NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200 و صعيدي هايج
بس واضح أن هي عاملالك مشكلة مش داخل بتدور علي حد يريحك شوفلك حد شبه لو انت عايز تحل المشكلة هتتحل ولو خسيت لازم هتخس من الصدر مش معقول كلامك

• عجبني
التفاعلات: نياك محارمك.
دانتي جامده اووووي ونفسي فيكي

بعيدا عن انك يا بزو بتتشرمط وفرحان ببزازك وطيزك وداخل يمكن حد يعجب بيهم ويعشرهملك بس هنفترض برضو انك عاوز تعرف العلاج هتروح لدكتور جراح تجميل هيظبط صدرك وتبقى زي الرجاله كده وطيزك هيشفطلك منها الدهون بعمليه نحت ولو عندك مشكله في الهرمونات هيبعتك لحد يظبطهالك وفي الاخر هتفظل خول وهتعوز تتناك فيها برضو😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: العنتيل_الصغير, ALbrens, نفسي انيك اختي في طيزها و 10 آخرين
طب دا بالنسبة لبزازاك طب وطيازك مش هنعاين :ROFLMAO:
صباح الخير انا مش تخين اوي ومعنديش كرش بس عندي البزاز مدوره وكبيره والحلمات كبيره وجربت دايت وجيم جسمي كله خس ماعدا بزازي وظهرت اكتر والصيف داخل وهتفضح وعندي الطياز برضو كبيررره اعمل اييييه 🥹😤

طيب مبدئيا كده .. لو بصيت علي صورة البروفايل بتاعتي هتلاقي عندي بزاز بردوا الفرق بين و بينك انه انا مش زايد في الوزن انا وزني ٧٨ و طولي ١٧٠ بس علشان من صغري و انا كنت طخين ف بزازي مليانين .. لكن انا بمشي علي دايت و حقيقي غير شكلي خالص صحيح صدري لسه نوعا ما زي ما هو بس بطني و اردافي خسوا... ف انصحك تتبع دايت و أهم حاجة في الدايت هو الالتزام ..

طيب مبدئيا كده .. لو بصيت علي صورة البروفايل بتاعتي هتلاقي عندي بزاز بردوا الفرق بين و بينك انه انا مش زايد في الوزن انا وزني ٧٨ و طولي ١٧٠ بس علشان من صغري و انا كنت طخين ف بزازي مليانين .. لكن انا بمشي علي دايت و حقيقي غير شكلي خالص صحيح صدري لسه نوعا ما زي ما هو بس بطني و اردافي خسوا... ف انصحك تتبع دايت و أهم حاجة في الدايت هو الالتزام ..
و كمان لو تعمل الترا-ساوند علي صدرك .. الدكتور اللي بيعملك هيقولك اذا كان فيه خلايا دهون عنيده و ديه حلها بسيط يا اما دايت و فيه حل جراحي .. يا اما خلايا تثدي فعلا و ديه مش بتروح غير بالجراحه..

صباح الخير انا مش تخين اوي ومعنديش كرش بس عندي البزاز مدوره وكبيره والحلمات كبيره وجربت دايت وجيم جسمي كله خس ماعدا بزازي وظهرت اكتر والصيف داخل وهتفضح وعندي الطياز برضو كبيررره اعمل اييييه 🥹😤

دي حاجة جميلة وخاصة لما تترضع وصدقني هاتنزل لبن

بعيدا عن انك يا بزو بتتشرمط وفرحان ببزازك وطيزك وداخل يمكن حد يعجب بيهم ويعشرهملك بس هنفترض برضو انك عاوز تعرف العلاج هتروح لدكتور جراح تجميل هيظبط صدرك وتبقى زي الرجاله كده وطيزك هيشفطلك منها الدهون بعمليه نحت ولو عندك مشكله في الهرمونات هيبعتك لحد يظبطهالك وفي الاخر هتفظل خول وهتعوز تتناك فيها برضو😂
عنيف اووى انت يا دكتور😂😂😂😂بس معاك حق🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها و دكتور خبرة🔥

هرمون الانوثه عالى
لازم متابعه

دي اسباب اللي انت فيه

• السمنة.
  • عدم تناول الطعام الصحي.
  • أمراض الكبد.
  • نقص في الأندروجين.
  • قصور في الغدة التناسلية.
  • فشل كلوي.
  • شرب بعض أنواع الأدوية، مثل: الستيرويد (Steroid)، والأندروجين

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها و Abozeeb
  • بيضحكني
التفاعلات: Abozeeb و Elnannau
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دي ولا بزاز امك، تلاقي الحريم في بيتك غيرانين منك، وبعدين الحل بسيط هاتهم امصمصهم لك وافضيهم، هم غالبا هيكبروا اكتر بس انت ملبن وتستاهل يترضع لك بزازك :love: 😘 🥰
وبعدين بزازك اللي عاملة مشكلة وطيزك اللي زي المرتبة دي دا انتا بتاخد ف طيزك وبزازك لما اتنفخت 😍🥰😘

انت لو لبست ليها سنتيانه هتبقي فاااجره اوووي

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens و asasasas
بص لازم دكتور عشان لو هرمونات يديك دوا او تمارين او نظام اكل .... انا كنت كده و دوقت بقيت تمام

بعتلك خاص

ده الكيك بتاعى mido7y7 تعال ننيك بعض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%