NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة بتعملو ايه في زحمه الموصلات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا حرفيا بكره المدارس بسبب الموصلات في الشغل الواحد بيطلع عينه اي نعم بيبقي في مصالح بتطلع من تحرشات وبنات بتتشقط وحجات كده واخرهم امبارح ***** في الاتوبيس ولكن برضو انا مبحبش المرمطه في الموصلات بتعملو ايه عشان تهربو من الازمه دي

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
اية اللى حصل فى الاتوبيس؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انزل بدري عن معاد المدارس ولو عاجبك الزحمه انزل بدري بروا وخد الاتوبيس من اول الخط😂

انا حرفيا بكره المدارس بسبب الموصلات في الشغل الواحد بيطلع عينه اي نعم بيبقي في مصالح بتطلع من تحرشات وبنات بتتشقط وحجات كده واخرهم امبارح ***** في الاتوبيس ولكن برضو انا مبحبش المرمطه في الموصلات بتعملو ايه عشان تهربو من الازمه دي
بستنى الاتوبيس اللى بعدو عادى 😂😂

انزل بدري عن معاد المدارس ولو عاجبك الزحمه انزل بدري بروا وخد الاتوبيس من اول الخط😂
بنزل 6 وربع انزلهم من الفجر بعد كده 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: صباحك سكر
التحرش؟؟
لا ده كتير في الاتوبيسات امبارح قاعده جمبي ***** والاتوبيس زحمه ولازقه بجسمها فيا وبزازه في كوعي وفخادها لازقه فيا والدنيا مليطه

• بيضحكني
عشان اتحرش بدري بدري 😂
لا ياعم ماليش فى التخرشات انا عيب اخلاقى متسمحليش ياعم انا اخوها على البيت على طول 😂😂

• عجبني
بات في الاتوبيس🤣
لا وفي وساخه عندنا بقي في ايه ي تركب اتوبيس هيئه ي اما هتركب العربيه لحد حته معينه وبعدها يقولك المكان التاني يحمل ويلم اجره تاني بفلوس تانيه بدل مندفع 5يخلوها 8

لا ياعم ماليش فى التخرشات انا عيب اخلاقى متسمحليش ياعم انا اخوها على البيت على طول 😂😂
مهو المشكله ان انا معنديش بيت ف اي مصلحه مفيهاش مكان مبعرفش اعمل حاجه وبتضيع عليا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%