NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه بحب المنظر دا و معرفش ليه ، ممكن حد يقولي زي ولا لا

شريـف باشا

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فيه صور بتبقى البنت أو الست قعدة على التويليت ، أنا بحب الست أو البنت بالمنظر دا ، معرفش المنظر بتاعها دا بيهيجني جامد ، بحس أنها على طبيعتها ، و أنا بحب البنت على طبيعتها أوي ، حتى خطيبتي بقولها ماتحطيش مكياج عاوزك على طبيعتك ، المهم مين زي كدا .................؟ 😔 😔 😔

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: اماني موني, Star55, karama و 5 آخرين
فيه صور بتبقى البنت أو الست قعدة على التويليت ، أنا بحب الست أو البنت بالمنظر دا ، معرفش المنظر بتاعها دا بيهيجني جامد ، بحس أنها على طبيعتها ، و أنا بحب البنت على طبيعتها أوي ، حتى خطيبتي بقولها ماتحطيش مكياج عاوزك على طبيعتك ، المهم مين زي كدا .................؟ 😔 😔 😔
😅😅😅
دى كدة على طبيعتها و واخدة راحتها على الاخر

• بيضحكني
التفاعلات: Mohamed343، شريـف باشا و Toni
كده طبيعه و بريحه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
أنا بحب الست لما تبقى عريانة تبقى تحت الدش أو لسه طالعة من شاور...لكن مش التواليت

• بيضحكني
التفاعلات: شريـف باشا
عادي

• جامد
انت تشرب قهوتك مع المنظر دا كمان

• بيضحكني
الست من غير ميكاج احلي 100000000 مره

كونك تحب خطيبتك من غير مكياج حاجة وكونك تحب الست أو البنت وهي قاعده ع التويلت حاجة تانية مهم بس تعرف تهندل ده
اعتقد عندك ذكريات معينة لسه مأثرة فيك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا بحب الست لما تبقى عريانة تبقى تحت الدش أو لسه طالعة من شاور...لكن مش التواليت
أنا أقصد الخصوصية بتنكسر و دي على طبيعتها خلاص مع الزوج ، أو كمان ممكن صورة مسربة 😌

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
  • محزن
بس مش بزمتك عندي حق ولا لا
طالما مبسوط يبقى عندك حق 😊
لكن لو جنبنا شعورك بالانبساط .. فأكيد هى حاجة مش لطيفة خالص 🤣

طالما مبسوط يبقى عندك حق 😊
لكن لو جنبنا شعورك بالانبساط .. فأكيد هى حاجة مش لطيفة خالص 🤣
حبيبي أنا الموضوع عندي أن الست تبقى على طبيعتهاااااااااااااااااااً و ممكن يكون بتعمل بووووووووووووووووول 😂 😂 😂

حبيبي أنا الموضوع عندي أن الست تبقى على طبيعتهاااااااااااااااااااً و ممكن يكون بتعمل بووووووووووووووووول 😂 😂 😂
😅😅

• بيضحكني
أنا أقصد الخصوصية بتنكسر و دي على طبيعتها خلاص مع الزوج ، أو كمان ممكن صورة مسربة 😌
طب ما هي برضه و هي بتستحمى فى الحمام الخصوصية مكسورة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%