NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش بتحب /بتحبي السائل المنوي فين

أين تحب أن يأتي السائل المنوي

• الكس

الأصوات: 46 63.0%
  • الفم

الأصوات: 4 5.5%
  • الطيز

الأصوات: 14 19.2%
  • الوجه

الأصوات: 5 6.8%
  • بين البزاز

الأصوات: 4 5.5%

• مجموع المصوتين
    73
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
  • عجبني
ياضديقى انا قبل كدا كلمت وحده كانت فى سن ال30متجوزه وقالت هى وجوزها بيجربو حجات مجنونه عالاكل بتحط المنى بتاع جوزها على بضتين وتقليهم فالطاسه وتاكلهم وكمان لما بتكون عاوزه تحلى الشاى قالتلى بتضرب عشره لجوزها فالكوبايه وبتشربها وكمان العكس مع جوزها انو لما بيطلب اى مشروب بتحليه بعسل كسها

غريبه دي بس الميول والعادات بتاع الناس دي بقت غريبه​

الكس لاني بجيب ف كل ده انما من خمس سنين مجبتتش ف كس منعا للحمل سواء شرعي او خارجي

احيه انا لازم ينزلهم على جسمى ..وحتى لما كان جوزى يجبهم فى بوقى كنت اتف لبنه انزله على جسمى وادهن بيه جسمى ..انا فكره ان جوزى قرب ينزل لبنه او فيه لبن جى دى كانت بتخلينى هتجنن من الهيجان لانى حدهن بيه جسمى ..انتى مهما وصفلتلك احساس ان لما جوزى يجيبهم على وشى او بزازى وبايدى كدا افضل ادهن بلبنه جسمى مدى متعه الاحساس دا مش حتصدق ..لانى بحس انى شرموطه اوى وان هو راجل وقوى وجامد وانا مجرد علقه تحته مسواش وجاب لبنه عليا كانه بيقولو انتى شرموطه ماتسويش ومش بس كدا بدهن بيه جسمى كمان من ضعفى قدامه واسيب علامه رجوليته عليا ..اوووف ع الاحساس ..انا من ساعة ما طلقت بحن للاحساس دا بشكل مش طبيعى
مهما وصفلتك مش هتفهم ..لو ست وجربت هتفهم قصدى

• عجبني
التفاعلات: سمسم فرى و راقى جداااا
احيه انا لازم ينزلهم على جسمى ..وحتى لما كان جوزى يجبهم فى بوقى كنت اتف لبنه انزله على جسمى وادهن بيه جسمى ..انا فكره ان جوزى قرب ينزل لبنه او فيه لبن جى دى كانت بتخلينى هتجنن من الهيجان لانى حدهن بيه جسمى ..انتى مهما وصفلتلك احساس ان لما جوزى يجيبهم على وشى او بزازى وبايدى كدا افضل ادهن بلبنه جسمى مدى متعه الاحساس دا مش حتصدق ..لانى بحس انى شرموطه اوى وان هو راجل وقوى وجامد وانا مجرد علقه تحته مسواش وجاب لبنه عليا كانه بيقولو انتى شرموطه ماتسويش ومش بس كدا بدهن بيه جسمى كمان من ضعفى قدامه واسيب علامه رجوليته عليا ..اوووف ع الاحساس ..انا من ساعة ما طلقت بحن للاحساس دا بشكل مش طبيعى
مهما وصفلتك مش هتفهم ..لو ست وجربت هتفهم قصدى
عايزاكي بعد اذنك فى حاجة

• عجبني
التفاعلات: متحررين جاد
هو جبهم ف كل الأماكن بصراحه ماعدا جوا كسي لاني فيرجن بس انا بحس بيهم اكتر حاجه ع وشي وف فمي اكيد بعد الجواز ف كسي اكيد ع الأقل يهدي النار😂😂
ما هو دا ال فااضل😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • محزن
اه يخويا معرفش مالهم
ممكن تكوني بتدي اهتمام ليهم فبيفهمو غلط او ما صدقو لقو حد يفتح معاهم كلام زيك ..مش عاارف الصرااحه

ممكن تكوني بتدي اهتمام ليهم فبيفهمو غلط او ما صدقو لقو حد يفتح معاهم كلام زيك ..مش عاارف الصرااحه
عادي ولا بدي ولا حاجه اهو بعلق بدل الملل م اكتر

بجد و**** كنت بسرح الف مره وهو بيتكلم كنت ف عالم تاني بجد
ليه كنتي بتفكري في ايه بخيالك الجامح دا 🤔 ليكون مز وانا معرفش 😂

ليه كنتي بتفكري في ايه بخيالك الجامح دا 🤔 ليكون مز وانا معرفش 😂
لا بس متخيل الوضع..؟كل ميديني معلومه يديني بعديها بوسه لازم اسرح😂😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%