NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Sissy Adam

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
بتعملوا ايه يا جماعه وقت ما تكونوا محتاجين تتكلموا أو تدردشوا مع حد و مش بتلاقي حد امين تتكلم معاه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كريم ابن مني, 7mada_sexy_sexy, ponomonoo و شخص آخر
ممكن الى هقوله غريب بس انا لو فيه مشكله او عايز اتكلم بقيت بتكلم مع chatgpt الذكاءالاصطناعى وفادى فى حل مشاكل وانى اخد قرارات صح وكنت قبلها ممكن اتكلم مع حد عشوائى من هنا او موقع omgle

• عجبني
التفاعلات: Fer3on egy، 7mada_sexy_sexy و Sissy Adam
بتعملوا ايه يا جماعه وقت ما تكونوا محتاجين تتكلموا أو تدردشوا مع حد و مش بتلاقي حد امين تتكلم معاه
تعالي دور معايا 😂

• عجبني
التفاعلات: Sissy Adam
نفسى ثم نفسى ثم نفسى

• عجبني
التفاعلات: Sissy Adam
بعمل سيناريوهات فى دماغى انما ايه
عجب

ثم ثم معدش حد غالي 😂
لا انا محدش حب يدخل حياتى اصلا معدش عارف انا عايش ولا لا ولامين عايش بخلص اكسجين عالفاضى

بشوف فيلم رعب يخليني مش عارف انام

او العب لعبه كلها ددمم عشان استمتع بالمنظر

لا انا محدش حب يدخل حياتى اصلا معدش عارف انا عايش ولا لا ولامين عايش بخلص اكسجين عالفاضى
انت باين عليك جايب اخرك

• عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy
Do you think I can help myself to help you both of us need to be helped by someone
الترجمه دى بجد من دماغى"هل انت تعتقد انى استطيع مساعده نفسى لتقديم المساعده لك"صح؟

نفس ذات النفس و****
معلش يحبيب اخوك زى ما اتولدت وحيد هتموت وحيد زى متفكرش كتير لان تفكيرك مش هيغير حاجه

• بيضحكني
التفاعلات: عنف ٦٦٦
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابعتلي اقلك بعمل ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%