NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: عطلان نيك
مش مهم السن المهم الشخصيه ما ممكن واحده عندها ٣٠ سنه وبضان وواحده عندها ١٨ تبقي شخصيتها حلوه

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
اي نوع تفضل من البنات
17-22 (بيكون جسمهم متكونش اوي بس في منهم جامدين ومتكونين وبيكونوا نضاف بتكون شهوتهم عالية )
22-35 (دول اللي في سن الجواز ده اللي جسمهم اتكون واتجهز )
35-45 (دول بيكونوا مطلقات او ارملات او متزوجات وامهات )
17-22

• عجبني
انا بحب النسوان فأي حته وفاي وقت 😂

اي نوع تفضل من البنات
17-22 (بيكون جسمهم متكونش اوي بس في منهم جامدين ومتكونين وبيكونوا نضاف بتكون شهوتهم عالية )
22/35 دول جمداان

١٧ دى أندر أيدج أساساً ، دى طفلة!!...فخلينا نبدأ من ١٨
أنا شايف إن عز الست جمال و دلع و خفة ددمم و شقاوة و هيجان هو من ٢٢ لغاية ٣٠ ، حرفياً بيبقى أكتر ٨ سنين الست بتعرف تدلع فيهم و تبقى مايصة ، من فوق التلاتين تبدأ فى النضوج ، سواء نضوج فكري أو حتى قلة دلع و قلة مايصة ، لكنها لغاية الأربعين تقدر لو غاوية تتمايص ، بس بتبقى مايصة مصطنعة مش زي الشقاوة الطبيعية الكيوت بتاعة التلاتين و تحت
بعد كده من ٤٠ لغاية ٤٥ بالنسبة للست العادية ، دول أخر خمس سنين قبل إعتزال المياصة و الدلع ، جسمها بيبقى فاير فورة و ملفوفة لفة بنت لذينة ، ده غير إن الست بتبقى فيهم فى قمة الأثارة لا هي بنوتة ١٨ سنة ، ولا مراهقة فى العشرينات ، ولا ست فى ربيع عمرها فى التلاتينات...
دى لسه صغيرة مدخلتش الخمسين ، كبرت و عقلت مش زي المراهقات اللى قلبهم سايق عقلهم ، حنينة و قلبها قلب أم مش زي اللى فى التلاتينات ، دى الخبرة و الحنية و الدفا و العقل و النضج يعني العسل و الشقاوة اللى على حق...بس مشكلة الفترة دى إنها بداية ترهلات الصدر ، و تجاعيد الوش ، و انكماش البشرة ، فالست رغم إنها بتبقى قنبلة أثارة و أنوثة ، إلا إنها مش فترة عمرها المثالية من ناحية الجمال...
من الأخر كل فترة ليها طعمها و حلاوتها و كذلك عيوبها.
و لو هتسأليني عن رأي الشخصي و تفضيلي الخاص هو سن (٢٥-٣٥) هو أنا عارف إنهم خارج الإختيارات لكن صراحة التقيد بالتلات إختيارات دول صعب جداً بالنسبة لى
عملت ايه ي باينرى ؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Fagerx456، Maxxx_PlayerxXx و Black Flower
اي نوع تفضل من البنات
من 40 لاكتر نفسي اخش في علاقه مع واحده اكبر من الاربعين

• عجبني
بسبب سنى الكبير وظروفى معنديش رفاهيه الاختيار
لازم يكون مش اقل من 45 علشان يكون تفكيرو قريب من تفكيرى
والباقى بقا انا ونصيبى
فيه كتير يتمنو حد من سنك بس انتي الي حابه حاجه معينه

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
انا ركبت بنت ال ١٣ وال ١٦و١٧ وعشرينات واربعينات التلاتينات لسه

• بيضحكني
  • جامد
التفاعلات: عطلان نيك و مدام دعاء
من عشرين وانت طالع بقي

ايه دا انت تخصص اندر ايدج ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: احمد الصعيدى، محمد اسامه و Aly1909
ابحث عن الخبره تجد المتعه كلها .

• عجبني
ايه دا انت تخصص اندر ايدج ولا ايه
لا كان زمان مش حاليا وكان لعب بس يعنى فرك حلمات دعك زنبور مشيت زوبرى ع شفايف كسها جابتهم على زوبرى كدهانما ١٧ نكتها ورا والعشرينات نيك كله طيز وكس والاربيعينيه كانت واحده ونكتها كذا مره ف كسها

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
عنتيل مصر ب اقفل اللعبه زوبره 1000 سنتي وضد الكسر وكل الي يشوفه يقوله تعاله نيكني

يسطي براحه علينا هو اخرنا عرفنا واحده وكانت شرموطه برخصه اما شغل الواد الي مفيش منه اتنين ده مش حلو واتمني متزعلش 🥰

عنتيل مصر ب اقفل اللعبه زوبره 1000 سنتي وضد الكسر وكل الي يشوفه يقوله تعاله نيكني

يسطي براحه علينا هو اخرنا عرفنا واحده وكانت شرموطه برخصه اما شغل الواد الي مفيش منه اتنين ده مش حلو واتمني متزعلش 🥰
وجهة نظرك
بس ٣٧ سنه خبره لسه بدرى عليك عشان تفهم

• أتفق
التفاعلات: عطلان نيك
اي نوع تفضل من البنات
انا بحب اللي اكبر من 30
لحد 50

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي نوع تفضل من البنات
من 35ل50 الخبره كلها هنا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%