NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجنس متعة

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مراتي بتوصل مرة واحدة في النيك وبعد كدا بتفصل مني ، انا اللي قريته إن المفروض الست بتقدر توصل اكتر من مرة ورا بعض عكس الراجل

عاوز اعرف اخليها تجيب شهوتها اكتر من مرة ازاي

• محزن
التفاعلات: عاشق مرتي.الحساب الجديد
شوف اي نقطة ضعفها اكتر حاجه بتعملها اثارة وهتلاقيها بتجيب تاني وتالت يعني لحس بظرها وكدة شوف اية هو واتك علية

• عجبني
التفاعلات: الجنس متعة
حبيبي العب علي نقط المتعه لنسبالها انا خطبتي بتوصل معايا ل 3و 4 مرات في النيكه الوحده

حبيبي العب علي نقط المتعه لنسبالها انا خطبتي بتوصل معايا ل 3و 4 مرات في النيكه الوحده
بتوصل بالنيك من كسها ولا حاجة تانية ؟

مراتي بتوصل مرة واحدة في النيك وبعد كدا بتفصل مني ، انا اللي قريته إن المفروض الست بتقدر توصل اكتر من مرة ورا بعض عكس الراجل

هاتها مرة قبل النيك افشخها مداعبة ولعب ف كسها وحلماتها بدون ماتوقف حتي لو طلبت وخليها توصل قبل النيك وتكمل معاها مداعبة تسخنها تاني وكده هتطول معاك ف النيك ولما تحب تجيبها بقا انت عارف هتعمل ايه

يا جماعة فين الستات
بتجيبي كام مرة ؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

حاول معها بالتدريج وحتى لو رفضت انها تكمل استمر معها بمداعبات خفيفة لحد ما ترجع تهيج

• عجبني
التفاعلات: الجنس متعة

سيبك من الكلام الفارغ بتاع 3-4 مرات ده ...

الستات بتختلف من واحدة للتانية ، ومراتك من النوع اللي بيكتفي بمرة ، وعلشان تحاول معاها إنها تجيب مرة كمان لازم تكون مثارة جدا جدا ، وبرضو هتطلع روحك علي ما تجيب تاني !
ومادامت جابت مرة واحدة وإكتفت .. أنت عاوز منها إيه تاني ؟!

• عجبني
التفاعلات: أدهم سالم
سيبك من الكلام الفارغ بتاع 3-4 مرات ده ...

الستات بتختلف من واحدة للتانية ، ومراتك من النوع اللي بيكتفي بمرة ، وعلشان تحاول معاها إنها تجيب مرة كمان لازم تكون مثارة جدا جدا ، وبرضو هتطلع روحك علي ما تجيب تاني !
ومادامت جابت مرة واحدة وإكتفت .. أنت عاوز منها إيه تاني ؟!
ببقا عاوزها تفضل مثارة وتجيب تاني لحد ماوصل انا كمان

نفس المشكله عندي

• عجبني
التفاعلات: مني حبيبه احمد
اسمع كلا @حنفي الونش .. كل ست بتختلف عن التانية و احمد ربك ان مراتك بتوصل أصلاً

خلاص بلغها انك مش مبسوط معاها في السرير وقولها طوري من نفسك انتي بتفصليني وبتخليني مش مبسوط اشمعني انا ابسطك وانتي لا ؟ وااله حتي رفضت انها تساعدك بانها حتي تمثل وكدا يبقي تتجوز تاني اتحسنت كان بها وطالما انت بتقول انها بتجيب وبتهنج يبقي متسخنش معاها هي بوستين وتقفيشه وارزع عشان انت تستمتع وهي تطول علي ما تجيب

اتابع بقا 😂🍿

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%