس كسها واول ما حطيت لساني علي زنبورها فضلت تترعش وتصوت جامد حسيت ان العماره كلها سمعتنا وفضلت الحس كسها واحط لساني بين شفراتها وادخله في كسها وهي تصوت وتقولي نيكني بلسانك اااااه امممم وانا اعض شفايف كسها وهي تصوت وتقولي خلاص بقي مش قادره قوم حط زبك ونيكني وطفي نااااري ااااااه ااااه وقومت قلعت هدومي كلها ونمت علي ضهري وعملنا وضع 69 وخلتها تمص زبري زي ما علمتها وانا الحس كسها واحط صباعي في خرم طيزها وافضل الف فيه واحط التاني لاقيتها حست راحت عضت زبري من الوجع وانا فضلت اتوجع بسببها روحت مقومها ونيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي روحت رازع زبي مره واحده في كسها واشتغلت حفر وترزيع في كسها جامد وهي تصوت اااااااااااه اااااااااه براااااحه كسييي اتفشخ منك** ارحمني مش قاااااادره ااااااااااه وانا عمال ارزع في كسها لغاية لما حسيتها غابت عن الوعي هديت السرعه وابتديت انيكها براحه لغاية لما فاقت روحت مطلع زبي وخلتها عملت وضع الدوجي وجبت المخدر وقولتلها هحط منه علي خرم طيزك ولما تحسيها نملت قولي وحطيت المخدر علي خرم طيزها وفضلت ادعك في كسها علشان تفضل هايجه وابوس شفايفها واقفش في بزازها وابتديت ادخل صباعي في خرم طيزها قولتلها حاسه قالتلي لا حطيت التاني قولتلها وكده قالتلي لا برضوا حطيت التالت لاقيتها بتتوجع بسيط وفضلت مثبته جوا لغاية لما تاخد عليه روحت مخرجه وحطيت راس زبري ولاقيتها عماله تزوم وتتوجع ااااااه اممممم اااااه امممم وزقيت زبري لغاية ربعه قالتلي خرجه خرجه اااااه بيووجع طيزي اتفشخت ااااااااااه وانا فضلت مثبته لغاية لما تاخد عليه ولاقيتها بترجع بطيزها وانا ازق لغاية لما دخل نصه وفضلت ادخل واطلع روحت زاقق الباقي لغاية لما دخل كله وفضلت انيكها براحه وبعد كده اسرع وفضلت انيكها بسرعه وهي اهاات الوجع اتحولت لمتعه وفضلت تقول ااااااااه امممممم نيك كمان افشخني انا لبوتك انا شرموطتك ااااااه اااااااه كمااااااان افشخ لبوتك وفضلت ارزع في طيزها يجي ساعه وحسيت اني هجبهم خلاص روحت مسكت وسطها وجبت لبني كله جوا طيزها وفضلت تقول احححححح لبنك سخن وفضلت نايم فوقيها لغاية لما زبي نام وخرج لوحده وقالتلي انا مش قادره اتحرك انت فشختني اووي قولتلها معلشي انتي اللي جامده وجسمك ملبن يلا قومي وقالتلي مش قادره بجد وقومتها سندتها لغاية الحمام وخدنا دش مع بعض ونزلنا وروحت كلمتها واتفقت معاها ازاي نجيب روان وده اللي هنعرفه في الجزء الخامس

سلاااام


شكرا ليك ياغالي

بعتذر عن التاخير

الجزء الخامس
قبل ما نبدا عايز تفاعل علشان اكمل في القصه

يلا نبدأ وقفنا الجزء اللي فات لما اتفقت مع سلمي علي خطه نجيب بيها روان الكلام اللي جاي ده كان في الشات بيني وبين سلمي
أنا: عندي خطه فاجره نجيب بيها روان
سلمي: اي هي الخطه ياشيطان
أنا: مش شيطان ولا حاجه بس علشان اتمتع وامتعكوا
سلمي: اممم طب قول الخطه و** يستر من خططك
أنا: بصي انا هديكي مفتاح شقتي بكرا في الجامعه من غير ما روان تشوف حاجه وبعدها تقوليلها تعالي بكرا عندي نذاكر مع بعض كده كده اهلي مسافرين يعني هنبقي براحتنا
سلمي: وبعدين
انا: هجيب منشط جنسي وتحطيهولها في العصير بعد ما يعدي نص ساعه من قعدتكوا مع بعض واول ما تحسيها بتهيج اطلعي من الاوضه وسيبيها وخليكي مراقباها من برا واول ما تلاقيها خلاص استوت علي الاخر ادخلي عليها واقعدي جنبها علي السرير وانتي عارفه الباقي بقي
سلمي: خلاص ماشي نتقابل بكرا في الجامعه يلا باي
أنا: باي ياقمر
وقفلت مع سلمي بعد ما اتفقت معاها هتعمل اي ونمت وصحيت تاني يوم قابلت سلمي علي بوابة الجامعه واديتها نسخه من المفتاح قبل ما ندخل ودخلنا علي الكافتيريا ولاقينا روان مستنيه وسلمنا عليها وقعدنا مع بعض وبعد كده خلص اليوم وروحت خدت دش وكلت وكلمت سلمي قولتلها عملتي اي وحكتلي
سلمي: قولتلها ما تيجي تذاكري معايا المحاضرات اللي انا محضرتهاش علشان مش هعرف اذاكرها لوحدي قالتلي هتكسف علشان اهلك هيبقوا موجودين وانا قولتلها انهم مسافرين وهنبقي لوحدنا وبراحتنا قالتلي خلاص ماشي قولتلها الساعه 9 تيجي ووصفتلها العنوان
انا: حلو اووي كده عايزك تخليها مولعه علي الاخر
سلمي: عيب عليك متقلقش
انا: واثق فيكي يامزتي
سلمي: ههه ماشي يعم الواثق
انا: طبعا يابنتي يلا روحي نامى عشان تبقي فايقه وجاهزه بكرا
سلمي: ماشي يلا باي
انا: باي
وقفلت مع سلمي ونمت وصحيت تاني يوم علي الساعه 8 واليوم ده مكانش فيه جامعه صحيت فطرت وشربت القهوه وكلمت سلمي قالتلي انها في شقتي وروان خمس دقايق وتبقي عندها قولتلها تمام قومت لبست ونزلت قعدت علي القهوه ساعه وبعد كده روحت شقتي ودخلت براحه وسمعت صوت اهات وصويت اتسحبت ناحية الصوت لاقيتهم ملط واووووف علي جسم روان كرباج نسيت اوصفلكو روان (جسم كيرفي بزازها قد الاناناس وطراي جدا وفخادها ملبن وطيزها ملفوفه وتجنن وهي ماشيه بشرتها بيضه لبن وعيونها زرقا لون السما) نرجع لقصتنا لاقيتهم نايمين فوق بعض وعاملين وضع 69 وطيز روان للباب وطيزها شكلها حلو بخرمها الوردي كان هاين عليا ادخل احشر زبي في طيزها بس قولت اتقل شويه عليهم وخرجت خدت حباية فياجرا علشان اقدر علي اللبوتين اللي جوا دول واستنيت لغاية لما ابتدت تشتغل معايا ودخلت الاوضه براحه قلعت كل هدومي وسلمي شيفاني روحت ناحية روان فضلت اقفش في بزازها لاقيتها اتخضت واتنطرت من فوق سلمي وبتغطي جسمها قولتلها متغطيش حاجه انا شوفت جسمك من بدري قالتلي انت دخلت هنا ازااي اصلا قولتلها ما دي شقتي راحت باصه لسلمي نظره اكنها بتقولها طلعتي بتكدبي عليا راحت سلمي قالتلها هو اللي قالي اعمل ايه وهو اللي خطط روحت قولتلهم يلا احنا مش جايين نضيع وقت روان قالت اخرج اطلع بره انا همشي روحت قولتلها روان انتي نفسك فيا بامارة كل شويه تبصيلي واحنا في الجامعه وتبصي علي زبري وتعضي شفايفك لاقيتها عيطت قالتلي انا اسفه مكنتش اقصد قولتلها العياط مش هياكل معايا وبصراحه انا برضوا جسمك عجبني وعلي فكره انا بنيك سلمي وفتحتها من ورا وقدام
روحت ماسك ايد روان ووقفتها وقربت من شفايفها ونفسها كان سخن وابتديت ابوس شفايفها والحسهم كان طعمهم حلوو اوي وفضلت امصهم والحس لسانها وسلمي نزلت تمص زبري بقت محترفه في المص بنت المتناكه وحسيت روان مش قادره تقف روحت منيمها علي ضهرها ونمت فوقها وفضلت ابوس شفايفها وانزل علي رقبتها وعمال اقفش في بزازها الملبن ونزلت علي بزازها حطيت بزها اليمين في بوقي وعمال اقفش في بزها الشمال واقرص الحلمه وهي بقت تتاوه وتزوم اممممم اممممم كماااان ارضع كماااااان وعضيت بزها لاقيتها صوتت ااااااااه براااااااحه مش قادره ونزلت علي سوتها فضلت الحس فيها لاقيتها بتترعش وتنزل شهوتها وعمال ادعك في كسها بايدي وشغال لحس في سوتها وهي امممممم ااااااااه امممممم بموووووت مش قااادره خلاص ارحمني ونزلت علي كسها بلساني واول ما لمسته اكن مسكتها كهربا فضلت تترعش وتنزل واخد عسلها في بوقي كان طعمه حلو اوي فضلت الحس واعض زنبورها وهي تصوت وتقولي براااااحه اااااااه مش قااااااادره روحت مسكت زبي وفضلت احكه علي كسها وهي تقولي انا لسه بنت لاقيت سلمي قبل ما انا ارد قالتلها متخافيش قبل ما تتجوزي هاخدك معايا نعمل عمليه ومتشليش هم حاجه خلينا نتمتع وعرفت تقنعها فعلا روحت زاقيت زبي فيها واحده واحده وهي توحوح اااااحححح خرجه خرجه مش قااااادره وابتديت ادخل لغاية نصه روحت زاقيته مره واحده لاقيتها صوتت حسيت المنطقه كلها سمعت روحت كتمت بوقها وخرجت زبي عليه دمها وخدتها قعدتها في مايه دافيه وخدت سلمي نيمتها علي ضهرها ونزلت الحس كسها وهي تترعش وتجيب قومت خليتها تمص زبي علشان تبله روحت رافع رجليها علي كتفي وابتديت العب بيه علي شفرات كسها وهي تترجاني اني ادخله واريحها وتقولي ريحني خلااص مش قاااادره روحت رازعه مره واحده وفضلت انيكها بسرعه وهي تقول فشختني كسي اتفشخ اااااااااه وانا شغال رزع في كسها وهي اااااه اممممم كمااااان افشخ مرااااتك لبوتك انا شرموطتك اااااااه نيكني كماااان امممم روحت قلبتها علي بطنها وحطيت زبي علي خرم طيزها وهي تزوم امممممم اممممم اااااه ودخلت ربع زبي ودخلته كله وفضلت انيك براحه وهي تتاوه ااااااااه اممممم روحت خرجته وقولتلها هنام علي ضهري واطلعي فوق زبي وعملنا كده ولاقينا روان جايه وسلمي شدتها وفضلوا يبوسوا في بعض ويقفشوا في بزاز بعض روحت مقوم سلمي وقولتلهم انزلو الحسوا زبي روان قالت مش بعرف وبعدين ده كبير ده كله كان جواياا احييه قولتلها اعملي زي سلمي وفعلا بقت تعمل زي سلمي وخدت روان نيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي وفضلت ادخل زبي براحه وسلمي طلعت قعدت بكسها علي وشها وفضلت انيكها براحه واسرع وهي ملهيا في كس سلمي وفضلت اسرع وانيكها بسرعه راحت نضت كس سلمي راحت سلمي صوتت بسببها وفضلت ارزع جامد وهي بقت تصوت تحت كس سلمي واهاتها مكتومه في كسها وانا برزع وهي امممممم امممم راحت سلمي جابت شهوتها في بوق روان وقامت وروان اشتغلت صويت ااااااااه اااااااه اممممم انت فشختني مش قاااادره كسي اتفشخ اااااااااه وانا ارزع وهي تصوت روحت مهدي سرعتي وقولت لسلمي هاتي المخدر وراحت جابتها روحت قلبتها وخلتها تعمل وضع الدوجي وحطيت علي خرم طيزها وسلمي نامت علي ضهرها علشان روان متحسش بوجع وفضلت ادعك في كسها علشان اهيجها وفضلت ادخل صباعي وافضل الف فيه واحط التاني لاقيتها بتزوم امممم امممم وحطيت التالت لاقيتها قالتلي بيوجع اوي روحت حطيت مخدر تاني وقولتلها كده حاسه هزت راسها لا روحت خرجته وخرمها بقي واسع شويه وحطيت راس زبي لاقيتها اتوجعت بس مقالتش حاجه ودخلت تاني لغاية ربعه قالتلي خرجه بسرعه طيزي وجعتني مش قادره وفضلت مثبته وادعك في كسها علشان متحسش وعمال ادخل شويه بشويه لغاية لما دخل ومفضلش غير حته صغيره روحت زاقيته كله وثبت لاقيتها عضت كس سلمي تاني وسلمي صوتت وفضلت انيكها براحه واسرع شويه لغاية لما بقت مستمتعه وفضلت انيكها واسرع وبقيت ارزع في طيزها وهي ااااااااه فشختني امممممم ااااااه نيكني كماااااان ااااااه افشخني قطعني ااااااااززه وانا شغال رزع جامد وحسيت اني هجيب خرجته من طيزها وخليت وشهم ليا وفضلت زبي ونطرتهم عليهم كل اللبن كان كميه كبيره جدا وفضلوا يدعكو في بزازهم وسلمي الحسوا من علي بزاز روان وخلت روان تلحس في الاول كانت قرفانه بس بعد كده حبت طعمه وفضلت تلحس بزاز سلمي وقومنا خدنا دش احنا التلاته ولبسنا وببص في الساعه لاقيتها بقت الساعه3 ونزلنا وكل واحد روح بيته انا روحت خدت دش وكلمت سلمي خدت رقم روان ودخلت كلمت روان
انا: ازيك ياقمر
روان: مين
انا: اخس عليكي لحقتي تنسيني
روان: لو مقولتش مين هعملك بلوك مش ناقصه قرف
انا: انا اللي لسه فاشخك وشربك لبنه😂😂
روان: احمد ما تقول من بدري يعم😂😂
انا: ما لازم اعمل الدخله دي الاول يامزتي
روان: هو انا لحقت بقيت مزتك
انا: ايوه طبعا يابنتي
روان: ماشي مصدقه😂
انا: المهم انتي عامله ايه هههه
روان: مش قادره انت هديت حيلي وتعبتني وفشختني ده انا هقعد سنه لقدام منزلش تاني بسبب الكميه اللي نزلتها النهارده
انا: هههه ليه كده بس
روان: مبقاش في حاجه تنزل خلاص وكمان انت مفتري انا حاسه اني كل حاجه فتحت علي بعض
انا: نلحمهم ياقمر تاني😂
روان: لاا شكرااا😂😂
انا: اسيبك بقي عشان تعبان ومش قادر هموت وانام باي
روان: وانا كمان هنام باي
وقفلت مع روان ونمت وتاني يوم مروحتش الجامعه وكنت مهدود ومش قادر من النيكه وصحيت الساعه11 لاقيت سلمي رانه عليا 5مرات وروان 3مرات قومت خدت دش علشان افوق وفطرت وشربت قهوه ورنيت علي سلمي قالتلي مروحتش الجامعه ولا اي قولتلها لا مروحتش تعبان ومش قادر قالتلي وانا كمان مروحتش ولا روان قولتلها امبارح كان يوم جامد وهيتكرر كتير قالتلي اكيد دي كانت متعه حلوه بصراحه وانا اتمتعت ولاقيت حد شال عني شويه ههههه قولتلها اي خدمه علشان تعرفي بس اني بحبك قالتلي وانا بموت فيك قولتلها يلا انا هقفل علشان نازل اقعد معاكي صحابي شويه وكلمت صحابي قالولي انهم علي القهوه لبست ونزلت قعدت معاهم لغاية الساعه5 بليل وقومت روحت قعدت اتغديت مع اهلي وقعدت معاهم وقولتلهم اني داخل اذاكر شويه ودخلت ذاكرت لحد 9 وكلمت سلمي وروان وفضلنا نتكلم مع بعض شويه وقولتلهم بعد بكرا نتقابل في الشقه قالولي انت مشبتعتش قولتلهم مفيش حد بيشبع من الملبن المهم وافقوا واتفقنا اننا نتقابل بعد بكرا وصحيت تاني يوم روحنا الجامعه وعدي اليوم عادي وجه اليوم المنتظر ودخلت لاقيتهم لابسين قمصان نوووم تهيج الحجر سلمي لابسه قميص اسود مفتوح من عند الصدر ورجله مفتوحه وروان لابسه قميص ازرق زي قميص سلمي بس لون مختلف قولتلهم ومكنتوش عايزين تيجوا هااا ضحكو وقالولي لازم نمتع راجلنا ونبسطه وندلعه قعدت علي الكنبه جنبهم وقولتلهم بتعرفوا ترقصوا قالولي ده لعبتنا وسلمي شغلت اغنيه وابتدوا يرقصوا رقصهم فااجر يخليك تنط عليهم وهما بيرقصوا الهم فضلو يرقصوا وقولتلهم كفايه كده يلا نبدا اول جوله وشديت سلمي جنبي وفضلت ابوس في شفايفها وروان نزلت تقلعني البنطلون وخرجت زبي وفضلت تمص فيه وقولتلهم تعالو ندخل الاوضه ودخلنا الاوضه وقلعت بقيت هدومي وهما قلعوا وفضلوا بالبرا والاندر ونمت علي ضهري وفضلوا يمصوا زبي هما الاتنين بقوا شراميط اووي وشديت روان وفضلت اكل شفايفها واخد لسانها في بوقي وطلعتها قعدت علي زبي بكسها وفضلت انيك فيها وفضلت انيك فيهم يجي ساعتين ونزلت 3 مرات مره في طيز سلمي ومره في طيز روان ومره علي بزازهم وخلصنا النيكه وخدنا دش ونزلنا وعدت الايام والشهور ودخلنا امتحانات الفاينال وخلصنا الامتحانات ونجحت جبت جيد جدا وسلمي جيد جدا وروان امتياز وقديت الاجازه من خروج مع صحابي ولعب كوره ونيك وكده خلص الجزء الخامس والجزء اللي جاي هيحصل فيه مفاجأة

اتمني الجزء يكون عجبكوا

يتابع
كمل يا برنس وما تتأخر
 
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari
قصه مثيرة ولذيذه كمل

HrLnVku.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari، Jonasser82 و غريب عن العالم
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari
ج
زيكو يانسوانجيه دي اول قصه اكتبها يا** تعجبكوا

والاسماء اللي هتتذكر في القصه مش حقيقيه

اسمي احمد عندي 20 سنه طولي180 وزني 60 جسمي رياضي بسبب الجيم لوني قمحي ووسيم وبحب الهزار من القاهره في كلية تجاره

عيلتي ملهمش اي دور في القصه

الجزء الاول:


اول يوم دراسه صحيت الصبح الساعه 7 علشان اروح الجامعه فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه اول ما دخلت مكنتش عارف اي حاجه ومكنتش عارف حد هناك وشوفت بنت جميله وبيضه شمعه (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا)

أنا: بقولك لو سمحتي
البنت: اتفضل
أنا: هو فين قسم تجاره لاني معرفوش فين
البنت: انا كمان رايحه هناك
أنا: طب ممكن نروح مع بعض لو مفيش مشكله
البنت: اه طبعا مفيش مشكله
أنا: اتعرف بيكي
البنت: انا اسمي سلمي
أنا: اسمي احمد
(وصف سلمي جسمها كيرفي مش تخينه ومش رفيعه وبيضه اووي شمع عيونها خضرا بزازها حلوه مش كبيره اووي ومش صغيره اووي طيزها ملفوفه) وصلنا المدرج وقعدنا جنب بعض دخل اول دكتور وبدات اول محاضره وانا كنت مركز مع سلمي وكل شويه ابصلها ومكنتش مركز مع الدكتور خلصت اول محاضره وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه مع بعض نتكلم مع بعض شويه لغاية المحاضره التانيه وفي نهاية اليوم واحنا ماشيين طلبت منها رقمها وهي ادتهوني روحت خدت دش لذيذ وكلت وقعدت مع اهلي شويه ودخلت اوضتي فتحت الواتس بعت لسلمي رساله مكانتش فاتحه وبعدها بربع ساعه ردت عليا وفضلنا نتكلم مع شويه وبعدها نمت وتاني يوم شوفتها في الجامعه سلمت عليها
أنا: ازيك عامله اي
سلمي: بخير الحمد** وانت عامل اي
أنا: تمام الحمد** بس اي القمر ده لاقيتها وشها احمر زي الطماطم
سلمي: ميرسي جدا انت اللي عينك حلوه
أنا: يلا ندخل المدرج علشان المحاضره قربت تبدا ودخلنا المدرج وبدات المحاضره كانت دكتوره وخلصنا باقي المحاضرات
أنا: اي رايك نروح نقعد في كافيه مع بعض شويه
سلمي: تمام ماشي
خدتها وروحنا قعدنا في كافيه وجه الويتر قولتلها تشربي اي قالتلي عصير مانجه وانا طلبت قهوه وفضلنا نتكلم عن حياتها وحياتي لغاية لما الحاجه جت
أنا: انتي منين ياسلمي
سلمي: انا من مدينة نصر
أنا: بجد اصل انا ساكن هناك برضوا
سلمي: اممم طلعنا جيران اهو
أنا: حاجه حلوه اووي ان جيراني قمر كده
سلمي: ههه ميرسي يلا نروح بقي عشان متاخرش
أنا: يلا بينا حاسبت علي المشاريب وخدتها ومشينا
دخلت البيت لاقيت اهلي بيتفرجوا علي التليفزيون دخلت خدت دش وقعدت معاهم شويه ودخلت نمت صحيت الساعه 10بليل كلمت سلمي وابتدينا ناخد علي بعض اكتر وسالتها سؤال
أنا: ممكن اسألك سؤال
سلمي: اتقضل
أنا: انتي ارتبطي وحبيتي حد قبل كده؟
سلمي: اه كنت مرتبطه بواحد وكان بيطلب حاجات وحشه وانا سبته بعدها علي طول
أنا: لو مفيهاش رخامه مني ممكن اعرف اي هي الحاجات دي
سلمي: لا عيب مش هينفع اقولك
أنا: خلاص ماشي علي راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدها نمت عدي شهرين وخدنا علي بعض اووي ودخلت الامتحانات وخلصت جبت جيد جدا وسلمي جابت زيي
كنت قاعد في البيت زهقان ومش بعمل حاجه كلمت صحابي ونزلنا قعدنا علي كافيه مع بعض شويه وروحت كانت الساعه 11 فتحت واتس وكلمت سلمي شويه وصحابي وقفلت وقعدت علي البلايستيشن لغاية الساعه2 وبعدها نمت وصحيت الصبح الساعه9 دخلت خدت دش وشربت القهوه وقولت افتح واتس اشوف سلمي فاتحه ولا لا لاقيتها لسه مفتحتش وفضلت قاعد علي الفيس شويه وقومت اتفرج علي التليفزيون لاقيت رساله على الواتس لاقيتها سلمي فتحت وفضلنا نتكلم
أنا: مش هتقوليلي الحاجه اللي طلبها منك اللي كنتي مرتبطه بيه
سلمي: لا مش هقول يابني دي حاجه مينفعش تتقال
انا: متخافيش قولي واكنك مقولتيش
وبعد الحاح كتيرر مني وافقت انها تقول
سلمي: هقولك بس محدش يعرف
أنا: طب قولي وبعدين هقول لمين يعني
سلمي: طلب مني اني اروح عنده شقته وياخد مني بوسه
ساعتها انا قولت في دماغي انها مكانتش هتبقي بوسه بس وكان هينيكها وزبي وقف لما قالت كده
انا: ما كنتي تروحي خليه يبوسك هههه
سلمي:ههه بس ياسافل
انا: طب لو انا قولتلك عايز بوسه هتديني هههه
سلمي: لا طبعا عيب وحسيتها زعلت
انا: اي ده زعلتي انا كنت بهزر خلاص مش عايز بوسه عايز حضن😂😂
سلمي: لا برضوا انت سافل اووي
أنا: لا خلاص ده انا حتي محترم اوي
سلمي: اه باين 😂
انا: مش ناويين نتقابل ولا اي من ساعة الاجازه مشوفتكيش
سلمي: خلاص هانت كلها اربع ايام وتشوفني مستعجل ليه كده
انا: هو في حد ميبقاش عايز يشوف القمر يعني
سلمي: انت بتجامل كتير
انا: لا و** مش بجامل وكمان انا مبعرفش اجامل اصلا
سلمي: اممم ماشي يعم هصدقك
انا: لازم تصدقي علشان حقيقه فعلا
سلمي: ههه اي الثقه دي
انا: احلي حاجه
انا: بقولك اي انا هقفل دلوقتي علشان رايح مشوار وهرجع اكلمك
سلمي: تمام باي
انا: باي
نزلت قعدت مع صحابي لغاية بليل وروحت خدت دش وقعدت مع اهلي وفضلت ارخم علي اختي واهزر معاها(اختي اصغر مني بسنتين) ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير عمال بفكر في سلمي لو فتحت معاها موضوع ارتباط هتوافق ولا لا قولت اسيبها بظروفها

وهنا ينتهي الجزء الاول من قصتنا وانتظروا الجزء التاني لو فاضي بليل هنزلكو الجزء التاني


الجزء التاني

وقفنا الجزء اللي فات لما كنت بفكر ارتبط بسلمي ولا لا وقولت اسيبها بظروفها

تاني يوم كان يوم جمعه صحيت فطرت مع اهلي وقعدت معاهم وشربنا الشاي وفضلنا نتفرج علي التليفزيون واحنا قاعدين لاقيت رساله من سلمي فتحتها لاقيتها بتقولي
سلمي: صباح الخير عامل اي فينك مش باين النهارده
انا: صحيت فطرت وفضلت قاعد مع اهلي شويه
سلمي: اممم طيب ماشي انا كنت بطمن بس بشوفك مفتحتش ليه
انا: متقلقيش انا كويس وانتي عامله اي
سلمي: تمام الحمد**
انا: دايما ما تيجي نتقابل شويه نقعد مع بعض
سلمي: مش عارفه بصراحه هشوف واقولك
انا: لا مفيش هشوف قوليلهم انك نازله مع صحابك
سلمي: خلاص ماشي هنتقابل فين
انا: في كافيه*** عارفاه
سلمي: اه عارفاه
انا: تمام نتقابل هناك وقفلت معاها وقومت خدت دش في السريع وروحت البس وقولتلها اني نازل وقالتلي ان هي كمان قربت تخلص وتنزل ونزلت علي الكافيه فضلت مستنيها وفجاه لاقيت قمر داخل عليا غير اللي بشوفها في الجامعه جت وقعدت معايا روحت مصفر صفارة اعجاب وقولتلها شكلي كده هتجوزك وضحكت وهي كمان ضحكت بكسوف وقالتلي بطل بكش بقي
وطلبتلها عصير وطلبت ليا قهوه وفضلنا ندردش في اي حاجه وقولتلها عايز اقولك حاجه بس مش عارف اجبهالك منين قالتلي قول وربنا يستر ههه قولتلها انا معجب بيكي بصراحه من اول مره شوفتك فيها واتشديت ليكي لحظه صمت تاام ووشها بقي زي الفراوله قاطعت الصمت وقولتلها سكتي ليه شكلك مش موافقه قالتلي لا مش كده بس انا كمان برضوا معجبه بيك برضوا بس كنت خايفه يحصل معايا زي ما حصل قبل كده قولتلها متخافيش مش هتشوفي خير كل خير وخلصنا قعدتنا وخدتها وروحتها وانا روحت وكان اسعد يوم بالنسبالي اول ما روحت كلمتها واتطمنت عليها وصلت وقالتلي ايوه وصلت وفضلنا نحب بعض وعدت الايام وعلاقتنا بقت تتطور اكتر وهي بقت واثقه فيا وقولتلها ممكن طلب قالتلي قول ياسيدي قولتلها عايز بوسه ممكن شافت الرساله وفضلت ساكته قولتلها في اي قالتلي مفيش حاجه كنت بتقول ايه قولتلها اه ده استعباط بقي وضحكت قالتلي بس انا خايفه يحصل حاجه تاني قولتلها مش واثقه فيا قالتلي واثقه بس قولتلها من غير بس نروح شقتي دلوقتي واخد البوسه علي طول(طبعا عزيزي القارئ هتقول خدها في اي حته مش لازم الشقه يعني بس اقولك انها مش هتبقي بوسه بس هتبقي تقفيش وكده) ونمشي قالتلي مع اني مش ضمناك بس ماشي وهنمشي ع طول واخدتها وروحنا شقتي ودخلنا قعدنا في الصاله وكانت مكسوفه قولتلها فكي كده مكانتش بوسه دي تخليكي تتكسفي قالتلي خايفه يلا نمشي قولتلها نمشي فين احنا خلاص جينا وقعدت جنبها وابتديت اقرب منها وحطيت شفايفي علي شفايفها وابتديت ابوسها وهي تجاوبت معايا وبقيت امص لسانها واخده في بوقي والحس شفايفها وابتديت اقفش في بزازها من فوق الهدوم واوووف علي طرواتهم ونزلت علي رقبتها ابوسها والحسها راحت فاقت وقامت مره واحده وقالتلي يلا ننزل وحسيتها زعلانه وخدتها ومشينا وروحت وهي روحت فتحت واتس قولت اكلمها وبعتلها رساله عدي نص ساعه ولاقيتها ردت عليا
سلمي: اللي حصل ده مش هيتكرر تاني وانا غلطانه اني سمعت كلامك
انا: طب اي اللي حصل
سلمي: يعني مش عارف اللي حصل هي البوسه انا مكنتش اتوقع منك كده
انا: طب اهدي خلاص اعتبري مفيش حاجه حصلت
سلمي: ازاي يعني اعتبر ان مفيش حاجه حصلت ده انا لولا قومت كنت عملت فيا اي
انا: كنت اكلتك اكل يابطه هههه
سلمي: خفيف انسي اني اسمع كلامك تاني
انا: ليه بس ده انا غلبان
سلمي: اللي عملته ده وغلبان
انا: ايوه ده في حاجات اكتر من كده انا عايزك تبقي عارفه كل حاجه معايا انا بس لكن قدام اي حد متعرفيش حاجه
سلمي: لا طبعا مستحيل يحصل
انا: طب جربي ومش هتندمي
سلمي: هفكر وحاسه انك هتوديني في داهيه
انا: ولا داهيه ولا حاجه هنعمل كل حاجه بسريه تامه انتي قاعده فين دلوقتي
سلمي: في اوضتي
انا: طب قومي اقفلي الباب كويس
سلمي: حاضر
انا: انتي لابسه ايه
سلمي: لابسه بيجامه
انا: ومن تحتها
سلمي: بس ياقليل الادب
انا: اومال انتي فاكره ايه
سلمي: ولا حاجه
انا: طب يلا قولي لابسه ايه
سلمي: لابسه اندر وبرا لونهم اسود
انا: بحب الاسود اوووي وخصوصا انك بيضه
سلمي: طب يلا بسرعه قبل ما حد ينادي عليا
انا: طب اقلعي البيجامه
سلمي: هو انت ناوي تعمل اي
انا: كل خير ياموزتي
سلمي: اما نشوف اخرتها معاك اديني قلعت
انا: صوريلي نفسك دلوقتي بس متجبيش وشك
سلمي: لا طبعا انت اتجننت وطبعا عملت نفسي زعلت واضايقت وقولتلها خلاص براحتك باي
سلمي: خلاص متزعلش ولاقيتها بعتت الصور
انا: اي الجماال ده الهدوم مغطيه حاجات تتاكل اكل
سلمي: انت سافل اووي
انا: معاكي انتي بس اقلعي يلا بقيت الهدوم بسرعه
سلمي: انا مش مستريحالك
انا: متخافيش ده شات بس
سلمي: اديني قلعت اما نشوف اخرتها
انا: اخرتها لبن😂😂(اكيد انتو فاهمين)
سلمي: اممم
انا: حطي ايدك من تحت عندك وافركي
سلمي: وبعدين
انا: ببوس شفايفك وبقطعهم بسناني
سلمي: اممم براحه عليا يامفتري
انا: بقفش في بزازك الملبن وبلحس رقبتك
سلمي: اممم الحس كمان
انا: بضم بزازك علي بعض وبرضعهم وبلحس حلماتك
سلمي: ارضع كمان ياحبيبي اححح
انا: عجبك الرضع بتاعي
سلمي: عجبني اووي ارضع كمان امممم اااه
انا: بلحس سوتك اممم اممم وبدعك في كسك
سلمي: براحه ااااه اممم كمان كمان
انا: بلحس زنبورك وبعضه كسك طعمه حلوو اووي وعسلك اكنه شهد امممم
سلمي: الحس كمان بحبك اوى اااههه امممم
انا: تعالي مصيلي زبري
سلمي: لا بقرف
انا: لا متقرفيش انا لحست كسك اهو يلا تعالي هعلمك امسكيه بايدك وحطيه في بوقك اكنك بتلحسي ايس كريم حطي الراس
سلمي: اممم ااامممم طعمه غريب بس حلو
انا: قولتلك هيعجبك اوي مصي يلا علشان ينيكك
سلمي: كفايه كده تعبتني انا نزلت 4مرات
انا: لسه يروحي احنا عملنا حاجه ده تسخين لسه
سلمي: هو لسه في حاجه تاني
انا: كتير ده هيخش في كسك وطيزك اللي مجنناني دي
سلمي: لا كفايه نكمل بعدين علشان تعبت اووي مش قادره يلا هكلمك بعدين باي
انا: باي ياموزتي وان شاء** بدل ما يبقي شات هيبقي حقيقي

وهنا ينتهي الجزء التاني باااي

يتابع

الجزء التالت

وقفنا الجزء اللي فات لما قفلت مع سلمي بعد ما عملت سكس شات معاها وتعبت
فضلت قاعد علي التليفون شويه افتح سكس لاني كنت هيجان اووي علي سلمي وضربتلي العشره التمام ودخلت خدت دش وطلعت فتحت التليفزيون كان في فيلم اجنبي اكشن شغال اتفرجت عليه وفتحت واتس بعت لسلمي لاقيتها مفتحتش روحت فاتح الكمبيوتر وشغلت اغاني وفتحت البلايستيشن وقعدت العب شويه لغاية لما لاقيتها بعتتلي بتقولي انت بهدلتني خالص اومال لو كنت معاك كنت هتعمل فيا اييه ده انت اكيد كنت هتموتني
انا: لا خاالص كنت هاكلك والحسك بس مش اكتر عشان 😂
سلمي: ده انت مفتري اوي بجد
انا: ولا مفتري ولا حاجه انتي اللي دلوعه شويه
سلمي: لا انا جامده ومش دلوعه بس مش حملك خاالص
انا: ما تيجي نعمل اللي عملناه ده تاني بس نعملو عملي بقي في شقتي
سلمي: ده بعينك انك تلمسني اصلا
انا: ما بلاش علشان ممكن اغتصبك واقطع هدومي واقول انك بتتحرشي بيا يا متحرشه😂😂
سلمي: انا برضو ياسافل ياقليل الادب
انا: المهم بكرا في شقتي الساعه9 الصبح يلا باي علشان اجهز للمعركه بكرا😂
وقفلت معاها قبل ما تفكر ترد عليا وكنت مبسوط فشخ اني قدرت اجيبها في ملعبي وتبقي معايا في اي وقت ابقي عايز انيك فيه اجيبها وانيكها
حطيت دماغي علي السرير وفضلت افكر اي اللي هيحصل بكرا مع سلمي وعمال افكر لغاية لما نمت وصحيت الصبح دخلت الحمام حلقت دقني وشيلت شعر زبي وخدت دش وفطرت وشربت قهوتي ولبست وكلمت سلمي قالتلي انها خمس دقايق وتنزل قولتلها تعاليلي علي الشقه علي طول هستناكي هناك قالتلي ماشي نزلت روحت شقتي فضلت قاعد مستنيها واول ما سمعت صوت رجل علي السلم وقفت ورا الباب واول ما دخلت حضنتها من ضهرها وفضلت ابوس في رقبتها وهي بتقولي مالك مستعجل لبه كده حوش صاحبك اللي واقف تحت ده هيخرم البنطلون قولتلها ده بيصبح عليكي ودلوقتي انتي هتردي عليه الصباح خدتها وقعدنا علي الكنبه وفضلت احسس علي رجلها حسيتها متوتره قولت اهيجها علشان متبقاش متوتره فضلت طالع نازل علي رجليها واول ما حطيت علي كسها من فوق الهدوم حسيتها اتكهربت واتنفضت قربت شفايفي من شفايفها واوووف علي سخونة نفسها وريحة هيجانها اللي جنني وفضلت ابوس فيها والحس لسانها وهي ابتدت تتجاوب و تان وتتاوه وقلعتها التيشرت اللي لابسها وكانت برا لونها احمر وفضلت اقغش في بزازها وابوس رقبتها والحسها واعض شفايفها واخدها بين شفايفي ونيمتها علي الكنبه وابديت اقلعها البنطلون ونمت فوقيها عمال ابوس كل حته في جسمها ونزلت الحس سوتها واول ما لمستها فضلت تترعش عرفت انها بتجيب شهوتها وفكتلها البرا علشان تكشف عن شهد بلون الوردي نزلت ارضع فيهم واشفط الحلمات في بوقي واعضهم وهي بتتاوه امممم كمااااان ااااه ارضع كمان ياحبيبي ونزلت قلعتها الاندر وشوفت احلي كس وردي مليان بعسلها نزلت الحسه وكانت ريحته تجنن وفضلت الحسه واعضه وهي بتقولي اااااه براااااحه اممممم يلا بقي دخله وانا ولا سامعها وشغال لحس ومص وهي اترعشت للمره التالته قومت قلعت هدومي كلها واول ما شافت زبري برقعت وقالت احييه اي كل ده قولتلها متخافيش وحطيت زبري علي باب كسها وعمال العب بيها علي شفراتها واحكه في زنبورها وهي امممم اااااه بهدلتني وتعبتني دخله بقي ادخل اي بتاعك لا اسمه زبري اااااااه دخل زوبرك ادخله فين دخل زوبرك في كسيييي ااااااه مش قااااادره قولتلها بس انتي لسه بنت وكده هفتحك ملكش دعوووه انا هتصرف راحت لافه رجليها حوالين وسطي ورفعت نفسها لفوق وزبي دخل في كسها وفضلت ادخله واحده واحده روحت مطلعه بدمها وقومتها دخلتها الحمام مليت البانيو مايه دافيه ومطهر وسبتها شويه وخدتها ودخلنا الاوضه نايمتها علي السرير علي ضهرها وابتديت ابوسها ورفعت رجلها علي كتفي وابتديت ادخل زبي في كسها واحده واحده وهي اممم ااااااه كماااان كماااان افشخني قطعني وانا ادخل اكتر لغاية لما دخل نصه وابتديت نازل طالع وشغال تقفيش في بزازها وعمال ارضع فيهم وامص الحلمات وهي اااااااه كمااااااان اسرع وفضلت اسرع وانيكها اسرع واشتغلت ترزيع فيها وهي ااااااااااه مش قادره وانا عمال ارزع في كسها وهي تصوت جاامد وجابت شهوتها للمره السابعه او التامنه وفضلت انيكها نص ساعه لغاية لما قربت اجيب روحت طلعت زوبري وفضلت احكه في بزازها لغاية جبتهم وقومنا خدنا دش مع ومخليش من التقفيش والبعبصه وعملت معاها واحد في الحمام وخرنا ولبسنا ونزلنا روحتها وانا روحت دخلت ملقتش حد من اهلي دخلت خدت دش وعملت قهوه وعملتلي سندوتش كلته ودخلت نمت من التعب وصحيت ع العصر اتغديت مع اهلي وقعدت معاهم شويه وكلمت سلمي وقولتلها هتعملي اي في اللي انتي عملتيه ده قالتلي انا هتصرف يعم متخافش كده😂 انا اعمل اي حاجه علشانك ياقلبي انا كنت مبسوطه اووي النهارده
انا: حيث كده بقي لازم طيزك الحلوه لازم تتناك هي كمان ولا ملهاش نصيب يعني
سلمي: لااا كله الا التوته بتاعتي😂😂 هتوجعني اووي بجد
انا: بس هتبقي متعه اكتر ومتخافيش هجبلك مخدر علشان متحسيش بأي حاجه
سلمي: اللي تشوفه ياحبيبي
انا: هنتمتع انا وانتي ياروحي
سلمي: انا بحبكك اووي
انا: وانا كمان بحبك اوى
سلمي: الدراسه بعد بكرا
انا: اخيرا هننزل ده انا زهقت من قعدة البيت
سلمي: وانا كمان و**
انا: ما تيجي نلعب جوله بكرا 😂😂
سلمي: لااااا ده انت مفتري اووي😂
انا: ده انا معملتش حاجه كده
سلمي: شكرا مش عايزه تاني خلاص
انا: لا هتيجي 😂😉
سلمي: ماشي يعم يلا باي رايحه مشوار وهاجي اكلمك
انا: باي
قومت لبست ونزلت روحت العب كوره مع صحابي والحمد** كسبت😂وروحنا قعدنا علي القهوه شويه وروحت دخلت خدت دش ودخلت اوضتي قولت افتح اشوف سلمي بعتلها ولاقيتها ردت وفضلنا نتكلم مع بعض شويه لغاية الساعه1 وقفلت معاها ونمت وصحيت تاني يوم خربتها اخر يوم اجازه بقي نزلت قابلت صحابي وخرجنا وروحت البيت علي الساعه 8 وكلمت سلمي لغاية الساعه11 وقفلت ونمت علشان اول يوم جامعه بكرا وصحيت الصبح فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه انا وسلمي مع بعض وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه ولاقيت واحده داخله علينا البت من كتر بياضها بتلمع وعينها زرقا لون السما وشعرها سايح قالتلنا صباح الخير وردينا عليها الصباح (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا برضوا)
البنت: ممكن اقعد معاكو
احنا: اه اتفضلي طبعا
البنت: ممكن اتعرف عليكو
انا: اسمي احمد
سلمي: وانا سلمي
البنت: وانا روان
احنا الاتنين: تشرفنا بيكي
روان: انا اكتر
روان: هو انتو تقربوا لبعض
انا: دي حبيبتي
روان: اممم **يخليكو لبعض
انا: انتي في كليه اي
روان: تجاره
سلمي: ده انتي معانا
روان: بجد وانتو في تجاره برضوا
سلمي: ايوه احنا في تجاره
روان: خلاص نبقي مع بعض علي طول هاتي رقمك ياسلمي علشان ابقي اكلمك
سلمي: تمام ياحبيبتي
وخدت رقمها ودخلنا المحاضره وخلصنا المحاضرات كلها وروحنا

وكده ينتهي الجزء التالت
سلااااام

الجزء الرابع:

وقفنا الجزء اللي فات لما خلصت المحاضرات وروحت البيت
بعد ما روحت البيت خدت دش وطلعت كلت وفتحت واتس بعت لسلمي وحكتلها علي روان وان جسمها حلو واني اضمها لحفله النيك معانا وحسيتها زعلت
سلمي: يعني انا مش ماليه عينك ومش عجباك
انا: مش القصد و** بس جسمها عجبني وحاسسها هتبقي مختلفه شويه عنك
سلمي: وانت فكرك يعني انها هتوافق بحاجه زي كده اصلا طب انا وافقت علشان عبيطه وهبله وهي اكيد مش هتوافق ومش بعيد لما تعرف اللي بينا تفضحنا في الجامعه
انا: متخافيش اووي كده انا كنت ملاحظ انها كل شويه تبصلي وتعض علي شفايفها يعني البت هيجانها ونفسها
سلمي: ده انت قاعد مركز بقي معاها
انا: لا خاالص و** بس كنت بلمحها بطرف عيني
سلمي: ده انت طلعت مش سهل خالص ياواد
انا: عيب عليكي ده انا اعجبك اوي هههه
سلمي: ماشي يعم الجامد روح ذاكرلك كلمتين ينفعوك
انا: ماشي ياقمر نتقابل بكره باي
سلمي: باي
بعد ما قفلت مع سلمي فضلت قاعد افكر اجيب روان ازاي واعمل خطه بس قولت اتقل عليها شويه واخليها تهيج اكتر عليا ومشغلتش دماغي ونمت كانت الساعه1 بليل وصحيت تاني يوم الصبح كالعاده فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه قابلت روان وسلمي في الكافتيريا بتاعت الجامعه وقعدنا مع بعض وانا ملاحظ روان كل شويه تبصلي ولفت نظر سلمي ليها المهم دخلنا اول محاضره كالعاده مركز مع سلمي وروان وخلصنا المحاضرات وقولتلهم ما تيجو نقعد في كافيه مع بعض شويه قالولي يلا وروحنا الكافيه وطلبتلهم عصير وطلبت ليا قهوه وفضلنا قاعدين مع نتكلم في اي حاجه وبعد كده روان قالت يلا نمشي علشان متاخرش وخدتهم وروحنا كل واحد روح بيته وانا قبل ما اروح كلمت صحابي نروح نقعد علي القهوه مع بعض وروحنا قعدنا ساعتين وقولتلهم اني هروح وروحت البيت دخلت خدت دش ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير وقولت اكلم سلمي اطمن عليها وصلت ولا اي وكلمتها وقالتلي انها وصلت من بدري وفضلنا نحب في بعض شويه
انا: وحشاني اووي
سلمي: هو انا لحقت ما انا كنت لسه معاك
انا: لا علي التاني يابت😉
سلمي: اااه فهمت لا بعينك ياحبيبي انك تشوفني
انا: ليه بس ده انا بقالي اسبوع معملتش حاجه وتعبان
سلمي: سلامتك يابطه😂😂
انا: و** لهفشخك علشان تتريقي عليا المهم بكرا هنروح شقتي ومش هنروح الجامعه
سلمي: ازاي يعني لا مينفعش
انا: اسمعي الكلام مجتش من يوم يابت
سلمي: طب وروان لما تروح بكرا هتدور علينا
انا: كلميها علي الواتس دلوقتي وقوليلها انك مش رايحه بكرا علشان مامتك تعبانه
سلمي: ماشي وانا حاسه انك هتوديني في داهيه اصلا
انا: جمدي قلبك كده
سلمي: ماشي يعم
انا: يلا باي هنام علشان ابقي فايقلك بكرا
سلمي: لا براحه عليا شويه انا مش قدك
انا: ههه هحاول
سلمي: تمام يلا باي
وقفلت الواتس وقومت نضفت زبي وخدت دش ودخلت اوضتي نمت وصحيت الصبح بدري فطرت وكلمت سلمي قالتلي انها خلاص نازله دلوقتي قولتلها تمام ونزلت انا كمان دخلت علي الصيدليه جبت مخدر وفياجرا علشان ناوي افشخها النهارده وطلعت علي الشقه وبعدها بخمس لاقيتها جت وقولتلها مفيش وقت النهارده مفيش راحه خالص قالتلي يلهووي هو انت ناوي فيا اي انا كل خير ادخلي الاوضه يلا اجهزي وقامت دخلت الاوضه نص ساعه ولاقيتها بتنده عليا ودخلت كانت لابس قميص اسود مفتوح من عند الصدر ونص بزازها طالعين لبرا اول ما شوفتها صفرت صفاره اعجاب وقعدت جنبها علي السرير
وقولتلها انتي كل يوم بتحلوي عن اللي قبله اي الجمال ده وابتديت اقرب من شفايفها وغبنا في بوسه عشر دقايق بناكل شفايف بعض وبعدها قومت قلعتها القميص ليكشف عن اندر وبرا لونهم بينك روحت منيمها علي ضهرها علي السرير ونمت فوقها وفضلت ابوس في شفايفها والحس لسانها وهي تجاوبت معايا وبدات تزوم وتتاوه اممم اممممم وانا اعض شفايفها والحس ورا ودانها ونزلت علي رقبتها لحس وعض وهي غابت في دنيا تاني واترعشت جامد تحتي عرفت انها بتجيب شهوتها ونزلت الحس فرق بزازها كانت ريحتهم جميله جدا وفضلت الحس وهي تقول امممم اااااه الحس كمان امممم ونزلت علي سوتها اول ما لمستها اكن مسكتها كهربا وجابت للمره التانيه وقالتلي ارحمني بقي ونيكني مش قااادره ااااه ولا اكني سامع اللي بتقوله وعمال الحس عدلتها وفكتلها البرا وفضلت ارضع في بزازها واشفط الحلمات واعضهم وهي تقول ااااااااه ااااااااه كمااااااان ارضع بزااااز لبوتك ومراتك اااااامممم وانا احط وشي بينهم ونزلت علي كلوتها وكسها كان نضيف وبيلمع من كتر العسل اللي نزلته ونزلت الحس كسها واول ما حطيت لساني علي زنبورها فضلت تترعش وتصوت جامد حسيت ان العماره كلها سمعتنا وفضلت الحس كسها واحط لساني بين شفراتها وادخله في كسها وهي تصوت وتقولي نيكني بلسانك اااااه امممم وانا اعض شفايف كسها وهي تصوت وتقولي خلاص بقي مش قادره قوم حط زبك ونيكني وطفي نااااري ااااااه ااااه وقومت قلعت هدومي كلها ونمت علي ضهري وعملنا وضع 69 وخلتها تمص زبري زي ما علمتها وانا الحس كسها واحط صباعي في خرم طيزها وافضل الف فيه واحط التاني لاقيتها حست راحت عضت زبري من الوجع وانا فضلت اتوجع بسببها روحت مقومها ونيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي روحت رازع زبي مره واحده في كسها واشتغلت حفر وترزيع في كسها جامد وهي تصوت اااااااااااه اااااااااه براااااحه كسييي اتفشخ منك** ارحمني مش قاااااادره ااااااااااه وانا عمال ارزع في كسها لغاية لما حسيتها غابت عن الوعي هديت السرعه وابتديت انيكها براحه لغاية لما فاقت روحت مطلع زبي وخلتها عملت وضع الدوجي وجبت المخدر وقولتلها هحط منه علي خرم طيزك ولما تحسيها نملت قولي وحطيت المخدر علي خرم طيزها وفضلت ادعك في كسها علشان تفضل هايجه وابوس شفايفها واقفش في بزازها وابتديت ادخل صباعي في خرم طيزها قولتلها حاسه قالتلي لا حطيت التاني قولتلها وكده قالتلي لا برضوا حطيت التالت لاقيتها بتتوجع بسيط وفضلت مثبته جوا لغاية لما تاخد عليه روحت مخرجه وحطيت راس زبري ولاقيتها عماله تزوم وتتوجع ااااااه اممممم اااااه امممم وزقيت زبري لغاية ربعه قالتلي خرجه خرجه اااااه بيووجع طيزي اتفشخت ااااااااااه وانا فضلت مثبته لغاية لما تاخد عليه ولاقيتها بترجع بطيزها وانا ازق لغاية لما دخل نصه وفضلت ادخل واطلع روحت زاقق الباقي لغاية لما دخل كله وفضلت انيكها براحه وبعد كده اسرع وفضلت انيكها بسرعه وهي اهاات الوجع اتحولت لمتعه وفضلت تقول ااااااااه امممممم نيك كمان افشخني انا لبوتك انا شرموطتك ااااااه اااااااه كمااااااان افشخ لبوتك وفضلت ارزع في طيزها يجي ساعه وحسيت اني هجبهم خلاص روحت مسكت وسطها وجبت لبني كله جوا طيزها وفضلت تقول احححححح لبنك سخن وفضلت نايم فوقيها لغاية لما زبي نام وخرج لوحده وقالتلي انا مش قادره اتحرك انت فشختني اووي قولتلها معلشي انتي اللي جامده وجسمك ملبن يلا قومي وقالتلي مش قادره بجد وقومتها سندتها لغاية الحمام وخدنا دش مع بعض ونزلنا وروحت كلمتها واتفقت معاها ازاي نجيب روان وده اللي هنعرفه في الجزء الخامس

سلاااام


الجزء الخامس
قبل ما نبدا عايز تفاعل علشان اكمل في القصه

يلا نبدأ وقفنا الجزء اللي فات لما اتفقت مع سلمي علي خطه نجيب بيها روان الكلام اللي جاي ده كان في الشات بيني وبين سلمي
أنا: عندي خطه فاجره نجيب بيها روان
سلمي: اي هي الخطه ياشيطان
أنا: مش شيطان ولا حاجه بس علشان اتمتع وامتعكوا
سلمي: اممم طب قول الخطه و** يستر من خططك
أنا: بصي انا هديكي مفتاح شقتي بكرا في الجامعه من غير ما روان تشوف حاجه وبعدها تقوليلها تعالي بكرا عندي نذاكر مع بعض كده كده اهلي مسافرين يعني هنبقي براحتنا
سلمي: وبعدين
انا: هجيب منشط جنسي وتحطيهولها في العصير بعد ما يعدي نص ساعه من قعدتكوا مع بعض واول ما تحسيها بتهيج اطلعي من الاوضه وسيبيها وخليكي مراقباها من برا واول ما تلاقيها خلاص استوت علي الاخر ادخلي عليها واقعدي جنبها علي السرير وانتي عارفه الباقي بقي
سلمي: خلاص ماشي نتقابل بكرا في الجامعه يلا باي
أنا: باي ياقمر
وقفلت مع سلمي بعد ما اتفقت معاها هتعمل اي ونمت وصحيت تاني يوم قابلت سلمي علي بوابة الجامعه واديتها نسخه من المفتاح قبل ما ندخل ودخلنا علي الكافتيريا ولاقينا روان مستنيه وسلمنا عليها وقعدنا مع بعض وبعد كده خلص اليوم وروحت خدت دش وكلت وكلمت سلمي قولتلها عملتي اي وحكتلي
سلمي: قولتلها ما تيجي تذاكري معايا المحاضرات اللي انا محضرتهاش علشان مش هعرف اذاكرها لوحدي قالتلي هتكسف علشان اهلك هيبقوا موجودين وانا قولتلها انهم مسافرين وهنبقي لوحدنا وبراحتنا قالتلي خلاص ماشي قولتلها الساعه 9 تيجي ووصفتلها العنوان
انا: حلو اووي كده عايزك تخليها مولعه علي الاخر
سلمي: عيب عليك متقلقش
انا: واثق فيكي يامزتي
سلمي: ههه ماشي يعم الواثق
انا: طبعا يابنتي يلا روحي نامى عشان تبقي فايقه وجاهزه بكرا
سلمي: ماشي يلا باي
انا: باي
وقفلت مع سلمي ونمت وصحيت تاني يوم علي الساعه 8 واليوم ده مكانش فيه جامعه صحيت فطرت وشربت القهوه وكلمت سلمي قالتلي انها في شقتي وروان خمس دقايق وتبقي عندها قولتلها تمام قومت لبست ونزلت قعدت علي القهوه ساعه وبعد كده روحت شقتي ودخلت براحه وسمعت صوت اهات وصويت اتسحبت ناحية الصوت لاقيتهم ملط واووووف علي جسم روان كرباج نسيت اوصفلكو روان (جسم كيرفي بزازها قد الاناناس وطراي جدا وفخادها ملبن وطيزها ملفوفه وتجنن وهي ماشيه بشرتها بيضه لبن وعيونها زرقا لون السما) نرجع لقصتنا لاقيتهم نايمين فوق بعض وعاملين وضع 69 وطيز روان للباب وطيزها شكلها حلو بخرمها الوردي كان هاين عليا ادخل احشر زبي في طيزها بس قولت اتقل شويه عليهم وخرجت خدت حباية فياجرا علشان اقدر علي اللبوتين اللي جوا دول واستنيت لغاية لما ابتدت تشتغل معايا ودخلت الاوضه براحه قلعت كل هدومي وسلمي شيفاني روحت ناحية روان فضلت اقفش في بزازها لاقيتها اتخضت واتنطرت من فوق سلمي وبتغطي جسمها قولتلها متغطيش حاجه انا شوفت جسمك من بدري قالتلي انت دخلت هنا ازااي اصلا قولتلها ما دي شقتي راحت باصه لسلمي نظره اكنها بتقولها طلعتي بتكدبي عليا راحت سلمي قالتلها هو اللي قالي اعمل ايه وهو اللي خطط روحت قولتلهم يلا احنا مش جايين نضيع وقت روان قالت اخرج اطلع بره انا همشي روحت قولتلها روان انتي نفسك فيا بامارة كل شويه تبصيلي واحنا في الجامعه وتبصي علي زبري وتعضي شفايفك لاقيتها عيطت قالتلي انا اسفه مكنتش اقصد قولتلها العياط مش هياكل معايا وبصراحه انا برضوا جسمك عجبني وعلي فكره انا بنيك سلمي وفتحتها من ورا وقدام
روحت ماسك ايد روان ووقفتها وقربت من شفايفها ونفسها كان سخن وابتديت ابوس شفايفها والحسهم كان طعمهم حلوو اوي وفضلت امصهم والحس لسانها وسلمي نزلت تمص زبري بقت محترفه في المص بنت المتناكه وحسيت روان مش قادره تقف روحت منيمها علي ضهرها ونمت فوقها وفضلت ابوس شفايفها وانزل علي رقبتها وعمال اقفش في بزازها الملبن ونزلت علي بزازها حطيت بزها اليمين في بوقي وعمال اقفش في بزها الشمال واقرص الحلمه وهي بقت تتاوه وتزوم اممممم اممممم كماااان ارضع كماااااان وعضيت بزها لاقيتها صوتت ااااااااه براااااااحه مش قادره ونزلت علي سوتها فضلت الحس فيها لاقيتها بتترعش وتنزل شهوتها وعمال ادعك في كسها بايدي وشغال لحس في سوتها وهي امممممم ااااااااه امممممم بموووووت مش قااادره خلاص ارحمني ونزلت علي كسها بلساني واول ما لمسته اكن مسكتها كهربا فضلت تترعش وتنزل واخد عسلها في بوقي كان طعمه حلو اوي فضلت الحس واعض زنبورها وهي تصوت وتقولي براااااحه اااااااه مش قااااااادره روحت مسكت زبي وفضلت احكه علي كسها وهي تقولي انا لسه بنت لاقيت سلمي قبل ما انا ارد قالتلها متخافيش قبل ما تتجوزي هاخدك معايا نعمل عمليه ومتشليش هم حاجه خلينا نتمتع وعرفت تقنعها فعلا روحت زاقيت زبي فيها واحده واحده وهي توحوح اااااحححح خرجه خرجه مش قااااادره وابتديت ادخل لغاية نصه روحت زاقيته مره واحده لاقيتها صوتت حسيت المنطقه كلها سمعت روحت كتمت بوقها وخرجت زبي عليه دمها وخدتها قعدتها في مايه دافيه وخدت سلمي نيمتها علي ضهرها ونزلت الحس كسها وهي تترعش وتجيب قومت خليتها تمص زبي علشان تبله روحت رافع رجليها علي كتفي وابتديت العب بيه علي شفرات كسها وهي تترجاني اني ادخله واريحها وتقولي ريحني خلااص مش قاااادره روحت رازعه مره واحده وفضلت انيكها بسرعه وهي تقول فشختني كسي اتفشخ اااااااااه وانا شغال رزع في كسها وهي اااااه اممممم كمااااان افشخ مرااااتك لبوتك انا شرموطتك اااااااه نيكني كماااان امممم روحت قلبتها علي بطنها وحطيت زبي علي خرم طيزها وهي تزوم امممممم اممممم اااااه ودخلت ربع زبي ودخلته كله وفضلت انيك براحه وهي تتاوه ااااااااه اممممم روحت خرجته وقولتلها هنام علي ضهري واطلعي فوق زبي وعملنا كده ولاقينا روان جايه وسلمي شدتها وفضلوا يبوسوا في بعض ويقفشوا في بزاز بعض روحت مقوم سلمي وقولتلهم انزلو الحسوا زبي روان قالت مش بعرف وبعدين ده كبير ده كله كان جواياا احييه قولتلها اعملي زي سلمي وفعلا بقت تعمل زي سلمي وخدت روان نيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي وفضلت ادخل زبي براحه وسلمي طلعت قعدت بكسها علي وشها وفضلت انيكها براحه واسرع وهي ملهيا في كس سلمي وفضلت اسرع وانيكها بسرعه راحت نضت كس سلمي راحت سلمي صوتت بسببها وفضلت ارزع جامد وهي بقت تصوت تحت كس سلمي واهاتها مكتومه في كسها وانا برزع وهي امممممم امممم راحت سلمي جابت شهوتها في بوق روان وقامت وروان اشتغلت صويت ااااااااه اااااااه اممممم انت فشختني مش قاااادره كسي اتفشخ اااااااااه وانا ارزع وهي تصوت روحت مهدي سرعتي وقولت لسلمي هاتي المخدر وراحت جابتها روحت قلبتها وخلتها تعمل وضع الدوجي وحطيت علي خرم طيزها وسلمي نامت علي ضهرها علشان روان متحسش بوجع وفضلت ادعك في كسها علشان اهيجها وفضلت ادخل صباعي وافضل الف فيه واحط التاني لاقيتها بتزوم امممم امممم وحطيت التالت لاقيتها قالتلي بيوجع اوي روحت حطيت مخدر تاني وقولتلها كده حاسه هزت راسها لا روحت خرجته وخرمها بقي واسع شويه وحطيت راس زبي لاقيتها اتوجعت بس مقالتش حاجه ودخلت تاني لغاية ربعه قالتلي خرجه بسرعه طيزي وجعتني مش قادره وفضلت مثبته وادعك في كسها علشان متحسش وعمال ادخل شويه بشويه لغاية لما دخل ومفضلش غير حته صغيره روحت زاقيته كله وثبت لاقيتها عضت كس سلمي تاني وسلمي صوتت وفضلت انيكها براحه واسرع شويه لغاية لما بقت مستمتعه وفضلت انيكها واسرع وبقيت ارزع في طيزها وهي ااااااااه فشختني امممممم ااااااه نيكني كماااااان ااااااه افشخني قطعني ااااااااززه وانا شغال رزع جامد وحسيت اني هجيب خرجته من طيزها وخليت وشهم ليا وفضلت زبي ونطرتهم عليهم كل اللبن كان كميه كبيره جدا وفضلوا يدعكو في بزازهم وسلمي الحسوا من علي بزاز روان وخلت روان تلحس في الاول كانت قرفانه بس بعد كده حبت طعمه وفضلت تلحس بزاز سلمي وقومنا خدنا دش احنا التلاته ولبسنا وببص في الساعه لاقيتها بقت الساعه3 ونزلنا وكل واحد روح بيته انا روحت خدت دش وكلمت سلمي خدت رقم روان ودخلت كلمت روان
انا: ازيك ياقمر
روان: مين
انا: اخس عليكي لحقتي تنسيني
روان: لو مقولتش مين هعملك بلوك مش ناقصه قرف
انا: انا اللي لسه فاشخك وشربك لبنه😂😂
روان: احمد ما تقول من بدري يعم😂😂
انا: ما لازم اعمل الدخله دي الاول يامزتي
روان: هو انا لحقت بقيت مزتك
انا: ايوه طبعا يابنتي
روان: ماشي مصدقه😂
انا: المهم انتي عامله ايه هههه
روان: مش قادره انت هديت حيلي وتعبتني وفشختني ده انا هقعد سنه لقدام منزلش تاني بسبب الكميه اللي نزلتها النهارده
انا: هههه ليه كده بس
روان: مبقاش في حاجه تنزل خلاص وكمان انت مفتري انا حاسه اني كل حاجه فتحت علي بعض
انا: نلحمهم ياقمر تاني😂
روان: لاا شكرااا😂😂
انا: اسيبك بقي عشان تعبان ومش قادر هموت وانام باي
روان: وانا كمان هنام باي
وقفلت مع روان ونمت وتاني يوم مروحتش الجامعه وكنت مهدود ومش قادر من النيكه وصحيت الساعه11 لاقيت سلمي رانه عليا 5مرات وروان 3مرات قومت خدت دش علشان افوق وفطرت وشربت قهوه ورنيت علي سلمي قالتلي مروحتش الجامعه ولا اي قولتلها لا مروحتش تعبان ومش قادر قالتلي وانا كمان مروحتش ولا روان قولتلها امبارح كان يوم جامد وهيتكرر كتير قالتلي اكيد دي كانت متعه حلوه بصراحه وانا اتمتعت ولاقيت حد شال عني شويه ههههه قولتلها اي خدمه علشان تعرفي بس اني بحبك قالتلي وانا بموت فيك قولتلها يلا انا هقفل علشان نازل اقعد معاكي صحابي شويه وكلمت صحابي قالولي انهم علي القهوه لبست ونزلت قعدت معاهم لغاية الساعه5 بليل وقومت روحت قعدت اتغديت مع اهلي وقعدت معاهم وقولتلهم اني داخل اذاكر شويه ودخلت ذاكرت لحد 9 وكلمت سلمي وروان وفضلنا نتكلم مع بعض شويه وقولتلهم بعد بكرا نتقابل في الشقه قالولي انت مشبتعتش قولتلهم مفيش حد بيشبع من الملبن المهم وافقوا واتفقنا اننا نتقابل بعد بكرا وصحيت تاني يوم روحنا الجامعه وعدي اليوم عادي وجه اليوم المنتظر ودخلت لاقيتهم لابسين قمصان نوووم تهيج الحجر سلمي لابسه قميص اسود مفتوح من عند الصدر ورجله مفتوحه وروان لابسه قميص ازرق زي قميص سلمي بس لون مختلف قولتلهم ومكنتوش عايزين تيجوا هااا ضحكو وقالولي لازم نمتع راجلنا ونبسطه وندلعه قعدت علي الكنبه جنبهم وقولتلهم بتعرفوا ترقصوا قالولي ده لعبتنا وسلمي شغلت اغنيه وابتدوا يرقصوا رقصهم فااجر يخليك تنط عليهم وهما بيرقصوا الهم فضلو يرقصوا وقولتلهم كفايه كده يلا نبدا اول جوله وشديت سلمي جنبي وفضلت ابوس في شفايفها وروان نزلت تقلعني البنطلون وخرجت زبي وفضلت تمص فيه وقولتلهم تعالو ندخل الاوضه ودخلنا الاوضه وقلعت بقيت هدومي وهما قلعوا وفضلوا بالبرا والاندر ونمت علي ضهري وفضلوا يمصوا زبي هما الاتنين بقوا شراميط اووي وشديت روان وفضلت اكل شفايفها واخد لسانها في بوقي وطلعتها قعدت علي زبي بكسها وفضلت انيك فيها وفضلت انيك فيهم يجي ساعتين ونزلت 3 مرات مره في طيز سلمي ومره في طيز روان ومره علي بزازهم وخلصنا النيكه وخدنا دش ونزلنا وعدت الايام والشهور ودخلنا امتحانات الفاينال وخلصنا الامتحانات ونجحت جبت جيد جدا وسلمي جيد جدا وروان امتياز وقديت الاجازه من خروج مع صحابي ولعب كوره ونيك وكده خلص الجزء الخامس والجزء اللي جاي هيحصل فيه مفاجأة

اتمني الجزء يكون عجبكوا
جامد فشخ
 
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari
جامد يسطا تسلم ايدك... الجزء الخامس دا فاجر
 
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari و يوليوس قيصر
تم إضافة الجزء السادس
 
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari و ملك العالم
  • عجبني
التفاعلات: Sultanalzokari, Mostafaelshazly, Ahmaadd و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%