NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يلا يا فحول بعد ما خلصته علي اللبوه اختي جبتلكم المتناكه الكبيرة امي يلا قولو رايكم و عاوزين من فيهم اكتر.

تعالي ياحبيبي وانا امتعك

• عجبني
التفاعلات: ديوثعرص
  • عجبني
التفاعلات: ديوثعرص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مافيش زانيه وامك عايشه يابن المتناكه يلي نكت امك الشرموطه
الشرموطه القحبه امك اللي كلب السكك شبعت فيه يابن الحرام أنا قولت لكسمك تنزل صور وتقول اختك وامك وبعدين بتتكلم انت اللي ديوث وشايف أهل بيتك شرميط وبتتكلم

الشرموطه القحبه امك اللي كلب السكك شبعت فيه يابن الحرام أنا قولت لكسمك تنزل صور وتقول اختك وامك وبعدين بتتكلم انت اللي ديوث وشايف أهل بيتك شرميط وبتتكلم
يابن المره المتناكه ياشاذ ياوسخ يامعرص علي أهل بيتك انت بدأت بالغلط زعلان أن يشتمك ياكسم عائلتك من أصغرهم لكبرهم شرميط ولاد متناكه وابوك ابن المره الشرموطه اكيد معرص طلع لكسمك ياولاد الشرموطه يامتنكين ياللي شايلين قرون وسيبين نسوانكم تتناك يابن القحبه انا عاوزك تغلط تاني عشان اسمع الشرموطه امك وسخت السان اتفو علي كسمك يابن الشرموطه علي اختك واهل بيتك ياعرص وده حق مانت غلط فيا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%