NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه بتعملوو اي في زحمه الموصلات احكولي حصلكم حاجه قبل كد

بحب يتحك فيا و انا ف السوق اوي
مش عارف لما الست في السوق وتميل قصد في الطريق بيبقى قصدها حد يبعبصها او يحكها ولا ايه
بس جربت ابل كده كتير وحكيت وقفست وبعبصت ويسلام بقى لو واحده مش لابسه حمالة صدر بيبقى بحس انهم هم دول اللي شراميط بجد
وفي مرات بحس ان مفيش قبول فببعد من نفسي علطول

• عجبني
التفاعلات: مجهووؤل و محب العبايات السودا
مش عارف لما الست في السوق وتميل قصد في الطريق بيبقى قصدها حد يبعبصها او يحكها ولا ايه
بس جربت ابل كده كتير وحكيت وقفست وبعبصت ويسلام بقى لو واحده مش لابسه حمالة صدر بيبقى بحس انهم هم دول اللي شراميط بجد
وفي مرات بحس ان مفيش قبول فببعد من نفسي علطول
بتعرف منين انو في قبول

• عجبني
التفاعلات: مجهووؤل
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مجهووؤل و BABA YAGA
  • عجبني
مرة كنت جاي من الجامعة و مروح البيت ( الكلام دة من اكتر من ٥ سنين ) و الاتوبيس تويوتا كوستر كان زحمة فا بنتين ركبو معانا و مكانش في كراسي فاضية ، دقايق كدة و اتنين جمبي يقومو و البنتين دول يجو يقعدو مكانهم و واحدة منهم تقعد جمبي ( انا كنت قاعد في الكرسي المفرد اللي قبل الكنبة الاخيرة ) و تلف نفسها شمال شوية و فردة طيزها اليمين لازقة في فخدي وسعتلها لقيتها لزقت اكتر من كتر اللزق حسيتها راكبة على فخدي و ساعتها طبعا حسيت زوبري هيخرم البنطلون

• عجبني
كلكوا ف الكلام اي بطولات

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مجهووؤل و الــــــعَــــــربــــــى
مع احترامي طبعا لكل الناس
بس مش حاجه حلوة خالص ان واحده تثق فيك حتي لو لمسه
و انت تفضحها سواء بقصد او لاء
بكلمه مش صورة

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
بتعرف منين انو في قبول
بتعمل مش واخده بالها لإما بتقرب مني بجسمها اكتر عشان اقفش اكتر برحتي واوقات تبصلي بعيونها اللي بتكون مليانه هيجان واللي بتبص بعيونها فعيني بيكون جريء واكتر شرمطه ومحن كأنها بتقولي كمل

• حبيته
  • عجبني
بتعملوو اي في زحمه الموصلات احكولي حصلكم حاجه قبل كد
ليا أخت وأحد صحبي حكتيلي بيحصل تحرش لها بس هي مبتسكتش بتضرب وصوتها بيعلا لأنها محترمة مش بتسكت

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: قاتل الأساطير
التحرش والنظرات شئ طبيعي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مجهووؤل، Levi Ackerman و الــــــعَــــــربــــــى
كنت مره راكب القطر وكان زحمه فشخ وبعدين واحده بعبايه وقفت قدامى ولزقت حرفيا وطبعا مع حركه القطر بقيت داخل طالع فيها وبقت هى بترجع لورا لحد ما اتحشر فيها طلعت تليفونى ووشتها تكت رقمها اخدته وكلمتها واتقابلنا وكانت احلى معركه 😂

• حبيته
ماركبتش مواصلات عامة من يجي ٢٠ سنة، وحتى لما كنت اركب كنت في الغالب باخد الكراسي اللي جنبي عشان محدش يقعد جنبي

خ
خليت مراتي تلبس بنطلون من غير بانتي وبلوزه ضيقه من غير سنتيانه ونزلنا ركبنا مترو كأن كل واحد لواحده وشوفت كمية ازبار اتحرشت بطيزها وبزازها خلتني انزل علي نفسي

• حبيته
مش بحب اتحرش بحد لان كده كده اسخن نفسى فى الفاضى واقلل من نفسى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%