NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طعم ورائحة المني تختلف من رجل لاخر ويتأثر طعمه بالطعام والشراب الداخل للجسم لو الموضوع مسببلك ازعاج مش حتقبلي حتى لو كان طعمه مستساغ وحلو لكن لو متقبلة الفكرة يبقى عادي وما بسبب اي مشكلة وصحتين وهنا لو متفقين على كده من البداية اعتقد حيطول اكتر بالايلاج ويسيطر على نفسه لانو حاطط بباله يجيبهم ببقك

اكيد مش هقدر ارد علي كل واحد بس شكرا ليكم كلكم
انا فهمت كدا انا كنت شايفها حاجة غريبة وجديدة بالنسبالي فعشان كدا كنت رفضة الفكرة دي ومكنتش اعرف انه مفيد واكيد هخلي يعمل تحليل عشان اتاكد ان مفيش امراض وهجرب مرة واحكم ساعتها

• عجبني
التفاعلات: jjojja
بصي حبيبتي المني مش اضرار خالص بس ك خطوة اولي جربي تحطيه ع وشك الاول مثلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد مش هقدر ارد علي كل واحد بس شكرا ليكم كلكم
انا فهمت كدا انا كنت شايفها حاجة غريبة وجديدة بالنسبالي فعشان كدا كنت رفضة الفكرة دي ومكنتش اعرف انه مفيد واكيد هخلي يعمل تحليل عشان اتاكد ان مفيش امراض وهجرب مرة واحكم ساعتها
قبل الزواج انتو بتعملوا الاول فحوصات بتاعت الانجاب وهتتاكدي

انا المفروض فرحي الصيف الجي وانا وخطيبي كنا نتلكم عن العلاقة وكدا ولقيته قله ان ااحاجة للي بتثيره بلع المني وهيبقا حابب يجرب ده معاي انا صراحة مش حبيت اقله لا واحبطه بس انا شفت فيديوز لنوع ده وصراحة انا قرفانة منه ومش هحب اعمل كدا ازاي حاجة طالعه من عضوه ابلعها ده غير اضرارها
ما أعرفش ايه اضراره بس ما تعمليش حاجة مش حاباها
عاوزة تجربي مرة وتشوفي قشطة

لا بصراحه دي محدش قلاهالي مش ههبد بس انا عادي بشرب ميتي البنزلها وطعمها حلو معرفش
بس لو هجتهد ف الاجابه هقول أن مش هيحصل حاجه يعني لو كانت مضره كانت ضرت وخلاص مش فارق بقي راجل ولا ست بس لو راجل شربها مش هتأثر ف رجولته حاجه لأنهم مش بيعملو حاجه مجرد بروتين
متشكر جدا

• عجبني
انا المفروض فرحي الصيف الجي وانا وخطيبي كنا نتلكم عن العلاقة وكدا ولقيته قله ان ااحاجة للي بتثيره بلع المني وهيبقا حابب يجرب ده معاي انا صراحة مش حبيت اقله لا واحبطه بس انا شفت فيديوز لنوع ده وصراحة انا قرفانة منه ومش هحب اعمل كدا ازاي حاجة طالعه من عضوه ابلعها ده غير اضرارها
مبروك مقدما ويتمملكم على خير
بس مش تقولى حاجه ولا تقولى رايك والاحسن تبقى تجربى الاول ولو معجبكيش عادى تعرفيه ساعتها انك مش حابه كده.
بس هوة اى واحده غالبا بتحب كده عادى والموضوع مفهوش لا قرف ولا فى اضرار
اتاكدى من المعلومه الأول مش تسمعى من حد وتصدقى اى حد

• الموضوع ده يدعو للتفكير
جربي خفيف كده ممكن تحطي شيكولاته عليه شغلي دماغك

كل حاجه ليها مميزات وعيوب ومتحكميش من الشكل جربي واحكمي

• بيضحكني
بصى هو لى فوائد لكي كتير لدرجه ان فى ستات بتشترى منى رجاله عشان تعمله ماسك على جسمهم وكمان بيشربوه لان مفيد للست وبتنشط هرموناتها

بصى هو لى فوائد لكي كتير لدرجه ان فى ستات بتشترى منى رجاله عشان تعمله ماسك على جسمهم وكمان بيشربوه لان مفيد للست وبتنشط هرموناتها
ده بجد ده
اول مره اسمعها دى
وهتشتريه ازاى يعنى ولا منين مش فاهمه🤔

• بيضحكني
التفاعلات: morad69
  • بيضحكني
هو بيدخن ؟

اضرار احااااااا طب شلهملي اجي ابلعهم أنا

بصي يا قلبي بعيدا عن هبد أنه مضر مفيد بجد و في فيتامينات دا اولا ثانيا طعمهم حلو اوي
لو انتي درستي احياء عضوه بيفرز حمض قلوي يقتل اي بكتريا وبينضف القناه قبل م المني ينزل
جربي م هتخسري حاجه لو معجبكيش الوضع خلاص قليلو بس نصيحتي تجربي دي احلا حاجه ف العلاقه وانتي بتمصي وتحسي بيه وهو بيتمدد ويشدد كدا ف بقك
أستاذه . تحياتى

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: morad69
  • عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%