NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
اهلا بيكم جميعا
انامش عارف ابدا منيين لان دى اول مرة اكتيب فيها قصتى وابل ما ابدا احب اعرفكم بنفسى ......
انا اسمى كرييم وصحابى مسمينى .....JUn_k ..... وانا عندى 17 سنة انا من فاقوس شرقية
بدات قصتى لما كان عندى 16 سنة يعنى من سنة تقريباا و بدات قصتى مع واحد صحبى اسموا Amr و عمرو ادى فى السن وعمرو دا كاان صحبى وفى يووم العييد بلييل شفت عمرو كاان بينييك فى واحدة جمييلة جدا بس انا كان كل تركيزي فى زب عمرو الى كان شبة الصارووخ ونسييت تماما البنت الى كانت معااة .....؟ عجبنى جسم عمرو جداا وكمان
ازااى كان زب عمرو بينفخ فى البت الى كانت معااة ... وبعد اسبووع من العزااب قررت انى اكلم عمرو على الى انا شوفتوا .. وكاان رد فعل عمرو انوا خااف انى اقوول لوالدة .. بس انا فررت انى استبزواا وانى اخليية ينكنى و فى المقابل ان انا مش هاقول لحد حااجة بس عمرو رفض بتاتا بس انا هددتوا انى هاكلم اهلوا على الى انا شوفتواا
واخيرااا وافق انو ينكنى ..؟ و انا اولتولوا تعاالا بتنا التانى و البيت دا كاان فى البلد وكاان فاضى
و فى يوم خمييس انا جهزت نفسى تماما علاشاان الليلة الى انا مستنيها بفارغ الصبر من اسبووع و دا كاان اطول اسبووع فى حيااتى..
و الى حصل كاالاتى
انا نزلت اشترييت امييص نوم حرييمى جناان و اشترييت منتجاات حريمى لازالة الشعر ... و جهزت نفسى لعمرو حبيبى
عمرو جة وخبط على الباب ولما فتحت لات الزهوول على وش عمرو المهم انى بدات اجردوا من ملابسوا ابل حتا ما ندخل البييت و كاان لابسس طقم حلو جدا
و لابسس بوكسر اسود تحفة و بدات امسك فى زب عمرو والحسوا وامصوا فى الاول كاان زبوا بيوجع فى فمى وبعديين عمرو بدا بمشى زبوا على خرمى طالع نازل و انا اصوت واصرخ
و كنت يترجااة يدخلوا جوا خرمى لان انا مش كنت ادر استحمل وبعديين عمرو ابتدا يدخل زبوا وانا اصوت من الوجع راح عمرو مطلع زبوا عاصواا صاابون و دهن خرمى و بدا بدخل زبوا فى خرمى براحة احدد ما دخلوا ا كلوا و بدا يدخلوا ويطلعوا بسرعة كبييرة جداا فى طييزى لحد ما طيزى جابت ددمم
و بعديين عمرو قاال انوا خلاص هاينزلهم قلت لة نزلهم فة خرمى وحسسييت بعسلوا السخن هيفرتك جسمى من الداخل
و بعديين طلعوا و خلانى امصواا لحد ما جبهم فى فمى
و من ساعتها و انا بهدد عمرو كل ما بحتااجوا ينكنىى
اتمنى ان قصتى تكوون عجبتكم جمييعا :g014:

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%