NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابن المنيا

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل

الناس المحترمه حد هنا يعرف ازاى نعمل مكالمات تظهر رقم خاص او مجهول المهم الرقم ميظهرش بدون برامج مدفوعه.

عايز حاجه مجاني وشكرا

ياريت لو حد يقدر يساعد يبقي مشكور

يامحترمين وينكم

الناس المحترمه حد هنا يعرف ازاى نعمل مكالمات تظهر رقم خاص او مجهول المهم الرقم ميظهرش بدون برامج مدفوعه.
عايز حاجه مجاني وشكرا
اخويا مفيش طريقة مضمونة هتلاقي فيديوهات كتير ع اليوتيوب وجوجل بس كلهم كدب لان لو حد عارف حاجة زي دي مش هيعرفها لحد وغير كدا دي حاجة صعبة لأن الشركة هي اللي مبتظهرش الرقم عشان كدا الارقام البرايفت سعرها ف السما

• عجبني
التفاعلات: ابن المنيا
اخويا مفيش طريقة مضمونة هتلاقي فيديوهات كتير ع اليوتيوب وجوجل بس كلهم كدب لان لو حد عارف حاجة زي دي مش هيعرفها لحد وغير كدا دي حاجة صعبة لأن الشركة هي اللي مبتظهرش الرقم عشان كدا الارقام البرايفت سعرها ف السما
اللي علي نت فيك فعلا

في ناس بتعرف تعملها ناس اللي شاطره في حوار برمجه وشبكات وكدا

اعرف واحد عاملها بس ماليش كلام معاها ولم طلبت منه قالي دى سر المهنه

حسب الشبكة صديقي، لو شبكة المحمول بتدعم هالشي في أكواد بتكون ممكن تستخدمها وتنفعك، لو ما بتدعمها فحتكون خدمة مدفوعة الثمن تشتريها من الشركة وطبعا بيختلف من بلد لبلد

بطبيعة الأحوال حتى لو أخفيت الرقم فسجل مكالماتك حيكون متسجل عن الشركة اللي عليها خطك وكمان حيستجل على الشبكة المستضيفة يعني شبكة اللي بتتصل عليه .

في فيديوهات بتشرح كيف تعمل اخفاء رقم على اندرويد وعلى ايفون، واللي بينجح فيها بيكون اعتمماده على الشبكة مش على نوع الجهاز.

• عجبني
حسب الشبكة صديقي، لو شبكة المحمول بتدعم هالشي في أكواد بتكون ممكن تستخدمها وتنفعك، لو ما بتدعمها فحتكون خدمة مدفوعة الثمن تشتريها من الشركة وطبعا بيختلف من بلد لبلد

بطبيعة الأحوال حتى لو أخفيت الرقم فسجل مكالماتك حيكون متسجل عن الشركة اللي عليها خطك وكمان حيستجل على الشبكة المستضيفة يعني شبكة اللي بتتصل عليه .

في فيديوهات بتشرح كيف تعمل اخفاء رقم على اندرويد وعلى ايفون، واللي بينجح فيها بيكون اعتمماده على الشبكة مش على نوع الجهاز.
عندنا في مصر متاحه الخدمه مجاني بس بتقدم طلب ليها في الجهاز القومي للاتصالات وتقدم سبب انك مثل شخصيه مهمه او مشهوره وبيروح الامن الوطني يتراجع ويتوافق عليه

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول و @The GodFather@

بس حولت عملت كل شرح علي اليوتيوب ولا ليها لازمه

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
عندنا في مصر متاحه الخدمه مجاني بس بتقدم طلب ليها في الجهاز القومي للاتصالات وتقدم سبب انك مثل شخصيه مهمه او مشهوره وبيروح الامن الوطني يتراجع ويتوافق عليه
طالما هالخدمة موجودة ومرتبطة بموافقة جهة أمنية فلا تحاول باليوتيوب ولا تغلب حالك، بتكون الخدمة متاحة لكن بشروط تقنية من المشغل للخدمة تمنع اي تلاعب فيها إلا بمعرفتها.
ولو أخفيت رقمك بأكدلك مرة ثانية إن رقمك حيكون ظاهر في سجلات الشركة المشغلة ليك وللي حتتصل عليه. الإخفاء بيكون قدامك انت وقدام الطرف الثاني بس كشخص .

• عجبني
طالما هالخدمة موجودة ومرتبطة بموافقة جهة أمنية فلا تحاول باليوتيوب ولا تغلب حالك، بتكون الخدمة متاحة لكن بشروط تقنية من المشغل للخدمة تمنع اي تلاعب فيها إلا بمعرفتها.
ولو أخفيت رقمك بأكدلك مرة ثانية إن رقمك حيكون ظاهر في سجلات الشركة المشغلة ليك وللي حتتصل عليه. الإخفاء بيكون قدامك انت وقدام الطرف الثاني بس كشخص .
انا مش فارق معايا سجلات الشركه.
لاني مشهعمل بيها مشاكل ولا حوارت.
ولا هرن علي حد غير شخص واحد.

• عجبني
انا مش فارق معايا سجلات الشركه.
لاني مشهعمل بيها مشاكل ولا حوارت.
ولا هرن علي حد غير شخص واحد.
احسن طريقة للاختفاء هي الظهور
لو شخص حبيبة يعني انا بنصحك تجيب خط مش باسمك وخط مش باسمها وتتكلمو الف سنة ولا توجع راسك بإخفاء الرقم ولا شي

• عجبني
احسن طريقة للاختفاء هي الظهور
لو شخص حبيبة يعني انا بنصحك تجيب خط مش باسمك وخط مش باسمها وتتكلمو الف سنة ولا توجع راسك بإخفاء الرقم ولا شي
عندنا في مصر مفيش كلام ده الخط مش بيشتغل من غير بطاقه شخصيه من فروع شركات

• بيضحكني
عندنا في مصر مفيش كلام ده الخط مش بيشتغل من غير بطاقه شخصيه من فروع شركات
بكل الدول العربية هيك للاسف
بس حاول تشوف اي حد صاحب تثق فيه من محلات الفون يجيبلك خط بدون ما يكون على اسم حد

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بكل الدول العربية هيك للاسف
بس حاول تشوف اي حد صاحب تثق فيه من محلات الفون يجيبلك خط بدون ما يكون على اسم حد
واساسا النت اليوم وتطبيقات التواصل على النت جعلت الارقام من الزمن الماضي يا صاحبي ممكن تعمل برنامج تواصل على ايميل فيك وتكلمها على نفس البرنامج .

• عجبني
ياريت كان ينفع.
كنت عملت
خايف من اهلها ؟ علشان هيك بدك الرقم برايفت ؟
لو هذا هو السبب انت ممكن تعمل خطين جداد باسمك واسمها ويكونوا مخفيين مش هم المستخدمين، وتكلمو بعض باوقات محددة ما يكون عندها حد

• عجبني
خايف من اهلها ؟ علشان هيك بدك الرقم برايفت ؟
لو هذا هو السبب انت ممكن تعمل خطين جداد باسمك واسمها ويكونوا مخفيين مش هم المستخدمين، وتكلمو بعض باوقات محددة ما يكون عندها حد
انا كنت خاطب وفشكلت ومامتها خدت موبايل وانا عايز اكلمها عند امها بحيث تخلص مكالمه متلقيش حاجه في سجل .
مع العلم تليفون مامتها مش بيمسح رقم من سجل لازم سجل كله دى الفكره

• ايه ده
انا كنت خاطب وفشكلت ومامتها خدت موبايل وانا عايز اكلمها عند امها بحيث تخلص مكالمه متلقيش حاجه في سجل .
مع العلم تليفون مامتها مش بيمسح رقم من سجل لازم سجل كله دى الفكره
بهالحالة ما فيه غير انك تخليها تجيب رقم جديد وتخبيه عن امها وما تطلعه غير لما تكون بامان وبعيدة عن امها، وانت كلمها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%