NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش اي اكتر لفظ بتحبه كديوث واكتر لفظ بتحبه كفحل من الديوث

احمد أخو مني

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
كل واحد يشارك برأيه بيحب اي في الدياثة أو الفحولة واي الكلمات اللي بيحبها في العلاقة وكده
انا مثلا
لما بعمل تبادل اخوات مع حد ويجي دوري اني اعرص علي اختي ليه بحب لما يقولي مثلا
عاوز أمارس مع اختك الجنس او جاي اضاجع اختك
او لسه بخلص مع اختك و لما اساله مثلا جبتهم ولا لسه يقولي لسه بنيك في اختك لما اخلص مع اختك هقولك افضل انا كل شوية اساله خلصت ؟ يقولي لسه بنيك في اختك لحد ما يقولي خلاص جبتهم في اختك الكلام ده بيخليني اهيج فشخ

ولما بيجي دوره وانا اللي بكون الفحل وهو اللي بيعرصلي ع اخته بحب اما يقولي براحة ع اختي او لما يبعتلي صورة لأخته بس عامل ايموشن ع لحمها فانا اقوله شيل الاموشن خليني اتمتع باختك فيشيله غصب عنه عشان اتمتع انا ويعد كل شوية يقولي خلص بقي جبهم بقي ولما يقولي بلاش تجيبهم في كسها جيبهم برة فانا اجيبهم جوة اخته واقوله كده اختك حامل واحس بالندم منه وانه بيجيبهم ع اخته عشان هيجان من اللي انا بعمله وفي نفس الوقت ندمان انه عمل كده في اخته

كل واحد يشارك برأيه بيحب اي في الدياثة أو الفحولة واي الكلمات اللي بيحبها في العلاقة وكده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: prince of cairo112233, mohsenadel8, سكون الظهيرة و 3 آخرين
تبادلاخوات اختي واختك باثبات
تبادل اخوات تبادل اخواتنا شات وصور ونتكلم عليهم ونعمل سيناريوهات عليهم وتقولي هتعمل اي في اختي وانا اقولك هعمل اي في اختك ونجيبهم علي اخواتنا وكده التبادل باثبات 🚫

• حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا
Up

• عجبني
التفاعلات: Mody moda
لما حد يقولي بنيك في امك اللبوه

• عجبني
التفاعلات: ابن متناكه لدكر و moomensamy
يتمتع اوي لما يقولي براحه عليها

• عجبني
التفاعلات: Omaromar
  • عجبني
التفاعلات: ابن متناكه لدكر
ا
انا مثلا
لما بعمل تبادل اخوات مع حد ويجي دوري اني اعرص علي اختي ليه بحب لما يقولي مثلا
عاوز أمارس مع اختك الجنس او جاي اضاجع اختك
او لسه بخلص مع اختك و لما اساله مثلا جبتهم ولا لسه يقولي لسه بنيك في اختك لما اخلص مع اختك هقولك افضل انا كل شوية اساله خلصت ؟ يقولي لسه بنيك في اختك لحد ما يقولي خلاص جبتهم في اختك الكلام ده بيخليني اهيج فشخ

ولما بيجي دوره وانا اللي بكون الفحل وهو اللي بيعرصلي ع اخته بحب اما يقولي براحة ع اختي او لما يبعتلي صورة لأخته بس عامل ايموشن ع لحمها فانا اقوله شيل الاموشن خليني اتمتع باختك فيشيله غصب عنه عشان اتمتع انا ويعد كل شوية يقولي خلص بقي جبهم بقي ولما يقولي بلاش تجيبهم في كسها جيبهم برة فانا اجيبهم جوة اخته واقوله كده اختك حامل واحس بالندم منه وانه بيجيبهم ع اخته عشان هيجان من اللي انا بعمله وفي نفس الوقت ندمان انه عمل كده في اخته

مممم اخي حبيبي بس قله بشويش عليا اأااااه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: M E D O و mohsenadel8
هعشرهالك
الزانيه
اكتر لفظين برفع بيهم قرون ديوث للسما

• عجبني
ياربت الكل يشارك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تبادلاخوات اختي واختك باثبات
تبادل اخوات تبادل اخواتنا شات وصور ونتكلم عليهم ونعمل سيناريوهات عليهم وتقولي هتعمل اي في اختي وانا اقولك هعمل اي في اختك ونجيبهم علي اخواتنا وكده التبادل باثبات 🚫
كلمني خاص

اكثر شي يهيجني ويحسسني اني ديوث ومتناك وعرص
لما يقولوا هعشرلك امك او اختك وخليها تحبل وتجيب ولد ابن حرام

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: maitre hamza فحل حمزه, ChubbyLover, mohsenadel8 و شخص آخر
  • حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا
هعشرهالك الشرموطة

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زوج قححححبه و mohsenadel8
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%