NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

اسير الرغبه

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
7 نوفمبر 2022
المشاركات
62
مستوى التفاعل
39
الإقامة
اليونان
نقاط
0
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
Greece
توجه جنسي
انجذب للذكور
احبائي اعضاء منتدي نسونجي رجعت لكم بالجزء الثالث من حكايتي واتمنى اشوف تفاعلاتكم معاي
الجزء 3
من قبل حاجيتلكم ازاي رحت عند محمود الشقه واشترالي الملابس النسائيه وكنت فرحان فيهم كثير وعملت في غرفة نومه الصارت غرفة نومنا احنا الاثنين والخزانه بتاعته ازاي قسمتها بييني وبينه حاجيتي لوحدي وحاجته على حدا المهم رجعت البيت وانا فرحان ومبسوط لان اخيرا لقيت المكان والراجل اللي راح خليني فيه بنوتي والمكان اللي اخذ راحتي فيه اتصرف زي ماحب واللباس زي ماحب كأنه بيتي وصلت البيت غيرت هدومي ورجعت كلوت اختي قالت ها عاوز واحد تاني قلتلها لا عندي قالت منين جبته انا اتبسمرت مكاني ومحتار اقول ايه قلتلها اشتريته قالت انت منين جبت الفلوس يدوب مصروف المدرسه تأخذه من والدك ومرات كان لايعطيني مصروف لان حالتنا الماديه صعبه شويه قلتلها حبيت مصروفي واشتريته جالت ليه منا عندي كتير وفيك تلبس العاوزه قلتلها مش عاوز استلف عاوز الحاجه بتاعتي انا قالت تعالى هنا يالي اوع يكون واحد ضحك عليك وجابلك الملابس قلتها ملابس ايه ومين يعرف وتاني حاجه هي قطعة كلوت متكلفش كتير قالت خليني اشوفه رحت قلعت كان لونه وردي وفيه دانتيل وورده من قدام قالت ايه ده دنت زوقك حلو وتعرف تختار قلتلها انتي شفتي حاجه قالت تعال عندي حاجات ضيقه عليه فيك تلبس فيهم وطلعت كم حاجه كده شورتات وبدي المهم وانا اللبس فيهم كانت عينها عليه وتبص عليه بتعجب قلتلها في ايه قالت مش مصدقه انك ولد حركاتك ومظهرك وطريقة لبسك زينا بالضبط انتى بنوتي يلا بجد قلتلها عاوزه الصراحه انا مش حاسس بحالي ولد بس بالشكل والباقي حواي بنت انتي عارفه لم آخذ كلوت من عندك والبسه احس بايه قالت قول قلت احس بحالي بنت وفرحان من داخلي وشعور لايوصف قالت من متى الكلام دا قلت من زمان قوي مش فاكر بس انا مقدرش اتكلم لان تعرفي الوضع هنا قالت صحيح وقتلها انا صابر على كدا بس كنت كل يوم اتعب اكتر راحت هي حضناني وقالت ولاتزعل انا مش حسيبك واخليك تبقى بنت وانت هنا بس متقولش لحد بس اختي الكبيره على فكره اخواتي الاثنين اكبر مني واحده ب3 سنين والكبيرة 7 سنين المهم قالت هي مش تتكلم لانك انت كنت ستر وغطاء عليها على كل حاجه تعملها ولما كانت عاوزه اتواعد مع صاحبه كنت انت تساعده فأكيد حتقف كمبك وفعلا كلمناها ووافقت وقالت بس خذوا بالكم لحد يعرف المهم خلصت الاجازه وانا كنت مستنيها تخلص عاوز اروح لحبيبي وفعلا ابتدأ الدوام وانا صحيت ونزلت بدون فطار وكنت صاحي من النجمه ولأبس وجاهز مامي لقاني صاحي وجاهز قالت ايه النشاط دا وانت طول عمرك تكره المدرسه قلت خلاص بقا عاوز اروح وفعلا طلعت من البيت ورحت لشقتي الثانيه ودقيت الحرس وفتحت محمود الباب وقالي نورتي بيتك ياقمر كان هو بس صاحي عاوز يروح الشغل ولأبس البوكسر وراح حاضني قلت استن شويه قالي مشتاقلك يالبؤه قلتله استن لم اجهز حالي 5 دقائق بس قالي طيب مستنيك بالغرفه دخلت الغرفه وأخذت ملابس اندر احمر وستيانه حمراء وقميص نوم احمر وشوية مكياج ودخلت الحمام واتحممت وضبط وكان هو كل شويه يصرخ انتي فين انا مش قادر استني وانا أقوله اصبر ياراجل وفعلا خلصت ودخلت الغرفه وهو كان نايم ملط وزبه كان واقف وجاهز زي صاروخ عاوز يطير للقمر شافني وهو صرخ قال ايووووووووه يخوانا ايه القمر ده ورحت قعدت على طرف السرير وراسي منزله لتحت مكسوف قالي القمر مكسوف مني قلتله اه وراح يبوس بظهري ورقبتي وأيده تلعب ببزازي وانا اتماوع وأخرج صوت محن مني راح نام على ظهره ونومي فوقه وبدأ يمص بشفايفي وأيده بتلعب بفلقات طيزي وانا اتمحن بزياده رحت نزلت ابوس بصدره على بطنه وأيدي كانت ماسكه زبه وساعتها كان زبه زي الفحم مولع لو تخلي سيجاره كانت تشتغل من السخونه رحت وصلت لزبه وبديت ابوس فيه وهو يقولي مشتاق ليه وانا أقوله اه قالي هو كمان مشتاقلك وضليت ابوس فيه من رأسه على احنابه لحد مخذته ببقي وانا زي المجنونه أمص فيه وهو ولع قوي وانا أمص ااااااه يحنن زبك ياحبيبي اااااه مشتاقه موووووت ليه وحشني زبك ياحبيبي هو ولع قوي وقام على طول وراح قلبني على بطني وقالي زبي كمان مشتاق لخرمك ياروحي وراح مبلل خرمي بلسانه وراح مدخله دفعه وحده وانا شهقت ورحت ذابله وتقوله اااااااه احشره كله للآخر قالي هو كله اتحشر مفيش غير البيضات برا قلتله اوعي طلعه خليه شويه احس بسوخنه وراها راح يدخل ويخرج وانا أتلوي تحت منه وهو يكبس وانا اااالاه ااااااااي يمامي الحقيني حرام عليك اااااااه شققت طيزي ارحمني حموت اااااااااه وهو يقولي النهارده حفشخك حفتح خرمك وانا أقوله انت فتحته عالاخر بزبك الجامد وهو بدأ يرهز زي المجنون ويقول النهارده ححبلك وانا أقوله اااااه عاوزه احمل منك واجيب عيل يقول عيل ايه قولي 3 اربعه وراح مفجر زبه ومنزل يجي لتر لبن وراح نايم فوقي وهو جوه وانا أقوله اوع طلعه عشان اللبن يستقر برحمي ويصير العيل بعدها راح سحبه شويه شويه ومن كتر اللبن ضل يسيل من خرمي قمت مصيت زبه وسحبت آخر نقطة لبن قام راح الحمام يستحمى وقالي أنه تأخر على الشغل وراح يروح وانا افضل بالبيت اوضب الشقه واغسل الهدوم لان خلاص انا ست البيت وجوزي رايح الشغل وقالي حرجع عالظهر عشان انت تروح قلت تمام ياروحي وخرج وانا دخلت الحمام واتحممت وخرجت لافف البشكيره لحد صدري ولبست ملابسي الداخليه وشورت وبدي وقعدت انظف الملايه لان غرقت من اللبن النزل من خرمي والعدل البيت والمطبخ وانا مبسوط قوي نسيت قبل مايخرج حاب كباية عصير وقالي اشربي عشان ترجع صحتك وانا شربتها وضليت اغسل الصحون والملابس بتاعت جوزي لغاية الساعه 2 الظهر لقيته بيفتح الباب وشاف الشقه وراح قائل يخرب بيت امك ولا اجدعها مره عمرها الشقه مكانت حلو زي كدا وراح ساحبني وموقفني على الحيط ونزل الشورت والكلوت بتاعي وراح حاشر زبه وانا أقوله تعمل ايه انت ماتشيع انا اتاخرت عاوزه ارجع وهو مايرد عليه بعدها قالي انتي ماينشبع منك وضل ينيك لحد مقبل ينزل قالي عاوز أنزله ببقك هزيت راسي وقلت تمام وفعلا قبل ماينزل راح مطلعه ونزلني على ركبي وراح مدخله كله ببقي لغاية مانزل لينه كله ببقي وقالي اوعك تخرجيه ابلعيه وفعلا بلغته كله وجان طعمه جنان قوي لانه لبن جوزي حبيبي وراح غسل وانا رحت غسلت ولبست ملابس الولد بتاعتي وقالي العطله باقليها كم يوم عاوزك تقول لأهلك انك لقيت شغل صانع عند معلم بالحديد ويديك يوميه كويسه قلت انا مش حقدر اشتغل قالي شغل ايه ياعبيط انته حتيقي الصبح هنا لغاية الساعه خمسه العصر كانك بتشتغل تاخذ اجرتك وتروح قلت مايصح كدا ازاي اخذ اجره على حاجه انا مش عاملها قالي ياحبيبتي انا كللي ليك فلوس ايه تتكلمي عنها انتي حتيقي مراتي حبيبتي وفلوسي هي فلوسك وتجي تعيشي معاي هنا على طول قلتله ياريت بحق اكون مراتك واعيش هنا معاك قالي ماتخفيش انتي حتبقى كده بس اصبري شويه وانتي حتعيشي معاي هنا وتكوني مراتي وراح جايب كباية عصير وقالي اشربي عشان تروقي وتروحي لبيتكم قلتله انت أية حكاية مع العصير قالي ده عصير برتقال طبيعي وعاوزك تكوني بصحه جيده وشربت العصير وخرجت ورجعت البيت رحت دخلت الحمام اتحمم بس ساعتها كان شي حواي يغلي وكانت حلماتي تقرصني وعاوزه العب فيهم حامد ورقبتي كمان زي الست الهيجانه ومفيش فحل حمبيها وفضلت على الحال دا تقريبا شهر وبالشهر ده بدأت حاجات تطلع عليه واول حاجه صدري بقى يكبر وحلماتي بداو يبرزو وشعر مكانش يطلع بجسمي بس شعر راسي بدأ يطول وصوتي بدأ ينعم شويه شويه ومره وانا بالبس من هدوم اختي شافني وقالت تعالي يابنت هي على فكره لم نكون لوحدينا تكلمني زي اختها قالت ايه ده يبنت قلتلها في ايه قالت متعرفيش يعني قلتلها مالك قالت صدرك عامل ازاي ابتدأ يكبر وطيزك كمان بدأت تكبر وتأخذ شكل البنات انتي في حد يلعب بصدرك وكبرهم قلتلها لا هم لوحديهم قالت مستحيل صدر الولد مش زي البنات والبنات يكبر صدرهم لوحده بس اذا حد لعب فيهم يكبروا اسرع قلتلها وانتي ايه عرفك حد لعبلك فيهم قالت ايوااا قلتله مين قالت حبيبي لم اخرج معاه وانا قلت يعني انتي عادي حد يلعب بصدرك وانا حرام هي ضحتك وقالت يعني في حد قلتلها لا مفيش قالت طب ازاي تعالي يابنت اوعي تكوني تاخذي حبوب هرمونات قلتلها يعني ايه قالت في حبوب دلوقتي هرمونات يعني الولاد مثلك يأخذه منهم عشان تكبر الانوثه جواهم وتكبر مفاتن البنات فيهم زي البزاز والشعر والصوت قلتها واي كمان يحصل لم حد ياخذهم قالت الحاجات دي وشعور حواه كل يوم يزيد ويوصل أنه عاوز كمان أنه يكون بنت ويتربط براجل يحبه انا وقتها وسرحت وقلت فسري دي نفس الحاجات تحصل معاي بس انا محدش من الحبوب دي ازاي حصل وبدأت اختي تنادي عليه وانا سرحانه وقالت رحتي فين قلتلها لا ولا حاجه بس تخيلت الشعور قالت بس لاتكوني عاوزه تاخدي منهم اوعي تاخدي منهم قلتلها ليه قالت اخواتك يموتوك وقالت خدي بالك وبلاش تلعبي ببزازك وحاولي داريهم لان شكلهم باين وحلماتك بدأوا يكبروا وقتها انا كنت بشعور فرح على الحصل وازاي بزازي كبروا شويه وحلماتي بقوا ظاهرين وطيزي الحلوه وخائف لايعرفوا اخواتي الرجاله ووالدي ويدبحوني المهم بدأت العطله وكلمت والدي قلتله لقيت شغل صبي عند معلم بالحديد ويعكيني اسبوعيه كويسه قالي وماله احسن ماتضل صايع وفعلا من الصبح لبس ملابس عاديه كأنها شغل وخرجت من النجمه ورحت شقتي ووقتها كان عندي مفتاح البيت فتحت ودخلت وكان وقت الفجر لان تعرفوا الصناعيه الساعه كم يخرجوا ولم دخلت لقيت جوزي حبيبي نايم رحت الخزانه طلعت قميص نوم اسود وكلوت فتله اسود ورحت شايل الغطاء ونمت بحضن حبيبي وهو محسش بي
وهنا ينتهي الجزء الثالث من حكايتي واذا شفت تفاعل منكم أنزلكم الجزء الرابع وأحداثه المثيره
 
  • حبيته
التفاعلات: Mohamed AlSudani
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%