NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية بنات الجامعه|السلسله الاولي|_عشرة اجزاء 29/5/2023

اللهو

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
24 ديسمبر 2022
المشاركات
67
مستوى التفاعل
130
الإقامة
القاهره
نقاط
550
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكو يانسوانجيه دي اول قصه اكتبها يا** تعجبكوا

والاسماء اللي هتتذكر في القصه مش حقيقيه

اسمي احمد عندي 20 سنه طولي180 وزني 60 جسمي رياضي بسبب الجيم لوني قمحي ووسيم وبحب الهزار من القاهره في كلية تجاره

عيلتي ملهمش اي دور في القصه

الجزء الاول:


اول يوم دراسه صحيت الصبح الساعه 7 علشان اروح الجامعه فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه اول ما دخلت مكنتش عارف اي حاجه ومكنتش عارف حد هناك وشوفت بنت جميله وبيضه شمعه (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا)

أنا: بقولك لو سمحتي
البنت: اتفضل
أنا: هو فين قسم تجاره لاني معرفوش فين
البنت: انا كمان رايحه هناك
أنا: طب ممكن نروح مع بعض لو مفيش مشكله
البنت: اه طبعا مفيش مشكله
أنا: اتعرف بيكي
البنت: انا اسمي سلمي
أنا: اسمي احمد
(وصف سلمي جسمها كيرفي مش تخينه ومش رفيعه وبيضه اووي شمع عيونها خضرا بزازها حلوه مش كبيره اووي ومش صغيره اووي طيزها ملفوفه) وصلنا المدرج وقعدنا جنب بعض دخل اول دكتور وبدات اول محاضره وانا كنت مركز مع سلمي وكل شويه ابصلها ومكنتش مركز مع الدكتور خلصت اول محاضره وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه مع بعض نتكلم مع بعض شويه لغاية المحاضره التانيه وفي نهاية اليوم واحنا ماشيين طلبت منها رقمها وهي ادتهوني روحت خدت دش لذيذ وكلت وقعدت مع اهلي شويه ودخلت اوضتي فتحت الواتس بعت لسلمي رساله مكانتش فاتحه وبعدها بربع ساعه ردت عليا وفضلنا نتكلم مع شويه وبعدها نمت وتاني يوم شوفتها في الجامعه سلمت عليها
أنا: ازيك عامله اي
سلمي: بخير الحمد** وانت عامل اي
أنا: تمام الحمد** بس اي القمر ده لاقيتها وشها احمر زي الطماطم
سلمي: ميرسي جدا انت اللي عينك حلوه
أنا: يلا ندخل المدرج علشان المحاضره قربت تبدا ودخلنا المدرج وبدات المحاضره كانت دكتوره وخلصنا باقي المحاضرات
أنا: اي رايك نروح نقعد في كافيه مع بعض شويه
سلمي: تمام ماشي
خدتها وروحنا قعدنا في كافيه وجه الويتر قولتلها تشربي اي قالتلي عصير مانجه وانا طلبت قهوه وفضلنا نتكلم عن حياتها وحياتي لغاية لما الحاجه جت
أنا: انتي منين ياسلمي
سلمي: انا من مدينة نصر
أنا: بجد اصل انا ساكن هناك برضوا
سلمي: اممم طلعنا جيران اهو
أنا: حاجه حلوه اووي ان جيراني قمر كده
سلمي: ههه ميرسي يلا نروح بقي عشان متاخرش
أنا: يلا بينا حاسبت علي المشاريب وخدتها ومشينا
دخلت البيت لاقيت اهلي بيتفرجوا علي التليفزيون دخلت خدت دش وقعدت معاهم شويه ودخلت نمت صحيت الساعه 10بليل كلمت سلمي وابتدينا ناخد علي بعض اكتر وسالتها سؤال
أنا: ممكن اسألك سؤال
سلمي: اتقضل
أنا: انتي ارتبطي وحبيتي حد قبل كده؟
سلمي: اه كنت مرتبطه بواحد وكان بيطلب حاجات وحشه وانا سبته بعدها علي طول
أنا: لو مفيهاش رخامه مني ممكن اعرف اي هي الحاجات دي
سلمي: لا عيب مش هينفع اقولك
أنا: خلاص ماشي علي راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدها نمت عدي شهرين وخدنا علي بعض اووي ودخلت الامتحانات وخلصت جبت جيد جدا وسلمي جابت زيي
كنت قاعد في البيت زهقان ومش بعمل حاجه كلمت صحابي ونزلنا قعدنا علي كافيه مع بعض شويه وروحت كانت الساعه 11 فتحت واتس وكلمت سلمي شويه وصحابي وقفلت وقعدت علي البلايستيشن لغاية الساعه2 وبعدها نمت وصحيت الصبح الساعه9 دخلت خدت دش وشربت القهوه وقولت افتح واتس اشوف سلمي فاتحه ولا لا لاقيتها لسه مفتحتش وفضلت قاعد علي الفيس شويه وقومت اتفرج علي التليفزيون لاقيت رساله على الواتس لاقيتها سلمي فتحت وفضلنا نتكلم
أنا: مش هتقوليلي الحاجه اللي طلبها منك اللي كنتي مرتبطه بيه
سلمي: لا مش هقول يابني دي حاجه مينفعش تتقال
انا: متخافيش قولي واكنك مقولتيش
وبعد الحاح كتيرر مني وافقت انها تقول
سلمي: هقولك بس محدش يعرف
أنا: طب قولي وبعدين هقول لمين يعني
سلمي: طلب مني اني اروح عنده شقته وياخد مني بوسه
ساعتها انا قولت في دماغي انها مكانتش هتبقي بوسه بس وكان هينيكها وزبي وقف لما قالت كده
انا: ما كنتي تروحي خليه يبوسك هههه
سلمي:ههه بس ياسافل
انا: طب لو انا قولتلك عايز بوسه هتديني هههه
سلمي: لا طبعا عيب وحسيتها زعلت
انا: اي ده زعلتي انا كنت بهزر خلاص مش عايز بوسه عايز حضن😂😂
سلمي: لا برضوا انت سافل اووي
أنا: لا خلاص ده انا حتي محترم اوي
سلمي: اه باين 😂
انا: مش ناويين نتقابل ولا اي من ساعة الاجازه مشوفتكيش
سلمي: خلاص هانت كلها اربع ايام وتشوفني مستعجل ليه كده
انا: هو في حد ميبقاش عايز يشوف القمر يعني
سلمي: انت بتجامل كتير
انا: لا و** مش بجامل وكمان انا مبعرفش اجامل اصلا
سلمي: اممم ماشي يعم هصدقك
انا: لازم تصدقي علشان حقيقه فعلا
سلمي: ههه اي الثقه دي
انا: احلي حاجه
انا: بقولك اي انا هقفل دلوقتي علشان رايح مشوار وهرجع اكلمك
سلمي: تمام باي
انا: باي
نزلت قعدت مع صحابي لغاية بليل وروحت خدت دش وقعدت مع اهلي وفضلت ارخم علي اختي واهزر معاها(اختي اصغر مني بسنتين) ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير عمال بفكر في سلمي لو فتحت معاها موضوع ارتباط هتوافق ولا لا قولت اسيبها بظروفها

وهنا ينتهي الجزء الاول من قصتنا وانتظروا الجزء التاني لو فاضي بليل هنزلكو الجزء التاني
اتمني تكون القصه عجبتكو
 
  • عجبني
التفاعلات: النسر المحلق, nizar, Abohamed و 7 آخرين
بيتهيألى العنوان عايز يتعدل للجزء الأول!؟
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.HH
السلسلة دي هتنزل 10 اجزاء وانا لسه بادئ فيها
مش القصد
الى هيخش على القصة دلوقتى عامل حسابة على عشرة اجزاء مش جزء واحد
وانت لما تنزل جزء جديد المشرف بيعدل العنوان على حسب الاجزاء المنشورة
 
  • عجبني
التفاعلات: 7amo7ameda و Mr.HH
مش القصد
الى هيخش على القصة دلوقتى عامل حسابة على عشرة اجزاء مش جزء واحد
وانت لما تنزل جزء جديد المشرف بيعدل العنوان على حسب الاجزاء المنشورة
تمام شكرا لحضرتك جدا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازيكو يانسوانجيه دي اول قصه اكتبها يا** تعجبكوا

والاسماء اللي هتتذكر في القصه مش حقيقيه

اسمي احمد عندي 20 سنه طولي180 وزني 60 جسمي رياضي بسبب الجيم لوني قمحي ووسيم وبحب الهزار من القاهره في كلية تجاره

عيلتي ملهمش اي دور في القصه

الجزء الاول:


اول يوم دراسه صحيت الصبح الساعه 7 علشان اروح الجامعه فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه اول ما دخلت مكنتش عارف اي حاجه ومكنتش عارف حد هناك وشوفت بنت جميله وبيضه شمعه (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا)

أنا: بقولك لو سمحتي
البنت: اتفضل
أنا: هو فين قسم تجاره لاني معرفوش فين
البنت: انا كمان رايحه هناك
أنا: طب ممكن نروح مع بعض لو مفيش مشكله
البنت: اه طبعا مفيش مشكله
أنا: اتعرف بيكي
البنت: انا اسمي سلمي
أنا: اسمي احمد
(وصف سلمي جسمها كيرفي مش تخينه ومش رفيعه وبيضه اووي شمع عيونها خضرا بزازها حلوه مش كبيره اووي ومش صغيره اووي طيزها ملفوفه) وصلنا المدرج وقعدنا جنب بعض دخل اول دكتور وبدات اول محاضره وانا كنت مركز مع سلمي وكل شويه ابصلها ومكنتش مركز مع الدكتور خلصت اول محاضره وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه مع بعض نتكلم مع بعض شويه لغاية المحاضره التانيه وفي نهاية اليوم واحنا ماشيين طلبت منها رقمها وهي ادتهوني روحت خدت دش لذيذ وكلت وقعدت مع اهلي شويه ودخلت اوضتي فتحت الواتس بعت لسلمي رساله مكانتش فاتحه وبعدها بربع ساعه ردت عليا وفضلنا نتكلم مع شويه وبعدها نمت وتاني يوم شوفتها في الجامعه سلمت عليها
أنا: ازيك عامله اي
سلمي: بخير الحمد** وانت عامل اي
أنا: تمام الحمد** بس اي القمر ده لاقيتها وشها احمر زي الطماطم
سلمي: ميرسي جدا انت اللي عينك حلوه
أنا: يلا ندخل المدرج علشان المحاضره قربت تبدا ودخلنا المدرج وبدات المحاضره كانت دكتوره وخلصنا باقي المحاضرات
أنا: اي رايك نروح نقعد في كافيه مع بعض شويه
سلمي: تمام ماشي
خدتها وروحنا قعدنا في كافيه وجه الويتر قولتلها تشربي اي قالتلي عصير مانجه وانا طلبت قهوه وفضلنا نتكلم عن حياتها وحياتي لغاية لما الحاجه جت
أنا: انتي منين ياسلمي
سلمي: انا من مدينة نصر
أنا: بجد اصل انا ساكن هناك برضوا
سلمي: اممم طلعنا جيران اهو
أنا: حاجه حلوه اووي ان جيراني قمر كده
سلمي: ههه ميرسي يلا نروح بقي عشان متاخرش
أنا: يلا بينا حاسبت علي المشاريب وخدتها ومشينا
دخلت البيت لاقيت اهلي بيتفرجوا علي التليفزيون دخلت خدت دش وقعدت معاهم شويه ودخلت نمت صحيت الساعه 10بليل كلمت سلمي وابتدينا ناخد علي بعض اكتر وسالتها سؤال
أنا: ممكن اسألك سؤال
سلمي: اتقضل
أنا: انتي ارتبطي وحبيتي حد قبل كده؟
سلمي: اه كنت مرتبطه بواحد وكان بيطلب حاجات وحشه وانا سبته بعدها علي طول
أنا: لو مفيهاش رخامه مني ممكن اعرف اي هي الحاجات دي
سلمي: لا عيب مش هينفع اقولك
أنا: خلاص ماشي علي راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدها نمت عدي شهرين وخدنا علي بعض اووي ودخلت الامتحانات وخلصت جبت جيد جدا وسلمي جابت زيي
كنت قاعد في البيت زهقان ومش بعمل حاجه كلمت صحابي ونزلنا قعدنا علي كافيه مع بعض شويه وروحت كانت الساعه 11 فتحت واتس وكلمت سلمي شويه وصحابي وقفلت وقعدت علي البلايستيشن لغاية الساعه2 وبعدها نمت وصحيت الصبح الساعه9 دخلت خدت دش وشربت القهوه وقولت افتح واتس اشوف سلمي فاتحه ولا لا لاقيتها لسه مفتحتش وفضلت قاعد علي الفيس شويه وقومت اتفرج علي التليفزيون لاقيت رساله على الواتس لاقيتها سلمي فتحت وفضلنا نتكلم
أنا: مش هتقوليلي الحاجه اللي طلبها منك اللي كنتي مرتبطه بيه
سلمي: لا مش هقول يابني دي حاجه مينفعش تتقال
انا: متخافيش قولي واكنك مقولتيش
وبعد الحاح كتيرر مني وافقت انها تقول
سلمي: هقولك بس محدش يعرف
أنا: طب قولي وبعدين هقول لمين يعني
سلمي: طلب مني اني اروح عنده شقته وياخد مني بوسه
ساعتها انا قولت في دماغي انها مكانتش هتبقي بوسه بس وكان هينيكها وزبي وقف لما قالت كده
انا: ما كنتي تروحي خليه يبوسك هههه
سلمي:ههه بس ياسافل
انا: طب لو انا قولتلك عايز بوسه هتديني هههه
سلمي: لا طبعا عيب وحسيتها زعلت
انا: اي ده زعلتي انا كنت بهزر خلاص مش عايز بوسه عايز حضن😂😂
سلمي: لا برضوا انت سافل اووي
أنا: لا خلاص ده انا حتي محترم اوي
سلمي: اه باين 😂
انا: مش ناويين نتقابل ولا اي من ساعة الاجازه مشوفتكيش
سلمي: خلاص هانت كلها اربع ايام وتشوفني مستعجل ليه كده
انا: هو في حد ميبقاش عايز يشوف القمر يعني
سلمي: انت بتجامل كتير
انا: لا و** مش بجامل وكمان انا مبعرفش اجامل اصلا
سلمي: اممم ماشي يعم هصدقك
انا: لازم تصدقي علشان حقيقه فعلا
سلمي: ههه اي الثقه دي
انا: احلي حاجه
انا: بقولك اي انا هقفل دلوقتي علشان رايح مشوار وهرجع اكلمك
سلمي: تمام باي
انا: باي
نزلت قعدت مع صحابي لغاية بليل وروحت خدت دش وقعدت مع اهلي وفضلت ارخم علي اختي واهزر معاها(اختي اصغر مني بسنتين) ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير عمال بفكر في سلمي لو فتحت معاها موضوع ارتباط هتوافق ولا لا قولت اسيبها بظروفها

وهنا ينتهي الجزء الاول من قصتنا وانتظروا الجزء التاني لو فاضي بليل هنزلكو الجزء التاني
اتمني تكون القصه عجبتكو
تحياتى لك يا متميز
 
ازيكو يانسوانجيه دي اول قصه اكتبها يا** تعجبكوا

والاسماء اللي هتتذكر في القصه مش حقيقيه

اسمي احمد عندي 20 سنه طولي180 وزني 60 جسمي رياضي بسبب الجيم لوني قمحي ووسيم وبحب الهزار من القاهره في كلية تجاره

عيلتي ملهمش اي دور في القصه

الجزء الاول:


اول يوم دراسه صحيت الصبح الساعه 7 علشان اروح الجامعه فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه اول ما دخلت مكنتش عارف اي حاجه ومكنتش عارف حد هناك وشوفت بنت جميله وبيضه شمعه (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا)

أنا: بقولك لو سمحتي
البنت: اتفضل
أنا: هو فين قسم تجاره لاني معرفوش فين
البنت: انا كمان رايحه هناك
أنا: طب ممكن نروح مع بعض لو مفيش مشكله
البنت: اه طبعا مفيش مشكله
أنا: اتعرف بيكي
البنت: انا اسمي سلمي
أنا: اسمي احمد
(وصف سلمي جسمها كيرفي مش تخينه ومش رفيعه وبيضه اووي شمع عيونها خضرا بزازها حلوه مش كبيره اووي ومش صغيره اووي طيزها ملفوفه) وصلنا المدرج وقعدنا جنب بعض دخل اول دكتور وبدات اول محاضره وانا كنت مركز مع سلمي وكل شويه ابصلها ومكنتش مركز مع الدكتور خلصت اول محاضره وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه مع بعض نتكلم مع بعض شويه لغاية المحاضره التانيه وفي نهاية اليوم واحنا ماشيين طلبت منها رقمها وهي ادتهوني روحت خدت دش لذيذ وكلت وقعدت مع اهلي شويه ودخلت اوضتي فتحت الواتس بعت لسلمي رساله مكانتش فاتحه وبعدها بربع ساعه ردت عليا وفضلنا نتكلم مع شويه وبعدها نمت وتاني يوم شوفتها في الجامعه سلمت عليها
أنا: ازيك عامله اي
سلمي: بخير الحمد** وانت عامل اي
أنا: تمام الحمد** بس اي القمر ده لاقيتها وشها احمر زي الطماطم
سلمي: ميرسي جدا انت اللي عينك حلوه
أنا: يلا ندخل المدرج علشان المحاضره قربت تبدا ودخلنا المدرج وبدات المحاضره كانت دكتوره وخلصنا باقي المحاضرات
أنا: اي رايك نروح نقعد في كافيه مع بعض شويه
سلمي: تمام ماشي
خدتها وروحنا قعدنا في كافيه وجه الويتر قولتلها تشربي اي قالتلي عصير مانجه وانا طلبت قهوه وفضلنا نتكلم عن حياتها وحياتي لغاية لما الحاجه جت
أنا: انتي منين ياسلمي
سلمي: انا من مدينة نصر
أنا: بجد اصل انا ساكن هناك برضوا
سلمي: اممم طلعنا جيران اهو
أنا: حاجه حلوه اووي ان جيراني قمر كده
سلمي: ههه ميرسي يلا نروح بقي عشان متاخرش
أنا: يلا بينا حاسبت علي المشاريب وخدتها ومشينا
دخلت البيت لاقيت اهلي بيتفرجوا علي التليفزيون دخلت خدت دش وقعدت معاهم شويه ودخلت نمت صحيت الساعه 10بليل كلمت سلمي وابتدينا ناخد علي بعض اكتر وسالتها سؤال
أنا: ممكن اسألك سؤال
سلمي: اتقضل
أنا: انتي ارتبطي وحبيتي حد قبل كده؟
سلمي: اه كنت مرتبطه بواحد وكان بيطلب حاجات وحشه وانا سبته بعدها علي طول
أنا: لو مفيهاش رخامه مني ممكن اعرف اي هي الحاجات دي
سلمي: لا عيب مش هينفع اقولك
أنا: خلاص ماشي علي راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدها نمت عدي شهرين وخدنا علي بعض اووي ودخلت الامتحانات وخلصت جبت جيد جدا وسلمي جابت زيي
كنت قاعد في البيت زهقان ومش بعمل حاجه كلمت صحابي ونزلنا قعدنا علي كافيه مع بعض شويه وروحت كانت الساعه 11 فتحت واتس وكلمت سلمي شويه وصحابي وقفلت وقعدت علي البلايستيشن لغاية الساعه2 وبعدها نمت وصحيت الصبح الساعه9 دخلت خدت دش وشربت القهوه وقولت افتح واتس اشوف سلمي فاتحه ولا لا لاقيتها لسه مفتحتش وفضلت قاعد علي الفيس شويه وقومت اتفرج علي التليفزيون لاقيت رساله على الواتس لاقيتها سلمي فتحت وفضلنا نتكلم
أنا: مش هتقوليلي الحاجه اللي طلبها منك اللي كنتي مرتبطه بيه
سلمي: لا مش هقول يابني دي حاجه مينفعش تتقال
انا: متخافيش قولي واكنك مقولتيش
وبعد الحاح كتيرر مني وافقت انها تقول
سلمي: هقولك بس محدش يعرف
أنا: طب قولي وبعدين هقول لمين يعني
سلمي: طلب مني اني اروح عنده شقته وياخد مني بوسه
ساعتها انا قولت في دماغي انها مكانتش هتبقي بوسه بس وكان هينيكها وزبي وقف لما قالت كده
انا: ما كنتي تروحي خليه يبوسك هههه
سلمي:ههه بس ياسافل
انا: طب لو انا قولتلك عايز بوسه هتديني هههه
سلمي: لا طبعا عيب وحسيتها زعلت
انا: اي ده زعلتي انا كنت بهزر خلاص مش عايز بوسه عايز حضن😂😂
سلمي: لا برضوا انت سافل اووي
أنا: لا خلاص ده انا حتي محترم اوي
سلمي: اه باين 😂
انا: مش ناويين نتقابل ولا اي من ساعة الاجازه مشوفتكيش
سلمي: خلاص هانت كلها اربع ايام وتشوفني مستعجل ليه كده
انا: هو في حد ميبقاش عايز يشوف القمر يعني
سلمي: انت بتجامل كتير
انا: لا و** مش بجامل وكمان انا مبعرفش اجامل اصلا
سلمي: اممم ماشي يعم هصدقك
انا: لازم تصدقي علشان حقيقه فعلا
سلمي: ههه اي الثقه دي
انا: احلي حاجه
انا: بقولك اي انا هقفل دلوقتي علشان رايح مشوار وهرجع اكلمك
سلمي: تمام باي
انا: باي
نزلت قعدت مع صحابي لغاية بليل وروحت خدت دش وقعدت مع اهلي وفضلت ارخم علي اختي واهزر معاها(اختي اصغر مني بسنتين) ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير عمال بفكر في سلمي لو فتحت معاها موضوع ارتباط هتوافق ولا لا قولت اسيبها بظروفها

وهنا ينتهي الجزء الاول من قصتنا وانتظروا الجزء التاني لو فاضي بليل هنزلكو الجزء التاني
اتمني تكون القصه عجبتكو
كمل يا برنس وما تتاخر
 
يسطا اي الهبل ده لما هو جزي واحد ليه ماتب انها عشره يا صاحبي لما الاجزاء تنزل المشرف بيعدل انما كدا مش صح اقراء القونين و القصص و شوف قبل ما تفكر تكتب
 
يسطا اي الهبل ده لما هو جزي واحد ليه ماتب انها عشره يا صاحبي لما الاجزاء تنزل المشرف بيعدل انما كدا مش صح اقراء القونين و القصص و شوف قبل ما تفكر تكتب
نزلها من جديد وعدل العنوان واضاف ثلاثة اجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: Adam 1

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%