NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوسر

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
ليع بقي في شواذ كتير في مصر الفكره هنا النسبه عاليهف السن الصغير هل هي الحاله الاقتصادية اللي فيها البلد ولااي بالظبط

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
الانحراف

• يالهوي هي وصلت لكده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا مفيش رقابة كويسة مفيش توجيه صح لسن صغير كثرة المنشورات الشاذة وفضول الشباب او اليافعين للتجربة القصص و الدعم الجبار ال بيشفوه من الغرب وبعض من دول الشرق المضللين و مثلا اى موقع فيديوهات رفاهية شوف عدد المشاهدات على الفيديو الاهتمام بى الفيديو وكده الاسباب كتيرالمهم نعمل ايه عشان نلغى العمل المنافى لاخلاق و عقائد و اداب المصريين ومجتمعهم

• يالهوي هي وصلت لكده
البحث عن مواضيع تشغل وقت الفراغ والوحدة والاكتئاب

• يالهوي هي وصلت لكده
في تفسير نفسي مش معايا دليله بس بيقول ان الرجالة لما بتحس بملل من السكس بيجربو اشياء جدادة بديهم متعة زي الدياثة والسادية والشذوذ الفرجة علي افلام سكس وضرب العشرة ومنها اسباب تاني زي الاعتداء عند الصغر اتمني اكون افدتك

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح و زوسر
في تفسير نفسي مش معايا دليله بس بيقول ان الرجالة لما بتحس بملل من السكس بيجربو اشياء جدادة بديهم متعة زي الدياثة والسادية والشذوذ الفرجة علي افلام سكس وضرب العشرة ومنها اسباب تاني زي الاعتداء عند الصغر اتمني اكون افدتك
دا سبب كنت بفكر فيه برضو الملل

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح و Ali-elshoky
ليع بقي في شواذ كتير في مصر الفكره هنا النسبه عاليهف السن الصغير هل هي الحاله الاقتصادية اللي فيها البلد ولااي بالظبط
السبب ان عدد النسوان اقل من عدد الرجاله .. و الرجاله ممعهاش تتجوز ف كله بينيك فى اى خرم قدامه

• يالهوي هي وصلت لكده

كلام جميل ..السبب الحقيقي في كثرة الشذوذ هو انعدام رقابة الأهل والبعد عن الدين​

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%