NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Progman

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه بعد الجواز بيكون الجنس عزيز ومش بنفس المتعه بتاعه قبل الجواز والراجل بيبص بره وبيقارن ديما مراته بغيره
يعني مثلا واحده صاحبه مراتي جميله جدا بتقول لمراتي ان جوزها مبيقربش منها وكمان بطل يغير عليها ايه السبب اللي يوصل راجل ميغيرش علي مراته لما مراته تقوله انها اتعاكست وانه بطل ينام معاها مع ان قبل الجواز حصل مشكله بينهم بسبب الغيره وانه كان بيغير عليها جدا وانا حضرت المشكله بنفسي
ليه بيحصل كده

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: أحمد السويسي, موجب و تبادل, helal32 و 3 آخرين
عشان مش قادر يشبعها

• عجبني
التفاعلات: Adam 5744
غريبة؟؟ بصراحة انا مش متجوز بس ماعتقدش ان طبيعي الراجل مايغريش عالست اللي معاه حتى لو معاه شرموطة بيبقى مش عايز حد يشاركه وهي معاه
بس اعتقد ان الراجل بيبعد عن الست بعد الجواز لانها بتبقى متاحة ليه على طول فبيكون زهق وعايز يغير والراجل اللي بتحكي عنه ده شافلوه شوفه تانية وساب مراته بس برده ده مايخلهوش مايغيرش عليها

ليه بعد الجواز بيكون الجنس عزيز ومش بنفس المتعه بتاعه قبل الجواز والراجل بيبص بره وبيقارن ديما مراته بغيره
يعني مثلا واحده صاحبه مراتي جميله جدا بتقول لمراتي ان جوزها مبيقربش منها وكمان بطل يغير عليها ايه السبب اللي يوصل راجل ميغيرش علي مراته لما مراته تقوله انها اتعاكست وانه بطل ينام معاها مع ان قبل الجواز حصل مشكله بينهم بسبب الغيره وانه كان بيغير عليها جدا وانا حضرت المشكله بنفسي
ليه بيحصل كده
فيه اسباب كتير مش سبب واحد
ممكن يكون بسبب الملل ممكن تكون هي مش نضيفه انت بتقول جميله لكن انت شايف اللي بره مش اللي جوا
ممكن يكون حصل تاتش ما بينهم في العلاقة خلاه قرف منها

فيه اسباب كتير مش سبب واحد
ممكن يكون بسبب الملل ممكن تكون هي مش نضيفه انت بتقول جميله لكن انت شايف اللي بره مش اللي جوا
ممكن يكون حصل تاتش ما بينهم في العلاقة خلاه قرف منها
ممكن جدا
بس البنت دي كانت معايا في الكليه رقيقه جدا وبنت ناس وجميله لما حكت لمراتي انا استغربت انا اصلا كان عيني عليها وكنت بفكر فيها وجوزها دا كان هيموت عليها قبل الجواز لما مراتي حكت لي استغربت جدا

ممكن جدا
بس البنت دي كانت معايا في الكليه رقيقه جدا وبنت ناس وجميله لما حكت لمراتي انا استغربت انا اصلا كان عيني عليها وكنت بفكر فيها وجوزها دا كان هيموت عليها قبل الجواز لما مراتي حكت لي استغربت جدا
المهم بس متركزش معاها وتهمل مراتك هي ملهاش حق عليك ده مجرد اعجاب
مراتك بالدنيا

المهم بس متركزش معاها وتهمل مراتك هي ملهاش حق عليك ده مجرد اعجاب
مراتك بالدنيا
بالعكس بعد ما مراتي حكت وانا بقيت مهتم بيها اكتر وزودت العلاقه الجنسيه بينا بحيث تبقي شبعانه

بالعكس بعد ما مراتي حكت وانا بقيت مهتم بيها اكتر وزودت العلاقه الجنسيه بينا بحيث تبقي شبعانه
بالظبط كده حسس مراتك انك حاجه ناقصة عند صاحبتها بس موجوده عندك بكتير كمان

• عجبني
التفاعلات: Progman
السبب هو عدم الوعي والاستعداد لمرحلة الاستقرار اللي هي الزواج، قبل الزواج بكون جانب من الاثارة متعلق بالفضول وانه الأنثى مش متاحة وعايشة معك، لما تكون زوجتك وقادر تمارس معها في معظم الأوقات بروح الجانب الفضول والمغامرة من الجنس فما بتحس بنفس الإثارة فلازم تكون واعي لهالشي.

السبب هو عدم الوعي والاستعداد لمرحلة الاستقرار اللي هي الزواج، قبل الزواج بكون جانب من الاثارة متعلق بالفضول وانه الأنثى مش متاحة وعايشة معك، لما تكون زوجتك وقادر تمارس معها في معظم الأوقات بروح الجانب الفضول والمغامرة من الجنس فما بتحس بنفس الإثارة فلازم تكون واعي لهالشي.
فعلا دا السبب الفضول والشغف بيروح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للاسف انت سمعت القشرة فقط من اصل ولب الموضوع لكن لو عايش معاهم هاتعرف ليه وهاسردلك بعض الاسباب اللى ممكن توصل الزوجين للحالة دى
اولا بعد الحمل والارضاع بعض السيدات بتتغير فسيولوجيا وبتبدا تنسي انها تهتم بنفسها وتناسق جسمها وفى بعض الاحيان نضافتها الخاصة
ثانيا كتر لخمتها فى مسئوليات الاولاد والبيت خلت جوزها يبدا يمل منها ويبص بره
ثالثا هو من الاعباء المادية اللى كلنا بقينا عايشين فيها نسي المتعة من الجنس وفقد شغف الحياة
رابعا انتهت الزهوة بين الطرفين فى تجربة الجنس لاول مرة وبقى مفيش جديد واحدة فاتحة رجلها والتانى بيخبط لحد ماينزل وشكرا.. مفيش جديد مفيش حياة
دة ملخص لبعض واهم الامور اللى بتسبب الحالة دى بين الزوجين وياريت اى واحد مش متجوز مايعلقش لانه مش هايعرف الكلام اللى قلته دة

• عجبني
التفاعلات: Progman
اى
ليه بيحصل كده
عندما يملك الانسان شئ كان يتمناه ييقل الاهتمام به لانه اصبح يملكه وهذه هى الحياة

لان خلاص هى بقت بتعتك لوحدك وغير كده ماء الحياه لا يصب الا فى ارحام الحياه

وهل ينفع يتحل ولا ده واقع غصب عن الواحد ال داخل ع جواز هيعيشه
مفيش حاجة مالهاش حل لازم كل طرف ينسي انه ليه ابه والاتنين يسعو لنجاح العلاقة دى باى شكل

ليه بيحصل كده
نفس اللي بيحصل معايا تقريبا

ليه بيحصل كده
علشان دا طبع في الرجاله عينيهم فارغه ومش بيكتفي بست وحده لا بيحبو التعدد

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
ليه بيحصل كده
يا صديقي مجرد راي الاول انعدام الجنس او عدم الاهتمام بيحصل في اغلب الناس خلاص الحاجه اللي كان بيحبها وبعيده عنه بقت ملكه وبين ايديه ده الراجل او الست الاهتمام بيقل منهم هم الاثنين ببعض وساعات طرف على حساب الطرف الاخر
يعني زي الطفل يفضل يعيط لغايه ما ياخد اللعبه اللي هو بيحبها اول ما تجيبها بيلعب بيها شويه ويرميها عايز غيرها وده قصور في مفهوم الجواز

رايي بالنسبه لقله الغيره او عدم الاهتمام ان هي تتعاكس او حد يتكلم معاها حتى ما فيش راجل بالمعنى الحرف لكلمه الراجل ما يغيرش مش على مراته واهله على اي ست حتى لو قدام عينه انا كتير انضربت وضربت بسبب معاكسات بنات الشارع وناس ما اعرفهاش

اتمنى يقعدوا مع بعض يشوفوا المشكله فين نتكلم بصراحه مش عيب ممكن ممكن يكون بيحبه غير قادر جنسيا ممكن يكون اسباب كثير عشان ما نظلموش بس النصيحه اللي تقدر توجهها له الصراحه ومع اهل بيته مش مع حد غريب
مجرد راي يا صديقي ومعذره على الاطاله

ليه بيحصل كده
عشان هي مثلا مبقاش عندها شغف للجنس وروتينية معاه او هو مثلا خلاص بقي الموضوع عادي وهو كان عاوز يدوقها وخلاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%