NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Mzaky@

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بعد الى حصل المرة اللى فاتت وخلصنا بقيت مكسوف موووت لكن كنت هتجنن من اللى حصل ومتمتع جدا كان احساس جميل مووت لكن مش قادر ابص فى عينة من الكسوف فعملت انى زعلان انو عملى كدة ورحت معيط وانا بغير الحجات الى كنت لبسها وبلبس هدومى العادية وهو بقى عمال يولى انو مكنش يقصد انو يعمل كدة وانا اقولو ان احنا كنا متفقين انى نمثل انى بنت وبس لكن منغير الى حصل وقعد يصالحنى كتير وكدةةومشيت وتانى يوم الصبح كانو عندنا ف البيت كلم برة ف الشغل فقعت افتكر والعب لنفسى ودهنت صباعى فزلين ولعبت لنفسى من ورة اكنو هو مدخل زى امبارح واتخيلو هو وبليل كلمنى ف التلفون الارضى وقعد يصلحنى واتفقنا نزاكر بكرة سوا وفعلا روحت واعدنا نزاكر وانا مكسوف موت وجسمى مش على بعضى وبترعش وبصراحة كان نفسى تانى وهتجنن لكن هو كان كل همة وتفكيىرة انى مكنش زعلان منة وكل شوية يحاول يراضينى ويحلف انو مكنش يقصد يزعلنى وانا كل شوية اعمل انى بعيط وكدةوبعد شوية مامتة دخلت وقالت انها راحة عند جدتو وبقينا لوحدنا فعيط تانى بس المرة دى عملت انى بعيط جامد وكنا خلصنا مزاكرة وقعدين على حرف السرير فقعد يطبطب عليا ويكلمنى ويحاول يراضينى وكدة وبقيت اقولو انى منتش متخيل يعملى كدة خد راسى فى حضنة وحضنى واحنا قعدىن سعتها كنت بمثل علىةانى زعلان وخيالى كلة فى الى حثل وجسمى متكهرب وانا فحضنو وف لحظة وعنياوفعينة بسنى من شفايفى وهو حاضنى محستش غير وهو نايم فى حضنى و بنبوس بعض مووت وايدو جو بنطلونى وصصوابعو على فتحتى من ورا دخلت ايدى ابعد ايدو وهو مش راحمنى بعبصة ولقيتة بيدخل صباعو ووجعنى موت لانو دخلو كلو قلتلو لا لا لا بيوجع قوى وهو مش سامعنى حتى فزقيتو وقومت وان بتوجع مووت وقعت على السرير من الوجعلقيتو بيقولى مدام كدة بيوجع تعالى نبوس وندعك ازبرنا فى بعض بس وطلعنا ولعبنا ونا بتلوى بين ايدة واهاتى من المحنة عالية وتانى لعبلى من ورة وفلحصة قلى انت مش عاوز انزل عليك من ورة محستش غير وهو بيلفنى ونيمنى على حرف السرير نزل عى فتحتى من برة وبقى يلعب ببتاعو في من برة فعملت انى ببعد بتاعو بياديا وبقيت اخلية على الفتحة وانا بموت ولما قام من فوقى نمت على ضهرة واكنى متخدر لقيتو اعد يلعبلى فى بتاعى لحد منزلت انا كمن وقمت بسرعة لبست وقلتلو انا ماشى ومش هكلمك تانى خلاص وحضنى قوى وقالى لية انت مبتكونش مبسوط زيى فبصيط ف الارض وحاولت امشى ومنعنى وقالى بصرحة مكنتش هلمسك تانى عشان انت زعلت امبارح بس صراحة انت جننتنى لنا شوفتك بالكلوت والسنتيان وحسبتك بنت بجدوكمن كنت هتجنن ونعمل كدة ومش عاوزك تزعل الى القاء الجزء ٣

• عجبني
التفاعلات: يوسف 55
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%