NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عن نفسي جربت من 14 ل 58
وكلهم احلي من بعض 😅

بسبب سنى الكبير وظروفى معنديش رفاهيه الاختيار
لازم يكون مش اقل من 45 علشان يكون تفكيرو قريب من تفكيرى
والباقى بقا انا ونصيبى

• عجبني
التفاعلات: جمال احمد
١٧ دى أندر أيدج أساساً ، دى طفلة!!...فخلينا نبدأ من ١٨
أنا شايف إن عز الست جمال و دلع و خفة ددمم و شقاوة و هيجان هو من ٢٢ لغاية ٣٠ ، حرفياً بيبقى أكتر ٨ سنين الست بتعرف تدلع فيهم و تبقى مايصة ، من فوق التلاتين تبدأ فى النضوج ، سواء نضوج فكري أو حتى قلة دلع و قلة مايصة ، لكنها لغاية الأربعين تقدر لو غاوية تتمايص ، بس بتبقى مايصة مصطنعة مش زي الشقاوة الطبيعية الكيوت بتاعة التلاتين و تحت
بعد كده من ٤٠ لغاية ٤٥ بالنسبة للست العادية ، دول أخر خمس سنين قبل إعتزال المياصة و الدلع ، جسمها بيبقى فاير فورة و ملفوفة لفة بنت لذينة ، ده غير إن الست بتبقى فيهم فى قمة الأثارة لا هي بنوتة ١٨ سنة ، ولا مراهقة فى العشرينات ، ولا ست فى ربيع عمرها فى التلاتينات...
دى لسه صغيرة مدخلتش الخمسين ، كبرت و عقلت مش زي المراهقات اللى قلبهم سايق عقلهم ، حنينة و قلبها قلب أم مش زي اللى فى التلاتينات ، دى الخبرة و الحنية و الدفا و العقل و النضج يعني العسل و الشقاوة اللى على حق...بس مشكلة الفترة دى إنها بداية ترهلات الصدر ، و تجاعيد الوش ، و انكماش البشرة ، فالست رغم إنها بتبقى قنبلة أثارة و أنوثة ، إلا إنها مش فترة عمرها المثالية من ناحية الجمال...
من الأخر كل فترة ليها طعمها و حلاوتها و كذلك عيوبها.
و لو هتسأليني عن رأي الشخصي و تفضيلي الخاص هو سن (٢٥-٣٥) هو أنا عارف إنهم خارج الإختيارات لكن صراحة التقيد بالتلات إختيارات دول صعب جداً بالنسبة لى

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
اي نوع تفضل من البنات
17-22 (بيكون جسمهم متكونش اوي بس في منهم جامدين ومتكونين وبيكونوا نضاف بتكون شهوتهم عالية )
22-35 (دول اللي في سن الجواز ده اللي جسمهم اتكون واتجهز )
35-45 (دول بيكونوا مطلقات او ارملات او متزوجات وامهات )
نفسي اجرب اللي من 35 لل 45 دول اوي باي طريقه نفسي في واحده في السن دا وتكون محرومه وهايةه

اي نوع تفضل من البنات
17-22 (بيكون جسمهم متكونش اوي بس في منهم جامدين ومتكونين وبيكونوا نضاف بتكون شهوتهم عالية )
22-35 (دول اللي في سن الجواز ده اللي جسمهم اتكون واتجهز )
35-45 (دول بيكونوا مطلقات او ارملات او متزوجات وامهات )
من 30 الى 50 افضل النساء شبق واحساس

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
  • عجبني
التفاعلات: MOODi25
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلهن أطيب ..
اى كان نوعهن او أعمارهن ..
كم ع حسب الشخصية والحالة 👌 ;) 👊

البعد عن البنات بمختلف الأعمار راحة لا تقدر بثمن 😎😎
انا بدات اشك في حاجه وكله هيبقي معيا فيها
وله انته بتبعد عشان مش عواز وله عشان مش هتعرف اقول يبني متكسفش احنا ستر وغطاء عليك قول وهنشوف علاج متخفش

انا احب الي في سني علي القل ابقي انا وهي مش فاهمين وبنعلم بعض انما احب واحد عندها 22 او واحده 30 40 تقعد تتريق عليه وانا ليه ناخدها صغيره ونكتسب خبره سوا 😂😂😂😂😂

انا بدات اشك في حاجه وكله هيبقي معيا فيها
وله انته بتبعد عشان مش عواز وله عشان مش هتعرف تفرق اقول يبني متكسفش احنا ستر وغطاء عليك قول وهنشوف علاج متخفش
يعني ايه مش هعرف افرق ؟

• بيضحكني
التفاعلات: عطلان نيك
  • بيضحكني
مانا عاوز افهم
تفهم ايه معلش يبني كلامه اتكتبت غلط
لو مقصدك الكلام كله المقصد اني بهزر بس انته عاوز تبعد عشان مش عاوز تحتك بالبنات وتبعد عن الشهوه
ورجعت بهزر معاك وبقولك وله عندك مشكله جنسيه وعشان كده بتبعد بس 😂

تفهم ايه معلش يبني كلامه اتكتبت غلط
لو مقصدك الكلام كله المقصد اني بهزر بس انته عاوز تبعد عشان مش عاوز تحتك بالبنات وتبعد عن الشهوه
ورجعت بهزر معاك وبقولك وله عندك مشكله جنسيه وعشان كده بتبعد بس 😂
😂 ابقي ابعتلي الدكتور اللي عالجك 😂😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
خلاص يعم انا ساكت بس عشان انته اكبر مني لما كده كنت عرفتك مين العطلان 😂😂😂
انت استمر علي طريقتك دي وانا والمنتدي كله هيعرف مين العطلان