NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

M. M

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلاََ انا موجب عمرى 15 متابع المنتدى من سنتين تقريباََ وبضرب من زمان وليا تجارب على النت بس عاوز حد خبره ينصحنى فى حياتى الجنسية وشكراََ (ندردش شوية مش اكتر)

انت موجب يعني بتنجذب للولاد ومش بتنجذب للبنات؟

• عجبني
التفاعلات: M. M
انت موجب يعني بتنجذب للولاد ومش بتنجذب للبنات؟
لا بنجذب للبنات وبنجذب شوية بسيطة خالص للبنوتى (السالب النضيف الناعم)

ركز مع البنات وفكك من الولاد

لو عندك فيس او كيك تعال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهلاََ انا موجب عمرى 15 متابع المنتدى من سنتين تقريباََ وبضرب من زمان وليا تجارب على النت بس عاوز حد خبره ينصحنى فى حياتى الجنسية وشكراََ (ندردش شوية مش اكتر)
معلش هو ١٥ ده اية بظبط

بس بس ياعم واحد واحدة على نفسك اركز اهم حاجة الفترة دي و يفضل انك المرحلة دي تخد ثقافتك من كتب لو عاوز تظبط بجد

• عجبني
بص حديك نصيحة متستعجلش و حاول ترسم لنفسك طريق بعيد عن الافكار الجنسية انت لسة صغير و السنتين التلاته الي مريت بيهم دوول ولا حاجه قدام المستقبل و الي حتشوفه و حتتعلمه و بعد عشر سنين من دلوقتي حتضحك على كل الي كنت بتفكر فيه و بتقوله دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول و M. M
بص حديك نصيحة متستعجلش و حاول ترسم لنفسك طريق بعيد عن الافكار الجنسية انت لسة صغير و السنتين التلاته الي مريت بيهم دوول ولا حاجه قدام المستقبل و الي حتشوفه و حتتعلمه و بعد عشر سنين من دلوقتي حتضحك على كل الي كنت بتفكر فيه و بتقوله دلوقتي
شكراََ بجد ونصيحة جميلة وشكلك خبرة ولو تسمح ممكن نتواصل

شكراََ بجد ونصيحة جميلة وشكلك خبرة ولو تسمح ممكن نتواصل
بس هي مش محتاجة تواصل و لا حاجة تضيع وقتك الموضوع بسيط انت لسة معندكش حياة حنسية اصلا انصحك فيهاالي انصحك بية انك تذاكر و العب رياضة و نام بدري و اصحى بدري

• عجبني
عيش سنك و اوعى تكبر نفسك متقلقش كده كده العكر بيجري و حتكبر عيش كل مرحلة و استمتع بمميزاتها و اتعلم من عيوبها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%