NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
لسه مجربتش طبيعى
اخرها كانت شات جابت وارتاحت وسابتنى متعلق 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: كابووو
كل واحد و واحدة بيحبو فى العلاقة الحميمية حاجات معينة
سواء مجنونة او مطرقعة 😂 😂 😂 (مش انتى على فكرة دا كلام)
المهم بيحبها بس احيانا الزوج او الزوجة بيتكسفو يطلبو كدا
لان ممكن يقول الزوج دى ممكن فى اى خناقة تزلنى او تحرجنى او تقول ل (امها او اختها او صحبتها)
و الزوجة ممكن تتكسف لو جوزها قالها لا لو طلبت حاجة فى العلاقة و رفض يعملها و برضو
ممكن يفضحها و يقول ل (امها او حد من اهلها) بصو بتطلب اية و دماغها فى اية او يزلها او فى خناقة
يقولها انتى بتطلبى حاجات كدا و انتم عارفين ..................

المهم السؤال هنا هل فية حد اتكسف من مراتة او اتكسفت من جوزها فى طلب حاجة فى العلاقة
ملحوظة :- البوست مش على الحاجة اللى اطلبت لا على الكسوف نفسة ..................
انا ولا مرة خجلت من شيء لانه ما عندي طلبات كثيرة او طلبات غريبة
ما بحب الحنس الشرجي وبقرف منه بعد تجربة ناجحة فيه الا اني مش ممكن اتحمل انه الطرف
الثاني يعاني ولو شوي وانا انبسط حرفيا قرفت
مستحيل اكرره
بحب انه البنت تصرخ وتحكيلي كلام حلو اثناء العلاقة وانا حبسطها بكل شيء تطلبه اثناء وقبل وبعد !
اه ولازم تكون عندها سرعة بديهة لانه مرة كنت من بنت اجنبية وصغيرة بالسن بس جاهلة ومافي لغة مشتركة لهيك تعبت معها على غباءها بس شخصيتها كانت حلوة خارج السكس

حاجة واحدة الي اتكسفت منها وبكل صدق.
اني اطلب منة نجرب الخلفي. معايا. مع اني. انا الي ساعدة في فض بكارتي. الا اني معرفتش اطلب منة الطلب دة وياريت متفهمش غلط بليز انا بقول الي جوايا بدون تزويق أو احراج
بصي هي مش حاجه تكسف خالص بس الفكره ان لازم الاول تبقي واثقه انو مش هيقرف او هيضايق من العلاقه ف المكان ده وده هتعرفيه او المفروض عارفاه ع حسب عشرتك بيه او قربك منو وساعتها انتي ممكن تطلبي ده منه او مش شرط تطلبي وتجبيها من نحيتك ممكن تخليه هو اللي بيقا عايز ده منغير م انتي تطلبي اصلا وده هيكون افضل من طلبك ب كتير بس هتحتاجي تعملي كام حاجه كده وبعدها هتلاقي نتيجه كويسه ..وبس ي ستي

• عجبني
التفاعلات: madmar000
بصي هي مش حاجه تكسف خالص بس الفكره ان لازم الاول تبقي واثقه انو مش هيقرف او هيضايق من العلاقه ف المكان ده وده هتعرفيه او المفروض عارفاه ع حسب عشرتك بيه او قربك منو وساعتها انتي ممكن تطلبي ده منه او مش شرط تطلبي وتجبيها من نحيتك ممكن تخليه هو اللي بيقا عايز ده منغير م انتي تطلبي اصلا وده هيكون افضل من طلبك ب كتير بس هتحتاجي تعملي كام حاجه كده وبعدها هتلاقي نتيجه كويسه ..وبس ي ستي
اتكسفت بصراحة

ليه ؟ انا مستعد ادفع لك اللي تريديه عشان اشوف اللي بالخاص 😍
تدفع عشان تدخل خاص. رجاء راجع تفكيرا. 🖐️🖐️

• عجبني
لان ممكن يقول الزوج دى ممكن فى اى خناقة تزلنى او تحرجنى او تقول ل (امها او اختها او صحبتها)
و الزوجة ممكن تتكسف لو جوزها قالها لا لو طلبت حاجة فى العلاقة و رفض يعملها و برضو
ممكن يفضحها و يقول ل (امها او حد من اهلها) بصو بتطلب اية و دماغها فى اية او يزلها او فى خناقة

المهم السؤال هنا هل فية حد اتكسف من مراتة او اتكسفت من جوزها فى طلب حاجة فى العلاقة
اكيد جوانا و اعتقد في كل او اغلب البيوت العربية لان العلاقة بين زوجين تختلف عنها مع واحد شاقط حد و في الاغلب بيكون في حدود لكن الحدود بتختلف باختلاف الثقافة والبيئة للزوجين

حاجة واحدة الي اتكسفت منها وبكل صدق.
اني اطلب منة نجرب الخلفي. معايا. مع اني. انا الي ساعدة في فض بكارتي. الا اني معرفتش اطلب منة الطلب دة وياريت متفهمش غلط بليز انا بقول الي جوايا بدون تزويق أو احراج
كلنا داخلين هنا علشان نقول اللي جوانا بدون تجميل او زواق

• أتفق
انا مش متجوزة بس هتكسف اطلب منه انه يعمل معايا علاقة بعنف
احسن شي في العلاقة العنف بس بدون سادية يعني محبش اذي اللي بتكون معايا

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤

صدقني الكسوف هذا كثير كويس عشان شو ما صار بينهم رح ينفضح على باب محكمة الاسرة بعد اول سنة جواز هذا لو صمد لسنة 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: شريف باشا
صدقني الكسوف هذا كثير كويس عشان شو ما صار بينهم رح ينفضح على باب محكمة الاسرة بعد اول سنة جواز هذا لو صمد لسنة 😂😂
لازم الخصوصية اللى بنهم متطلعش برا ابدا بدا ابدا

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بس دي حاجة المفروض بين زوجين سويين سوري شاذة. وانا كمان الي اطلبها. كنت هلبس وش. ولو محصلش كنت هتعاير بيها وقت طلاقي اكيد
لما كنت متجوز كنت اطلب انام معاه خلفي كانت بترفض وتنكد عليا العلاقه كلها لحد ما قفلت من الموضوع دا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%