NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بتعملوا ايه ساعتها؟

H..

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
الموقع الالكتروني
t.me
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعه انتوا لما الدنيا تضيق بيكوا و مضطرين تكملوا بتعملوا ايه.. او بمعني اصح حاجه مش قادر تستحملها و مضطر تكمل فيها غصب مش بمزاجك..

• عجبني
التفاعلات: بحب النيك جداا
جماعه انتوا لما الدنيا تضيق بيكوا و مضطرين تكملوا بتعملوا ايه.. او بمعني اصح حاجه مش قادر تستحملها و مضطر تكمل فيها غصب مش بمزاجك..
اديك قلت غصب عني ⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه الحلول اللي قدامك
بدون دخول ف تفاصيل مش عشان حاجه عشان انا طبعي مبعرفش احكي بس عندي كذا حاجه مضطر استحملها كل يوم مفيش يوم بيعدي الا و بتحصل سواء شغل او ف البيت الفكره ان مفيش حل فعلا لدرجه اني بقيت شاكك ان الناس كلها زيي و مضطره تستحمل بس مخبيين و انا الصياح اللي قاتلني

• عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker
بدون دخول ف تفاصيل مش عشان حاجه عشان انا طبعي مبعرفش احكي بس عندي كذا حاجه مضطر استحملها كل يوم مفيش يوم بيعدي الا و بتحصل سواء شغل او ف البيت الفكره ان مفيش حل فعلا لدرجه اني بقيت شاكك ان الناس كلها زيي و مضطره تستحمل بس مخبيين و انا الصياح اللي قاتلني
كلنا زيك ومستحملين علشان البرستيج بس

• محزن
التفاعلات: H..
  • عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker
بقعد مع نفسي في هدوء وبشوف ايه النقط الايجابيه وامشي فيها

• عجبني
اعمل أي شيء تفرج فيه عن نفسك حتى يهضم عقلك الموقف المتنيل ثم تابع بأحسن ما تستطيع. هذا الحل الوحيد بدون أن تقتل الذين حولك ثم تقتل نفسك.

• عجبني
مفيش حاجة ملهاش حل ..والحل بيجي بخطوات..بس لازم تبداء فيها

• عجبني
يعني كلها جابت اخرها ولا انا اللي عيل ولا ايه؟
لا انت مش عيل بس خراب البيوت مش سهل

• عجبني
الي يجي بالغصب خدو باالرضي

• عجبني
امم بروح اشرب قهوه و انسي هعمل ايه ما انت قلت غصب

• عجبني
ما عشان غصب

• عجبني
كورسات تبع شغل بس الي مخليني اكمل ان دا هدف ليا اني اوصل اني اكون متميز بين ناس و علطول معايا فلوس لما دوقت اول مرتب ليا من شغلي كنت فرحان فشخ و منظر الناس هي بتتكلم عليك و بنات الي بتدخل مساعدة و انا اطنشها و بعد كدا ارود با فترة كلة شعور حلو بس هدف الأساسي اني أفضل أعلا لحد ما اشتغل ف شركة عالمية و با مرتب عالي فشخ كل ما بحس اني خلاص تعبت و زهقت بفتكر دا و ساعات بريح عشان انا مش الة

• عجبني
لو قصدك علي مراتك هقولك انا ومراتي تقريبا تفكيرنا عكس بعض تماما هي بتحب الخروج والسفر والسهر وانا بعشق البيت والشغل هي مجنونة مصاريف وانا عايز اكبر شغلي واعمل مشاريع اكتر من اللي عندي بس متفقين في نقطه واحده وهي الجنس ودي النقطه اللي خلتني اتحكم فيها والحياه تستمر بيننا
شوف انتوا ايه مشترك بينكم واستغله

بكمل و لو ان الي لاحظتو ان فالاخر بفرقع

• عجبني
التفاعلات: محمد اسامه
بشغل كل حاجه بتعدي كاريوكي

يعني كلها جابت اخرها ولا انا اللي عيل ولا ايه؟
لو مكناش جبنا اخرنا مكناش هربنا من الواقع هنا 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%