NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بص كلنا جوانا كدا بس في بنت بتعرف تكبح الشعور ده و بنت بتفتكر انها لما تبينه هتعجب كل الناس و هيتحدفو عليها
انتي كام سنه؟

بص كلنا جوانا كدا بس في بنت بتعرف تكبح الشعور ده و بنت بتفتكر انها لما تبينه هتعجب كل الناس و هيتحدفو عليها
عاجباني آرائك فشخ

ده بسبب انا الجنس بقا كتير قدامنا من افلام متاحه في اي وقت و اي مكان
من الزنا الي بقا الناس بتتفاخر بيه
من اللبس ل طريقه كلام البنات في الشارع
ف كل ده لما يبقا متاح قدامنا يبقا الي انتي بتقوليه ده طبيعي يتعمل و تحسي بكدا
يقلبي فهماكى وعندك حق بس الست مننا بتحتاج تحس بانوثتها ودا احساس حلو اوى على فكرة وكل واحد حر يعني ف راحته انا برتاح كده وبنبسط والراجل برضو بيرتاح وبيحب يحس انه مسيطر ع الست وبتحاول تبسطه فاهمه

• عجبني
التفاعلات: Player8_2004
بيجيلي احساس انى عاوزة ابقا شرموطة اوى واي راجل معدى يسلم عليا ببعبوص لدرجة انى بقيت اتعامل مع اي واحد بلبونة كده وسهتنه واقرب منه لحد م احسه خلاص هيهجم عليا واقوم ماشية وسيباه على نار احساس حلو اوى لما احس زبره هيفشخ البنطلون واسيبه كده وامشي😂❤
يا بختهم عندهم اللى بتولعهم

ده بسبب انا الجنس بقا كتير قدامنا من افلام متاحه في اي وقت و اي مكان
من الزنا الي بقا الناس بتتفاخر بيه
من اللبس ل طريقه كلام البنات في الشارع
ف كل ده لما يبقا متاح قدامنا يبقا الي انتي بتقوليه ده طبيعي يتعمل و تحسي بكدا
طب دا حلو ولا وحش؟

تعالي ف حضني وانا احتويكي

جتك خيبه عبيطه اوي

ما بلاش الكلام اللي يوقف الزبر دة 😂😂😂❤️

لما تلاقي واحد يثيرك بجد .. وتبدي علاقة جدية وقتها حتبقي شرموطة بجد... لعب العيال دا بالشارع مراهقة مش اكتر .. وتمضية وقت .. اسكات فراغ وتكملة نقص لزيادة الثقة

حظك هيكون اسود لو وقعتي معايا بجظ

كسي بيهيج اوى وبيبجا غرقان جوة الاندر بس لما بروح بنزل🔥
يعني بتلعبي بكسك المولع لغاية ما تجيبيهم وانتي بتفكري بالشباب اللي خليتي ازبارهم توقف عليك؟

• عجبني
التفاعلات: ادميرال
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بيجيلي احساس انى عاوزة ابقا شرموطة اوى واي راجل معدى يسلم عليا ببعبوص لدرجة انى بقيت اتعامل مع اي واحد بلبونة كده وسهتنه واقرب منه لحد م احسه خلاص هيهجم عليا واقوم ماشية وسيباه على نار احساس حلو اوى لما احس زبره هيفشخ البنطلون واسيبه كده وامشي😂❤
حقيقي الشرمطة دي فن 😂

شكلك ناوية ف يوم تعملي كدا مع كذا واحد لحد ما يحصل حفلة عليكي 😂

ساكنه فين عشان اجيلك تتشرمطي عليا

مش سهله 😂😢.
تقعي مع واحد يغتصبك 😭😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ولد سوري
طب ليه الاذية 😂😂 ترضي اسيب كسك غرقان وامشي😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%