NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بخصوص الامهات

A

Anonymous (cefb)

ضيف
ماما لسه متكلمه حالا معايا تانى دلوقتى أن أنا انزل معاها تجيب ملابس داخلية ليها أنا من جوايا مش عاوز لانى بصراحة قبل كدا كنت بهيج على امى وبصعوبة جدا طردت الفكر دا من دماغى وبقيت اشغل نفسى كتير باى حاجة
لكن حاليا بجد دا لو حصل وهجت أنا مش هقدر اتمالك نفسى وهنام معاها
بالنسبة للناس اللى سالت أنا 24 سنه وامى45
والدى للأسف قعيد بسبب ظروف صحية كان واقع من على السقاله فى الشغل

• عجبني
التفاعلات: loly loly
لازم تحول تفكيرك امك دي هي الي ولدتك ورضعتك وكبرتك هي الي كانت بتغسلك بعد الحمام وتنضفك وتحميك
هي الي لما تتعب بتقلق عليك وشايله همك ف عيب كدة اختشي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ماما لسه متكلمه حالا معايا تانى دلوقتى أن أنا انزل معاها تجيب ملابس داخلية ليها أنا من جوايا مش عاوز لانى بصراحة قبل كدا كنت بهيج على امى وبصعوبة جدا طردت الفكر دا من دماغى وبقيت اشغل نفسى كتير باى حاجة
بص ياحبيبي انت اصلا هايج عليها ونفسك تنام معاها لانها مهيجاج وهتفضل مهيجاج وانت تعبان عليها انزل معاها واخلف تفكيرك

لو كلام منتدى هقولك دوس ونيكها لكن لو كلام عاقل هقولك ابهد عن امك ومتوسخهاش وهلاقى غيرها غريب

لازم تتجوز بسرعة قبل ما تركب امك

كلمني برايفت ضروري

انت معندكش اخوات بنات لو عندك خليها تاخد اختك احسن وشيل الموضوع دا من دماغك خالص انت مش قد عواقبه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%