NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هاتوحشنا يانجم النجووم

انا بقي نفسي افهم الشتائم اللي انفتحت مرة واحدة دي علي مين علشان انا فهمي علي قدي
دا عيل كدا بيتناك لوحده... حتا كاتب اسمو عيل لوحده.. طب بالذمة واحد مسمي نفسه كدا و جاي يقولي انو اكبر مني وهوا اصلا متقمس الحكاك بتاع خامسة ابتدائي وجاي يقولي جاي من حضانة احااا... بنتدبو وبقوله تعالالي دلوقتي اعرفك انا جاي منين لقيته راح يضرب سبعة ونص واختفي 😂

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
استنا بس ي بيكهام مينفعش يقلو ويشتمو بعض كدا
مانا مستني دكر سيدي بشر يفهمني الليلة دي ماشية ازاي

• بيضحكني
التفاعلات: Life selector
دا عيل كدا بيتناك لوحده... حتا كاتب اسمو عيل لوحده.. طب بالذمة واحد مسمي نفسه كدا و جاي يقولي انو اكبر مني وهوا اصلا متقمس الحكاك بتاع خامسة ابتدائي وجاي يقولي جاي من حضانة احااا... بنتدبو وبقوله تعالالي دلوقتي اعرفك انا جاي منين لقيته راح يضرب سبعة ونص واختفي 😂
اولا مش عشان هو مش موجود يبقى تغلط فيه براحتك عشان هو لا غلط فيك ولا وجه ليك اى اهانه خالص بالعكس وياريت نوقف الموضوع لحد هنا

طيب بص يا صديقي كلمتين من اخوك الاسواني علشان انت حسستني سيدي بشر دي حاجة جاية من المريخ رغم اني بعز الاسكندرانية بس اللي انت بتعمله ده غلط وانت كدة بتقل من نفسك
لاني الرجولة مش انك تشتم
ولا الرجولة انك تقول لحد تعالالي منطقتي رغم انك بتقل كدة من أهل منطقتك اصلا
افهم الكلام وشوف جاية معاك بايه

هو السؤال بتاعك بيبين يا عزيزي انك بس متدايق حبتين من لبس البنات و دي لو عايز تغيرها قدامك حاجتين يا تبقى عمرو خالد و تصلح يا تبتدي بنفسك و متبصش
و ثانيا انتا فاتح على البحري غلط في الناس

نصيحة من واحد اكبر منك لو تقبلها
اتعلم ازاي تحاور و تدافع عن وجهة نظرك بادب يحترمه الاخرين و يتقبلو وجهة نظرك
لانك حتحتاج قدام و خاصة اول ما تتخرج تظبط ردود افعالك و تفكك من اباحة اللسان لانها بعد المدارس و خناقات الكليات بتضر اكتر ما بتنفع

• عجبني
التفاعلات: ☬الہٰچوكر☬
اتقل بس هو مغلطش فيك واظن انك وسعتها اوي

انا اسفه لو كنت السب انك تقول كده اسفه 😊
ايه دا!! الكلام دا ليا ولا حضرتك مين ولا ايه الي حصل 😂

يستي محصلش حاجة عادي انا فعلا كت بهزر معاكي واسف لو كت قليل الذوق فردودي.. بس برضو انتي كنتي مشنكحاها جامد... عامة حصل خير ونتي طلعتي عندك ذوق فالاخر وكسبتيني 😂
بس الي ممرهم نفسه دا الي استفذني😑

اولا مش عشان هو مش موجود يبقى تغلط فيه براحتك عشان هو لا غلط فيك ولا وجه ليك اى اهانه خالص بالعكس وياريت نوقف الموضوع لحد هنا
اتقلي بس انتي كدة وكله كما قال عبد الملك زرزور اخد الحق صنعة وبالاصوووول 😎

• عجبني
التفاعلات: Life selector
  • بيضحكني
التفاعلات: دندوشه
  • بيضحكني
التفاعلات: Isolated مۣۗہنۣۗہعۣۗہزۣلَ
هو السؤال بتاعك بيبين يا عزيزي انك بس متدايق حبتين من لبس البنات و دي لو عايز تغيرها قدامك حاجتين يا تبقى عمرو خالد و تصلح يا تبتدي بنفسك و متبصش
و ثانيا انتا فاتح على البحري غلط في الناس

نصيحة من واحد اكبر منك لو تقبلها
اتعلم ازاي تحاور و تدافع عن وجهة نظرك بادب يحترمه الاخرين و يتقبلو وجهة نظرك
لانك حتحتاج قدام و خاصة اول ما تتخرج تظبط ردود افعالك و تفكك من اباحة اللسان لانها بعد المدارس و خناقات الكليات بتضر اكتر ما بتنفع
ينفع كدة يكرهني فالاسكندرانية 😂😂😂
ولا ده برشام صيني

ايه دا!! الكلام دا ليا ولا حضرتك مين ولا ايه الي حصل 😂

يستي محصلش حاجة عادي انا فعلا كت بهزر معاكي واسف لو كت قليل الذوق فردودي.. بس برضو انتي كنتي مشنكحاها جامد... عامة حصل خير ونتي طلعتي عندك ذوق فالاخر وكسبتيني 😂
بس الي ممرهم نفسه دا الي استفذني😑
على فكره انت اللى غلطان مش هو عشن هو مفلطش فيك خالص ولا قالك حاجه وحشه بالعكس
بس عشان خاطرى الشتيمه مش بتجيب غير الشتيمه طب ليه كده كلنا هنا اخوات واصحاب ممكن كلامنا يضايق بعض بس ميوصلش للشتيمه الكلمه الطيبه صدقه ويابخت من جبر خاطر وهنيالك يا فاعل الخير والثواب
حد يجيب جنيه اروح ياولاد انا مش من هنا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: ☬الہٰچوكر☬, أحمد محمود, Isolated مۣۗہنۣۗہعۣۗہزۣلَ و شخص آخر
بجد الواحد بيقابل ناس هتا من طريقه كلامهم بيتعلم كتير لاني حاسس اني اصغر واحد هنا بس ماشي نرجع بقي للسؤال بص يا صاحبي يا تسيبها في حالها وتخليك في حالك ولي يلبس يلبس ولي يتناك يتناك يا اما ولع في نفسك ومحدش هيفهمك حاجه عشان كل واحد عنده واجهت نظره في اقعد بقي جمع وجهات النظر الخلاصه يتسيب الكون يتمنيك براحته وتسكت يا اما تروح تتمنيك مع الكون 😂 وصلت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معلش لسة صغير
الوقت حيعلمه
احنا هنا فاتحينها حضانة كل واحد لسة صغير الوقت هيعلمه 😂😂
احنا ماشيين بالعلاج

• بيضحكني
التفاعلات: عطلان نيك و Life selector
على فكره انت اللى غلطان مش هو عشن هو مفلطش فيك خالص ولا قالك حاجه وحشه بالعكس
بس عشان خاطرى الشتيمه مش بتجيب غير الشتيمه طب ليه كده كلنا هنا اخوات واصحاب ممكن كلامنا يضايق بعض بس ميوصلش للشتيمه الكلمه الطيبه صدقه ويابخت من جبر خاطر وهنيالك يا فاعل الخير والثواب
حد يجيب جنيه اروح ياولاد انا مش من هنا 😂
مفيش فلوس تاخد تكاية بودار🤣🤣

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: دندوشه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%