NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الطبيب النفسي

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
@كارما كوكي
بصي انا بحبك جدا قسما ب**** وكل الي انا قلتو امبارح ده كنت تعبان ومكنتش مركز وحبيت قدام كل الناس انب اعرفك اني بحبك وهفضل احبك ليوم الدين لانك كنتي ليا ام واخت وصاحبه وحبيبه وكل حاجه ليا انتي كنتي ليا كل حاجه اتمنيتها ف يوم من الايام انتي كنتي ف عز زعلي بتعرفي تهديني وكنتي ف عز فرحي بتشاركيني حتي لو انتي مدايقه
انتي الوحيده الي حسيت ماعاها ان انا اب بجد حسيت ان انتي بنتي اكتر ما انتي حبيبتي حسيت ان انتي صاحبتي ونور عنيه انتب حسستيني لاول مره ان انا انسان عادي مش مجرد اخصائي وخلاص
انتي عارفه وانتي الوحيده ان انا وحيد وانتي كنتي ليا الي ماليا كل فراغ ف حياتي انتي كنتي ليا كل حاجه
انا اسف قدام كل الناس الي موجوده علي اي حاجه قلتهالك امبارح ومكنتش واعي للي بيتقال لاني كنت تعبان جدا
@Man0 @omar moud @MONA# @أفنان @بيكهام الاسمرر امنتا محدش يزعل مني علي اي حاطه حصلت امبارح واتمنا تحاولو تفهمومها اني و**** بحبها

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: كارما كوكي, خبير معتزل (الـــخـــال), مازن صقر و 2 آخرين
@كارما كوكي
بصي انا بحبك جدا قسما ب**** وكل الي انا قلتو امبارح ده كنت تعبان ومكنتش مركز وحبيت قدام كل الناس انب اعرفك اني بحبك وهفضل احبك ليوم الدين لانك كنتي ليا ام واخت وصاحبه وحبيبه وكل حاجه ليا انتي كنتي ليا كل حاجه اتمنيتها ف يوم من الايام انتي كنتي ف عز زعلي بتعرفي تهديني وكنتي ف عز فرحي بتشاركيني حتي لو انتي مدايقه
انتي الوحيده الي حسيت ماعاها ان انا اب بجد حسيت ان انتي بنتي اكتر ما انتي حبيبتي حسيت ان انتي صاحبتي ونور عنيه انتب حسستيني لاول مره ان انا انسان عادي مش مجرد اخصائي وخلاص
انتي عارفه وانتي الوحيده ان انا وحيد وانتي كنتي ليا الي ماليا كل فراغ ف حياتي انتي كنتي ليا كل حاجه
انا اسف قدام كل الناس الي موجوده علي اي حاجه قلتهالك امبارح ومكنتش واعي للي بيتقال لاني كنت تعبان جدا
@Man0 @omar moud @MONA# @أفنان @بيكهام الاسمرر امنتا محدش يزعل مني علي اي حاطه حصلت امبارح واتمنا تحاولو تفهمومها اني و**** بحبها
لو سمحت يا دكتور متقربش ل ام كريم تاني عشان بقت تخصني 🤭🤭

بس ياد انتا عيب حاول تقول حاجه عدله او لتصمت خالص 😂

😂😂يابني انت بتحب تتنفخ دي هواية عندك قولي بس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: PrinceJR و الطبيب النفسي
😂😂يابني انت بتحب تتنفخ دي هواية عندك قولي بس
😁😁😁😁😂يا ام سيف حياكي **** انا معنديش مانع اتنفخ لأجل مستقبل أولادي

• بيضحكني
التفاعلات: أفنان و الطبيب النفسي
  • بيضحكني
التفاعلات: أفنان
  • بيضحكني
التفاعلات: الطبيب النفسي
👏 👏 👏

• أتفق
ربنايهدي سركم

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهم حاجه انك عرفت غلطك يا دكتور وانك تعترف بغلطك قدام الناس حاجه كبيرة @كارما كوكي فكري ولو تقدري سامحي يكفى انه رد لك كرامتك واعن عن مشاعره قدام الكل دي حاجه تتحسب له

• حبيته
  • أتفق
  • لا تعليق
التفاعلات: كارما كوكي، الطبيب النفسي و عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
@كارما كوكي
وربنا مجنون بس بحبك أعمل ايه يعني أنا حرفيا بقراء الكلام ومش عارفه اضحك ولي اعيط بس كل لي أنا عارفه دلوقتي ان عايزه احضنك بجد ❤️❤️❤️❤️❤️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hosam we Maryam, .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍, مازن صقر و شخص آخر
وربنا مجنون بس بحبك أعمل ايه يعني أنا حرفيا بقراء الكلام ومش عارفه اضحك ولي اعيط بس كل لي أنا عارفه دلوقتي ان عايزه احضنك بجد ❤️❤️❤️❤️❤️
😂😂😂😂😂😂😂عليا الطلاق انتو الاتنين مجانين

• بيضحكني
**** يخليكي بيا يا حبيبتي وميحرمنيش منك ابدا وصدقيني وبقولهالك قدام كل الناس
.
.

بحبك❤

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زهايمر و كارما كوكي
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: زهايمر و كارما كوكي
  • عجبني
  • حبيته