NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صدقيني الموضوع كان محسوب انه هيكون مقرف وبعدين بقي الموضوع عادي ولو حصل بيكون مقبول مفيش اي مشاكل
وبيخلي الدكر ينيك بمزاج يا بت متخافيش
مبروك عليكم
انا بقول لو الدكر نفسو شرب المني بتاعو

مني ايه
انتى ست و لا شاب متنى ؟ 😅

• بيضحكني
التفاعلات: بحب الكس الابيض
  • بيضحكني
التفاعلات: مملول
هوا انا مش فاهم
هى ست وبتتكلم عن الراجل لما يدوق افرازتها وهوا بيلحس وكدا
ولا عن هي تبلع اللبن

محسوبتك درست احياء 😂😂
لو الراجل نفسو شرب منيو عادي برضو؟
وهل بباثر على رجولتو او حاجه

اضرار احااااااا طب شلهملي اجي ابلعهم أنا

بصي يا قلبي بعيدا عن هبد أنه مضر مفيد بجد و في فيتامينات دا اولا ثانيا طعمهم حلو اوي
لو انتي درستي احياء عضوه بيفرز حمض قلوي يقتل اي بكتريا وبينضف القناه قبل م المني ينزل
جربي م هتخسري حاجه لو معجبكيش الوضع خلاص قليلو بس نصيحتي تجربي دي احلا حاجه ف العلاقه وانتي بتمصي وتحسي بيه وهو بيتمدد ويشدد كدا ف بقك
هحاول اجرب ممكن عشان حاجة جديد بالنسبالي

بصي يا قلبي بعيدا عن هبد أنه مضر مفيد بجد و في فيتامينات دا اولا ثانيا طعمهم حلو اوي
لو انتي درستي احياء عضوه بيفرز حمض قلوي يقتل اي بكتريا وبينضف القناه قبل م المني ينزل
جربي م هتخسري حاجه لو معجبكيش الوضع خلاص قليلو بس نصيحتي تجربي دي احلا حاجه ف العلاقه وانتي بتمصي وتحسي بيه وهو بيتمدد ويشدد كدا ف بقك
انتي شكلك بتفهمي

• أتفق
التفاعلات: jjojja
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja
يبقي
انا المفروض فرحي الصيف الجي وانا وخطيبي كنا نتلكم عن العلاقة وكدا ولقيته قله ان ااحاجة للي بتثيره بلع المني وهيبقا حابب يجرب ده معاي انا صراحة مش حبيت اقله لا واحبطه بس انا شفت فيديوز لنوع ده وصراحة انا قرفانة منه ومش هحب اعمل كدا ازاي حاجة طالعه من عضوه ابلعها ده غير اضرارها
الافضل تفهميه ده براحه .. وتتفاهمو لان الموضوع فعلا صعب اكتر مما تتخيلي ومش سهل ابدا وخصوصا نفسيا وممكن يكون هوه نفسه فاكر انه بيحب ده بس بعد ميشوفه ممكن يشماز منه .. فلازم تتفاهمو
وممكن تعملي حاجه لو هوه اصر
خليه ينزله مثلا علي صدرك وانتي حاولي تبلي صباعك منه ولو حاجه بسيطه والحسيها بلسانك قدامه
اعتقد ان ده ممكن يكون حل

لو الراجل نفسو شرب منيو عادي برضو؟
وهل بباثر على رجولتو او حاجه
لا بصراحه دي محدش قلاهالي مش ههبد بس انا عادي بشرب ميتي البنزلها وطعمها حلو معرفش
بس لو هجتهد ف الاجابه هقول أن مش هيحصل حاجه يعني لو كانت مضره كانت ضرت وخلاص مش فارق بقي راجل ولا ست بس لو راجل شربها مش هتأثر ف رجولته حاجه لأنهم مش بيعملو حاجه مجرد بروتين

براحه علي البت 😂😂😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة و jjojja
  • حبيته
التفاعلات: qenawy xx
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%