NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحب الكبار بس

A

Anonymous (4a27)

ضيف
انا سالب 20سنه ومبحبش اتناك غير من كبار السن فوق ال 50 وجتلي فرصه اتناك من كذا واحد صغير بس مرضيتش ازاي الاقي كبار سن بالشكل اللي يعجبني في المكان اللي انا فيه

• عجبني
التفاعلات: متحرش مترو, Mazen mohamed, موجب و تبادل و 5 آخرين
الكبار خبره

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
انا سالب 20سنه ومبحبش اتناك غير من كبار السن فوق ال 50 وجتلي فرصه اتناك من كذا واحد صغير بس مرضيتش ازاي الاقي كبار سن بالشكل اللي يعجبني في المكان اللي انا فيه
باين عليك مليح وذكي.. الكبار متجوزين ويخافوا على نفسهم. ومش مغامرين.. أحسن اختيار.. أنصحك يا تبحث في المقهى يا في المساجد.. ويمكن حدايق يرتاح فيها الكبار

• عجبني
التفاعلات: Lostway و ديوث ممحون
وحضرتك يا مزة من وين

باين عليك مليح وذكي.. الكبار متجوزين ويخافوا على نفسهم. ومش مغامرين.. أحسن اختيار.. أنصحك يا تبحث في المقهى يا في المساجد.. ويمكن حدايق يرتاح فيها الكبار
مع اني اقترح **** دا طلبه

انت منين 💋

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا 60 سنه وجاد

تعالي خاص انا عاوزك

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
انا 60 سنه وجاد
إنت ذكي آوي آوي... عرفت تختار.. انصح كل السوالب يعملو زيك.. الكبار مش حيفضحوك لو سبتهم.. وراهم أسرة واولاد ومش حتكلفهم حاجة.. بيخافو على نفسهم.. ولما يلاقو حد زيك.. ينيكونه من غير زيطة وباي بأي.. كل طرف يروح لحالو.. مش زي الشباب

إنت ذكي آوي آوي... عرفت تختار.. انصح كل السوالب يعملو زيك.. الكبار مش حيفضحوك لو سبتهم.. وراهم أسرة واولاد ومش حتكلفهم حاجة.. بيخافو على نفسهم.. ولما يلاقو حد زيك.. ينيكونه من غير زيطة وباي بأي.. كل طرف يروح لحالو.. مش زي الشباب
انا موجب مش سالب

مع وشك ع الحدايق

ستين سنه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%