NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Samurai

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كان في قصه ف المنتدي القديم ل ولد كان أبوه شغال مع عصابه و اتفقوا مع ابوه أنهم يناموا مع مراته و حبسوه و أمه بقت بتنام معاهم و ابوه مات ف السجن ، و الواد راح ل سته ف اسكندريه باين و سته كانت بتنام مع واحد و كان واخد منها كل فلوسها و مشغلها ف دعاره و بتاع ..
الي يعرف القصه دي يجبهالي بعد اذنكم ي شباب

تقريبا اسمها انا وامهات اصحابى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا مكنش في علاقه بينه و بين امهااات صحابه
مش عارف بس اقرب حاجة قريتها للى انت كاتبه
قصة انا وامهات اصحابى

مش عارف بس اقرب حاجة قريتها للى انت كاتبه
قصة انا وامهات اصحابى
لا يسطا لأن هيا بعيده كل البعد عن القصه دي ، انا فاكر تفاصيل كتير ف القصه ، بس اخر حاجه وصلت ليها و بعدها المنتدي القديم اتقفل أنه لما رجع ل أمه لقي أن هيا حامل و اصلا أبوه كان ميت من سنه و امه بقت بتنام مع رئيس العصابه الي كان أبوه شغال معاهم ، بعدها قفلت و جيت افتح تاني يوم لقيت المنتدي اتقفل بكل الي عليه 🙂

لا يسطا لأن هيا بعيده كل البعد عن القصه دي ، انا فاكر تفاصيل كتير ف القصه ، بس اخر حاجه وصلت ليها و بعدها المنتدي القديم اتقفل أنه لما رجع ل أمه لقي أن هيا حامل و اصلا أبوه كان ميت من سنه و امه بقت بتنام مع رئيس العصابه الي كان أبوه شغال معاهم ، بعدها قفلت و جيت افتح تاني يوم لقيت المنتدي اتقفل بكل الي عليه 🙂
مش عرف بقا يصحبى الى تقصده انت

• حبيته
التفاعلات: Samurai
بدور علي قصه واحد ومراته وصاحب الشغل طلب منه مراته والا هيطرده وراحت وعشرها وخلفت

اسمها
كان في قصه ف المنتدي القديم ل ولد كان أبوه شغال مع عصابه و اتفقوا مع ابوه أنهم يناموا مع مراته و حبسوه و أمه بقت بتنام معاهم و ابوه مات ف السجن ، و الواد راح ل سته ف اسكندريه باين و سته كانت بتنام مع واحد و كان واخد منها كل فلوسها و مشغلها ف دعاره و بتاع ..
الي يعرف القصه دي يجبهالي بعد اذنكم ي شباب
عائلة صقر والطريق نحو المجد

• عجبني
التفاعلات: Samurai

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%