NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
انا المفروض فرحي الصيف الجي وانا وخطيبي كنا نتلكم عن العلاقة وكدا ولقيته قله ان ااحاجة للي بتثيره بلع المني وهيبقا حابب يجرب ده معاي انا صراحة مش حبيت اقله لا واحبطه بس انا شفت فيديوز لنوع ده وصراحة انا قرفانة منه ومش هحب اعمل كدا ازاي حاجة طالعه من عضوه ابلعها ده غير اضرارها
وعلي فكره انا بقول ده عن تجربه شخصيه انا مره خليته نزل في بقي وبعد مشاف اللبن في بقي حسيته عايز يرجع وقفلني منه بصراحه

لا بصراحه دي محدش قلاهالي مش ههبد بس انا عادي بشرب ميتي البنزلها وطعمها حلو معرفش
بس لو هجتهد ف الاجابه هقول أن مش هيحصل حاجه يعني لو كانت مضره كانت ضرت وخلاص مش فارق بقي راجل ولا ست بس لو راجل شربها مش هتأثر ف رجولته حاجه لأنهم مش بيعملو حاجه مجرد بروتين
طب ميتك بيبقي طعمها حلو 🤢

براحه علي البت 😂😂😂😂😂
انتى ممكن تكونى بتمارسى العادة السرية وممكن بتلعبى عادى لكن تشربى ميتك مستحيل والدليل على كده ممكن تمارسى طبيعى وتحسى بالنشوة الطبيعية مع زوجك لكن تشربيهم صعب لانك بتهتمى بصحتك جدا وبتخافى من الامراض ؟؟؟؟؟؟؟

طب ميتك بيبقي طعمها حلو 🤢
اها انا بحبها مع أن في رجاله محبتهاش بس طعمها بيعجبني كل مره بجبهم فيها ببلعهم ودي حاجه بتعمل اثاره اصلا اني ادوقهم

• حبيته
التفاعلات: qenawy xx
اها انا بحبها مع أن في رجاله محبتهاش بس طعمها بيعجبني كل مره بجبهم فيها ببلعهم ودي حاجه بتعمل اثاره اصلا اني ادوقهم
طب جت معاكي ازاي دي او مين قالك اعملي كدا

انا المفروض فرحي الصيف الجي وانا وخطيبي كنا نتلكم عن العلاقة وكدا ولقيته قله ان ااحاجة للي بتثيره بلع المني وهيبقا حابب يجرب ده معاي انا صراحة مش حبيت اقله لا واحبطه بس انا شفت فيديوز لنوع ده وصراحة انا قرفانة منه ومش هحب اعمل كدا ازاي حاجة طالعه من عضوه ابلعها ده غير اضرارها
اولا اي حاجه بين الزوجين بتبقي بالاتفاق وبالتراضي مفيش اي إجبار طبعا
ثانيا المني ليس له أي أضرار في حاله بلعه لان السائل المنوي أغلبه يتكون من ماء مع بعض الأحماض الامنيه فليس له أي ضرر الا إذا كان الزوج عنده اي مرض ينتقل بالجنس أو التهابات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: بحب الكس الابيض و سيب نفسك وقول خربانة
اضرار احااااااا طب شلهملي اجي ابلعهم أنا

بصي يا قلبي بعيدا عن هبد أنه مضر مفيد بجد و في فيتامينات دا اولا ثانيا طعمهم حلو اوي
لو انتي درستي احياء عضوه بيفرز حمض قلوي يقتل اي بكتريا وبينضف القناه قبل م المني ينزل
جربي م هتخسري حاجه لو معجبكيش الوضع خلاص قليلو بس نصيحتي تجربي دي احلا حاجه ف العلاقه وانتي بتمصي وتحسي بيه وهو بيتمدد ويشدد كدا ف بقك
ابعتيلي خاص عوزاكي

الف مبروك اولا ، تقدروا تتفاهموا وهو لو هيحبك عادي هيتنازل عن ده بس انت جربي برضوا مش كل حاجة بتبقا صح لمجرد انك شفتيها فاهماني ؟

• عجبني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة
انتى ممكن تكونى بتمارسى العادة السرية وممكن بتلعبى عادى لكن تشربى ميتك مستحيل والدليل على كده ممكن تمارسى طبيعى وتحسى بالنشوة الطبيعية مع زوجك لكن تشربيهم صعب لانك بتهتمى بصحتك جدا وبتخافى من الامراض ؟؟؟؟؟؟؟
لا عادي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%