NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكله اجتماعييه بعيد عن السكس ولكن مشكلة كبيرة بتواجهني وعاوز حل

في عالم خاص

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير ازيكم
انا عارف ان احنا في منتدى سكس بس في ناس هنا يمكن يكونو انضف من الناس اللي برا في حياتي الحقيقية على الاقل هنا الناس واضحة وصريحة برا في الحياة الناس بقت قذرة بجد وبقى كله عاوز ينصب على كله ويستغله ومفيش اي ضمير ولا خوف من ****
الحقيقة مش عارف ابدا منين بس هحاول الخص بقدر الامكان علشان محدش يزهق انا الناس بتستغلني بطريقة تقرف يعني مثلا ساعات اشتري حاجات من مكان اكتشف بعدين لما اجي احسب انه بيزود عليا فلوس ولما ارجع يقولي نسيت واحس انه كداب وقاصد ويكررها بعدين بغير المكان ده وبشتري من حد تاني وساعات بيطلع كويس وبيتقي **** بدل السرقة والقرف ده
اوقات في اماكن انا مبرجعش ليها مثلا بعيد عن مكان سكني واشتري حاجات كتير ولما اروح اكتشف برضو زيادة وبتكون زيادة مش قليلة مع زحمة فلوس الحاجات الكتير اللي بشتريها المشكلة انه مش بكل الاوقات بشتري من حد عنده فاتورة والنظام ده لاني ساكن في منطقة شعبية
واوقات اجي اعمل شغل مثلا لاي تصليح حاجة زي كدة نفس النظام والقرف والوساخة اللي في الناس استغلال مفيش بعده ويزود عليا الحاجة اللي هيعملها بجنية يخليها بمية مثلا وحاجة اخر قرف ووساخة بجد
انا مش غني ولا مليونير بس الحمد**** يبان عليا اني اغنى من اللي حواليا وانضف بكتير من اي حد فيهم فده مش عارف نعمة ولا نقمة ان علشان الناس الوسخة اللي عايش حواليها تطمع فيا بالشكل ده والحسد والغيرة توصلهم انهم علشان شايفني انضف منهم توصل انهم يسرقوني وانا مآمن ليهم وحتى لو غني هل ده يدي حق للناس انها تسرقني بالشكل ده ؟
طبعا اعذروني علشان بنفعل بس الموضوع مقرف اوي بالنسبالي ومش لاقي حد اتكلم معاه فيه وعارف ان في ناس هنا نضيفة وبتسمع وتفهم
انا مش عاوز حل انا عاوز حلول يمكن حد فيكم اتعرض لكده وعرف يحل المشكلة دي

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf، دكتور نسوانجي و mor2010
متخليش حد يستغلك لو المشوار ابعد مما تتخيل ارجع تاني وارمي الحاجه في وشه وقوله ليه غاليه كده ورجعاله ولو عملت كده مره واحده هيحترم نفسه ويبيعلك بالمعقول انا الصنايعي عود نفسك تتفق الاول لو سعره عجبك خليه يشتغل معجبكش شوف غيره عادي احترامي ليك ومساء الفل

• حبيته
التفاعلات: في عالم خاص
بص يا خويا هم الناس بقم بيسرقو الكحل من العين
انت ابقى واقف وًبتحسب التمن معاه عشان ما يغشكش لازم تكون فيك عادو اي حد ييجي يشتغللك تطلب منو التفصيلة و فاتورة اي حتة استعملها!

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Loranzi و في عالم خاص
فعلة حوار ان حد يفاصل ف تعبك دا مستفز نيييك ومقرف وبيخليني اسيب الشغل وامشي انا بعرف اصلح الحجات الاكترونية مع ان انا ف ثانوي عادي وبعملها هواية تطلع فلوس دا بيخلي اي حد جايب كومبيوتر يستصلح العشم بينك ديك امه ويفاصل يعني شريط نقل بينات تمنه 20 يجي واحد ابن زنيوكة يفاصل ويقلي ما 5 حلو افهم دين امه ان هوا اصل واقع علية من الشركة 15 ومكسب فيه 5 جنيه يناقر فيا ويقلي طيب هخليهملك 10 وانا الشركة تنكيني ب ال5 الباقية يع جدع دي بقت موضة بينت وسخة اسمها الفصال المميت يفضل يفاصل ف حاجا لحد ما تعمل حاجا من اتنين يتسيبهاله عشان تشتري دماغك و الجهاز التناسلي من البضان يع اما تكون قليل زوق وتسيبه بيتكلم وتسيبه وتمشي وانا عن نفسي بحب الحل التاني وانصحك بيه احلي مسا عليك

• عجبني
أحسب كل حاجة لوحدها قبل ما تمشى ، و لو ضعيف فى الحساب استخدم دايماً الآلة الحاسبة فى الموبايل
+ الإستغلال سمة النظام الرأسمالي

• حبيته
متخليش حد يستغلك لو المشوار ابعد مما تتخيل ارجع تاني وارمي الحاجه في وشه وقوله ليه غاليه كده ورجعاله ولو عملت كده مره واحده هيحترم نفسه ويبيعلك بالمعقول انا الصنايعي عود نفسك تتفق الاول لو سعره عجبك خليه يشتغل معجبكش شوف غيره عادي احترامي ليك ومساء الفل
عارف المشكلة بيعمل الشغل ويجي في الاخر يستهبل طب واجيب صنايعي غيره هيشيل شغله وهيقولي هعمل شغل جديد لان كل صنايعي ودماغه متركبة لوحدها فالشغل الي اتعمل واتكلف يترمي في الارض فبضطر اخليه يشتغل واوفر على نفسي وقت وهما بيعملو كدة وبيستغلو علشان عارفين كدة يعني كمية قرف وقذارة مفيش بعد كدة

حبيبى انت على راسا كلنا
اما التعاملات المادية مفيهاش عيب ولا بتعدى ولا الكلام دا
الحق حق و انت تدفع او تفاصل او تجيب حاجتك من برا غير الاماكن دى
تانى حاجة خد بالك من الفلوس و الباقى و عد فلوسك و بعدين لما تعمل شغل اتفق الاول

و اعمل الشغل بعد متتفق لازم كدا و الا فعلا ممكن يضخك عليك ........

أحسب كل حاجة لوحدها قبل ما تمشى ، و لو ضعيف فى الحساب استخدم دايماً الآلة الحاسبة فى الموبايل
+ الإستغلال سمة النظام الرأسمالي
للاسف الموضوع بقى مقرف واستغلال في كل مكان وحاجة مقرفة

• محزن
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
حاول قدر الإمكان تروح لأماكن موثوقه بتاعة شركات مثلا تكون الاسعار فيها معروفه وثابته بعيدا عن انك تروح لشخص معين يستغلك ويرفع الاسعار براحته

مساء الخير ازيكم
انا عارف ان احنا في منتدى سكس بس في ناس هنا يمكن يكونو انضف من الناس اللي برا في حياتي الحقيقية على الاقل هنا الناس واضحة وصريحة برا في الحياة الناس بقت قذرة بجد وبقى كله عاوز ينصب على كله ويستغله ومفيش اي ضمير ولا خوف من ****
الحقيقة مش عارف ابدا منين بس هحاول الخص بقدر الامكان علشان محدش يزهق انا الناس بتستغلني بطريقة تقرف يعني مثلا ساعات اشتري حاجات من مكان اكتشف بعدين لما اجي احسب انه بيزود عليا فلوس ولما ارجع يقولي نسيت واحس انه كداب وقاصد ويكررها بعدين بغير المكان ده وبشتري من حد تاني وساعات بيطلع كويس وبيتقي **** بدل السرقة والقرف ده
اوقات في اماكن انا مبرجعش ليها مثلا بعيد عن مكان سكني واشتري حاجات كتير ولما اروح اكتشف برضو زيادة وبتكون زيادة مش قليلة مع زحمة فلوس الحاجات الكتير اللي بشتريها المشكلة انه مش بكل الاوقات بشتري من حد عنده فاتورة والنظام ده لاني ساكن في منطقة شعبية
واوقات اجي اعمل شغل مثلا لاي تصليح حاجة زي كدة نفس النظام والقرف والوساخة اللي في الناس استغلال مفيش بعده ويزود عليا الحاجة اللي هيعملها بجنية يخليها بمية مثلا وحاجة اخر قرف ووساخة بجد
انا مش غني ولا مليونير بس الحمد**** يبان عليا اني اغنى من اللي حواليا وانضف بكتير من اي حد فيهم فده مش عارف نعمة ولا نقمة ان علشان الناس الوسخة اللي عايش حواليها تطمع فيا بالشكل ده والحسد والغيرة توصلهم انهم علشان شايفني انضف منهم توصل انهم يسرقوني وانا مآمن ليهم وحتى لو غني هل ده يدي حق للناس انها تسرقني بالشكل ده ؟
طبعا اعذروني علشان بنفعل بس الموضوع مقرف اوي بالنسبالي ومش لاقي حد اتكلم معاه فيه وعارف ان في ناس هنا نضيفة وبتسمع وتفهم
بص للاسف كلنا هذا الرجل
الناس كلها دلوقتي بتاكل في بعض
والشاطر اللي ياكل كتف التاني
بالنسبة للطلبات والحاجات دي ركز وقت الحساب ويستحسن تاخد فاتورة ويفضل اماكن معروفة ببساطة عندها سيستم وتقدر تاخد حقك لو فيه مشكلة
اما الصنايعية فدول ملهمش حل غير انك تتعلم تحل الاعطال الخفيفة في بيتك
سواء الكهرباء والسباكة وكده
يعني تغيير مفتاح تغيير حنفيه والحاجات الخفيفة دي
بالنسبة للحاجات التقيلة فانت تخلي الصنايعي يكتبلك الحاجات وتجيبها بنفسك من اي موان مش شرط اللي يحدده هوا
وبالنسبة للاجهزة الكهربائية اشتري ماركات يكون الوكيل بتاعها محترم وبيقدم خدمات صيانة كويسة

• عجبني
بص يا خويا هم الناس بقم بيسرقو الكحل من العين
انت ابقى واقف وًبتحسب التمن معاه عشان ما يغشكش لازم تكون فيك عادو اي حد ييجي يشتغللك تطلب منو التفصيلة و فاتورة اي حتة استعملها!
ياسلام على الحكم 😁

• عجبني
التفاعلات: أم قويق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف المشكلة بيعمل الشغل ويجي في الاخر يستهبل طب واجيب صنايعي غيره هيشيل شغله وهيقولي هعمل شغل جديد لان كل صنايعي ودماغه متركبة لوحدها فالشغل الي اتعمل واتكلف يترمي في الارض فبضطر اخليه يشتغل واوفر على نفسي وقت وهما بيعملو كدة وبيستغلو علشان عارفين كدة يعني كمية قرف وقذارة مفيش بعد كدة
قصدي احسبها مع الصنايعي قبل مايشتغل وقوله انا شوفت عند فلان قالي اقل من كده بكتير وحسسه انك عارف قيمه الشغل اللي هايعمله ياتولع فيه وفي العربيه وتمشي 😂😂😂😂

• عجبني
بص نسيحه من اخ

لو انت في منطقه شعبيه حاول تنقل في الاماكن السكنيه الجديده هتشتري راحه بالك وهتلاقي ناس نضيفه وفي حالها

ولو هتاخد ايجار قوضه وحمام

مساء الخير ازيكم
اشتري اونلاين مثلا

مساء الخير ازيكم
زيك بزبط بيحصل معايا كدة ودة طبعا لانة بيشوفنى بدفع مبلغ كبير فى الحجات اللي بجيبها ومع كذا واحد مش مكان معين فطريت امشى على مثل حرص ولاتخون بقيت اسأل عن سعر كل حاجة واخلية يكتبلى الحساب كلة فى ورقة ومن ساعتها وانا ارتحت شوية انت ممكن تكون بتفكر فى الحلال والحرام ومتقبلش على نفسك لاكن للاسف فى الوقت اللى احنا فية العيشة بقت صعبة والمعايش زى ما انت شايف **** يكون في عونا كلنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%